Στην Πύλη Εκκλησιαστικών Ειδήσεων amen.gr μια συνέντευξη εφ' όλης της ύλης του Σεβ. Μητροπολίτου Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου.
Την συνέντευξη πήρε ο δημοσιογράφος Νίκος Παπαχρήστου.
Ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας μιλάει για όλα τα μείζονα θέματα (σχέσεις Εκκλησίας -Κράτους, διαχριστιανικοί διάλογοι) αλλά και για τα της επικαιρότητας (θρησκευτικά σύμβολα, όρκος).
Σταχυολογώ εδώ δύο χαρακτηριστικά αποσπάσματα:
Ν.Π. Προηγουμένως εκφράσατε επιφυλάξεις για το κατά πόσο η Εκκλησία είναι έτοιμη για το διάλογο με την Πολιτεία. Τα ζητήματα αυτά η Ιεραρχία είναι έτοιμη να τα αντιμετωπίσει;
Μητρ. Μεσσηνίας: Πιστεύω ότι αν η Εκκλησία δεν πάρει την απόφαση να απομακρυνθεί από ένα στρουθοκαμηλισμό θα συνεχίσει να σέρνεται και να είναι πάντοτε απολογούμενη για τέτοιου είδους ζητήματα. Όπως και η ελληνική Πολιτεία, η Κυβέρνηση, αν δεν ξεπεράσει τον λαϊκισμό της σίγουρα θα έρθει κάποια στιγμή που θα παραπαίει μεταξύ ενός χωρισμού ουσιαστικού και ενός βελούδινου χωρισμού.
Ν.Π. Πιστεύετε ότι υπάρχουν κάποιοι περισσότερο Ομολογητές της Πίστεως από άλλους; Υπάρχουν Ιεράρχες που είναι έτοιμοι να προδώσουν την Ορθοδοξία;
Μητρ. Μεσσηνίας: Κοιτάξτε, αυτό το οποίο διαφεύγει σε όλους αυτούς τους κυρίους οι οποίοι με πάρα πολύ ευκολία χαρακτηρίζουν όλους εμάς που συμμετέχουμε στο διάλογο σαν αιρετικούς και υπονομευτές της ορθόδοξης εκκλησιολογίας και ότι έχουμε τάση υποχώρησης και ενδοτικότητας… τους διαφεύγει λοιπόν ότι εμείς είμαστε εκπρόσωποι Εκκλησιών, εντολοδόχοι από τις Ιερές Συνόδους, πηγαίνουμε και εκπροσωπούμε τις Εκκλησίες μας, δίδουμε απολογία και κρινόμεθα από την Ιερά Σύνοδο, η οποία είναι και το μόνο όργανo που μπορεί να χαρακτηρίσει κάποιους αιρετικούς ή ανομώτες. Και όχι μεμονωμένα πρόσωπα. Εάν λοιπόν οι κύριοι αυτοί πιστεύουν ότι όλοι αυτοί οι εκπρόσωποι, οι 30 εκπρόσωποι Ορθοδόξων Εκκλησιών που συμμετέχουν στο διάλογο είναι τόσο ενδοτικοί απέναντι στην Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία και ότι πλέον έχουν πουλήσει την πίστη τους και έχουν εισέλθει στην αίρεση, ας απευθυνθούν προς την Ιερά Σύνοδο και ας μας καλέσει η Ιερά Σύνοδος να απολογηθούμε. Πάντως η τελευταία απόφαση της Ιεραρχίας, του Οκτωβρίου, μάλλον επιβεβαίωσε την εμπιστοσύνη προς το διάλογο και μάλλον επιβεβαίωσε την εμπιστοσύνη προς τους εκπροσώπους στο διάλογο αυτό και δεν εξέφρασε καμία αμφισβήτηση και καμία επιφύλαξη. Καιρός είναι κάποιοι αδελφοί να σοβαρευτούν».
Ν.Π. Και ανάμεσα σε αυτούς που επαναβεβαίωσαν την εμπιστοσύνη τους είναι και αδελφοί σας Αρχιερείς οι οποίοι είχαν υπογράψει το περιφερόμενο κείμενο της λεγόμενης «Ομολογίας Πίστεως»…
Μητρ. Μεσσηνίας: Εμείς τους συγχωρέσαμε… Καιρός είναι και αυτοί να καταλάβουν ότι πρέπει να σοβαρευτούν λίγο και να πάψουν με τόση ευκολία να διαβάλουν τα πρόσωπα των συνεπισκόπων τους.
23 σχόλια:
Εύγε στο Μητροπολίτη Μεσσηνίας! Του προσήκει το "θάρσει, ταληθές λέγων. Ου μη σφάλη ποτέ" Και πάλιν εύγε του!
Δεν είμαι θεολόγος και, για το λόγο αυτό, δε μπορώ να εκφέρω άποψη (έγκυρη τουλάχιστον),για τη διαμάχη που έχει αναζωπυρωθεί, εδώ και αρκετό καιρό. Μια παρατήρηση θα ήθελα μόνο να κάνω.
Αν διαβάσει κάποιος την παρέμβαση του Μητροπολίτου Ναυπάκτου στη συνεδρίαση της Ιεραρχίας τον Οκτώβριο (υπάρχει και στην ιστοσελίδα της Μητρόπολης Ναυπάκτου), διαπιστώνει ότι και μέσα στην Ιεραρχία δεν αντιλαμβάνονται όλοι τα πράγματα έτσι όπως τα παρουσιάζει ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας. Τόσο ως προς τον τρόπο διεξαγωγής του διαλόγου και τα υπογραφόμενα κείμενα όσο και ως προς την ενημέρωση της Συνόδου για την πορεία του (το τελευταίο μου έκανε πολύ εντύπωση). Φθάνει δε στο σημείο να διατυπώνει συγκεκριμένη πρόταση προς το τέλος της παρέμβασης του.
Ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου δε θεωρείται ακραίος, φανατικός,¨αντιπατριαρχικός¨ κλπ (το αντίθετο μάλλον συμβαίνει). Για ποιο λόγο εκφράζει αυτές τις απόψεις, αν είναι τόσο ξεκάθαρα τα πράγματα σχετικά με τον τρόπο διεξαγωγής του διαλόγου;
Ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία.
ΥΓ. το ύφος του Μητροπολίτου Μεσσηνίας στα αποσπάσματα που παρατίθενται, δε ¨βοηθά¨ ιδιαίτερα. Ελπίζω να διακρίνετε (με ¨ε¨) ότι δεν απέχει πολύ από το ύφος κάποιων από τους λεγόμενους αντιοικουμενιστές...
Ο ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
_________________
Πολλοί επεσήμαναν, σε διάφορα ιστολόγια και θρησκευτικά περιοδικά, τις απαράδεκτες θέσεις που εκφράζει τον τελευταίο καιρό ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος. Συνυπογράφω όλα όσα του καταμαρτυρούν για τις αντιευαγγελικές θέσεις που εκφράζει και τις αντικανονικές ενέργειες που προβαίνει. Για λόγους αληθείας και δικαιοσύνης, όμως, θέλω να επισημάνω ένα σημείο που, κατά την άποψή, μου έχει δίκαιο. Καταρχήν νομίζω ότι πρέπει να του αναγνωριστεί ότι έχει το θάρρος ή αν θέλετε το θράσος της γνώμης του. “Αν μας θεωρούν προδότες ας απευθυνθούν στη Σύνοδο”, λέγει προκλητικά. Μήπως σε τελευταία ανάλυση έχει δίκαιο;
Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΩΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ
___________________
Δεν είναι η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος που τον εξέλεξε να την εκπροσωπήσει στο διάλογο με τους Παπικούς; Δεν είναι η Ιεραρχία που του έδωσε εντολή να διεξάγει το διάλογο μέσα στα κανονικά πλαίσια δηλαδή να μην κάνει συμπροσευχές με τους αιρετικούς Παπικούς; Δεν συμμετέσχε σε συμπροσευχές με τους Παπικούς στη συνάντηση στην Πάφο και στη Λευκωσία και μάλιστα κατά την τέλεση της Θείας Λειτουργίας; Επομένως παρέβη κατάφωρα και ξεδιάντροπα τις εντολές της Ιεραρχίας.
ΤΟΝ ΚΑΛΕΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΑΠΟΛΟΓΙΑ;
_____________________
Αφού, λοιπόν, αυτά είναι τα δεδομένα τον κάλεσε κανείς, ως όφειλε, σε απολογία; Εξ όσων γνωρίζω ούτε ο Αρχιεπίσκοπος, ούτε η ΔΙΣ, ούτε η Σύνοδος της Ιεραρχίας τον εγκάλεσαν για οτιδήποτε. Ούτε υπέπεσε στην αντίληψή μου έστω και ένας επίσκοπος που να διαμαρτυρήθηκε επειδή ο Σεβασμιότατος Μεσσηνίας έγραψε στα παλαιότερα των υποδημάτων του τις εντολές της Ιεραρχίας. Αρα έχει δίκαιο ο κ. Χρυσόστομος να παραπέμπει στη Σύνοδο όσους τον επικρίνουν.
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΑΣΗ
_________________________________
Εχω γράψει κατ’ επανάληψη πρόσφατα ότι ήρθε ο καιρός ο αγώνας εναντίον του Οικουμενισμού να περάσει στη δεύτερη φάση. Οι πιστοί πρέπει να αρχίσουν να καταθέτουν στη Σύνοδο εμπεριστατωμένες καταγγελίες εναντίον των Οικουμενιστών και των νεωτεριστών. Η πρόκληση του Σεβασμιότατου Μεσσηνίας είναι σαφής και εύγλωττη. Ας την αδράξουμε αποφασιστικά.
Μαχώμενος θεολόγος
Παληκάρι ο Μεσσηνίας Χρυσόστομος .
Μπράβο του , τέτοια μυαλά χρειάζονται στην εκκλησία της Ελλάδος & όχι σκουριές .
Μακάρι ο Θεός να τα οικονομήσει έτσι , να είναι ο επόμενος Αρχιεπίσκοπος .
Η εκκλησία της Ελλάδος θα δεί μέρες δόξης .
Οι Αγιοι πατέρες μας διδάσκουν ότι ο Αγιος Θεός άλλοτε ευλογεί και άλλοτε παραχωρεί κάποια πράγματα να συμβαίνουν.
Δεν έχω (ούτε θα μπορούσα άλλωστε να έχω) προσωπικά με το Σεβασμιότατο.
Μακάρι να τον οδηγήσει ο καλός Θεός σε μετάνοια για τα οικουμενιστικά και άλλα του νεωτεριστικά ατοπήματα και από όποια θέση και αν υπηρετήσει την Εκκλησία θα εργάζεται για τη δόξα του Χριστού.
Τώρα όμως παρακολουθούμε με βαθιά θλίψη να καταστρατηγεί τους ιερούς κανόνες, να δίνει κακόδοξη ομολογία πίστεως ακόμα και στη Σύνοδο της Ιεραρχίας και να εισηγείται απαράδεκτους νεωτερισμούς.
Πώς να ευχηθούμε λοιπόν την προαγωγή του σε Αρχιεπίσκοπο;
Ξεδιάντροπος τελειως ο Μεσσηνιας.
Τι επαινειτε καποιοι, τα χαλια του, τις παραβασεις του των εντολων της Ιεραρχιας;
ΓΙΑ ΤΟ ΘΛΙΒΕΡΟ ΑΥΤΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΙΣΧΥΕΙ Η ΑΡΧΑΙΑ ΡΗΣΗ.ΟΙΑ Η ΜΟΡΦΗ ΤΟΙΑΔΕ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ!ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΣΚΕΥΩΡΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ ΠΑΡΑΜΟΝΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΙΚΗΣ ΕΚΛΟΓΗΣ?ΜΟΝΟ ΟΙ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΚΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΒΡΩΜΙΕΣ?ΟΙ ΙΕΡΩΝΥΜΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ?
O Mεσσηνίας: η εκδίκηση του Χριστόδουλου προς τους Μεσσήνιους επειδή εκείνοι αρνήθηκαν να δεχτουν τον Θεόκλητο του.
Το λάθος ήταν του μακαριστού μητρ. Χρυσοστόμου ο οποίος δεν προετοίμασε ο ίδιος την διαδοχή του και άφησε τη Μητρόπολη έρμαιο στις υπόγειες διαδικασίες.
Τώρα άντε να ξεμπλέξουν οι Μεσσήνιοι με τον Σαββάτο.(κλασσική περίπτωση επαγγελματία).
Επισημάνθηκε σωστά παραπάνω ότι όσα ισχυρίζεται ο μητρ.Μεσσηνίας έρχονται σε ευθεία αντίθεση με την εισήγηση του μητρ.Ναυπάκτου, ο οποίος διαπίστωσε έλλειψη ενημέρωσης για τα όσα συζητούνται και αποφασίζονται (με την συμμετοχή της ελλαδικής αντιπροσσωπείας) στους κατά καιρούς διαλόγους με τους ετεροδόξους.
Ένας εκ των δύο ψεύδεται και μάλλον δεν είναι ο Ναυπάκτου.
Ο μακαριστός Χρυσόστομος Θέμελης είχε πει ότι θα πεθάνει στο θρόνο πράγμα, που έγινε!! Άρα δεν τον απα
σχολούσε το θέμα της διαδοχής, για-
τί ο άνθρωπος ΙΣΩΣ δεν το έβλεπε ΕΓΓΥΣ...!!Δεν είναι όμως ο μόνος και άλλοι και μεταξύ αυτών και ο ημέτερος Νικόδημος δε φρόντι σαν να καλλιεργήσουν πνευματικά και
να αφήσουν καλούς και αξίους διαδό-
χους! Έτσι έχουμε τα αποτελέσματα, που εκάστοτε και εκασταχού ΒΛΕΠΟΥ-
ΜΕ...!!
Ντροπή Τελεβάντε να λες ότι δεν υπάρχουν χυδαία πράγματα (blog's κτλπ). Γιανναρική θεολογία διδάσκεις με αυτα τα λόγια. Δεν το πήρες ακόμα χαμπάρι;
Θανάση ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει ο Γιανναράς με το θέμα που συζητούμε.
Αν εμείς που συμμετέχουμε στο διάλογο στις ιστοσελίδες γράφουμε με χριστιανική ευπρέπεια τότε η συζήτηση θα είναι κόσμια και θα ωφελήσει.
Αν γράφουμε αισχρότητες και αν χαρακτηρίζουμε με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς τους αδελφούς μας ενεργούμε αντιχριστιανικά.
Σε τι διαφωνείς;
Δεν με λένε Θανάση ω φαντασιόπληκτε. Μήπως ζεις με φαντάσματα;
Άλλο αυτό το επιχείρημα σου που είπες μόλις τώρα "αν εμείς...ωφελήσει", που μπορεί να το κάνει κανείς δεκτό. Και άλλο να μας λες ότι δεν υπάρχουν αισχρά. Ο τελευταίος ισχυρισμός είναι ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ 100%
Αυτά τα πράγματα δεν τα λένε ούτε παιδάκια του Δημοτικού Τελεβάντο μου.
ο δεσποτης της Καλαμάτας δεν εχει αλλη δουλεια να κάνει απο τις συνεντευξεις;
Τα ιστολόγια και τα περιοδικά είναι αντικείμενα Θανάση. Δεν έχουν δική του βούληση.
Επομένως ούτε αισχρά μπορούν να είναι ούτε ηθικά αφ' εαυτών. Ο τρόπος που τα χρησιμοποιούμε είναι που δίνει στο περιοδικό ή στο ιστολόγιο αισχρό ή ωφέλιμο χαρακτήρα.
Πάρε ως παράδειγμα το μαχαίρι. Αφ' εαυτού ούτε καλό είναι ούτε κακό. Ο τρόπος που το χρησιμοποιούμε ως φονικό όπλο ή ως νυστέρι στην εγχείρηση προσδιορίζει την κακία ή την ωφελιμότητά του.
Η αισχρότητα και γενικά η ηθική είναι κατηγορίες της νόησης.
Αφού λοιπόν τα βιβλία, τα περιοδικά και οι ιστοσελίδες δεν έχουν δική τους βούληση ούτε αισχρές ούτε μη αισχρές είναι.
Αυτό που γράφουμε εμείς στα βιβλία, στα περιοδικά και στις ιστοσελίδες προσδιορίζει το περιεχόμενό τους. Αρα η βούληση του ανθρώπου είναι που έχει ηθική βαρύτητα.
Οσο για τα φαντάσματα, Θανάση, σε διαβεβαιώ ότι δεν υπάρχουν. Αρα δεν χρειάζεται να ασχολείσαι μαζί τους.
Αν πρόθεσή σου είναι να με οδηγήσεις σε προσωπικές επιθέσεις και ύβρεις καλύτερα να κάνεις δεύτερες πιο ώριμες σκέψεις επειδή δεν προτίθεμαι να σε ακολουθήσω σε αυτό τον κατήφορο.
Η συζήτηση για θεολογικά θέματα πρέπει να παραμείνει σε σοβαρά πλαίσια. Οχι να εκτρέπεται σε προσωπικές επιθέσεις, συκοφαντίες, απειλές και υβρεολόγιο.
Βρε Τελεβάντο, κόλλησε η βελόνα; Αφού σου λέει ο άνθρωπος ότι δεν τον λένε Θανάση. Τί έπαθες πια με αυτό το όνομα; Ιδεοληψία; Ή διαρκή φοβική νεύρωση;
Τελεβάντο δεν είναι προσωπικές επιθέσεις είναι επιθέσεις σε κακές αντιλήψεις. Μην γίνεσαι και διαστρεβλωτής της πραγματικότητας, σε παρακαλώ.
υ.γ.
Προσπάθησε να ξεπεράσεις το φάντασμα "Θανάσης". Πίστεψέ με, μπορείς να το καταφέρεις.
Τί βλακείς μεγάλες είναι αυτές που ξεστομίζει ο κ.Τελεβάντος; Άκου εκεί δεν υπάρχουν αισχρά! Αυτά ούτε ο μεγαλύτερος Βαλλιανάτος δεν τα λέει.
Ντροπής πράγματα αυτά και τα ξεστομίζει θεολόγος; Πού φθάσαμε!
Γ.Χ.
Ναι, Θανάση.
Δεν υπάρχουν αισχρά πράγματα. Υπάρχουν αισχροί άνθρωποι.
Η αισχρότητα είναι κατηγορία της ηθικής. Και ηθικές κατηγορίες μπορούν να έχουν μόνον όντα που έχουν ελεύθερη βούληση. Μπορούν να επιλέξουν μεταξύ καλού και κακού.
Οι πέτρες και τα ξύλα δεν έχουν λογισμούς και πειρασμούς επειδή δεν είναι νοήμονα όντα. Ούτε τα βιβλία, τα περιοδικά και τα ιστολόγια.
Να σου αναφέρω ακόμη ένα παράδειγμα για να καταλάβεις καλύτερα το θέμα;
Εσύ, Θανάση, στα δικά σου ιστολόγια είσαι προσεκτικός τι γράφεις. Οταν όμως σχολιάζεις με διάφορα επώνυμα ή ψευδώνυμα στην "Ιδιωτική Οδό" και στην "Αποτείχιση" εκβράζεις οχετό ύβρεων, χαρακτηρισμών, απειλών, υπονοουμένων και χυδαιότητας.
Γιατί το κάνεις; Επειδή αντιλαμβάνεσαι ότι η χυδαιολογία δεν είναι ευπρεπής συμπεριφορά.
Γι' αυτό στα δικά σου ιστολόγια είσαι προσεκτικός ενώ στα ιστολόγια που διαθέτουν αδελφοί σου εν Χριστώ συμπεριφέρεσαι με το χυδαιότερο τρόπο. Είναι σωστό αυτό που κάνεις ή μήπως προσβάλλει την αγάπη του Χριστού μας;
Αν είναι κάποιος που χρησιμοποιεί την συκοφαντία αυτός είσαι ΕΣΥ.
Εκμεταλλεύσαι το γεγονός της ανίσχυρης θέσης ενός ανώνυμου και ρίχνεις λάσπη ότι πρόκειται για κάποιον "Θανάση" με ιστοσελίδες.
Για πες μου σε παρακαλώ ποιές ιστοσελίδες έχω, γιατί ούτε εγώ τις γνωρίζω. Σε παρακαλώ μάθε με τι έχω, που το γνωρίζεις εσύ και όχι εγώ.
Αν δεν μπορείς πάντως να ξεφύγεις απο τις επίμονες φαντισιώσεις περι "Θανάσηδων" και δεν θέλεις την λύση της ταπείνωσης, μια λύση άλλη είναι να επισκεφθείς ψυχολόγο, για να σε βοηθήσει φίλε Τελεβάντο μου.
ΜΗ-ΘΑΝΑΣΗΣ
TΕΛΕΒΑΝΤΟΣ ΕΦΗ: "Οι πέτρες και τα ξύλα δεν έχουν λογισμούς και πειρασμούς επειδή δεν είναι νοήμονα όντα. Ούτε τα βιβλία, τα περιοδικά και τα ιστολόγια".
Βρε αγαθέ και αφελή, ξέρεις τί μας λες; Τί παραλογισμός είναι η εξίσωση των ξύλων με τα βιβλία, τα περιοδικά και τα ιστολόγια;
Κάποιος πρέπει να πει στον κ.Τελεβάντο την τεράστια διαφορά που έχουν τα βιβλία, περιοδικά, ιστολόγια που είναι αποτυπώματα των ανθρώπινων σκέψεων, απο τα άψυχα και μη δηλωτικά ανθρωπίνων σκέψεων, ξύλα και πέτρες.
Τελεβάντο σύνελθε. Γελοιοποιήσαι, το καταλαβαίνεις;
MH ΘΑΝΑΣΗΣ
O κ.Τελεβάντος όταν τον στριμώχνουν και δεν ξέρει τί να πει, ας μην καταφεύγει σε προσωπικές (συκοφαντικές ή αληθινές) επιθέσεις και προσπαθεί να αλλάξει θέμα, διότι αυτό γίνεται κατανοητό απο τους αναγνώστες και τελικά αποβαίνει μπούμεραγκ εις βάρος της υπολήψεως και της τιμής του.
Με κανένα τρόπο δεν πρόκειται, Θανάση, να με αναγκάσεις να υιοθετήσω την τακτική των ύβρεων, των αισχροτήτων, των συκοφαντιών και των προσωπικών επιθέσεων που μετέρχεσαι.
Τα θρησκευτικά ιστολόγια δεν είναι χαβούζες. Οφείλουν να υπηρετούν την αλήθεια με χριστιανική ευπρέπεια και διάθεση για γόνιμο διάλογο.
Εχεις τις προυποθέσεις να διεξάγεις θεολογικό διάλογο. Γιατί μετέρχεσαι αυτές τις μεθόδους; Ποιον οικοδομούν;
Γιατί Ανδριόπουλε δεν δημοσίευσες τα σχόλια μου; Τόσο φιλελεύθερος είσαι; Δημοσιεύεις χυδαιότατα σχόλια και τα δικά μου που ήταν μια απλή απάντηση γιατί δεν την δημοσίευσες;
Εμείς φταίμε που σε πήραμε στα σοβαρά και σε νομίσαμε τουλάχιστον άνθρωπο που δεν λογοκρίνει τις απόψεις.
Δημοσίευση σχολίου