ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
᾿Ακτὴ Θεμιστοκλέους 190
185 39 ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ
Τηλ. 210 4514833
Fax 210 4518476
Πειραιεύς, 23 Νοεμβρίου 2012
Πρός Τόν
κ. Παναγιώτη Ἀνδριόπουλο
Διαχειριστή τοῦ Ἰστολογίου
«Ἰδιωτική Ὁδός»
Ἀγαπητέ κ. Ἀνδριόπουλε,
Ἀπαντῶντες στούς τελευταίους σχολιασμούς σας σημειώνουμε:
1. Τό ἀδιαμφισβήτητο θαῦμα τοῦ πολιούχου Κερκύρας καί Πειραιῶς Ἁγίου Σπυρίδωνος τῆς 12ης Νοεμβρίου 1716 διασώζεται καί ἐναργῶς περιγράφεται ἀπό τόν διδάχο τοῦ Γένους Ἅγιο Ἀθανάσιο τόν Πάριο στό ἔργο του «Οὐρανοῦ κρίσις» πού ἐκδόθηκε στήν Λειψία τῆς Σαξωνίας τό 1805 καί ἐμπεριέχεται στήν ἔκδοση τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Κερκύρας τοῦ 1951 ὑπό τοῦ μακαριστοῦ Μητροπολίτου Κερκύρας κυροῦ Μεθοδίου δαπάναις τοῦ Ἱ. Ναοῦ Ἁγ. Σπυρίδωνος στίς σελίδες 209-275 ὅπου καί ἡ Ἀκολουθία τοῦ Θαύματος γεγονός πού ἀποσιωπεῖτε. Συνεπῶς ἀποροῦμε πῶς τίθεται ζήτημα «λειτουργικῆς καινοτομίας καί λειτουργικῆς τάξεως». Ταυτοχρόνως γιά τούς ἀρνουμένους τήν ἀλήθεια τοῦ πράγματος καί τή σημασία του ἀπάντηση ἀποστομωτική δίδει ὁ κενός χῶρος, παρά τό ἀδιαλώβητο σκήνωμα τοῦ Ἁγίου στόν Ἱ. Ναό τοῦ Ἁγ. Σπυρίδωνος Κερκύρας, ὅπου θά ἐτοποθετεῖτο τό ἀλτάριο τῶν Ρωμαιοκαθολικῶν καί αὐτό πανθομολογεῖται ὑπό τῶν Κερκυραίων. Ὡς ἐγκρατής θεολόγος πού γνωρίζει ὅτι δέν ὑπάρχει ἁγιότης τῶν ἀνθρώπων διακρινομένη τῆς ἀκτίστου ἁγιότητος τοῦ Θεοῦ στήν ὁποίαν καί μετέχουν θεωθέντες οἱ ἅγιοι καί ἑπομένως διά τοῦ Ἱεροῦ Σπυρίδωνος ἐνήργησε τό συγκεκριμένο θαῦμα αὐτός ὁ αἰώνιος Θεός, εἰσηγῆσθε νά μήν τιμήσωμε τήν ἐνέργειά Του;
2. Ἡ ἀναδημοσίευσις στό ἰστότοπό σας τοῦ χυδαίου καί αἰσχροῦ σχολίου τῆς Ἐφημερίδος Καθημερινή πού ἀνήκει στόν γνωστό ὅμιλο τόν ὁποῖο ἔχω δημοσίᾳ στηλιτεύσει γιά τήν προβολή τῶν σιωνιστικῶν ὕβρεων κατά τοῦ Σωτῆρος μας καί μάλιστα κατά τήν περίοδο τῆς Ἁγίας καί Μ. Ἑβδομάδος καί παρ’ ὅτι ἀσφαλῶς γνωρίζετε τό πόσον χυδαῖα διαστρεβλωμένη εἶναι ἀπό τόν ὑπογράφοντα τό σχόλιο ἡ ἀλήθεια, διότι οὐδέποτε ἀνεφέρθην σέ «σεξουαλικές πρακτικές» ἀλλά ὑπερασπιζόμενος τήν ἱερότητα τοῦ ἀνθρωπίνου σώματος «ναοῦ τοῦ Θεοῦ» ἀνεφέρθην στήν κακοποιό παράχρηση τῶν σωματικῶν ὀργάνων καί στίς νομοτελειακές ἐπιπτώσεις αὐτῆς τῆς παραχρήσεως ὅπως ἀποδεικνύεται καί ἀπό τήν ἰατρική κοινότητα παραθέτων δύο ἰατρικές ἀνακοινώσεις δυστυχῶς ἀποδεικνύει ἐμπάθεια καί κακότητα πρός τό πρόσωπό μου.
3. Αἰτιᾶσθε τούς Κληρικούς τῆς Μητροπόλεως Πειραιῶς πού ποιμαίνω Ἀρχιμ. Παῦλο Δημητρακόπουλο καί Πρωτοπρ. Ἄγγελο Ἀγγελακόπουλο ὅτι ἐπιτίθενται στό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο καί τόν Παναγιώτατο Οἰκουμενικό Πατριάρχη «μέ τήν εὐλογία» τοῦ οἰκείου αὐτῶν Ἱεράρχου παραθέτων τμήματα δημοσιευομένων ἄρθρων των σέ διάφορα ἰστολόγια πού δέν ἀνήκουν στήν Ἱ. Μητρόπολη Πειραιῶς. Διερωτῶμαι μέ ποῖα λογική ἐγκαλοῦμαι γιά τίς προσωπικές ἀπόψεις καί τοποθετήσεις πού δημοσιεύουν οἱ ἀνωτέρω Κληρικοί ἐλεύθεροι ἀσφαλῶς ὄντες νά ἔχουν τήν προσωπική τους ἐκτίμηση καί εὐθύνη διά τά ὑπ’ αὐτῶν γραφόμενα. Θά ἐξέφραζαν τόν οἰκεῖο τους Ἱεράρχη ἐάν τά κειμενά τους ἐδημοσιεύοντο στόν ἱστότοπο τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Πειραιῶς ἤ στήν περιοδική της ἔντυπη ἔκδοση. Ἔχετε δέ κάθε δυνατότητα νά ἀντικρούσετε θεολογικῶς τά ὑπ’ αὐτῶν ὑποστηριζόμενα ἤ ἐάν θεωρεῖτε ὅτι ἔχουν ὑποπέσει σέ κανονικό ἀδίκημα νά καταθέσετε κατ’ αὐτῶν κανονική ἔγκλιση λαμβάνοντες σχετικό ἀριθμό Πρωτοκόλλου ἐκ τῆς Ἱ. Μητροπόλεως.
Συνιστᾶτε ἐσεῖς ὁ ἐγκρατής θεολόγος ἐν ἔτει 2012 τήν ἄσκηση τρομοκρατίας καί τήν ἐπιβολή γραμμῆς στούς Κληρικούς ὑπό τῶν Ἐπισκόπων; Καί πῶς δέν συνεκτιμᾶται τό γεγονός ὅτι ὁ ἐν τῇ Ἱ. Μητροπόλει ὑπηρετῶν ὡς Ἱεροκήρυξ Σεβ. Μητροπολίτης Προικοννήσου κ. Ἰωσήφ τόσον ἀπό τήν ἐκπομπή του στόν Ραδιοφωνικό Σταθμό τῆς Πειραϊκῆς Ἐκκλησίας ὅσο καί κατά τήν κηρυκτική του δρᾶσι στούς Ἱ. Ναούς τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Πειραιῶς ὡς καί στίς κατ’ ἰδίαν συζητήσεις δέν φείδεται χρόνου καί κόπου νά ἐξυμνεῖ τό Πάνσεπτο Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο καί τόν Παναγιώτατον Οἰκουμενικό Πατριάρχη, νά ἀναγινώσκει τάς ἐγκυκλίους Αὐτοῦ καί νά μεταφέρη τάς εὐχάς Αὐτοῦ.
Ἑπομένως νομίζω ὅτι ἀδικεῖτε ἑαυτόν μέ αὐτά τά ὁποῖα γράφετε.
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
23 σχόλια:
Η μεγαλοσύνη του Πειραιώς κ. Σεραφείμ φαίνεται στο ότι καταδέχθηκε να σας απαντήσει.
Ο τρόπος και η ευγένεια στην απάντηση δείχνει το ότι είναι μακρόθυμος, ειρηνικός, και ανεξίκακος.
Μετανοήστε κ. Ανδριόπουλε.
το πλεον αξιοσημειωτο στην απαντηση του Πειραιως ειναι η επισημανση του για την παροχη ελευθεριας εκφρασης γνωμης, αμεσης και εμμεσης, στους κληρικους της μητροπολης του. το γεγονος αυτο δεν υφιασταται σχεδον πουθενα λογω της επισκοπικης δεσποτοκρατιας και της εξ αυτης απορρεουσης τρομοκρατιας. αν το γεγονος αυτο δε συνδεεται με το οτι ο πειραιως εμμεσα επικροτει την κατα του Πατριαρχη επιθεση, τοτε προκειται για κατι που ειναι αξιαιπενο και τιμα τον ανδρα.
Κ.Ν.
Η περίεργη «μανιχαϊστική» αντίληψη που εμμέσως εκφράζει ο Μητροπολίτης Πειραιώς δεν ξενίζει; Τι σημαίνει ότι ένας κληρικός μπορεί να εκφράσει τις «προσωπικές του» πεποιθήσεις κι αυτές να μην έχουν καμμία απολύτως σχέση με την Μητρόπολη στην οποία διακονεί; Αν δεν αρθρογραφεί σε επίσημο έντυπο ή επίσημη ιστοσελίδα της Μητροπόλεως μπορεί να εκφράζει ό,τι θέσεις θέλει; Δικολαβίες και σοφιστείες! Φαίνετι ότι θέλει και τον σκύλο χορτάτο και την πίττα ολόκληρη...
Μεγάλη τιμή σου ανδριόπουλε που καταδεχτηκε ο Πεκιριαώς να σου απαντήσει.
Να το θεωρήσεις μεγάλι σου τιμή και σε σένα προσωπικά και στο ιστολόγιό σου.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ ΣΕ ΑΠΟΣΤΟΜΩΣΕ ΝΟΜΙΖΩ ΡΕ ΦΙΛΕ Ο ΣΕΡΑΦΕΙΜ.
ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΠΕΙΣ;
ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ...!!!
Πολλή σημασία σας δίνει ο Πειραιώς, κ. Ανδριόπουλε... Κακώς!
''..Κληρικοί ἐλεύθεροι ἀσφαλῶς ὄντες νά ἔχουν τήν προσωπική τους ἐκτίμηση καί εὐθύνη διά τά ὑπ’ αὐτῶν γραφόμενα.''.(Πειραιώς).
Και ''..το πλεον αξιοσημειωτο στην απαντηση του Πειραιως ειναι η επισημανση του για την παροχη ελευθεριας εκφρασης γνωμης, αμεσης και εμμεσης, στους κληρικους της μητροπολης του.''(23 Νοεμβρίου 2012 4:41 μ.μ.).
Είναι γιατί οι απόψεις τους συμπλέουν με αυτές του δεσπότη τους. Γι' αυτό. Αυτό το καταλαβαίνει και η ''κουτσή Μαρία''.
Αν ήταν διαφορετικές ή και αντίθετες με αυτές του Επισκόπου τους, θα ίσχυε το ως άνω ρηθέν υπό του Μητροπολίτη;
Ή τότε με το ''επιχείρημα'' της προσβολής του οικείου Επισκόπου, θα ακολουθούσε η επιβολή του επιτιμίου της αναγκαστικής πειθαρχίας και συμμόρφωσης, της τιμωρίας, της παραγκώνισης ή και της αποβολής από τη Μητρόπολη Πειραιά, ''διότι δεν συνεμμορφώθη με τας υποδείξεις'';
'..Κληρικοί ἐλεύθεροι ἀσφαλῶς ὄντες νά ἔχουν τήν προσωπική τους ἐκτίμηση καί εὐθύνη διά τά ὑπ’ αὐτῶν γραφόμενα.''.(Πειραιώς).
Και ''..το πλεον αξιοσημειωτο στην απαντηση του Πειραιως ειναι η επισημανση του για την παροχη ελευθεριας εκφρασης γνωμης, αμεσης και εμμεσης, στους κληρικους της μητροπολης του.''(23 Νοεμβρίου 2012 4:41 μ.μ.).
Είναι γιατί οι απόψεις τους συμπλέουν με αυτές του δεσπότη τους. Γι' αυτό. Αυτό το καταλαβαίνει και η ''κουτσή Μαρία''.
Αν ήταν διαφορετικές ή και αντίθετες με αυτές του Επισκόπου τους, θα ίσχυε το ως άνω ρηθέν υπό του Μητροπολίτη;
Ή τότε με το ''επιχείρημα'' της προσβολής του οικείου Επισκόπου, θα ακολουθούσε η επιβολή του επιτιμίου της αναγκαστικής πειθαρχίας και συμμόρφωσης, της τιμωρίας, της παραγκώνισης ή και της αποβολής από τη Μητρόπολη Πειραιά, ''διότι δεν συνεμμορφώθη με τας υποδείξεις'';
(Παράληψή μου)
Από Μακεδονία μεριά
Ἀπὸ τὸ πῶς μιλάει γιὰ τὴν σχέση λόγου κληρικῶν καὶ εὐθύνης οἰκείου ἐπισκόπου (ἄκου τὰ «ἐπίσημα ἔντυπα!»), ὁ Πειραιῶς μοιάζει νὰ νομίζει ὅτι ὁ ἴδιος εἶναι κάτι σὰν Δήμαρχος καὶ οἱ πρεσβύτεροί του κάτι σὰν Δημοτικοὶ Σύμβουλοι, μὲ τὶς μεταξύ τους σχέσεις νὰ διέπονται ἀπὸ αὐτοὺς τοὺς κανόνες...
Ἂς ἔγραφαν σὲ «ἄσχετο μὲ τὴν Μητρόπολι» ἱστολόγιο κάτι ἐναντίον τοῦ Πειραιῶς, ἐπωνύμως, καὶ σοῦ ἔλεγα ἐγὼ γιὰ ἐλευθερία λόγου.
Σωτ Μητραλ
Απάντηση σε 6:30 μμ.:
ημερομηνία Ιούνιος 2011 από www.amen.gr
Σε θερμότατο κλίμα έγινε η ανακήρυξις σε επίτιμο μέλος του Ι.Σ.Κ.Ε. του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιώς κ.κ. Σεραφείμ στο Επισκοπικό Μέγαρο, σήμερα Τετάρη 8 Ιουνίου. Ο Πρόεδρος του Ι.Σ.Κ.Ε π. Γεώργιος Σελλής μεταξύ των άλλων είπε: «Σεβασμιότατε Άγιε Πειραιώς σήμερα υλοποιούμε την απόφαση που πήρε η Γ.Σ. της 22ας Φεβρουαρίου του 2011 η οποία ομόφωνα, μετά από πρόταση του Προέδρου και σύμφωνα με όσα ορίζει το καταστατικό του Ι.Σ.Κ.Ε, Σας ανακήρυξε επίτιμο μέλος του.
Οι λόγοι που μας ώθησαν να το πράξουμε ήταν α) το ότι ουδέποτε θέσατε πρόσκομμα εις τους Ιερείς της Μητροπόλεως Σας να εγγραφούν ως μέλη του Ιερού Συνδέσμου, γνωρίζοντας προφανώς ότι ο Ι.Σ.Κ.Ε εις ουδέν αντιτίθεται του έργου Υμών, τουναντίον αγωνίζεται διά τους Ιερείς από ένα άλλο μετερίζι, και β) διότι σε καιρούς χαλεπούς για την πατρίδα μας και την Αγίαν μας Εκκλησία, δίδετε λόγον μαρτυρίας, την στιγμή μάλιστα που η επίσημος Εκκλησία τηρεί σιγήν ιχθύος στα όσα ανθελληνικά και αντιχριστιανικά τεκταίνονται γύρω μας. Ο Υμέτερος λόγος είναι που δίνει σε μας θάρρος και κουράγιο, γιατί υπάρχουν τέτοιες φωνές μέσα στην Εκκλησία μας, που δεν φοβούνται να πουν την αλήθεια και που κόντρα σε κάθε κατεστημένο σείουν τα ύδατα, που κάτω από την ηρεμία τους κρύβουν όλο το δηλητήριο που προσπαθεί να μολύνει και να καταργήσει ό,τι Ορθόδοξο και Ελληνικό στην πατρίδα μας.
Σεβασμιώτατε! Ο Ι.Σ.Κ.Ε δια της ελαχιστότητος ημών υικά Σας εύχεται επί έτη πολλά, να ορθοτομείτε τον Λόγον της Αληθείας και Σας παρακαλεί να δεχθείτε την απόφαση της Γ.Σ. και να γίνεται επίτιμο μέλος του Ιερού Συνδέσμου.»
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ, μετά από πολύωρη και εποικοδομητική συνομιλία, στην αντιφώνηση του ευχαρίστησε τους εκπροσώπους του Ι.Σ.Κ.Ε για την “υψίστην τιμήν”, όπως χαρακτηριστικά είπε, της ανακήρυξής του σε επίτιμο μέλος του Ιερού Συνδέσμου. Τόνισε πως οι καιροί είναι όντως χαλεποί και χαίρεται που ευρίσκονται Κληρικοί, όπως στον Ιερό Σύνδεσμο Κληρικών Ελλάδος, οι οποίοι αγωνίζονται για τα δίκαια του Εφημεριακού Κλήρου και δίνουν από την δική τους μεριά αγώνα για την Ορθόδοξο πίστη. Σε μια εποχή που καταρρακώνονται οι αξίες και οι θεσμοί, ο αγώνας της διοικούσας Εκκλησίας και του Εφημεριακού Κλήρου πρέπει να είναι κοινός, ιδίως στις ημέρες που έρχονται και που προοιωνίζονται άσχημες. Τέλος ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε καλή επιτυχία στο έργο του Ι.Σ.Κ.Ε.
Παναγιώτη μου,
Κατ αρχήν να ζητήσω συγγνώμη για την ανωνυμία μου, αλλά η εκκλησιαστική ελευθερία δεν το επιτρέπει! Από αγάπη κινούμενος να σου πω τούτα, ασχολήσου παιδί μου με την αγάπη σου που είναι η τέχνη της βυζαντινής μουσικής, την οποία κατέχεις πλέον του δέοντος, και άσε τα εκκλησιαστικά. Κανείς δεν σου κατηγορεί τον Παναγιώτατο Οικουμενικό Πατριάρχη ως φυσικό πρόσωπο, με τον οποίο έχεις απεριόριστο σύνδεσμο, αλλά επιδοκιμάζουμε τις ενέργειές τους οι οποίες είναι ξένες προς την Εκκλησία!
Μια ακόμη συμβουλή: Εγωισμός και Υπεροψία καταστρέφουν τον άνθρωπο.
Με πολλή αγάπη
Καλά κι ευλογημένα Χριστούγεννα
Παιδιά, ότι και να πούμε εμείς οι ανώνυμοι, ο Ανδριόπουλος κάνει τον πανικό μας αρέσει δεν μας αρέσει. Του απαντάει ο Πειραιώς, ο Καλαβρύτων, ο Ορθόδοξος Τύπος σήμερα, τον παίζουν το ΒΗΜΑ, το AMEN, το THE BEST, ιστολόγια κ.α.
Εγώ τον ζηλεύω.
Προς ανώνυμο 7:53 μ.μ.
Έχεις αναρωτηθεί γιατί;
Καλησπέρα
Διαβάζοντας τις κατά καιρούς δημοσιευόμενες, εκκλησιαστικού περιεχομένου αναρτήσεις, αλλά και τα σχόλια που τις συνοδεύουν,μου έρχονται στο μυαλό διάφορες αγιογραφικές "ατάκες" δύο εκ των οποίων θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας, ιστολόγο και αναγνώστες. "Μὴ πολλοὶ διδάσκαλοι γίνεσθε, ἀδελφοί μου, εἰδότες ὅτι μεῖζον κρῖμα ληψόμεθα..." και "...μήπως ἄλλοις κηρύξας αὐτὸς ἀδόκιμος γένωμαι..." Καλή συνέχεια
Παναγιώτη και αγαπητοί συνοδίτες
τα πράγματα είναι πολύ απλά, σε μια εποχή απολύτου κρίσεως και απομυθοποίησης και ευτελισμού θεσμών και δομών της κοινωνίας μας είναι απολύτως φυσικό να βγαίνουν όλοι οι ακραίοι και ανισόρροποι με τα πυροτεχνήματα τους να εντυπωσιάζουν τους κουρασμένους (δικαίως και αδίκως) συμπολίτες μας και ομοπίστους.
Στο κοντινό μέλλον ας περιμένουμε λοιπόν και αλλά πυροτεχνήματα από Πειραιά μεριά, Χρυσή Αυγή, ακραίες συνιστώσες ΣΥΡΙΖΑ, πατριδοκάπηλουσ και χριστιανοκάπηλους κλπ. Είναι η δική τους ώρα!!!
Αλλοίμονο! Ας κλείσουμε τα αυτιά μας σε αυτές τις σειρήνες!!!
π. Ν.Σ.
Ολοι οι σχολιαστές κριτικάρουν
τά γραφέντα από τους ιερείς της
Μητροπόλεως Πειραιώς. Παραγνωρίζουν
ομως τήν ελευθερία λόγου και δράσης
του Μητροπολίτου Προικονήσου [του
κλίματος του Οικουμ.Πατριαρχείου]
εντός των ορίων της Μητροπόλεως
Πειραιώς.Αν ο κ.Σεραφείμ δέν σεβό-ταν το Οικουμ.Πατριαρχείο θα τόν
δεχόταν στην Μητρόπολή του.
Γιατί μερικά πράγματα τα θεωρούν
δεδομένα; Τόση υποκρισία;
Χ.Ι.Δ
Συχνοτατα καποιοι ακαταφερωνται κατα του Σεβ. Πειραιως Σεραφειμ.
Και ολες οι επιθεσεις εναντιον του, δεν εχουν να υποδειξουν την οποια παραβιαση της Ορθοδοξου θεολογιας και παραδοσεως.
Ομως ο ιδιος ο Πειραιως Σεραφειμ, συναιπεικουρουμεμος, ειχε την αδελφικη αγαπη αλλα και το σθενος να υποδειξη το προς την αιρεσι ολισθημα καποιων αλλων Ορθοδοξων.
Ουδεπωτε καταφερθει κατα προσωπων αδελφων εν Χριστω, αλλα κατα κακοδοξων πεποιθησεων και ενεργειων αυτων.
Αντιθετως, οι επιθεσεις και οι αιτιασεις εναντιον του Σεβ. Πειραιως στοχευουν την μειωση του προσωπου του.
Προς τιμωριαν της Ορθοδοξητος αυτου.
Και οποιος εχει την μυγα, μυγιαζεται...
Εννοείται πως σε παίζει κι ο αμέθυστος.
http://amethystosbooks.blogspot.gr/2012/11/blog-post_7798.html
Τα σχόλια ΑΠΑΙΧΤΑ!!!
3 σχόλια:
Ανώνυμος είπε...
Μεγιστε Αμέθυστε Ανδριόπουλος δεν πρόκειται να γίνεις.Ξέχνατο αδελφέ.
Οπότε μην βάζεις ότι πα@@@@α σου κατέβει στο κεφάλι.
Για να δεις τα ποσοστά του κ.Ανδριόπουλου πρέπει να περάσουν χρόνια.Δεν πειράζει.Ασχολήσου με κάτι άλλο!!!Αλήθεια άεργος είσαι;
Τι δουλειά κάνεις;
Ολη την ημέρα στον υπολογιστή;
Και να πω ότι προσφέρεις και τίποτα;
Κουράζεσαι άδικα ρε αδελφέ μου.
ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ !!!
24/11/12 6:06 μ.μ.
amethystos είπε...
ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΔΩΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΩ Π Ο Τ Ε !!!
24/11/12 6:13 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...
Θα'θελες.
Αλλά δεν...
24/11/12 8:26 μ.μ.
Και στο ΒΗΜΑ δέκα τα σχόλια!!! ΣΑΡΩΝΕΙΣ!!!
http://www.tovima.gr/opinions/useropinions/article/?aid=485307#commentForm
Γιατί κάτι μου λέει ότι αυτός ο ανώνυμος που λιβανίζει συνεχώς τον Ανδριόπουλο και τον αποθεώνει λέγοντάς του πόσο μεγάλος είναι και ότι όλοι ασχολούνται με αυτόν(άλλωστε αυτο επιδιώκει ο συμπαθής μουσικός) είναι ο ίδιος ο Παναγιώτης;;;
Για τους αφορισμένους που τους αποκαλεί "αγίους" δεν είπε τίποτα...
Τι έπαθε ο Πειραιώς!! Τον καταγγέλλει ο Σημάτης για διγλωσσία!!
Παναγιώτη κι ο Σημάτης μαζί σου ασχολείται!!!!
http://paterikiparadosi.blogspot.gr/2012/11/blog-post_25.html
ΚΥΡΙΑΚΉ, 25 ΝΟΕΜΒΡΊΟΥ 2012
ΟΤΑΝ Η ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΥΤΕΡΑ ΦΥΣΙΣ
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΗΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ
Φυγομαχεῖ κι ἀποφεύγει νὰ πάρει θέση γιὰ τὸ ἂν εἶναι ὁ ἡγέτης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ὁ κ. Βαρθολομαῖος
Ὁ θεολόγος κ. Ἀνδριόπουλος, ὀπαδὸς τοῦ οἰκουμενιστὴ Πατριάρχη Βαρθολομαίου, κατὰ καιροὺς ἐπιτίθεται κατὰ ριπὰς στὸν μητροπολίτη Πειραιῶς. Οἱ ἐπιθέσεις του ἔχουν στόχο νὰ προφυλάξουν τὸν προστάτη του (κ. Βαρθολομαῖο), ἀπὸ τὶς ἀμφιλεγόμενες ἀντι-Οἰκουμενιστικὲς ἐνέργειες τοῦ μητροπολίτη. Καὶ ὁ κ. Σεραφείμ, ἀνταπαντᾶ, δίνοντας ἀξία σὲ ὅσα κακεντρεχῆ, κουτσομπολίστικα καὶ χυδαῖα τοῦ ἀποδίδονται ἀπὸ ἕνα οἰκουμενιστὴ θεολόγο, ἀποκαλώντας τον μάλιστα, «ἐγκρατῆ θεολόγο»!
Τώρα σὲ τί εἶναι «ἐγκρατὴς» ὁ κ. Ἀνδριόπουλος, ἀδυνατῶ νὰ καταλάβω· μπορῶ νὰ καταλάβω, ὅμως, ὅτι ὁ κ. Σεραφείμ, γιὰ ἄλλη μιὰ φορὰ χρησιμοποιεῖ τὴ γλῶσσα τῆς διπλωματίας καὶ τῆς διγλωσσίας, ὅπως κάνει κάθε φορὰ ποὺ πρόκειται νὰ ἔρθει σὲ σύγκρουση μὲ τὸν Πατριάρχη.
Συγκεκριμένα, ὁ κ. Ἀνδριόπουλος κατηγορεῖ (μεταξὺ ἄλλων) τὸν κ. Σεραφείμ, διότι ἐπιτρέπει σὲ κληρικοὺς τῆς μητροπόλεως Πειραιῶς νὰ ὑβρίζουν τοὺς τελευταίους Οἰκουμενικοὺς Πατριάρχες, ἀποκαλώντας τὸν μὲν «Πατριάρχη Ἀθηναγόρα “παράνομο ἀξιοθρήνητο Πατριάρχη”, ὁ ὁποῖος “ἔκανε αἱρετικὲς καὶ βλάσφημες δηλώσεις”, εἶναι “πρωτοπόρος καὶ συνήγορος τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ὅσο κανένας ἄλλος”, “τὸ πρόσωπο ἐκεῖνο, ποὺ κατ’ ἐξοχὴν προώθησε τὴν φοβερὴ αὐτὴ αἵρεση μέσα στὰ σπλάγχνα τῆς Ὀρθοδοξίας"». Τὸν δὲ «σημερινό Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαῖο ὡς οἰκουμενιστὴ και τρομοκράτη».
Ποιά εἶναι ἡ ἀπάντηση τοῦ μητροπολίτη Πειραιῶς; Μὲ τὴν ἀπάντησή του στὸν κ. Ἀνδριόπουλο (23/11/2012) ἀποποιεῖται τὴν εὐθύνη, ἀρνεῖται νὰ καλύψει τοὺς κληρικούς του! Ἡ δικαιολογία του; Δὲν ἔγραψαν, λέγει, σὲ ἔντυπο τῆς Μητροπόλεως, ἄλλα σὲ ἄλλα ἱστολόγια! Λές κι ἂν ἔγραφαν σὲ ἄλλα ἱστολόγια ἐναντίον του, θὰ ἀπέφευγαν τὴν δεσποτικὴ ὀργή του!
Τὸ κυριότερο, ὅμως, εἶναι, ὅτι ἄλλη μιὰ φορὰ φυγομαχεῖ καὶ ἀποφεύγει νὰ πάρει θέση γιὰ τὸν κ. Βαρθολομαῖο. Δηλώνει ἐμμέσως –πλὴν σαφῶς– ὅτι δὲν ταυτίζεται μὲ τὶς ἀπόψεις τῶν κληρικῶν του. Γράφει:
«Διερωτῶμαι μὲ ποῖα λογικὴ ἐγκαλοῦμαι γιὰ τὶς προσωπικὲς ἀπόψεις καὶ τοποθετήσεις ποὺ δημοσιεύουν οἱ ἀνωτέρω Κληρικοὶ ἐλεύθεροι ἀσφαλῶς ὄντες νὰ ἔχουν τὴν προσωπική τους ἐκτίμηση καὶ εὐθύνη διὰ τὰ ὑπ’ αὐτῶν γραφόμενα. Θὰ ἐξέφραζαν τὸν οἰκεῖο τους Ἱεράρχη ἐὰν τὰ κειμενά τους ἐδημοσιεύοντο στὸν ἱστότοπο τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Πειραιῶς ἢ στὴν περιοδική της ἔντυπη ἔκδοση»!
Κι ὄχι μόνο αὐτό. Ἀλλὰ δηλώνει, πάλι ἐμμέσως –πλὴν σαφῶς– ὅτι, οἱ μὲν παραπάνω κληρικοὶ τῆς Μητροπόλεώς του δὲν τὸν ἐκφράζουν, ἀντίθετα τὸν ἐκφράζει «ὁ ἐν τῇ Ἱ. Μητροπόλει ὑπηρετῶν ὡς Ἱεροκήρυξ Σεβ. Μητροπολίτης Προικοννήσου κ. Ἰωσήφ», ὁ ὁποῖος «ἀπὸ τὴν ἐκπομπὴ του στὸν Ραδιοφωνικὸ Σταθμὸ τῆς Πειραϊκῆς Ἐκκλησίας ...δὲν φείδεται χρόνου καὶ κόπου νὰ ἐξυμνεῖ τὸ Πάνσεπτο Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο καὶ τὸν Παναγιώτατον Οἰκουμενικὸ Πατριάρχη, νὰ ἀναγινώσκει τὰς ἐγκυκλίους Αὐτοῦ καὶ νὰ μεταφέρη τὰς εὐχὰς Αὐτοῦ»!!!
«Λαμπρὸ» παράδειγμα ἀγωνιστοῦ ἐπισκόπου ὁ κ. Σεραφείμ!
Τέτοια πιὰ τύφλωση τῶν πνευματικῶν ταγῶν καὶ τῶν θεολόγων τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας; Ὁ Οἰκουμενισμός, ἡ ἐσχάτη αἵρεση τῆς ἱστορίας (κατὰ τὸν π. Ἀθανάσιο Μυτιληναῖο), ἢ ἡ παναίρεση (κατὰ τὸν ἅγιο Ἰουστῖνο Πόποβιτς) καλπάζει καὶ κατακλύζει τὰ πάντα, καὶ αὐτοὶ ἀρνοῦνται νὰ κινηθοῦν ἐναντίον της, γιατὶ ἀπὸ τοὺς ἀρχηγοὺς τῆς αἱρέσεως ἐξαρτᾶται ἡ ἐλευθερία κινήσεώς τους καὶ οἱ θρόνοι τους! Μιλοῦν γιὰ ὑπακοὴ καὶ διάκριση· λένε πὼς φοβοῦνται τὸ σχίσμα, καὶ φοβούμενοι τὸ σχίσμα, δηλαδὴ τὴν ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, βοηθοῦν τὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ νὰ ριζώσει γιὰ τὰ καλά!
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ ΣΗΜΑΤΗ
http://paterikiparadosi.blogspot.gr/2012/11/blog-post_25.html
Καὶ γιὰ ὅσους μὲν ἐξ αὐτῶν «ὑπηρετοῦν» τυπικὰ στὸ Χριστό, ὑπάρχει δικαιολογία. Ἐκεῖνοι, ὅμως, ποὺ πιστεύουν, δὲν φοβοῦνται ὅτι ἐπιτρέποντας στὴν αἵρεση νὰ θριαμβεύσει, παραδίδουν τὶς ψυχὲς ποὺ τοὺς ἐμπιστεύθηκε ὁ Χριστὸς στὰ χέρια τοῦ κοσμοκράτορος τοῦ αἰῶνος τούτου καὶ διακινδυνεύουν τὴν σωτηρία τους;
Σημάτης Παναγιώτης
Δημοσίευση σχολίου