Δεν έχουν τέλος οι κόντρες στην τοπική εκκλησία. Μετά τα γνωστά επεισόδια την εποχή της πανδημίας με αντιεμβολιαστές κληρικούς που δεν δίσταζαν να κατηγορούν «στα κρυφά» ακόμη και τον Μητροπολίτη, και κάποιους άλλους να διοργανώνουν μέχρι και πορείες έξω από το Επισκοπείο, τελευταία επανέρχεται στο προσκήνιο ο πατήρ Αναστάσιος Γκοτσόπουλος (του Ι.Ν. Αγ. Νικολάου) που τα βάζει… με τους «πάντες»!
Είναι γνωστή η κόντρα του με τον καθηγητή Θεολογίας Παναγιώτη Ανδριόπουλο ο οποίος μάλιστα τιμήθηκε και από τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο (με τον οποίον δεν τα πάει και τόσο καλά ο π. Αναστάσιος). Πριν μερικές ημέρες έγραψε για τον καθηγητή:
“…Αυτόν τον άνθρωπο τίμησε στις 23.12.21 με το Οφφίκιο του Άρχοντος Δικαιοφυλακος «ιδίαις πατριαρχικαίς χερσί» ο Βαρθολομαίος! Τέτοιο κατάντημα…! Καταλαβαίνετε, αγαπητοί, ότι το πρόβλημα δεν είναι ο αξιολύπητος Ανδριόπουλος αλλά αυτοί που τον ανέχονται και τον χρησιμοποιούν για να κανει τη βρόμικη δουλειά τους. Ντροπή τους, όποιοι και αν είναι
π. ΑΚΓ”!
Ο καθηγητής Θεολογίας Π. Ανδριόπουλος δεν το άφησε ασχολίαστο. Και έγραψε:
«Το παραπάνω σχόλιο ανήρτησε πανηγυρικώς στο διαδίκτυο ο κληρικός της Μητροπόλεως Πατρών Τάσος Γκοτσόπουλος, γιατί φυσικά με βλέπει και στον ύπνο του, αφού και η εναντίον μου αγωγή του κατέπεσε μετά πατάγου και το πατριαρχικό οφφίκιο τού έχει καθίσει στο λαιμό.
Όμως το ενδιαφέρον δεν είναι ο “αξιολύπητος Ανδριόπουλος” αλλά ο αξιολύπητος Γκοτσόπουλος, ο οποίος μιλάει για το “κατάντημα” του “Βαρθολομαίου”, ούτε καν του Πατριάρχη (για “Οικουμενικού” ούτε λόγος, βέβαια).
Τώρα το ποιοί είναι “αυτοί που τον ανέχονται και τον χρησιμοποιούν για να κάνει τη βρόμικη δουλειά τους” θα κληθεί στην δικαιοσύνη να το αποδείξει. Άλλωστε μία δίκη πάνω μια κάτω… συνηθισμένος πια.
Την ίδια στιγμή, ο μητροπολίτης του κληρικού Τάσου, Πατρών Χρυσόστομος, κράζει και βοά:
“…ἀπό ἐκεῖ, ἀπό τό μαρτυρικό Φανάρι, ἀπό τόν οἶκον τῶν τοῦ Χριστοῦ πενήτων, ὃπου βιγλάτορας, ὁ πρῶτος τῆς Ὀρθοδοξίας καί τοῦ Γένους, ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης καί οἱ συγκυρηναῖοι του”.
Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα»!
Είναι γνωστό ότι στην Πάτρα υπάρχουν αρκετοί που τάσσονται κατά του Πατριάρχη! Μάλιστα οι περισσότεροι εξ αυτών βρίσκονται στο πλευρό του Πατριάρχη Μόσχας Κύριλλου παρά τις διεθνείς καταδίκες του για την στάση που έχει επιλέξει σε σχέση με τον πόλεμο στην Ουκρανία, τασσόμενος στο πλευρό του Ρώσου Προέδρου Πούτιν! Πρόκειται για τους ίδιους «πιστούς» που αμφισβήτησαν ακόμη και την απόφαση της Εκκλησίας της Ελλάδος για το «Ουκρανικό ζήτημα» μη αναγνωρίζοντας την αυτοκεφαλία της χώρας που εδώ και μήνες πολεμά τον εισβολέα Πούτιν!
Οι συγκεκριμένοι αδιαφορούν ακόμη και γι το ορθόδοξο χριστιανικό αίμα που χύνεται στις μάχες της Ουκρανίας, μόνο και μόνο για να μην θίξουν τις επλογές του «Πατριάρχη Πούτιν»!
Οσον αφορά στον Μητροπολίτη Χρυσόστομο; Μάλλον κρατά στάση αναμονής, σε μία προσπάθεια να εκτονωθεί η «κρίση»! Αν και δύσκολο, αφού και ο ίδιος γνωρίζει καλά ότι ο π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος… «δεν βάζει γλώσσα μέσα του» και είναι από τους πλέον φανατικούς σε αρκετά ζητήματα της Εκκλησίας.
Οι αποφάσεις που «κλυδωνίζουν» και την Πάτρα!
Οι αποφάσεις της Συνόδου της Ρωσικής Εκκλησίας, όπως τις διαβάζουμε στο επίσημο site του Πατριαρχείου Μόσχας, δεν αφήνουν κανένα περιθώριο παρερμηνείας.
Η απόφαση της Συνόδου της εν Ουκρανία Ρωσικής παρουσίας, υπό τον μητροπολίτη Ονούφριο ήταν σαφής:
«Η Σύνοδος διαφωνεί με τις θέσεις του Πατριάρχη Κυρίλλου για τον πόλεμο στην Ουκρανία» αναφέρεται στο επίσημο ανακοινωθέν που εκδόθηκε (27-5-2022) στο οποίο σημειώνεται με σαφήνεια πως «Η Σύνοδος προχώρησε στις κατάλληλες τροποποιήσεις στον Καταστατικό Χάρτη της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας, οι οποίες μαρτυρούν την πλήρη ανεξαρτησία και αυτονόμηση της».
Παρά κάποιες …θολές φωνές, όπως του Βολοκολάμσκ Ιλαρίωνα, για «διατήρηση της ενότητας», αυτή διερράγη οριστικώς.
Η Ουκρανία χάθηκε οριστικά για την Μόσχα. Οι εξελίξεις μπορεί να είναι απρόβλεπτες, αλλά σε καμία περίπτωση οι Ουκρανοί δεν θα πάνε προς συμφωνία με την Μόσχα. Πάμε, μάλλον, για αφορισμό των σχισματικών, ήτοι των μέχρι χθες «εκλεκτών». Πρόκειται για συντριπτική ήττα του Μόσχας Κυρίλλου, επί των ημερών του οποίου – και για χάρη του – αναστατώθηκε η Ορθοδοξία και τώρα ο «αγώνας» του αποβαίνει μάταιος αλλά και εις βάρος του. Η Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ουκρανίας ζήτησε την εκθρόνιση του Μόσχας Κυρίλλου και η μέχρι χθες «δική» του Ουκρανική Εκκλησία τον αποκήρυξε πανηγυρικά!
Το τραγελαφικό, πλέον, είναι οι …αντιδράσεις των ελλήνων του «ρωσικού κόμματος», οι οποίοι μένουν, ως προς το εκκλησιαστικό κομμάτι της Ουκρανίας, στους …πέντε δρόμους.
Οσο για την Πάτρα; Οι «ζηλωτές» του Ουκρανικού ζητήματος, δεν έχουν ακόμη «μιλήσει» δημόσια, ωστόσο σε συναντήσεις τους… εξακολουθούν και επιζητούν την «κατάκτηση» της Ουκρανίας και από το Πατριαρχείο της Μόσχας!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου