Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2022

ΔΙΚΑΖΕΤΑΙ Ο ΝΕΟΣ "ΠΑΛΑΙΩΝ ΠΑΤΡΩΝ ΓΕΡΜΑΝΟΣ" ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΣ


Του Παναγιώτη Αντ. Ανδριόπουλου 
Μας πληροφορεί ο κληρικός της Μητροπόλεως Πατρών Αναστάσιος Γκοτσόπουλος με κείμενό του που φρόντισε να αφθονεί στο διαδίκτυο: «Επιτέλους, μετά από αναβολές (λόγω παρέλευσης του ωραρίου), την προσεχή Δευτέρα 10.10.22, πρόκειται να δικαστώ (αριθμός πινακίου: 5) ενώπιον του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Πατρών, διότι λειτούργησα στην ενορία μου την 25η Μαρτίου 2020, εορτή του Ευαγγελισμού, δηλαδή επιτέλεσα το ιερατικό και εφημεριακό μου καθήκον ως επιτάσσει η εκκλησιαστική μας παράδοση και η συνείδησή μου. Κατά τη διάρκεια της 29ετούς ιερατικής μου διακονίας έχω αξιωθεί άλλες τέσσερις φορές να βρεθώ εγκαλούμενος και κατηγορούμενος διότι δεν υπέκυψα σε πιέσεις και θέλησα να προασπιστώ τα συμφέροντα της ενορίας Αγ. Νικολάου Πατρών».
Μπράβο στον κληρικό που υπερασπίστηκε τα «συμφέροντα της ενορίας»! 
Μήπως μπορεί να μας πει ποιους, πόσους και γιατί έσυρε και σύρει ο ίδιος στα δικαστήρια; Η λίστα δεν είναι μικρή. Τον προκαλώ να την δώσει στην δημοσιότητα ένεκεν αληθείας. 
Μας γράφει, επίσης: «…αποτελεί ξεχωριστή τιμή για ένα ιερέα και έτι πλέον. την ύψιστη τιμή -το ανώτατο οφίκιο κατά την εκκλησιαστική ορολογία- μετά την ιεροσύνη, συνιστά η καταδίκη του επειδή επιτέλεσε το ιερατικό του καθήκον». 
Για τον κληρικό Αναστάσιο Γκοτσόπουλο «η Εκκλησιαστική Ηγεσία παρακολουθεί, στην καλύτερη περίπτωση, σιωπηλή και αμήχανη!». Υποθέτει ο καθείς – όχι αυθαίρετα – ότι η μομφή αφορά και στον επίσκοπό του, μητροπολίτη Πατρών Χρυσόστομο, ο οποίος στόμα έχει και μιλιά δεν έχει στην συγκεκριμένη περίπτωση, αλλά και την Ιερά Σύνοδο, η οποία συμπορεύτηκε με την Πολιτεία στα μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Κάτι που για τον πατρινό κληρικό αποτελεί «πρόσθετη αφορμή σκανδαλισμού του πιστού λαού και περαιτέρω κλονισμού της εμπιστοσύνης του προς την εκκλησιαστική Ηγεσία της χώρας μας!». 
Τέλος, μας …αποκαλύπτει: 
«Για να είμαι ειλικρινής προβληματίστηκα ιδιαίτερα έντονα για τον αν θα πρέπει να υπερασπιστώ εαυτόν ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης ή να Την αφήσω να με τιμήσει υπερβαλλόντως καταδικάζοντάς με επειδή ενεργώντας σύμφωνα με την εκκλησιαστική παράδοση και την ιερατική μου συνείδηση λειτούργησα του Ευαγγελισμού μη συμμορφούμενος στις παράλογες και αναποτελεσματικές και ασεβείς και αντισυνταγματικές κρατικές απαγορεύσεις. Ο μοναδικός λόγος που αποφάσισα να υπερασπιστώ εαυτόν είναι ότι ενώ η καταδίκη μου αποτελεί για εμένα υπέρτατη τιμή, ταυτόχρονα αποτελεί…» και ο πατρινός κληρικός υιοθετεί τη συνήθη γι’ αυτόν πολεμική ρητορική (πρόκληση, όνειδος για την Πολιτεία κ.λπ.). 
Τι συνιστούν τα παραπάνω; Μα το ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΓΏ του κληρικού ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΥ! 
Το φωνάζει συνεχώς: ΕΓΩ!!! Ένα εωσφορικό ΕΓΩ που είναι πλέον συνώνυμο του κληρικού Γκοτσόπουλου, ο οποίος ζει την κόλαση του στις δικαστικές αίθουσες, είτε ως υπόδικος είτε οδηγών άλλους σε δίκες. 
Είτε αθωωθεί είτε καταδικαστεί (που δεν το νομίζω) πάλι ΕΓΩ θα πεί! Και ο Εωσφόρος από αυτόν διδάσκεται…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails