Κυριακή 3 Μαΐου 2020

Η ΔΑΦΝΗ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟ "ΜΕΪΝΤΑΝΙ" ΤΟΥ ΛΟΥΔΟΒΙΚΟΥ ΤΩΝ ΑΝΩΓΕΙΩΝ


Ο δίσκος "Το μεϊντάνι" του Λουδοβίκου των Ανωγείων κυκλοφόρησε από τον "ΣΕΙΡΙΟ" του Μάνου Χατζιδάκι στα 1993. 
Ο Λουδοβίκος των Ανωγείων έγραψε: 
"…Θα ήμουν οκτώ χρονών και η Αντιγόνη έξι όταν αποφασίσαμε να ζήσουμε μαζί και να παντρευτούμε. Μια μέρα στο Μεϊντάνι (πλατεία), η μάνα της μας είδε αγκαλιασμένους, μας χώρισε βίαια και μου έδωσε ένα χαστούκι μπροστά στον κόσμο. Το βράδυ μ’ έδειρε ο πατέρας μου. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη γιαγιά μου με τα λίγα δόντια, να γελά. 
… Στα δεκάξι μου στο πρώτο ραντεβού στο σχολείο όταν είδα την Έλλη να έρχεται ένιωσα μια συγκίνηση που ήταν πάνω από τη δύναμη μου και έφυγα τρέχοντας…". 
Στη συνέχεια ακούμε την Δάφνη Πανουργιά σε τρία από τα τραγούδια του δίσκου: 
Ένα αηδόνι ξεχασμένο
Το ανθοχαμόγελο
Παρέτρα Έρως Αρανί (Λουδοβίκος και Δ. Πανουργιά). 
Η Δάφνη Πανουργιά ερμήνευσε στον δίσκο κι ένα ακόμα τραγούδι, την Αρχαία Νύμφη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails