Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2008

Επιβίβασον την χείρα σου επί το τόξον

- Στο σημερινό φύλλο της εφημερίδας ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ φιγουράρει το ρεπορτάζ Θρησκεία και τέχνη το οποίο προβάλλει τις ουκ ολίγες εκδηλώσεις του Δημοτικού Ωδείου στο "επτασφράγιστο μυστικό" του κ. Σκαρμέα: στα Πρωτοκλήτεια! Η κ. Βίβιαν Σαμούρη, υπεύθυνη για το Ωδείο, δεν άντεξε και δημοσιοποίησε τις εκδηλώσεις που την αφορούν, όταν το συνολικό πρόγραμμα δεν έχει "βγει στον αέρα". Υποτίθεται ότι ο Μητροπολίτης θα πρέπει να το ανακοινώσει επισήμως.
Η Βαβέλ που επικρατεί στην Μητρόπολη αγγίζει πια και τον Δήμο Πατρέων, ο οποίος βέβαια δεν θέλει και πολύ... Η σύγχυση είναι ο κατ' εξοχήν τομέας του!
Όλα αυτά δεν είναι τίποτε άλλο από σύγκρουση των διαφόρων ΕΓΩ. Οι άνθρωποι εργάζονται για τον εαυτό του ο καθένας κι όχι για την πόλη και τον Άγιο. Έχουμε πολλά να δούμε ακόμα! Θυμηδέστερα!...

- Εκεί στην Ευμήλου πήραν το χθεσινοβραδυνό μήνυμά μου και έσπευσαν να προσθέσουν, στην ιστοσελίδα της Μητροπόλεως, τα της Τιμίας Κάρας στο αφιέρωμα στον Άγιο Ανδρέα. Μπράβο φίλοι μου! Η αναγνώριση του λάθους είναι σημαντικό βήμα. Όμως, δεν μπορώ να είμαι στην... τσίτα, γιατί έχω και δουλειές! Κάντε και τίποτα σωστό εξ αρχής. Μην είστε μόνο θεραπαινίδες του Αλέκου!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΒΕΛΗ! ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΑ ΑΙΧΜΗΡΑ. ΠΡΟΣΕΞΕ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΒΕΛΗ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΞΟΒΟΛΟ.......... ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΕΚΛΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ !!!

Ανώνυμος είπε...

δεν παιζεσαι...

Ανώνυμος είπε...

ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΑ KAI TOΣΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ κ. ΑΝΔΡΙΟΠΟΥ-
ΛΕ. Η ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΑΤΡΩΝ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΤΕΛΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕ ΟΤΙ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΩΝΕΣ ΟΠΟΩΣ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΛΕΤΕ .ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΣΤΟΥ ΚΟΥΦΟΥ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ ΒΡΟΝΤΑ .ΔΕΜ ΠΗΡΑΖΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΣΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΛΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΘΕΏ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΟΞΟΒΟΛΟ!
ΤΟ-ΞΟ-ΒΟ-ΛΟ!!!!!!!!!

Related Posts with Thumbnails