Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

ΤΙ ΠΑΠΑΣ, ΤΙ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ... ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ ΘΕΑΤΕΣ...


Απρίλιος του 2007
Ο ιεροκήρυκας της Μητροπόλεως Πατρών αρχιμ. Κύριλλος Κωστόπουλος, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Ο Κόσμος της Πάτρας, φέρεται να αποκάλεσε τον Πάπα Βενέδικτο 16ο “ομοφυλόφιλο”.
Στη συζήτηση του θέματος στα τοπικά ΜΜΕ υποστήριξα την άποψη ότι ο κληρικός Κύριλλος Κωστόπουλος, ως ορθόδοξος, δεν έχει το δικαίωμα να λέει κανένα άνθρωπο ομοφυλόφιλο, άρα ούτε και τον Πάπα ο οποίος είναι και αρχηγός της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας. Ο Κ.Κ. δεν είπε ό,τι είπε – δεν διέψευσε ότι είπε – μόνο από αντιπαπικό μένος, μα και από την πεποίθηση ότι αυτός και οι ομόφρονές του είναι “οι καθαροί” στην Εκκλησία, και όλοι οι υπόλοιποι περίπου απόβλητοι.
Μια καθαρά ηθικιστική θεώρηση των πραγμάτων, που φυσικά δεν έχει καμία σχέση με την ορθόδοξη πνευματικότητα.
Η δημόσια εκείνη τοποθέτησή μου είχε ως συνέπεια την απόλυσή μου από την θέση του α' ψάλτου της Μονής Γηροκομείου Πατρών, μετά από σχετικό αίτημα του Κ.Κ. προς τον ηγούμενο Συμεών Χατζή – αυτό μου το είπε ο ίδιος ο Σ. Χατζής – και από σχετική επιστολή ενός “πνευματικού τέκνου” του Κ.Κ. Για την επιστολή αυτή έχω κάμει μήνυση και η υπόθεση θα εκδικαστεί (μετά από δύο αναβολές, όχι τη υπαιτιότητί μου) προσεχώς. Τίποτα για μένα δεν έχει κλείσει σχετικά με την υπόθεση αυτή.


15 Οκτωβρίου 2010
Σύμφωνα με πρωτοσέλιδο της εφημερίδας Ο Κόσμος της Πάτρας ο αρχιμ. Κ.Κ. σε ιδιωτική κουβέντα με κυρίες στη Μονή του Μπάλα (όπου γεροντεύει), προσήψε το “κουσούρι” στον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, ο οποίος χειροτονούσε κληρικούς με ανάλογα “κουσούρια”.
Στο ίδιο έργο θεατές, λοιπόν.
Ο ομοφυλοφιλοφάγος Κ.Κ. τώρα καίει στην πυρά του και τον μακαρίτη! Ο οποίος του είχε μάλιστα στείλει – ως Δημητριάδος – και συγχαρητήριο γράμμα για το βιβλίο του “Ο Παπισμός είναι αίρεση”, το οποίο ο Κ.Κ. δημοσίευσε στην αγγλική έκδοση του βιβλίου!
Όπως και με τον Πάπα έτσι και τώρα ο Κ.Κ. δεν προέβη σε άμεση διάψευση των όσων φέρεται ότι είπε. Εκλήθη, όμως, από τον Μητροπολίτη Πατρών να δώσει έγγραφες εξηγήσεις ως τη Δευτέρα 18 Οκτωβρίου. Ο Σεβ. Πατρών στην περίπτωση του Πάπα δεν θέλησε να τοποθετηθεί. Τώρα ζητάει εξηγήσεις “για τα περαιτέρω”! Για να δούμε ποια θα είναι αυτά...
Μαθαίνω ότι ο Κ.Κ. απειλεί – έτσι κυκλοφορεί στα δημοσιογραφικά γραφεία – με μηνύσεις και τα τοιαύτα. Ευχαρίστως θα δεχόμουν κι εγώ μια μήνυσή του για να τα λέμε διά βίου στα εγχώρια και ευρωπαϊκά δικαστήρια. Κι έχουμε πολλά να πούμε.... Ε, “Γέροντα;”

26 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αν έχει τη δύναμη ο Πατρών ας καλέσει και τον Πετρόπουλο που εγγράφος υβρίζει τον Παναγιώτατο, με γυναικείες κουβέντες και κουτσομπολίστικα δημοσιεύματα τίποτα δεν μπορεί να κάνει στον αγνό αγωνιστή π.Κύριλλο, ας μην τρίβουν τα χέρια τους κάποιοι, είναι έξυπνος ο Δεσπότης...

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητε Παναγιωτη,θυμυσου δεν θα γινει τιποτα απο πλευρας Μητροπολιτου.

Ανώνυμος είπε...

o σεβασμιώτατος Πατρών αν θέλει να είναι στοιχειωδώς έντιμος με τον εαυτό του θα πρέπει να αντιμετωπίσει τον π.Κύριλλο τουλάχιστον όπως τον π.Παν.Μεντζά, διαφορετικά οι ασκοί του Αιόλου που έχουν ανοίξει θα μεταβληθούν σε τσουνάμι.

Παναγιώτης Τελεβάντος είπε...

Δεν κατανοώ τις θέσεις που εκφράζετε κ. Ανδριόπουλε.

Δεν αναφέρομαι στην εκδίωξή σας από τη θέση του ιεροψάλτου. Σ' αυτό είστε σαφής.

Αυτό που δεν κατανοώ είναι γιατί ένας κληρικός δεν έχει το δικαίωμα να χαρακτηρίσει κάποιον ομοφυλόφιλο, μοιχό, πόρνο, κλέφτη, δολοφόνο κτλ;

Εκτός και αν εννοείτε δεν έχει δικαίωμα να συκοφαντήσει οπότε ασφαλώς συμφωνώ απόλυτα μαζί σας.

Αλλά αν επί παραδείγματι κάποιος διαλαλεί ότι είναι ομοφυλόφιλος, συμμετέχει σε παρέλαση ομοφυλοφίλων ή ανήκει σε ομάδα ακτιβιστών ομοφυλοφίλων βάσει ποιας λογικής ο άνθρωπος αυτός δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί ομοφυλόφιλος αφού ο ίδιος και το ομολογεί και το διαλαλεί και το έχει για καμάρι;

Και δεν είναι μόνον η ομοφυλοφιλία το πρόβλημα. Πιστέψετε με συνάντησα πολλούς ανθρώπους στη ζωή που όχι μόνον απατούσαν τις γυναίκες τους αλλά και το θεωρούσαν ανδρισμό και κατόρθωμα επειδή ήταν άπιστοι και μοιχοί.

Αφού οι ίδιοι καμαρώνουν για την παράβαση του νόμου του Θεού και το θεωρούν κατόρθωμα γιατί είναι ανεπίτρεπτον γι' αυτού του είδους τους ανθρώπους να λέμε ότι είναι μοιχοί, ομοφυλόφιλοι ή ότι άλλο οι ίδιοι καμαρώνουν ότι είναι;

Στη συγκεκριμένη φυσικά περίπτωση ούτε ο Πάπας ούτε ο μακαριστός Χριστόδουλος απεκάλεσαν ποτέ τον εαυτό τους ομοφυλόφιλο!
Αλλά πιστέψετε με υπάρχουν δυστυχώς πολλοί άνθρωποι που καμαρώνουν επειδή αμαρτάνουν!

Ανώνυμος είπε...

H γνώμη που μπορεί να έχει καθένας και να την εκφράζει ιδιωτικώς, δεν αποτελεί αδίκημα. Αδίκημα αποτελεί το γεγονόςν να γράψεις ή να πείς δημοσία κάτι εναντίον κάποιου, με σκοπό την ηθικήτου βλάβη.
Δυστυχώς είναι πρακτική πολλλών χρόνων το κουτσομπολιό,η ρουφηανιά,και κάθε είδους κακία.
Και ερωτώ: Απαγορεύεται να πεί κάποιος γιά τον Μακαριστό Χριστόδουλο, και επιτρέπεται να λέει γιά τον πρ. Πατρών Νικόδημο που τουλάχιστον δεν είχε κατηγορηθεί ποτέ γιά το "κουσούρι", γιατί όλοι ήξεραν ότι ήταν και άνδρας και ανδροπρεπής.
Ας σκεφθούν λοιπόν γύρο από το δημοσίευμα το οποίο πιστεύω ότι είναι διατεταγμένο, διότι δεν θα προκύψει κάτι καλό.
Άλλωστε νομίζω ότι οι εξηγήσεις θα θεωρηθούν επαρκείς και θα λήξει το θέμα.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ κάπως με τον 12:23 μ.μ.αλλά εδώ το θέμα έχει ξεφύγει από το νομό Αχαίας! Στο Βόλο πάντως έχει φθάσει....

Ανώνυμος είπε...

Μία και μόνη παρατήρηση:Η ομοφυλοφι
λία τόσο στους άνδρες,όσο και στις
γυναίκες ενδημεί στο ανθρώπινο γέ-
νος από τη "γέννησή" του και νομί-
ζω ότι η φύση μέσω αυτού προσπάθη-
σε να ελέγξει τον υπερπληθυσμό,ό-
ταν οι άνθρωποι ήσαν "νήπιοι"!Άρα δε νομίζω ότι είναι και τόσο εγκλη-
ματικό,αν και ο Παύλος με την ιουδα
ϊκή του νομομάθεια,το έχει καταδι-
κάσει και εξ αυτού και οι λοιποί!Το μόνο,που νομίζω ότι πρέπει για τους έχοντας το κουσούρι είναι η μη πρόκληση!
Άλλωστε το κουσούρι υπάρχει και σε αρκετά είδη ζώων και πτηνών!
Τώρα σε ότι αφορά τον χαρακτηρισμό ξέρετε αυτό είναι ίδιο κακών και μοχθηρών ανθρώπων,που μέσω τούτου θέλουν να μειώσουν τους άλλους!Ο ίδιος ο Χριστός είπε να κοιτάμε το δοκάρι του ματιού μας κι όχι το σκουπιδάκι του άλλου!Ωσαύτως και οι σωστοί άνδρες ΔΕΝ ασχολούνται ούτε με τα κουσούρια των άλλων ού-
τε με τα κουτσομπολιά!Λέω τώρα εγώ
γενικώς και αορίστως...!!
Υ.Γ. Άλλωστε προ ημερών ΄να μοχθηρό ιστολόγιο"ομαλών" προσπάθη-
σε να πλήξει και τον κ.Παναγιώτη!!

Ανώνυμος είπε...

Ρε δεν πάτε καλά! Είναι δυνατόν να μαθαίνετε ότι ένας ρασοφόρος είπε τέτοια πράγματα για άλλον και να γράφετε ότι "έχει πλάτες" και άλλα τέτοια;
Είστε χειρότεροι όχι μόνο από τον Πάπα αλλά και από τους ταλιμπάν!
Με τέτοια μυαλά που κουβαλάτε, καταλαβαίνω πλήρως γιατί η νεολαία γυρίζει την πλάτη της στην Εκκλησία. Μα δεν ντρέπεστε;
Και όποιος υπερασπίζει αυτόν τον ρασοφόρο που ξέρει μόνο να βρίζει τους Καθολικούς και να αποκαλεί τον Χριστόδουλο "αδελφή" είναι μάλλον γελοίος.
Που ζείτε; Στο μεσαίωνα; Ου να ου χαθείτε από δω...

Υ.Γ. Αγαπητέ Παναγιώτη συγγνώμη για τα παραπάνω αλλά μου βγήκαν τα μάτια.

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή το πρόβλημα είναι εάν πεί κάποιος για κάποιο επίσκοπο (που είναι ομοφυλόφιλος)ότι είναι ομοφυλόφιλος, και δεν είναι πρόβλημα εάν ένας ομοφυλόφιλος -ή πόρνος - επίσκοπος προσεγγίζει το ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΟ και οδηγεί (τυφλός οδηγός) το ποίμνιό του αντί στο Χριστό και στην Εκκλησία, σε άλλες οδούς, κάνοντας ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ στην ηθική και αναπόφευκτα κατόπιν στην πίστη;
Σα δε ντρεπόμαστε...
Υπάρχει η χάρη του Θεού στην αμαρτία;
Tι θα έλεγε γι αυτά ο Ιωάννης ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ (βλ. περί ιερωσύνης λόγους) ή ο ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ο Θεολόγος
(βλ. ποιήματα περί επισκόπων).
Γιατί -πώς να το κάνουμε- η ομοφυλοφιλία πάντοτε ήταν και είναι αμαρτία, πάντοτε ήταν και είναι ένα από τα ΚΩΛΥΜΑΤΑ ιερωσύνης.
Άλλο είνα να αμαρτάνεις και να μετανοείς και ΑΛΛΟ είναι να κάνεις την αμαρτία σου "δικαίωμα".
Είναι περίπου σαν να ΑΔΙΦΟΡΕΙΣ για την ύπαρξη του Θεού.
Μπορεί να διαφωνήσει βάσιμα κανείς σε αυτά;

skeptomenos

Ανώνυμος είπε...

Σκεπτόμενε και βέβαια ΔΕΝ μπορεί να διαφωνήσει κανείς ΜΟΝΟ ως πρός το πρώτο μέρος του σχολίου σου για το κώλυμα στην ιερωσύνη!Κατά τα άλ-
λα έχεις κι εσύ τη νοοτροπία του δευτερονομίου,οπότε ο καθείς έχει
τη δική του άποψη!
Όσο για την ύπαρξη του Θεού ενίοτε την αμφισβητούν ή την αφανίζουν οι αντιπρόσωποί του με τους λόγους και τα έργα τους! Τέλος η ομοφυλο-
φυλία είναι μια πραγματικότητα ΒΑΣΑΝΙΣΤΙΚΗ και δε χρειάζεται να πάει ο έχων αυτήν στην κόλαση,για-
τί τη ΒΙΩΝΕΙ εδώ είτε το καταλαβαί-
νει είτε όχι!!

Ανώνυμος είπε...

Συγνώμη, υπάρχει καταγγελία ενυπόγραφη προς την Μητρόπολι ότι υπόθηκαν τα παραπάνω καταγγελόμενα από την εφημερίδα ή ο επίσκοπος νομίζει πως μπορεί να στηρίξει κατηγορία από τα δημοσιεύματα; Νομίζω πως ο επίσκοπος Πατρών θα πάθει ότι και ο Κυθήρων με τον Μεσηνίας.

Ανώνυμος είπε...

κυριε, φαντάζομαι πως καθρεύτη δεν χρησιμοποιείτε!...

Ανώνυμος είπε...

Εφ'όσον ο Μητροπολίτης είναι πνευματικό ανάστημα του Μακαριστού και εκλογή και χειροτονία του,σίγουρα τον αφορά και προσωπικά. Το θέμα είναι πως θα το χειριστεί ο μητροπολίτης νόμιμα,διότι δεν έχει και τόσο καλές σχέσεις με τους νόμους, σε αντίθεση με τον π.Κύριλλο που είναι διδάκτωρ του Κανονικού δικαίου και έχει μία πλειάδα δικηγόρων πνευματικοπαίδια του.

Ανώνυμος είπε...

Πάντως, άσχετα εάν είναι αληθές ή μη το δημοσίευμα, η πραγματικότητα είναι ότι ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος είχε στο περιβάλλον του ανθρώπους με το "κουσούρι"...θα θυμάστε δε πως και ο ίδιος είχε χρησιμοποιήσει την έκφραση "κουσούρι" σε δημόσια δήλωσή του στα μμε η οποία προβλήθηκε από την τηλεόραση! Στις αποκαλύψεις των αρχών του 2005 από τον Μ.Τριανταφυλλόπουλο για Γιοσάσηδες-Βαβύληδες-οπλοφόρους μοναχούς της Χρυσοπηγής κλπ εξέχουσα θέση κατείχε ο ιερέας Σεραφείμ Κουλουσούσας στον οποίο ο Γιανναράς προσήψε το λίαν προσδιοριστικό "ένα παιδί θηλύγλωσσο"! Και αποκάλεσε τότε ο Γιανναράς τον μακαριστό-γιά όλα αυτά τα περίεργα- "αρχηγό του θιάσου Γιοσάκη - Βαβύλη - Κουλουσούσα". Μετά ταύτα το "παιδί" αυτό, απότι είπε η τηλεόραση, πήγε στο ένδοξο ναυτικό για την θητεία του! Και για χάρη του νομοθετήθηκε από τον μακαριστό η κατάργηση της "απαλλαγής" από το στράτευμα λόγω ιερωσύνης ή περιβολής του μοναχικού σχήματος χωρίς βέβαια επιπτώσεις στους ήδη κεχειροτονημένους ή κεκαρμένους!
Γενικότερα η απόδοση του "κουσουριού" στους εκκλησιαστικούς κύκλους(βλ. εκκλησ. υπόκοσμο...) είναι κανόνας και υπήρξε μόδα, κατά κόρον, στη δεκαετία του 80 και του 90 με πρωταγωνιστή τον "περίεργο" εκδότη Γ.Μιχαλόπουλο του οποίου οι σχετικές "εκδόσεις" κοσμούσαν τα περίπτερα της πλ.Ομονοίας και πλ.Κάνιγγος! Ο Ζακύνθου, αν δεν κάνω λάθος, τον έστειλε στον Κορυδαλλό να κηρύξει και εκεί...! Και πολλά πρόσωπα και πολλές υπολήψεις σπιλώθηκαν και σπιλώνονται με τον τρόπο αυτό από τον ως άνω εξονομασθέντα "εκκλησ.υπόκοσμο..." ο οποίος ενδημεί λοιμικά και στην πόλη του κ.Κ.Κωστοπούλου και έχει αξίους ηγήτορες μεγαλοσχήμονες(κατά την προσωπική τους και μόνο γνώμη φυσικά)αρχιμανδρίτες(στα πρόθυρα εισόδου σε φρενοκομείο) και πρωθιερείς(με πάθος κνίζον υπερβολικά γιά εξουσία, αλλά άτυχους μάλλον). Εν πάσει περιπτώσει ο Κ.Κωστόπουλος, και δρ.Θ. πληροφορούμαι, κάκιστα έπραξε, εάν αληθεύει το δημοσίευμα, και γιά μία ακόμη φορά εξήμεσε την κακία του γιά τον μακαριστό που δεν του έδωσε την Μητρόπολη Πατρών...(δείτε ανακοινωθέν Ιεραρχίας 19-2-2005). Ο λαός του Θεού αναμένει τις προσήκουσες "περαιτέρω" κινήσεις από τον κυρίαρχο Μητροπολίτη του!

Ανώνυμος είπε...

DEN MOMIZW PWS EKDOTIS EFIMERIDAS THA EIXE KENTRIKO PRWTOSELIDO EIDHSH 100% PSEYTIKI.... ARA.....

Ανώνυμος είπε...

κ. Ανδριόουλε, ελέγχετε καθολου αυτα που γράφονται στο ιστολόγιο σας; τα 10 αν οχι παραπάνω σχόλια σ΄αυτη την νάρτηση τα εχει γράψει το ιδιο ατομο πιθανότατα δικό σας ατομο. εχουν ακριβώς τα ίδια ορθογραφικά λάθη.....

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητε των 7¨23μ.μ επειδη εχω καει απο την εφημεριδα αυτη, σου λεω οτι πριν καποιους μηνες η εφημεριδα για την οποια ολοι ξερουμε ειχε δημοσιευσει πρωτοσελιδο με ψευτικη φωτογραφια και δυστυχως τον αρχισυντακτη αυτης ακομα περιμενω να με παρει τηλεφωνο.

Ανώνυμος είπε...

KAI O DIKHGOROS SAS,9:56 μ.μ. TI KANEI TOSON KAIRO?

Alexandra Adamopoulou είπε...

Εγώ πάλι δεν μπορώ να καταλάβω:
1) τι το νοιάζει τον Κύριλλο, τι κάνει ο πάπας με το κωλαράκι του (αν κάνει). Ετερόδοξος είναι, στη δική μας Εκκλησία δεν ανήκει, ας κάνει ό,τι θέλει (αν κάνει). Και
2) τι δουλειά έχουν αρχιμανδριτάδες, Κύριλλοι Κωστόπουλοι και λοιποί να κατηγορούν γενικώς, να αποφαίνονται για διάφορους και διάφορα... Δεν κάθονται στα μοναστήρια τους;! Άλλωστε εκεί είναι η θέση τους: μοναχοί έχουν καρεί οι άνθρωποι. Γιατί να μπερδεύονται μες στα πόδια μας γενικώς! Ας κάτσει ο καθένας στ' αβγά του. Πολλά θα είχαμε γλιτώσει, αν κάθε άνθρωπος φρόντιζε να καθαρίζει τα σκουπίδια μπροστά απ' τη δική του πόρτα, και όχι μπροστά απ' την πόρτα του γείτονα...

Alexandra Adamopoulou είπε...

(Προς Ανώνυμο 17/10 8:30 μ.μ.)
Υπαινίσσεστε μήπως, ότι τον κ. Ανδριόπουλο διακρίνει ή θα έπρεπε να διακρίνει χάρισμα διορατικόν; Διότι κάτι τέτοιο θα χρειαζόταν, για να εντοπίσει την ταυτότητα των σχολιαστών εδώ, τη στιγμή κατά την οποία όλοι (πλην του κ. Παναγιώτη Τελεβάντου και της αφεντιάς μου), υμών συμπεριλαμβανομένου/-ης, σχολιάζουν ΑΝΩΝΥΜΑ. Δεν θα μπορούσε λοιπόν κανείς να "ελέγξει"΄- όπως λέτε - κανενός την ταυτότητα, ούτε τη δική σας βέβαια.
Τώρα, αν ο συγκεκριμένος σχολιαστής των "10 σχολίων" είναι άτομο του κ. Ανδριόπουλου, εδώ φαίνεται να έχετε εσείς το διορατικόν χάρισμα, αφού το γνωρίζετε με τόση βεβαιότητα...
Όσο για τα "ορθογραφικά λάθη" του, τα οποία εντοπίζετε, δεν πειράζει, κι εσείς κάνετε λάθη εκ παραδρομής, χωρίς να υπολογίσουμε τον τονισμό κατά βούληση...
Αυτά τα ολίγα, χωρίς την ελάχιστη διάθεση υπεράσπισης κανενός (ούτε του κ. Ανδριόπουλου, ούτε του "ανορθόγραφου" σχολιαστή), απλά και μόνο για να ξέρουμε τι λέμε, και να μην τρελαθούμε και τελείως...

Ανώνυμος είπε...

Πάντως πέφτει χοντρή λογοκρισία γιατί ο Παναγιώτης φοβάται τον "'Άριστο" και μάλλον καλά κάνει.

Ανώνυμος είπε...

Ξέρει κάποιος να μας πει την ποινή που επέβαλε ο δεσπότης στον συνυποψήφιό του??? .. ή διερευνάται το θέμα???

Ανώνυμος είπε...

Ως γνωστόν, ο Μητροπολίτης Πατρών έχει γράψει, σχετικά πρόσφατα, βιβλίο-αγιογραφία για τον Μακαριστό με τίτλο "Ο Υψιπέτης Αετός".
Αυτός είναι ένας ακόμη λόγος να δούμε αν θα αντιδράσει στα λεγόμενα του δρ. Κ.Κ. υπερασπιζόμενος το βιβλίο του, ή θα κάνει το θέμα γαργάρα φοβούμενος να ανοίξει μέτωπο με τους διάφορους έξαλους.
Ίδωμεν.

Alexandra Adamopoulou είπε...

Ανώνυμε 18/10 11:03 μ.μ.,
εμένα πάντως, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, ο κ. Ανδριόπουλος ΔΕΝ με έχει λογοκρίνει ούτε μία φορά. Και δεν μπορεί να ισχυριστεί κανείς, πως υπήρξα και πάντοτε "κόσμια" στους σχολιασμούς μου, ούτε πως "κολάκευσα" ποτέ τον κάτοχο αυτού του blog.
Όσο για τον "Άριστο", στον οποίο αναφέρεστε, ομολογώ πως δεν τό 'πιασα. Ίσως να έχω χάσει επεισόδιο. Μήπως μπορείτε να γίνετε πιο σαφής; Ποιον εννοείτε;

Ανώνυμος είπε...

ti γίνεται στην Πάτρα; 21 Οκτωβρίου αύριο, η ονομαστική γιορτή του μακαριστού Αρχιεπισκόπου μας! Πως θα τιμήσετε τη μνήμη του οι Πατρινοί;;; με σπιλωμένο το μακαριστό του Όνομα; τι κάνει ο εκεί Αρχιερέας; οι δημοσιογράφοι;

Ανώνυμος είπε...

Σωστά γράφει ο σχολιαστής 17 Οκτωβρίου 2010 7:11 μ.μ.
“…….Σεραφείμ Kουλουσούσας, ένα θλιβερό παιδί 26 χρόνων, θηλύγλωσσο, που εγκατέλειψε την ιεροσύνη όντας διευθυντής (ναι, διευθυντής!) του ιδιαιτέρου γραφείου του αρχιεπισκόπου Αθηνών. Αν αυτός ο αυτοαποσχηματισμός διερευνηθεί, οι συνέπειες για το αρχιεπισκοπικό περιβάλλον θα είναι δυσμέτρητες. Ανάστημα και επιστήθιος του Θεσσαλιώτιδος, δωρήθηκε στον αρχιεπίσκοπο για να καταλάβει την πιο υπεύθυνη θέση κοντά του. Οι διαψεύσεις που συνόδευσαν την απόπειρα αυτοκτονίας του ήταν ελάχιστα πειστικές, όχι σοβαρές……”

Related Posts with Thumbnails