Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2022

Ο ΝΑΡΚΙΣΣΟΣ ΛΟΥΠΑΣΑΚΗΣ


Κληρικός Δημήτριος Λουπασάκης (Άγιοι Ισίδωροι Λυκαβηττού) έφη: 
«Το ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟ και η καρδιά μου. Ακούτε μόνο από το στόμα το δικό μου την αλήθεια γιατί η αλήθεια είναι ο ίδιος ο Κύριος. Τελικά τίποτα δεν ήξερα στη ζωή μου αλήθεια σας λέω. Τα είδα όλα τώρα αυτό το διάστημα και τα βλέπω και συνέχεια. Είναι ωραίο να αγαπάς τον Χριστό και να κοιμάσαι απέναντι από τον Χριστό και να είσαι ειλικρινής.
Ο Άγιος Νεκτάριος, ο Άγιος της υπομονής, της ταπείνωσης και της συκοφαντίας, εμφανίστηκε στη μητέρα μου και της είπε ότι θα γίνει παπάς το παιδί. Τις τελευταίες μέρες νιώθω τόσο πολύ συνδεδεμένος με τον Άγιο Νεκτάριο, με τις δοκιμασίες που πέρασε». 
Και μόνο γι’ αυτές τις ναρκισσιστικές – φαρισαϊκές δηλώσεις του Λουπασάκη, θα του έπρεπε η καθαίρεση. 
Π.Α.Α.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Κι ο Ιούδας έκανε θαύματα και αναστάσεις νεκρών στο όνομα του Χριστού, αλλά το τέλος του δεν ήταν το αναμενόμενο.
Σάλος

Related Posts with Thumbnails