Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Η Προσευχή του Ακροβάτη / The Acrobat's Prayer




Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΑΚΡΟΒΑΤΗ


Κύριε, είναι ώρα

να βοηθήσεις μια ψυχή

δρόμο να βρει τώρα

η ζωή μου η ρηχή.


Δεν μπορώ να ζω αντίθετα

με Σένα, κι όπου σταθώ

μ' άγνωστους ρυθμούς κι επίθετα

βοήθεια Σου ζητώ.


Είμαι ακροβάτης

και γυρεύω δικό μου Θεό.


Κύριε, δος μου θάρρος

το σκοινί να μην κοπεί

θέλω να 'μαι φάρος

που φωτίζει τη σιωπή.


Θέλω να πετάξω ελεύθερα

πιο πέρα κι απ' το κενό

πράγματα μικρά και δεύτερα

δεν ξέρω ν' αγαπώ.


Είμαι ακροβάτης

και γυρεύω δικό μου Θεό.

Είμαι ακροβάτης

και γυρεύω καινούργιο Θεό.



Στίχοι: Αγαθή Δημητρούκα

Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις

Τραγούδι: Αλίκη Καγιαλόγλου

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΚΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ 6 ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΚΑΙΡΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΥ ΤΑ ΕΚΟΨΕΣ.
ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ ΤΑ ΑΜΕΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΕ ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΝΑ ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΘΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ.
ΚΡΙΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο Παναγιώτη,
όμορφη και εντυποσιακή "Η Προσευχή του ακροβάτη". Να είσαι καλά.
Ένας φίλος απο νησί του Ιονίου!

Ελένη Λιντζαροπούλου είπε...

Επί ξυρού ακμής ακροβατούμε…

Κάποιες φορές από πρόθεση, κάποιες από αμέλεια...
Δεν κοιτάμε στα μάτια ούτε το Θεό ούτε τον εαυτό μας στον καθρέφτη, ούτε τους συνακροβάτες μας…

Όμορφο τραγούδι, δεν το ήξερα.

Καλημέρα σας

Prths είπε...

Καλησπέρα. Αυτό είναι...
Ισως το "βαρύτερο" τραγούδι του Χατζηδάκι. Και τί να πώ για τους στίχους του Ν. Γκάτσου;
Νάσαι καλά.

Related Posts with Thumbnails