Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2021

Ν. Δ. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ: Ως τέκνον της Εκκλησίας οργίζομαι εκ βαθέων


Κύριε διευθυντά 
Αλλου περιεχομένου επιστολή είχα κατά νου να στείλω στην «K» και τώρα διαφορετικά πράγματα αποφασίζω να ειπώ. Δηλώνω, λοιπόν, οργισμένος ότι: διανύω το 89ο έτος της ηλικίας μου, έκαμα και το τρίτο εμβόλιο, πλην όμως δεν αισθάνθηκα σεισμικές ψυχοσωματικές μεταβολές. 
Τη δήλωσή μου προκάλεσε η πρώτη παράγραφος του κειμένου «Οι γραφικοί και το κακό» του κ. Ηλία Μαγκλίνη («Κ» Σαββάτου 27ης Νοεμβρίου): «Πρόβλημα: Οταν η πρωινή τηλεόραση φιλοξενεί, π.χ. παπάδες που διακηρύττουν ότι όσοι εμβολιάστηκαν έγιναν… ομοφυλόφιλοι». 
Ας μου επιτραπεί, αφού έχω κάπως ασχοληθεί με τα γραφτά του Παπαδιαμάντη, να επαναλάβω για ελόγου μου την ομολογία του «είμαι τέκνον της Εκκλησίας». Παρά ταύτα απελπίζομαι τρομερά με τη συμπεριφορά και τις διακηρύξεις του πάσα ένα κληρικού, μοναχού ή εγγάμου και οποιουδήποτε βαθμού της ιεροσύνης, που παριστάνει τον προφήτη και παίρνει θανασίμως ανθρώπους στον λαιμό του. 
Καιρός πια να τους μαντρώσει κάποιος. Δεν υπάρχει ελπίδα να συνέλθουν απομοναχοί τους και να θυμηθούν τον λόγο του Αποστόλου των εθνών: «το γαρ όνομα του Θεού δι’ υμάς βλασφημείται εν τοις έθνεσι». 
ΥΓ.: Τώρα βλέπω ότι, δίπλα στον κ. Μαγκλίνη, και ο κ. Παντελής Μπουκάλας σημειώνει: «Κι έπειτα ήρθαν οι θρησκευτικού τύπου ακρότητες: «Η μάσκα ντροπιάζει τον Θεό», «τα εμβόλια είναι συνωμοσία των παγκοσμιοποιητών» κ.τ.λ.». Είναι φανερό πως το πηγάδι δεν έχει πάτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails