Το ανακοινωθέν της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου (11 Οκτωβρίου 2010) είναι σαφές:
Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος εξέτασε την υπόθεση μεταξύ των Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτών Κυθήρων κ. Σεραφείμ και Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου, και μετά τις δοθείσες εκατέρωθεν εξηγήσεις ανακοινώνει ότι:
α. ουδεμία εκκλησιολογική παρεκτροπή υφίσταται στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο και
β. αναγνωρίζει στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυθήρων κ. Σεραφείμ την ευαισθησία για την τήρηση της ακριβείας της δογματικής διδασκαλίας.
Ο Μητροπολίτης Κυθήρων ζητούσε, ούτε λίγο ούτε πολύ, με εκτενή επιστολή του προς την Σύνοδο, την καθαίρεση του Μητροπολίτου Μεσσηνίας, εκφράζοντας με αυτόν τον τρόπο και την μερίδα του “πιστού λαού” (διάβαζε: των ταλιμπάν της Ελλαδικής Εκκλησίας).
Όλος ο “πιστός λαός” προσέβλεπε στην καθαίρεση του Μεσσηνίας, για λόγους τάχα δογματικούς (!!!), και αυτό το αίτημα κατέκλυσε το διαδίκτυο – και όχι μόνο – δημιουργώντας το ανάλογο κλίμα.
Ο Μητροπολίτης Κυθήρων στην εναντίον του Μεσσηνίας επιστολή του προς τη Σύνοδο, έθιγε κι ένα άλλο ζήτημα. Αυτό της σιωπής των συνεπισκόπων του -και δη των πρεσβυτέρων αυτού κατά την Αρχιερωσύνην - στα θέματα πίστεως.
Τι συνέβη λοιπόν τώρα και το θέμα έληξε “αγαπητικώς”;
Οι πληροφορίες λένε πως οι Συνοδικοί δεν είχαν ούτε στην άκρη του μυαλού τους την καθαίρεση ή κάποια τιμωρία για τον Μεσσηνίας. Έτσι, ο Κυθήρων, λέγεται, ζήτησε περίπου συγγνώμη από τον Μεσσηνίας, η οποία επισφραγίστηκε με αδελφικό ασπασμό!
Τώρα ο “πιστός λαός” επιτίθεται στον Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ -γνωστό για τις "αντι-οικουμενιστικές" απόψεις του - γιατί ως Συνοδικός δεν καθήρεσε τον Μεσσηνίας. Και ζητάει να μάθει ποιος Συνοδικός ψήφισε τι, στο επίμαχο θέμα, για να τον ρίξει στην πυρά!
Βλέπω ότι ο Κυθήρων θα έχει την τύχη του Μητροπολίτου Γόρτυνος Ιερεμία, όταν απέσυρε την υπογραφή του από την “Ομολογία Πίστεως”. Θα κατηγορηθεί ως προδότης και θα ακούσει τα εξ' αμάξης! Ο Θεός να του δώσει υπομονή...
Ο Μητροπολίτης Κυθήρων ζητούσε, ούτε λίγο ούτε πολύ, με εκτενή επιστολή του προς την Σύνοδο, την καθαίρεση του Μητροπολίτου Μεσσηνίας, εκφράζοντας με αυτόν τον τρόπο και την μερίδα του “πιστού λαού” (διάβαζε: των ταλιμπάν της Ελλαδικής Εκκλησίας).
Όλος ο “πιστός λαός” προσέβλεπε στην καθαίρεση του Μεσσηνίας, για λόγους τάχα δογματικούς (!!!), και αυτό το αίτημα κατέκλυσε το διαδίκτυο – και όχι μόνο – δημιουργώντας το ανάλογο κλίμα.
Ο Μητροπολίτης Κυθήρων στην εναντίον του Μεσσηνίας επιστολή του προς τη Σύνοδο, έθιγε κι ένα άλλο ζήτημα. Αυτό της σιωπής των συνεπισκόπων του -και δη των πρεσβυτέρων αυτού κατά την Αρχιερωσύνην - στα θέματα πίστεως.
Τι συνέβη λοιπόν τώρα και το θέμα έληξε “αγαπητικώς”;
Οι πληροφορίες λένε πως οι Συνοδικοί δεν είχαν ούτε στην άκρη του μυαλού τους την καθαίρεση ή κάποια τιμωρία για τον Μεσσηνίας. Έτσι, ο Κυθήρων, λέγεται, ζήτησε περίπου συγγνώμη από τον Μεσσηνίας, η οποία επισφραγίστηκε με αδελφικό ασπασμό!
Τώρα ο “πιστός λαός” επιτίθεται στον Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ -γνωστό για τις "αντι-οικουμενιστικές" απόψεις του - γιατί ως Συνοδικός δεν καθήρεσε τον Μεσσηνίας. Και ζητάει να μάθει ποιος Συνοδικός ψήφισε τι, στο επίμαχο θέμα, για να τον ρίξει στην πυρά!
Βλέπω ότι ο Κυθήρων θα έχει την τύχη του Μητροπολίτου Γόρτυνος Ιερεμία, όταν απέσυρε την υπογραφή του από την “Ομολογία Πίστεως”. Θα κατηγορηθεί ως προδότης και θα ακούσει τα εξ' αμάξης! Ο Θεός να του δώσει υπομονή...
Πίνακας, Ψυχή του Γιώργου Βασιλείου
4 σχόλια:
Αγαπητέ κ. Παναγιώτη επιτυχέστατο το σχόλιό σου! Καλά να πάθει ο Στερ
γιούλης,αφού ΔΕΝ ξέρει την παροιμί
α "λαγός την πτέρην έσειε κακό της κεφαλής του'!!Τώρα θα τον παραλά-
βει ο γνωστός και μη εξαιρετέος εν-
δημών εν τη Σουρωτή ο και καθ'εκά-
στην ΥΒΡΙΖΩΝ πάντα αντιτιθέμενον από τον αρχιεπίσκπο μέχρι την κυβέρ
νηση ομόυ με σύα τινά και πλεί-
στους ετέρους και ούτε ψύλλος στον κόρφο του!!Κάποτε όμως είχε γραφεί σχόλιο για την πολιτεία του Σερα-
φείμ στις Σπέτσες,αλλά δεν την ξέ-
ρουμε!Ρε πού τους βρίσκουν αυτούς και τους κάνουν δεσποτάδες! Α΄ο Μεσ
σηνίας έχει εμπλακεί με κάτι καλό-
γριες και ΔΕΝ τον βλέπω καλά..!!
Όσο νγια τον Πειραιώς διάβασα σχό-
λιο κι ακόμη γελάω!!
ειναι ντροπη ανθρωποι που δηλώνουν θρησκευομενοι και ασχολουνται με την σωστη ερμηνεια των γραφων(τελος πάντων...) να αναφέρονται ο ενας στον αλλον με τοσο ασχημα επίθετα. εκείνο που ειναι εκνευριστικό ιδιαιτέρως ειναι το προσωνύμιο "ταλιμπαν" για τους διαφωνούντες. "ταλιμπαν" (απορριπτεο οπωσδήποτε) αγαπητοί μου ειναι και απο τις δύο πλευρες οι φανατικοί δηλαδή και εσεις που το γραφετε. ευτυχώς υπάρχει πιο κόσμια λέξη στα ελληνικα : ο φανατικός. γιατι πρεπει να καταφεύγετε στους ημιάγριους πραγματικους ταλιμπαν για να αυτοχαρακτηριστείτε;
Και μια πληροφορία της τελευταίας στιγμής: ποιους θα καλέσει ο Πειραιώς στον Άγιο Σπυρίδωνα;Πάντως όχι τον Στεργιούλη!
Κόρακας κοράκου μάτι βγάζει; Ντροπη! Αυτά βλέπουν κληρικοί και λαϊκοί και δεν πιστεύουν κανέναν, ούτε πολιτικούς ούτε θρησκευτικούς ηγέτες.
Δημοσίευση σχολίου