Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2008

ΤΟΞΟΝ "ΔΥΝΑΤΩΝ" ΗΣΘΕΝΗΣΕ...

Έχασε ο "εκκλησιαζόμενος" υπόκοσμος το "ελεύθερο" βήμα του και πάσχει από κατάθλιψη. Δεν δημοσιεύω κι εγώ κάποια σχόλια - πομφόλυγες ανωνύμων "χριστιανών" και το σύνδρομο στέρησης θερίζει!

Ας καταλάβουν λοιπόν οι μέχρι χθες "δυνατοί", ότι δεν μπορεί να διαιωνίζεται η "βασιλεία" της ανωνυμίας και της χυδαιότητος και της σάπιας νοοτροπίας "Ποιος είσαι εσύ που μιλάς και τι σε νοιάζει εσένα". Ως επώνυμος καταθέτω την γνώμη μου, αγαπητοί μου. Αν δεν σας ενοχλούσε δεν θα αντιδρούσατε με ποταπά εναντίον μου σχόλια.
Μου γράφει ένας ανώνυμος φυσικά: "Γιατί δεν ανεβάζεις τα σχόλιά μου για να μάθει ο κόσμος;" Ευχαρίστως θα τα δημοσίευα αν ήταν επώνυμα. Ψεύτικες και παραπλανητικές εντυπώσεις αλλού. Όχι εδώ.
Κάτι "πρωτοπρεσβύτεροι" και άλλοι χαμερπείς "εκκλησιαστικοί" γυρνάνε ανά τας ρύμας και τας οδούς και τα γραφεία και αφήνουν κάτι άθλια υπονοούμενα ότι έχουν στοιχεία και "φακέλους" σε βάρος μου και κάτι τέτοιες ψευτομαγκιές.
Αν κάποιος έχει κάτι εναντίον μου να το δημοσιοποιήσει εδώ και τώρα. Αλλά τι να έχει ο δυστυχής; Δεν αντέχει το βάρος της γνώμης μου και χτυπιέται αδίκως.
Φίλοι μου, ας συνειδητοποιήσουμε όλοι μας ότι ζούμε στον 21ο αιώνα και η έκφραση γνώμης και θέσης είναι αναφαίρετο δικαίωμα και υποχρέωση των πολιτών και των χριστιανών.
Αν μέχρι χθες είχαν συνηθίσει κάποιοι άλλοι αλλιώς θα τους ...περάσει. Βλέπετε η τεχνολογία μας έδωσε τα ιστολόγια! Όπου δεν λογοκρίνονται ή κόβονται τα επώνυμα κείμενα.
Κι αν σε κάποιους δεν αρέσει ο διάλογος, τι να κάνουμε; Θα τους περάσει επίσης.
Η εποχή των μονολόγων στην Εκκλησία και την κοινωνία, όσο κι αν δεν φαίνεται καθαρά μερικές φορές, πέρασε ανεπιστρεπτί. Τόξον "δυνατών" ησθένησε...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το 99,999% αυτών που στέλνουν σχόλια στο blog σου κ. Ανδριόπουλε είναι ανώνυμοι και παρόλα αυτά αναρτείς τα σχόλιά τους! Απλά δεν αναρτείς όσα δεν σε συμφέρουν. Παραδέξου πως τον ψευτόμαγκα τον βλέπεις όταν κοιτάς τον καθρέφτη σου! Θέλει τόλμη η αυτοκριτική. Ποτέ δεν είναι αργά όμως!

panagiotisandriopoulos είπε...

Το σχόλιό σου το ανήρτησα, αγαπητέ ανώνυμε 3/9, 11:38 γιατί ..."έγραψες" με το "αναρτείς"! Και δίς!
Εύγε!

Related Posts with Thumbnails