Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2020

«Τι θα έκανα αν ήμουν Αϊ-Βασίλης» της Τατιάνας Ζωγράφου με την Βίκυ Καρατζόγλου (ΒΙΝΤΕΟ)


«Τι θα έκανα αν ήμουν Αϊ-Βασίλης» 
Βίκυ Καρατζόγλου-Τατιάνα Ζωγράφου 
«Δεν είναι μόνο αυτή η πανδημία που μας ταλαιπωρεί, δεν είναι μόνο που τα παιδιά έχουν κουραστεί στις οθόνες τους, είναι που όλοι ξέρουμε βαθιά μέσα μας ότι κάτι στ’ αλήθεια πρέπει να αλλάξει για να έχουμε όλοι και κυρίως τα παιδιά ένα καλύτερο αύριο. Κάτι να αλλάξει τόσο στις συνήθειες μας, όσο και στην πολιτική εκείνη που γιγαντώνει τις διακρίσεις που υφίστανται τόσοι πολλοί συνάνθρωποι μας, καθώς γίνονται ολοένα και πιο ευάλωτοι για πολλούς και διάφορους λόγους. Κάτι να αλλάξει και στον τρόπο που συμβιώνουμε με την φύση. 
Το ομότιτλο βιβλίο μου που εκδόθηκε το 2016 (εκδόσεις Καλέντη, εικονογράφηση: Μάρια Μπαχά) ήταν προφητικό δυστυχώς, αλλά είχε ένα αισιόδοξο μήνυμα: 
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΔΩΡΑ ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ μας έλεγαν τότε οι ήρωες τις ιστορίας, δυο παιδιά, ο Άγης και η Λεωνή στην τελευταία σελίδα του βιβλίου. 
Αυτή την φορά εγώ η ίδια, η Τατιάνα μαζί με την Βίκυ, σας διαβάζουμε αυτό ακριβώς το βιβλίο! Μόνο που τώρα έγινε τραγούδι και απευθύνεται η τελευταία ευχή σε σας παιδιά αλλά και σε όσους μεγάλους ανθρώπους έχουν κρατήσει ζωντανό το παιδί μέσα τους και πορεύονται με μια δημιουργική αθωότητα, ικανή να χτίζει γέφυρες μεταξύ μας. 
Έτσι εκείνο το «εορταστικό μανιφέστο» όπως ήταν ο υπότιτλος του βιβλίου τότε μοιάζει να μεταμορφώνεται σε ένα «μελωδικό μανιφέστο καλοσύνης» όπως μου είπε πρόσφατα μια καλή φίλη. Μόνο που η ευχή είναι η εξής αυτή τη φορά, όπως αυθόρμητα την εξέφρασε στην ηχογράφηση η -μοναδικής ευαισθησίας ερμηνεύτρια του τραγουδιού- η Βίκυ Καρατζόγλου.» 
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ 
ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΔΩΡΑ ΠΑΙΔΙΑ 
ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ 
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΑ ΚΑΛΑ 
«Ποια; Μα οι πολύτιμες άδολες σκέψεις των παιδιών που μοιράζονται καθημερινά στο σχολείο μαζί μου και με κάνουν καλύτερο άνθρωπο» 
Τατιάνα Ζωγράφου 
Δεκέμβριος 2020 
Τι θα έκανα αν ήμουν Αϊ-Βασίλης 
μουσική - στίχοι: Τατιάνα Ζωγράφου 
ερμηνεία: Βίκυ Καρατζόγλου 
ενορχήστρωση, πλήκτρα, midi: Δημήτρης Μπουζάνης 
ηχογράφηση, μίξη, mastering: Νίκος Πλατύραχος 
video clip: Ελίνα Μπουκουβάλα 
Δισκογραφική εταιρεία: MLK

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails