Στο τελευταίο του βιβλίο (Η Συμπροσευχή με αιρετικούς, εκδ. ΘΕΟΔΡΟΜΙΑ), που αποτελεί ουσιαστικά επηυξημένη έκδοση παλαιότερου, ο π. Α.Γ. δημοσιεύει, ως παράρτημα, την αλληλογραφία που είχε με τον Μέγα Πρωτοπρεσβύτερο της Μ.τ.Χ.Ε. π. Γεώργιο Τσέτση. Την πρωτοβουλία γι' αυτή την αλληλογραφία είχε ο π. Α.Γ. και ο π. Γ. Τσέτσης απάντησε, με την ευγένεια που τον διακρίνει. Άραγε, ο π. Α.Γ. δημοσίευσε με την άδεια του π. Γ. Τσέτση τις συγκεκριμένες επιστολές; 'Η ενήργησε όπως ήθελε; Θα απαντήσει ο π. Α.Γ.; Αν όχι κινδυνεύει η “ακεραιότης” του ήθους του.
Ο – αγνώστων λοιπών στοιχείων – θεολόγος Παναγιώτης Λεπίδας, του οποίου η “βιβλιοκρισία” για το “πόνημα” του π. Α.Γ. φιγουράρει σε πολλά ιστολόγια, προβαίνει σε ...ενδιαφέρουσες κρίσεις για την αλληλογραφία των δύο κληρικών: “Δεν θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε ότι η αλληλογραφία Γκοτσόπουλου-Τσέτση επιβεβαιώνει τον Άντερσεν : ένας μικρός (στην περίπτωση απλός, χωρίς τίτλους ιερέας της επαρχίας) αποκάλυψε ότι ο βασιλιάς (στην περίπτωση και Μέγας και Πρώτος πρεσβύτερος της Βασιλεύουσας) είναι γυμνός (επιχειρημάτων και ουσιαστικού αντιλόγου) …”. Άραγε ο π. Α. Γ. συμμερίζεται τα ανωτέρω ...Λεπίδια; Ή μήπως ο σκοπός που δημοσίευσε την αλληλογραφία ήταν να ...απογυμνώσει τον π. Γ. Τσέτση και να αναδειχθεί ο ίδιος ως ο "αναβαλλόμενος το φως ώσπερ ιμάτιον;"
Ο κ. Λεπίδας στο κείμενό του κάνει λόγο για “γνωστό ιστολόγιο θεολόγου, όπου, αντί για θεολογικό λόγο πλεονάζουν αγοραίες ύβρεις, χλευασμοί...” κ.ο.κ. Ο δε π. Α.Γ. αναφέρεται σε κάποιους ανθρώπους “τέτοιου {παρακμιακού} ήθους” οι οποίοι (αφού τους έχει “περιγράψει”) “γίνονται αποδεκτοί να παρουσιάζονται ως γνήσιοι υπερασπιστές του Οικουμενικού Πατριαρχείου”. Αν, με τα παραπάνω, εννοούν εμένα οι δύο κύριοι – όπως διαδίδεται - να το πουν ευθαρσώς για να πάρουν την απάντησή τους. Αλλιώς ας συνεχίσουν το κρυφτούλι, που μπορεί να τους θυμίζει την παιδική τους ηλικία.
Ο κ. Λεπίδας μας λέει επίσης ότι ο π. Α.Γ. του είχε πει σε κάποια συζήτηση: “Δεν έχουμε δικαίωμα να χαρίζουμε σε κανένα, απολύτως σε κανένα, το πολυτιμότερο δώρο που μας χάρισε ο Θεός: την ελευθερία σκέψεως και εκφράσεως. Και αν αυτό ισχύει στην κοινωνία, πρέπει να ισχύει πολύ περισσότερο μέσα στην Εκκλησία μας”. Προφανώς αυτό το λέει ο π. Α.Γ. αποκλειστικά για τον εαυτό του. Γιατί στην δική μου περίπτωση, που γνώριζε πολύ καλά τον απηνή διωγμό μου για την έκφραση ελεύθερης γνώμης, όχι μόνο δεν διαμαρτυρήθηκε, αλλά θα έλεγα ότι με τα κείμενα και την όλη στάση του υποδαύλιζε τον αφανισμό μου. Και τι κρίμα που πήγε να κάνει “παράπονα” για μένα σε φίλο μου μουσικολόγο, που πρώτη φορά συναντούσε στη ζωή του! Αυτός ο “υπέρμαχος της ελεύθερης έκφρασης”.
Και ενώ ο π. Α. Γ. δρα αρκούντως κριτικά προς το Οικουμενικό Πατριαρχείο – τι άλλο από το να αμφισβητεί ευθέως την ειλικρίνεια των Πατριαρχικών λόγων με την ανοιχτή επιστολή του προς τον Πατριάρχη: “Παναγιώτατε, ποιά Πανορθόδοξη απόφαση;” - ο Μητροπολίτης του, ο Πατρών Χρυσόστομος, εκδίδει τόμο για τον “Πατριάρχη του Γένους στην Πάτρα”!
Ο Απόστολος Ανδρέας βοήθειά μας, αγαπητοί συνοδίτες.