Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΑΠΟ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ


Για τον αρχιμανδρίτη της Μητροπόλεως Πειραιώς Παύλο Δημητρακόπουλο ο αείμνηστος Οικουμενικός Πατριάρχης Αθηναγόρας είναι “ο παράνομος αξιοθρήνητος Πατριάρχης”, ο οποίος “ουκ ηβουλήθη συνιέναι”, “έκανε αιρετικές και βλάσφημες δηλώσεις”, είναι “πρωτοπόρος και συνήγορος της αιρέσεως του Οικουμενισμού όσο κανένας άλλος”, “ το πρόσωπο εκείνο, που κατ’ εξοχήν προώθησε την φοβερή αυτή αίρεση μέσα στα σπλάγχνα της Ορθοδοξίας”, και άλλα παρόμοια. 
Εξόχως ενδεικτικός είναι και ο τίτλος του σχετικού άρθρου του αρχιμ. Παύλου Δημητρακόπουλου: "Ο Αθηναγόρειος θρύλος. 40 χρόνια μετά την κοίμηση μιας αξιοθρήνητης προσωπικότητος".

Για τον έτερο κληρικό της Μητροπόλεως Πειραιώς Άγγελο Αγγελακόπουλο, ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος είναι τουλάχιστον “τρομοκράτης”, όταν γράφει: “Όταν όμως αί δυνάμεις αύται κατήρτισαν και υπέγραψαν την «Ομολογίαν Πίστεως» ο οικουμενιστής Οικουμενικός Πατριάρχης έντρομος έσπευσε νά δηλώση ότι δέν προδίδει τήν Πίστιν, ετρομοκράτει τούς Σεβ. Μητροπολίτας της Ελλάδος, οι οποίοι την υπέγραψαν και απελογείτο, δηλών ότι τάς αποφάσεις διά τήν πορείαν των διαλόγων δέν τάς λαμβάνει μόνος του, αλλά αύται είναι συλλογικοί των Προκαθημένων των Ορθοδόξων Εκκλησιών”. Κι ακόμα, σύμφωνα πάντα με τον εν λόγω κληρικό “ο Οικ. Πατριάρχης έθεσεν εις τήν υπηρεσίαν του Παπισμού τό κείμενον του Αγίου Νεκταρίου, διά νά υπηρέτηση τήν «διπλωματίαν της αγαπολογίας και νά συκοφαντήση όσους αντιδρούν εις τούς θεολογικούς διάλογους, οί οποίοι ωδηγήθησαν εις αδιέξοδον και εις ναυάγιον”. Σχεδόν παντού στο κείμενο του εν λόγω κληρικού προστίθεται στον Οικουμενικό Πατριάρχη το προσωνύμιον “ο οικουμενιστής”, ο οποίος είναι "«γνήσιον τέκνον» του μακαριστού Πατριάρχου Αθηναγόρου. Παραθεωρεί τά δόγματα της Εκκλησίας μας, καταφρονεί τούς Ιερούς Κανόνας, υποκριτικώς (όπως και άλλοι οικουμενισταί Αρχιερείς) εκφωνεί τό Σύμβολον της Πίστεως, θυσιάζει τήν Αλήθειαν της Πίστεως πρός χάριν της αγαπολογίας". 
Και άλλα πολλά παρόμοια γράφονται στα προμνημονευθέντα κείμενα, τα οποία πρόσφατα κυκλοφόρησαν αυτές τις μέρες - σχεδόν ταυτόχρονα - στο διαδίκτυο. 
Ασφαλώς, λοιπόν, εξάγεται το συμπέρασμα, ότι από την Μητρόπολη Πειραιώς – προφανώς με τις ευλογίες του οικείου επισκόπου – επιχειρείται μια ολομέτωπη επίθεση προς το Οικουμενικό Πατριαρχείο και τον σημερινό Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, με σκοπό τη μεγαλύτερη δυνατή φθορά. 
Φυσικά οι κληρικοί αυτοί είναι μειράκια έναντι των μορφών που επικρίνουν. Το ζήτημα είναι ότι δεν έχουν την παραμικρή συστολή και γράφουν ...ανελέητα, όπως προφανώς είναι και οι ίδιοι. 
Το αξιοσημείωτο είναι ότι δε νομίζω πως θα βρεθεί κληρικός να τους απαντήσει υπερασπιζόμενος τη μνήμη του Αθηναγόρα ή την Πατριαρχία Βαρθολομαίου. Για όσους καταλαβαίνουν αυτό λέει πολλά... 

28 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι δύο τελευταίες παράγραφοι του άρθρου σου τα λένε όλα. Και κυρίως η φράση: ''Το ζήτημα είναι ότι δεν έχουν την παραμικρή συστολή και γράφουν ...ανελέητα, όπως προφανώς είναι και οι ίδιοι''. Ελεεινότητες. Τσιράκια και σαγανογλείφτες του δεσπότη τους.
Από Μακεδονία μεριά.

Ανώνυμος είπε...

Ο Παυλος Δημητρακοπουλος κανει πραξη αυτο που ειχε πει ο Αντυ Γουωρχολ .Καθε ενας διαιουτε 15 λεπτα δημοσιοτητας . Εστω αν στην περιπτωση του συμπαθους παγκοσμιως αγνωστου αρχιμανδριτη περιοριστει αυτη η δημοσιοτητα στα στενα ορια των εκκλησιαστικων μπλογκς . Το να κατηγορουντε εκ των υστερων μορφες σαν τον Αθηναγορα , Καντιωτη , Χρυσοστομο Σμυρνης , Χρυσανθο Φιλλιπιδη ειναι εκτος απο κακεντρεχες και γελοιο . Κανεις αλλανθαστος αλλα εφοσον οι συγκεκριμενοι και αλλοι υπηρξαν ιστορικες προσωπικοτητες ας γραψει καποιος τα υπερ και κατα χωρις κορωνες του στυλ . Οικουμενιστης , συγκρητιστης , οργανωσιακος κλπ . Αμαν πια . Εκτος και αν καποιοι κρινουν εκτος της ιστοριας . Δηλαδη ειδαν καποιο οραμα οπου βλεπουν τους ανωτερω και αλλους να βρισκονται ειτε στο πανω ειτε στο κατω πατωμα . Δηλαδη πραγματα που μεχρι το 1990 δεν τα λεγαν ουτε οι παλαιοημερολογειτες . Α.Μ

Ανώνυμος είπε...

στον εορταζοντα ναον της μυρτιδιωτισσης νεου φαληρου οπως διαβασα στο περιοδικο πειραικη εκκλησια στον εσπερινο ο σεραφειμ εχειροθετησε τον αγγελο του κακου εις πνευματικον και πρωτοπρεσβυτερο την κυριωνυμο ημερα στον ιδιο ναο που ειναι οι υβρισται του πατριαρχειου ελειτουργησε ο προικοννησου ιωσηφ.τα συμπερασματα δικα σας

Ανώνυμος είπε...

Πως τολμούν τα μικρά και ασήμαντα αυτά Αρχιμανδριτίδια να κριτικάρουν τον Αθηναγόρα τον Μεγαλόπρεπη που τόλμησε να δρομολόγηση τον Διάλογο την ενότητα. Το μόνο το οποίο μπορεί και πρέπει να κάνει ο Πειραιώς να τους αφαιρέσει το οφίκιο.

Ανώνυμος είπε...

Η φασιστική νοοτροπία σου κε Ανδριόπουλε καθώς και κάποιων σχολιογράφων δεν κρύβεται. Θα τα ακούσετε οι φιλοπατριαρχικοί θέλετε δε θέλετε! Κι ακόμη δεν είδατε τίποτε!

Ανώνυμος είπε...

Ότι να που και να γράψουν το Πατριαρχείο θα είναι το ΦΩΣ όχι μόνον των Ορθοδόξων αλλά και του κόσμου όλου.

Ανώνυμος είπε...

Το πατριαρχείο είναι σεβαστό. Οι λοξοδρομήσεις των προσώπων είναι υπό κριτική. Αθηναγόρας και Βαρθολομαίος είναι προς την αίρεση.

Ανώνυμος είπε...

Φαίνεται ότι την Μητρόπολη Πειραιώς έχει βάλει στόχο ο Σατανάς την τελευταία δεκαετία για να ταράζει την Εκκλησια της Ελλάδος. Δεν έφθασαν οι τραγικές ημέρες του προηγούμενου δυστυχολυς αρχιερέα, ακολούθησε και η ύποπτη και σε πολλά περίεργη άχρι καιρού επιλογή του υποψηφίου για πάσα κενοθείσα καθέδρα κυνηγού της μητροφορίας που την μετέβαλε σε σφηγκοφωλία των υβριστών της Εκκλησίας και των Προκαθημένων κασι αυτών που τον χειροτόνησαν και αντί να τον καθαιρέσει για την εγκατάλειψη της Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας του έδωσε δυστυχώς και απολυτήριο για να συνεχίσει τεταραγμένο μέλλον στόν ελλαδικό χώρο που αφθονούν οι αυθάδεις και θρασείς παρασυνάγωγοι που επαγγέλονται τους σωτήρες της Ορθοδοξίας. Τώρα δεν μας φθάνει το σκάνδαλο για τους άπληστους ιεράρχες, που δεν ξέρουμε ακόμη που θα καταλήξει, μας προέκυψε και η συγχορδία ασεβέστατων και αυθαδέστατων και εμπαθών κληρικών, που βρίζουν ως μη αποζημιωθέντες λιμενεργάτες του Πειραιώς προσωπικότητες της Εκκλησίας. Στίς δύο πρώτες κατάρες ια την πολυπαθή Μητρόπολη Πειραιώς προστήθενται και αυτοί! Πού να ζούσε ο Χρυσόστομος Ταβλαδοράκης για να καμαρώσει ποιοί τον διαδέχθηκαν, ίσως δεν θα αγωνιζόταν για να συσταθεί το 1965 αυτή η Μητρόπολη!

Αληθεύοντες εν αγάπη είπε...

Οι επιθέσεις δεν είναι κακές. Συγκρατούν κάποιους στο να μην πάρουν τον κατήφορο. Ο Αθηναγόρας υπήρξε ηγέτης. Όχι της Θεολογίας αλλά της διπλωματίας.

Ανώνυμος είπε...

Κε Ανδριόπουλε οι δύο πατέρες καταγγέλουν συγκεκεριμένες ενέργειες του μακαριστού Αθηναγόρα. Με διευθύνσεις και ονόματα. Καλό λοιπόν είναι να επιχειρήσετε να ασχοληθείτε με την ουσία των καταγγελιών τους και όχι να αναλίσκεσθε σε χαρακτηρισμούς εναντίον τους!

Dimitris Roumeliotis είπε...

Την απαντηση σε καθε σχετικη ερωτηση, την δεινουν οι αγιοι και οι θεοφοροι πατερες της Ορθοδοξιας.
Και δεν εχουν αναγκη κανενος απο εμας τους κομψεμευομενους παντιοτροπως.
Αγιος Μαρκος ο Ευγενικος.
«Οι τινες την υγιη πιστιν προσποιουνται ομολογειν, κοινωνουσι δε τοις ετεροφροσι, τους τιουτους, ει μετά παραγγελίαν μη αποστώσι, μη μόνον ακοινωνήτους έχειν, αλλα μη΄δε αδελφούς ονομάζειν. »

Εαν τωρα εχουν δικιο ολες οι πλευρες, αυτο ειναι εφικτο.....

Ανώνυμος είπε...

Αρκετά μετον Πειραιώς Σεραφείμ.Ξέρουμε τη πορεία του πλουσιόπαιδου που έφτασε μέχρι Αυστραλία για να υποκλέψει την αρχιερωσύνη,απο Σεραφειμικός έγινε Χριστοδουλικός, πλεύρισε τον πρώην Πειραιώς Καλλίνικο, λιβάνισε το Οικουμενικό Πατριαρχείο, παρεκάλεσε για να γίνει Αρχιγραμματέας της Ι.Συνόδου και έγινε "χώμα γιοφύρι να γενώ να με πατήσεις άρχοντα μου" ώστε να κατασταθεί Μητροπολίτης Πειραιώς. Ποιός; Ο αποτυχημένος υποψήφιος για την εκλογή Κυθήρων, ορριβίστας που κάποτε ήθελε να μονάσει στη Μονή Παρακλήτου.Τα λέω καλά; Και σήμερα μας έχει ξεφτιλίσει πλήρως.Να τον μαζέψει άμεσα η Εκκλησία της Ελλάδος και το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Ειδικά το Οικουμενικό Πατριαρχείο που με τον Αυστραλίας Στυλιανό ευθύνεται για την επισκοποίηση του.Αν μας αναθεματίζει ο νυν Πειραιώς επειδή αρεσκόμαστε στη φιλενωτική πορεία και δε μισούμε τους Καθολικούς αδελφούς μας, τον αποκηρύσσουμε κι εμείς.Δεν τον αναγνωρίζουμε πια σαν Ορθόδοξο Κανονικό Επίσκοπο και Μητροπολίτη Πειραιώς.Με αυτόν και τους ομοίους του σχέσεις δεν θέλουμε.Οι περί τον Πειραιώς Σεραφείμ είναι οπαδοί του μίσους.Το Οικουμενικό Πατριαρχείο οφείλει να μας προστατεύσει και να αποκαταστήσει τη τάξη.Αρκετά με τους αφιονισμένους κομπλεξικούς δήθεν υπερΟρθοδόξους.

Ανώνυμος είπε...

Την ξέρεις την ιστορία 1:46 μ.μ. του Πειραιώς. Γράψε μας σε παρακαλώ αν την γνωρίζεις και την ιστορία του Ανδριόπουλου. Αυτή θέλω να μάθω.

Ανώνυμος είπε...

Προς 1:46 μ.μ.

Ξεχάσατε να γράψετε για την επιστολή Γιοσάκη που ζητούσε την κεφαλή του Σεραφείμ επί πίνακι γιατί έβγαλε όλη την βρωμιά στη φόρα...Αυτή είναι η σοβαρότερη ρετσινιά που μπορεί να του προσάψει κανείς. Η αρνητική γνώμη του Γιοσάκη για αυτόν...

Και μιλώντας σοβαρά πλέον: Τόσο μίσος για αυτόν τον άνθρωπο...κρίμα

noname είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Γεια σου πελεκανε αρχηγε τωρα δα ειδα το σχολιο σου επι του σχολιου μου επι της αναρτησης . Πριν εβλεπα το ΠΑΟΚ ολυμπιακος κριμα που μας πηραν το Χ μεσα στην τουμπα . Λοιπον να σου ξεκαθαρισω δυο τρια πραγματα . Ερωτα με τον Καντιωτη οπως και με οποιον αλλο του ιδιου φυλου δεν ειχα ποτε . Δεν ειμαι νεοορθοδοξος οποτε ενοιες στυλ θειος ερως κλπ δεν μου λεν τιποτα . Για μενα ερωτας ειναι αποκλειστικα αισθημα προς το ετερο φυλλο . Οποτε ειχα ερωτες παλια με ρωσιδα με νεοχιπισα αλλα με επισκοπο never . Δεθτερον . Οπως θα καταλαβε και ο πλεον τζαζεμενος που ριχνει μια ματια σε σχολια μου οταν αναφερομε σε ζωντα προσωπα ασχολουμε με το τι κανουν και οταν αναφερομε σε μακαριτες αναφερομε μονο ιστορικα . Κριτηρια αγιοτητας δηλαδη αν ειναι στο πανω η κατω πατωμα τα αφηνω σε αυτους που αντι με κομπολογια η κλειδια παιζουν με κομποσκοινια . Τριτον ο Warhol δεν με συμπεριλαμαβανει γιατι ποτε δεν εκανα κατι παραπανω στο ιντερνετ απο σενα και αλλους δηλαδη να γραφω σχολια επι αναρτησεων . Αν αυτο το θεωρεις επιδειξιομανια τοτε μια που εχεις γραψει παραπανω εισαι ακομη πιο πολυτης αρμοδιοτητας του σχολιου του Warhol . Τεταρτον χαρηκα ειλικρινα που τα ξαναειπαμε . Α.Μ

noname είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Γεια σου μπρε πελεκανε . Ελα τωρα καταλαβες οτι με το νεοχιπυσα δεν ενοουσα χριστιανη . Ουτε οργανωσιακη ουτε ανοργανωτη .Γεια τα σημεια στιξης οταν γραφω με χαρτι μολυβι χρησιμοποιω μονοτονικο στο πληκτρολογιο ατονικο . Σε λιγα σχολια ασχοληθηκα ειτε με τον Καντιωτη ειτε αλλους επισκοπους . Για κομποσκοινια σορρυ αλλα ειναι κομπολογια . Καλα κανουν αυτοι που τα χρησιμοποιουνε αλλα οχι οτι εχουν εγγυηση με αυτον τον τροπο για τον παραδεισο . Για την δημοσιοτητα που λες αστο καλυτερα . Ουτε συ ουτε γω εχουμε ψυχολογια καλογερου γιααυτο γουσταρουμε να σχολιαζουμε αναρτησεις . Οσο για την μπαλα αντιθετα με τα θεολογικα οπου ολοι εχουν δικιο γιατι αντε να αποδειξεις το οτιδηποτε στην μπαλα λοιπον ο καλος φαινετε με αντικειμενικα κριτηρια . Α.Μ

Γεώργιος Κιντσάκης είπε...

κ. Ανδριόπουλε,
το άρθρο σας αναφέρεται σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις ιερέων που επικρίνουν συγκεκριμένες ενέργειες συγκεκριμένων Πατριαρχών. Αν αυτό είναι α)ενορχηστρωμένη επίθεση κατά β) του Οικουμενικού Πατριαρχείου, μπορούν να το κρίνουν οι έχοντες νουν. Όποιος δεν προσκυνάει τον πάπα, είναι εχθρός του Πατριαρχείου, κατά το σκεπτικό σας. Κατά τη δική μου άποψη όμως, όποιος επικρίνει τις πράξεις που οδηγούν το Πατριαρχείο του Γένους σε αντορθόδοξη τροχιά, μάλλον από αγάπη προς το Πατριαρχείο κινείται παρά το αντίθετο.

Φρίττω όμως με το ανώνυμο σχόλιο, που λέει ότι "με αυτόν και τους ομοίους του σχέσεις δεν θέλουμε". Έτοιμοι για σχίσμα είναι μερικοί. Ή για την ακρίβεια, για Ουνία. Στο καλό και να μας γράφουν, λοιπόν.

noname είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Γεώργιος Κιντσάκης είπε...

Το επιχείρημά σας, κ. Πελεκάνε, μπορεί να λειτουργήσει και αντίστροφα. Το Άγιο Πνεύμα εκλέγει Πατριάρχη, αλλά δεν ήταν λίγες οι φορές που είχαμε κακούς επισκόπους. Νομίζω ότι το χειρότερο που μπορούμε να προσφέρουμε είναι να απορρίπτουμε συλλήβδην τον ένα επίσκοπο και να αγιοποιούμε τον άλλο. Εξ άλλου, μιας και αναφερόμαστε στους δύο επισκόπους Κωνσταντινουπόλεως και Πειραιώς, οι έδρες τους είναι πολύ διαφορετικές και δικαιολογείται η διαφοροποίηση στις κινήσεις τους. Αυτό που πρέπει οπωσδήποτε να αποφύγουμε είναι να πιστέψουμε ότι κάποιος από τους δυο τους (ή κάποιος από τους δυο μας) είναι αλάθητος.

noname είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Γεώργιος Κιντσάκης είπε...

Κύριε Πελεκάνε, συμφωνώ με τα όσα λέτε, αλλά λυπάμαι που τα συζητάμε σε ένα ιστολόγιο, που πολλά εκ των άρθρων του αποτελούν παράδειγμα κατάκρισης και ιεροκατηγορίας. Ευχαριστώ.

noname είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Γεώργιος Κιντσάκης είπε...

Αγαπητέ Πελεκάν, θεωρώ ότι το μήνυμά σου αυτοακυρώνεται. Ιεροκατηγορία δεν είναι μόνο να λες ότι κάποιος είναι αιρετικός, αλλά και να τον κατηγορείς με βαριές εκφράσεις, κενές περιεχομένου αλλά με μεγάλη θυμική δύναμη, όπως σχιζοείδια, Ιερά Εξέταση, ψυχοπαθολογία κ.α. Αν κάποιος επίσκοπος είναι άρρωστος, χρέος της Ιεράς Συνόδου είναι να τον ελέγξει. Εμείς μπορούμε να κρίνουμε μόνο τα πολύ εξόφθαλμα σφάλματα κάποιου και πάλι αυτό χωρίς να καταδικάζουμε κανένα. Και επί πλέον, είναι σαφώς πιο ευθές κατά τη γνώμη μου να επικρίνεις την αμαρτία εν γένει, π.χ. τον Οικουμενισμό, τη μασονία, την αρσενοκοιτία, παρά να κατακρίνεις συγκεκριμένα κάποιο πρόσωπο, κρυμμένος πολλές φορές πίσω από την ασφάλεια της διαδικτυακής ανωνυμίας.

Αυτό που ξεχνάμε είναι ότι το Άγιο Πνεύμα ενεργεί στην Εκκλησία μέσα από μία ποικιλία χαρισμάτων. Το χάρισμα του Σεραφείμ είναι η παρρησία με την οποία μιλάει. Τα χαρίσματα του Οικουμενικού Πατριάρχη είναι άλλα, και ας μην ξεχνάμε πόση προσευχή είχε ρίξει ο γερο-Παΐσιος για να βγει Πατριάρχης ο "άγιος Χαλκηδόνος". Αυτή η τάση να θέλουμε να είναι ο άλλος όμοιος με εμάς, να συμφωνεί με τις επιλογές μας, για να διατηρεί το δικαίωμα του λόγου, δεν είναι σίγουρα ορθόδοξη ιδιότητα.

Κάποιοι μάλιστα που κόπτονται για τους διαχριστιανικούς διαλόγους, εκμαίνονται κάθε φορά που κάποιος αμφισβητεί τον τρόπο με τον οποίον αυτοί γίνονται. Για τέτοια κουλτούρα διαλόγου μιλάμε, δηλαδή! Να θες να συζητάς με τους Λουθηρανούς και να μην αντέχεις να συζητήσεις με τους Ορθοδόξους αδελφούς σου, επειδή θίγεται ο εγωισμός σου. Είναι καιρός όμως να αναγνωρίσουμε το διάλογο και τη συναπόφαση ως μεγάλη ευλογία εν τη Ορθοδόξω Εκκλησία. Κανείς δεν έχει λάβει λευκή επιταγή να εκπροσωπεί την Ορθοδοξία, ούτε οι μεν ούτε οι δε. Ορθοδοξία εξ άλλου είναι πρωτίστως η κάθαρση της καρδιάς.

Και για να είμαι σαφής, το Οικουμενικό Πατριαρχείο είναι ό,τι πιο ιερό έχουμε σαν γένος, η πρώτη των Εκκλησιών, και καλά θα κάνουμε να φροντίσουμε να παραμείνει η πρώτη. Ο νοών νοείτω.

noname είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Γεώργιος Κιντσάκης είπε...

Τι να πω; Είναι δικαίωμά σας να προτιμάτε τον θεοφιλόσοφο Γιανναρά από τον Καντιώτη και τον κάθε Καντιώτη, αλλά προσέξτε, γιατί ο λόγος σας μού θύμισε έντονα τις σοβιετικές αιτιάσεις που χρησιμοποιήθηκαν για να φυλακίσουν σε φρενοκομείο τον αγωνιστή ιερέα π. Δημήτριο Ντούντκο.

Ποιος είναι ψυχιατρικά άρρωστος και ποιος δεν είναι, μπορεί να το κρίνει μόνο ένας γιατρός. Και σίγουρα κανένας ψυχίατρος που σέβεται την επιστήμη του δε θα έκανε διάγνωση εξ αποστάσεως.

Με συγχωρείτε, αλλά τον νεοεποχήτικο νεωτερισμό να κρίνουμε τους ανθρώπους, όχι με βάση την αρετή τους αλλά με βάση την ψυχιατρική τους υγεία δεν τον έχω διαβάσει πουθενά στους πατέρες και δεν μπορώ να τον δεχθώ. Εξ άλλου, δεν είναι του χαρακτήρος μου να ρίχνω το λίθο του αναθέματος ή να απορρίπτω τους ανθρώπους. Όσοι το έχουν αυτό σαν ψωμοτύρι, όμως, ας προσέξουν, γιατί κακό στον εαυτό τους κάνουν.

noname είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Related Posts with Thumbnails