Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2008

ΔΡΟΜΑΙΟΣ 16 - ΑΝΤΙBLOG!


- Δεν πρόλαβα να αναρτήσω στο παρόν ιστολόγιο τις σκέψεις μου για τη «θέση της Εκκλησίας» και ο δημοσιογράφος Λάμπρος Σμαΐλης τις αναδημοσίευσε - πριν περάσει καλά καλά μιάμιση ώρα – στο http://ecclesianet.blogspot.com/ Πράγματι στις επάλξεις της ενημέρωσης ο ιστολόγος της όντως ταχύτατης και πολύπλευρης περί τα εκκλησιαστικά ενημέρωσης του ECCLESIAnet. Καλά ταξίδια στη μπλογκόσφαιρα φίλτατε.

- Όλη η χώρα ένα blog!!! Οι συζητήσεις για την ανωνυμία και τις αρνητικές συνέπειες από τη χρήση της υπό των ιστολόγων δίνουν και παίρνουν! Η Ιδιωτική Οδός μας είναι από την αρχή επώνυμη! «Εκτίθεστε κ. Ανδριόπουλε!» μου έγραψε αναγνώστης του ιστολογίου, διότι δεν δημοσίευσα υβριστικό σχόλιό του. Ακριβώς! Το blog το έφτιαξα για να εκφράζομαι ελεύθερα. Αν κάποιοι φίλοι ανώνυμοι διαφωνούν με τις θέσεις μου, ας φτιάξουν ένα αντι-blog! Με απείλησαν κάποιοι με αυτό. Να ‘ναι καλά οι άνθρωποι.

Πάντως, φίλοι της Ιδιωτικής Οδού, από κάποια μηνύματα καταλαβαίνω ότι υπάρχει ένας «μύθος» γύρω από το πρόσωπό μου! Κανονικός άνθρωπος είμαι με κύριο χαρακτηριστικό μου την κοινή, κοινότατη λογική. Αν άλλοι άλλα νομίζουν τι να κάνω; Εμένα ο ποιητής με καθορίζει: «Ποιος είναι λοιπόν αυτός που χώνει στον λογισμό των θρησκευομένων την αμφιβολία, στις επιδόσεις των αθλητών τ’ αναβολικά και στο νου των ποιητών τη γλύκα της ήττας;»

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΣΕΝΑ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ Μ.Μ.Ε. ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΕΔΕΙΞΑΝ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΣΥΝΕΠΕΣΤΑΤΗ ΑΠΡΟΘΥΜΙΑ ΣΤΟ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ... ΤΥΧΑΙΟ ΑΥΤΟ;;;

Ανώνυμος είπε...

Παναγιώτη,
Το να λογοκρίνεις τα μηνύματα είναι δικαίωμά σου. Από την στιγμή όμως που δίνεις την δυνατότητα να δημοσιεύονται κείμενα ανώνυμα είσαι υποχρεωμένος να τα δημοσιεύεις, εκτός και αν περιέχουν αισχρολογίες. Το να σου επιτίθεται κάποιος φραστικώς, έστω και σκληρώς, πρέπει να το δημοσιεύσεις. Φοβάσαι ; Τσάμπα μάγκας είσαι ; Δημοσίευσέ τα και μετά σχολίασε τα. Ειδάλλως είσαι μια από τα ίδια με τους Σκιαδαρέσηδες, τους Σκλήφες και τους λοιπούς που καθημερινώς λοιδωρείς (και καλά κάνεις.) Σε τι διαφέρεις λοιπόν ;

Related Posts with Thumbnails