Αγαπητοί Νιχωρίτες και φίλοι
Δυστυχώς τα τελευταία νέα από το Νιχώρι δεν είναι τόσο ευχάριστα. Πριν από λίγες ημέρες οι δημοτικές αρχές του Sarıyer "βούλωσαν", όπως λένε και στην Πολίτικη διάλεκτο, το ιστορικό καφενείο του Emek café. Ο Δήμος προχώρησε στο σφράγισμα και των δύο επιπέδων του Emek café, δηλαδή του μοναδικού καφενείου που υπήρχε μέχρι πρότινος στο Νιχώρι, αλλά και της καφετέριας-εστιατορίου που βρίσκεται μπροστά στην παραλία με την εκπληκτική θέα του Βοσπόρου και της απέναντι ασιατικής πλευράς. Η απόφαση πάρθηκε ύστερα από δικαστική διαμάχη που άνοιξε η ιδιοκτήτρια του διπλανού αρχοντικού, με την κατηγορία ότι το συγκεκριμένο ακίνητο είχε υποστεί διεύρυνση προς την μεριά της παραλίας σύμφωνα με έγγραφα του 1958(!). Η ιδιοκτήτρια-νομικός συνέχισε με ψευδείς κατηγορίες περί απειλών που είχε τάχα δεχτεί από την διεύθυνση του Εmek café που τελικά απέδωσαν, μιας και το σφράγισμα του χώρου είναι πλέον πραγματικότητα.
Δυστυχώς τα τελευταία νέα από το Νιχώρι δεν είναι τόσο ευχάριστα. Πριν από λίγες ημέρες οι δημοτικές αρχές του Sarıyer "βούλωσαν", όπως λένε και στην Πολίτικη διάλεκτο, το ιστορικό καφενείο του Emek café. Ο Δήμος προχώρησε στο σφράγισμα και των δύο επιπέδων του Emek café, δηλαδή του μοναδικού καφενείου που υπήρχε μέχρι πρότινος στο Νιχώρι, αλλά και της καφετέριας-εστιατορίου που βρίσκεται μπροστά στην παραλία με την εκπληκτική θέα του Βοσπόρου και της απέναντι ασιατικής πλευράς. Η απόφαση πάρθηκε ύστερα από δικαστική διαμάχη που άνοιξε η ιδιοκτήτρια του διπλανού αρχοντικού, με την κατηγορία ότι το συγκεκριμένο ακίνητο είχε υποστεί διεύρυνση προς την μεριά της παραλίας σύμφωνα με έγγραφα του 1958(!). Η ιδιοκτήτρια-νομικός συνέχισε με ψευδείς κατηγορίες περί απειλών που είχε τάχα δεχτεί από την διεύθυνση του Εmek café που τελικά απέδωσαν, μιας και το σφράγισμα του χώρου είναι πλέον πραγματικότητα.
Το Emek café είναι πλέον ένα από τα ιστορικότερα μέρη του Yeniköy, αφού κλείνει πάνω από 50 χρόνια λειτουργίας και έχει φιλοξενήσει μεγάλες προσωπικότητες από τον τοπικό αλλά και τον διεθνή χώρο, και θεωρείται ταυτόχρονα ως μια κοινωνική ανάγκη των ανθρώπων που κατοικούν εδώ, αφού όπως προανέφερα ήταν το μοναδικό παραδοσιακό καφενείο της περιοχής, δηλαδή η μοναδική ευκαιρία των μόνιμων κατοίκων, ιδιαίτερα των ηλικιωμένων, να δουν τους φίλους τους και να ξεκουραστούν. Ταυτόχρονα με αυτή την κίνηση το προσωπικό που αριθμεί πάνω από 20 άτομα μέσα σε μια στιγμή έμεινε χωρίς δουλειά σε μια εποχή που όλοι γνωρίζουμε ότι έχει αναχθεί σε μία από τις δυσκολότερες εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Τέλος πρέπει να ληφθεί υπόψη και ο συναισθηματικός παράγοντας. Ο συγκεκριμένος χώρος λειτούργησε για πρώτη φορά από τον φημισμένο Νιχωρίτη Αλέκο Νικολαΐδη, που αργότερα καταπιάστηκε με το κοντινό κτίριο Deniz Park - Aleko’nun Yeri (η σημερινή διεύθυνση έχει προσθέσει το όνομά του προς την μνήμη του). Στην συνέχεια λειτούργησε συνεταιρικά από τον Αρίσταρχο Ζάβρο και τον Hamdi Çap και κατέληξε στην σημερινή διεύθυνση του αγαπητού Osman Özbaşı. Επειδή λοιπόν η Ρωμέικη Κοινότητα έχει ισχυρούς δεσμούς με τον συγκεκριμένο χώρο αλλά και επειδή το συγκεκριμένο χτίσμα ανήκει στην ιδιοκτησία της εκκλησίας της Παναγίας της Κουμαριώτισας, η κοινότητα του Νιχωρίου κάνει ό,τι μπορεί για την αναστροφή αυτής της άδικης απόφασης.
Είναι κρίμα να εμφανίζονται τέτοια προβλήματα στην περιοχή, όταν ο μοναδικός λόγος, που εμφανίζεται και ως επικρατέστερος, είναι η άνοδος της αξίας του συγκεκριμένου αρχοντικού, δηλαδή η λήψη αποφάσεων υπολογίζοντας μονάχα το ψυχρό οικονομικό κέρδος.
Από την ημέρα που έκλεισε το Emek café, οι υπάλληλοι αλλά και οι ντόπιοι κάτοικοι βρίσκονται κάθε μέρα έξω από την είσοδο του καταστήματος, εκδηλώνοντας την δυσαρέσκειά τους, πληροφορώντας τους περαστικούς και μαζεύοντας υπογραφές με σκοπό την άρση της απόφασης.
Μέσα από αυτή την επιστολή θα ήθελα και εγώ με την σειρά μου να παρακαλέσω τους ευρισκόμενους στην Κωνσταντινούπολη αναγνώστες να προσπαθήσουν να έρθουν μέχρι το Νιχώρι και υπογράφοντας να συμβάλουν και αυτοί στην επαναλειτουργία του χώρου.
Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων.
Κωνσταντίνος Μαρούσης
Κωνσταντίνος Μαρούσης
10 σχόλια:
καλές οι υπογραφές αλλά δεν πιάνουν, αν ήμουν εκεί θα υπέγραφα. ίσως όμως θα μπορούσατε να μαζευτείτε εκεί να φέρετε μαζί σας τους καφέδες σας και να τα πιείτε έξω μαζί με περαστικούς που θα κεράσετε. ότι να ΄ναι αλλά μην σταματήσετε στις υπογραφές και μην συνδέσετε το θέμα με την ρωμιοσύνη ίσως χρησιμοποιηθεί εναντίον σας στην τουρκία...
Λαλίστατε περί τα εκκλησιαστικά κ. Ανδριόπουλε, γιατί βουβάθηκες έξαφνα και δεν σχολιάζεις το σκάνδαλο της αθώωσης του πρώην Αττικής Παντελεήμονα; Χάρηκες ή λυπήθηκες για την απόφαση; Πάντως ο ημέτερος εν πάσι κ. Βαρθολομαίος πρέπει να χάρηκε που έλαβε άφεσιν αμαρτιών ο προστατευόμενός του.
θεωρείς κ. ιστολόγε τοσο σπουδαία ειδηση αυτο το συμβαν ( κακό ή οχι δεν ξέρω) και ποιά η σχέση του με εμας στην Ελλάδα;
13.3.09
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΘΩΩΣΗ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΦΙΛΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΝΩΣΕΩΣ ΚΟΣΜΑΣ ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
.
ΘΕΜΑ: Παραπομπή Μητροπολιτών σε εκκλησιαστικό δικαστήριο
Μακαριώτατε,
Σεβασμιώτατοι Αρχιερείς
Αποφράς ημέρα αποδείχτηκε για τη Διοίκηση της Εκκλησίας της Ελλάδος η Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009. Έκπληκτος ο ελληνικός λαός και οι πιστοί, που έχουν στενότερους δεσμούς με την Εκκλησία, πληροφορήθηκαν το πρωί της Τρίτης (10/3/2009), ότι επτά Μητροπολίτες αποφάσισαν την «αθώωση» του πρώην Μητροπολίτη Αττικής Παντελεήμονα, ο οποίος κατασκανδάλισε το πανελλήνιο και διέσυρε την Ελλαδική Εκκλησία παγκοσμίως. Το αυθαίρετο, αυταρχικό και εξουσιαστικό καθεστώς της Διοικούσης Εκκλησίας για πολλοστή φορά αποκάλυψε το αποκρουστικό πρόσωπό του και έδρασε απροκάλυπτα για να διασφαλίσει τα εξουσιαστικά συμφέροντά του και για να καλύψει τα ανομήματά του, αδρανοποιώντας και παρασύροντας και όσους Αρχιερείς έχουν την καλή διάθεση, αλλ’ όχι και την τόλμη της αντιδράσεως.
Δυστυχώς, η αθώωσή του προετοιμαζόταν από εκκλησιαστικούς, νομικούς και πολιτικούς κύκλους που είχαν συμφέρον να αθωωθεί. Την αθώωσή του, μάλιστα, ενθάρρυνε και ο...
Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος με την όλη στάση του. Τελικά το διέπραξαν οι επτά συνοδικοί με την απόφασή τους, υποκύπτοντας στους εκβιασμούς του Παντελεήμονα, κι αναρωτιόμαστε ποιούς λόγους είχαν να τον φοβούνται. Θα θυμούνται οι περισσότεροι ότι εκβιασμούς και έμμεσες απειλές εκτόξευε ο Παντελεήμων προς τους άλλους Αρχιερείς, από την εποχή που ζούσε ακόμα ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος: «Αν ανοίξω το στόμα μου, θα πάρω πολλούς στον λάκκο μαζί μου», τους είχε δημοσίως διαμηνύσει.
Έτσι δικαιολογούνται οι μεθοδεύσεις και οι προσπάθειες να «πέσει στα μαλακά» ο καταδικασθείς από τα ποινικά δικαστήρια σε 6 χρόνια κάθειρξη πρώην Αττικής Παντελεήμων, που εκτίει την ποινή του στον Κορυδαλλό. Πρώτα του επιβλήθηκε εξάμηνη αργία κι έπειτα αφαίρεση μόνον της διοικήσεως της Μητροπόλεως Αττικής.
Στο μεταξύ μια ανέντιμη και αντίχριστη πράξη προετοιμάστηκε και πραγματοποιήθηκε από τους Ιεράρχες, που εκτοξεύουν από άμβωνος μύδρους κατά της ανηθικότητας και παρουσιάζονται ως φύλακες του ευαγγελικού νόμου. Ζήτησε η ίδια η Ιερά Σύνοδος τη βοήθεια της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, ώστε να μπορούν κάποιοι Επίσκοποι ―παρά την ομοφυλοφιλία τους― να παραμένουν Επίσκοποι!!! Στο έγγραφο που απέστηλε προς την Αρχή η Ιερά Σύνοδος, υποστήριζε ότι πρέπει να ισχύει για τους Επισκόπους ό,τι και για τα λοιπά δημόσια πρόσωπα. Άρα «δεδομένα που αφορούν “αυστηρώς προσωπικήν (ομοφυλοφιλικήν) συμπεριφοράν” είναι άσχετα με την άσκηση δημοσίου λειτουργήματος. Ο μητροπολίτης Καλαβρύτων (που τότε αντέδρασε) ζητεί η Σύνοδος … με έκτακτο διάγγελμά της να καταδικάσει την ομοφυλοφιλία και να διακηρύξει ότι ο βίος των Μητροπολιτών και εν γένει των κληρικών οφείλει να είναι διάφανος» (Καθημερινή 04-01-2006).
Στη συνέχεια, και μετά την καταδίκη του και τον εγκλεισμό του Παντελεήμονα στη φυλακή ―και κατά παράβαση της ίσης μεταχείρισης― προσπάθησαν να επιτύχουν την παραχώρηση μοναστηριού γιὰ τὴ φιλοξενία του καταδίκου, αντί της φυλακής, στο οποίο πρότειναν να εκτίσει την ποινή του ο πρώην Αττικής. Μάλιστα, ο Μητροπολίτης Ηλείας Γερμανός, ευχαρίστως παραχώρησε για «φυλακή» ένα μοναστήρι-θέρετρο. Η ενέργεια αυτή κατακρίθηκε και έπεσε στο κενό.
Ακολούθησε άλλη προσπάθεια. Σύμφωνα με το πρακτορείο RNN, πέντε μητροπολίτες της «Ιεράς» Συνόδου, προωθούσαν την επιστροφή του Παντελεήμονα. Αυτοί ήσαν κατά το δημοσίευμα, «ο Τρίκης κ. Αλέξιος, ο θερμότερος υποστηρικτής του, και ακολούθησαν οι Μητροπολίτες Ιωαννίνων κ. Θεόκλητος, Ζακύνθου κ. Χρυσόστομος, Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιος και ο προεδρεύων Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς κ. Προκόπιος».
Όμως καμμία απ’ όλες αυτές τις μεθοδεύσεις δεν επηρέασε τους δικαστές ―κατά την προσφιλή μέθοδο εκκλησιαστικών παραγόντων― για την αθώωση του πρώην Αττικής. Ακόμα και το πόρισμα του εκκλησιαστικού ανακριτή, Μητροπολίτη Καρυστίας Σεραφείμ, ήταν εναντίον του, αφού τον έκρινε ένοχο για 4 αδικήματα, ζητώντας την παραπομπή του σε δίκη ―και μάλιστα χωρίς να λάβει καθόλου υπ’ όψιν την ανεπίτρεπτη για κληρικό ομοφυλοφιλική δραστηριότητα, τουλάχιστον όπως την παρουσίαζαν οι γνωστές κασέτες.
Έτσι, έπρεπε να βρεθεί ο πιο αδύνατος κρίκος για να επιτύχει ο Παντελεήμων το πρώτο βήμα, ώστε να επανέλθει στον θρόνο «του» θριαμβευτής, με τους φίλους του (όπως ήδη ψιθυρίζεται) να απειλούν από τώρα τους ιερείς της Μητροπόλεώς του για αντίποινα! Και ο πιο αδύνατος κρίκος ήταν κάποια μέλη της Ιεράς Συνόδου που δεν είχαν το ψυχικό σθένος και το ηθικό ανάστημα να απορρίψουν τις απειλές και τους εκβιασμούς του εγκλείστου στις φυλακές Κορυδαλλού.
Σύμφωνα μὲ τὴν κατάπτυστη απόφασή τους: «Η Ιερά Σύνοδος θεώρησε ότι δεν υπήρχε καν λόγος να προσαχθεί σε εκκλησιαστικό δικαστήριο ο πρώην. Δηλαδή, όχι απλώς τον θεώρησε a priori αθώο, αλλά και την καταδίκη του από Εφετείο την είδε ως "δημοσιογραφικό θόρυβο". Ο συντεχνιασμός και ο αυτισμός στο αποκορύφωμά του!... Δεν θα περίμενα όμως τίποτα καλύτερο από μητροπολίτες όπως ο Μηθύμνης Χρυσόστομος και ο Νέας Ιωνίας Κωνσταντίνος, που έχουν κατ' επανάληψη βαρύτατα σκανδαλίσει το ποίμνιό τους. Ή από τον Μυτιλήνης Ιάκωβο, ενεργούμενο του Φαναρίου, το οποίο είχε δει "ευμενώς" την προσφυγή σ' αυτό του πρώην Αττικής και μάλιστα είχε "επιτιμήσει" την Εκκλησία της Ελλάδος για το "αντικανονικό" της απομάκρυνσής του από τον θρόνο», όπως διαβάσαμε στο blog «a-ergodes.com».
Αναφέρουμε αυτό το σύντομο ιστορικό, για να φανεί ότι οι Ιεράρχες που τον αθώωσαν, δεν ενήργησαν εξ συναρπαγής, αλλά ενώ ήσαν γνώστες όλων όσων προηγήθηκαν. Και τούτο ―βάσει των Ιερών Κανόνων, τους οποίους παρέβησαν― επισύρει βαριά τιμωρία στους ίδιους, ως παραβάτες εκκλησιαστικών διατάξεων και σκανδαλισμό συνειδήσεων.
Για τους λόγους αυτούς,
ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ
τους επτά Μητροπολίτες που παρανόμως αθώωσαν τον Μητροπολίτη Αττικής Παντελεήμονα Μπεζενίτη και παρακαλούμε τους νηφάλιους και πραγματικούς Επισκόπους ―ο Μητροπολίτης Μεσογαίας Νικόλαος απέδειξε ότι υπάρχουν― α) να ακυρώσουν καθ' οιονδήποτε τρόπο είναι αυτό εφικτό την κατάπτυστη απόφαση και β) να παραπέμψουν σε δίκη ως καταφρονητές του Δικαίου της Εκκλησίας, για σκανδαλισμό των πιστών και ευτελισμό της Ὀρθοδόξου Εκκλησίας τοῦ Χριστοῦ τους παρακάτω επτά Μητροπολίτες:
1. Ιερισσού Νικόδημο2. Λαρίσσης Ιγνάτιο3. Μυτιλήνης Ιάκωβο4. Μηθύμνης Χρυσόστομο5. Διδυμοτείχου Νικηφόρο6. Ν. Ιωνίας Κωνσταντίνο7. Φωκίδος Αθηναγόρα
Ταυτόχρονα πληροφορούμε τὴν Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, ότι θα συγκεντρώσουμε υπογραφές, ώστε σε περίπτωση που η Διοικούσα Εκκλησία δεν ενεργήσει άμεσα και με βάση τους Ιερούς Κανόνες, να καταθέσουμε μήνυση ως έχοντα έννομο συμφέρον μέλη της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας.
Για την Φιλορθόδοξο Ένωση Κοσμάς Φλαμιάτος
ο Πρόεδρος Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο, εκδότης, πρ. παπικός ο Γραμματέας Παναγιώτης Σημάτης, θεολόγος-εκπαιδευτικός
Αγαπητοί ανώνυμοι, όλες οι δράσεις για την προστασία ιστορικών κτιρίων και των λειτουργιών τους θα έπρεπε να αφορούν τους πολιτισμένους. Εκτός και αν θεωρείτε πως την Ελλαδίτσα μας πρέπει να την αφορούν μόνο τα εντός συνόρων. Τότε όμως ας μην απαιτήσουμε ποτέ ξανά διεθνή στήριξη για όσα θεωρούμε ως εθνικά μας δίκαια. Ας κλειστούμε καλύτερα ο καθένας στο αυγό του, μέχρι αυτό να κλουβιάνει.
ΑΠΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΩΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΟΙΚ. ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ Ο ΠΡΩΗΝ ΑΤΤΙΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ??? ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ ΗΤΑΝ. Η ΤΡΟΪΚΑ ΕΠΕΜΕΙΝΕ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΑΚΥΝΘΟ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ! ΚΑΙ Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΕΞΑΡΓΥΡΩΣΕ ΤΗΝ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΔΩΔΩΝΗΣ ΣΤΗΝ ΖΑΚΥΝΘΟ. ΓΙΑ ΟΣΟΥΝ ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. ΑΣΧΕΤΑ ΤΩΡΑ ΑΝ Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΟ 2005 ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΣΗ 1ον ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΕΙ ΤΟΝ ΑΤΤΙΚΗΣ!!! ΚΑΙ 2ον ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΔΑΝΙΗΛ ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΠΑΤΡΩΝ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ "ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΩΝ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΠΑΤΡΩΝ!!! ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ..... ΟΛΗ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΣΗΣ ΕΞΑΝΛΗΘΗΚΕ ΣΤΑ ΔΥΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΕΓΟΝΟΤΑ. ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΩΜΑΣΤΕ "ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ"!!!
Ο.Ρ.Κ.
ποσο καιρό εισαι κλεισμένη στο πολίτικο αυγό σου κ. Θεοδότα Νάντσου και κλούβιανες; τοσο σημαντικό ιστορικό μνημείο ειναι το καφέ ..κατι της Πόλης;
Ο ρόλος του Φαναρίου
Εκτός από τις… φοβίες και τις φιλίες με τον πρώην Αττικής, γνωστός Μητροπολίτης υποστηρίζει ότι οι επτά Συνοδικοί πιέστηκαν και από το Οικουμενικό Πατριαρχείο για να τον αθωώσουν.
«Είναι γνωστό ότι οι επτά ιεράρχες είναι απόλυτα πιστοί στο Φανάρι» λέει με νόημα.
Τι όφελος όμως είχε το Οικουμενικό Πατριαρχείο από την αθώωση; Ο ίδιος Μητροπολίτης εξηγεί: «Το Πατριαρχείο ήθελε να αποφύγει την καυτή πατάτα του εκκλήτου.
Αν το Συνοδικό Δικαστήριο καταδίκαζε τον πρώην Αττικής, τότε ο Παντελεήμων θα ασκούσε το δικαίωμα του εκκλήτου και θα απευθυνόταν στον Οικουμενικό Πατριάρχη, στον κατά κάποιον τρόπο εκκλησιαστικό Άρειο Πάγο για να βρει λύση στην υπόθεση».
«Είναι γνωστές», προσθέτει, «οι σχέσεις του Μπεζενίτη με πολλά στελέχη του Πατριαρχείου.
Είναι βέβαιο ότι θα έβαζε λυτούς και δεμένους να υποστηρίξουν την υπόθεσή του και θα πίεζαν τον Οικουμενικό Πατριάρχη για να δικαιωθεί».
Αυτή η εξέλιξη βόλευε και τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, γιατί θα έφευγε από πάνω του το βάρος της διαχείρισης της υπόθεσης και θα ικανοποιούσε την τακτική του «μακριά από εμάς».
Γηραιός Μητροπολίτης επισημαίνει ωστόσο ότι το Φανάρι προτίμησε να εκθέσει τον Αρχιεπίσκοπο από το να μπει το ίδιο σε περιπέτειες!
«Ο Ιερώνυμος φρόντισε από την πρώτη ημέρα να δώσει γη και ύδωρ στο Πατριαρχείο και αυτό, ανταποδίδοντας την αγάπη και τη φιλία του, ανταπέδωσε τη γνωστή φαναριώτικη φιλία» λέει ειρωνικά «Χριστοδουλικός» Μητροπολίτης του Λεκανοπεδίου.
Οι κακές γλώσσες λένε ότι τις πιέσεις για λογαριασμό του Φαναρίου άσκησε ο Μητροπολίτης Περγάμου και η παρέα του, που λίαν προσφάτως υπό τις ευλογίες του Αρχιεπισκόπου παρεπιδημεί στο Συνοδικό Μέγαρο.
Υποστηρικτικά στο έργο του διευθυντή του Οικουμενικού Πατριαρχείου στην Αθήνα Μητροπολίτη Περγάμου λέγεται ότι λειτούργησαν ο νεόκοπος διευθυντής του ραδιοφωνικού σταθμού Αλ. Κατσιάρας και ο νομικός σύμβουλος της Συνόδου Θ. Παπαγεωργίου, ο οποίος όπως ήταν γνωστό ήταν συνήγορος του Μπεζενίτη πριν η Σύνοδος τον τιμήσει με τη θέση του νομικού συμβούλου της.
Μάλιστα, ο νεαρός νομικός σύμβουλος της Συνόδου -που πρόσφατα ολοκλήρωσε ευδοκίμως τη θητεία του στο Πολεμικό Ναυτικό, την οποία έκανε από το… τρικυμιώδες γραφείο του στο Συνοδικό Μέγαρο- λέγεται ότι ήταν και ο εμπνευστής και εισηγητής για την ίδρυση ειδικής φυλακής για κληρικούς και μοναχούς.
Να υπενθυμίσουμε ότι στα υπουργεία Παιδείας και Δικαιοσύνης δεν έχουν ακόμη σταματήσει να γελούν με το θράσος του συντάκτη του αιτήματος που ήθελε να εκτίσει την ποινή του ο πρώην Αττικής κάνοντας… διακοπές σε μοναστήρι.
Ο ίδιος νομικός άλλωστε υποστήριξε την ανάγκη επαναφοράς του «προφήτη» Ιάκωβου Γιοσάκη (ο οποίος είχε προβλέψει σε συνέντευξή του ότι οι Συνοδικοί θα αθωώσουν τον Μπεζενίτη) στην ενορία του, στο Καματερό.
Ο στόχος λοιπόν, επετεύχθη. Ο πρώην Αττικής με τις εργώδεις προσπάθειες του «στρατηγού» Περγάμου και των «αξιωματικών» του Κατσιάρα και Παπαγεωργίου κατάφεραν να πείσουν τους Συνοδικούς (όχι ότι ήθελαν και πολλή πίεση…) να αθωώσουν τον Παντελεήμονα.
συνανώνυμοι και Φλαμιάτε, πόσο πληρώνει ο Θέμης Σοφός για να γράψω και εγώ κατά Παντελεήμονος;;; (http://www.tvxs.gr/r34068)
Προβλέπω μεγάλες μάχες και αναταραχές στην Ιεραρχία. Ειδικά όταν θα ανοίξει το στόμα του ο Μπεζενίτης. Θα τρέχουν και δεν θα φθάνουν. Ευτυχώς που υπάρχουν οι Πρεσβύτεροι (παπάδες) και θα συγκρατήσουν κατά το μέτρο του δυνατού την Εκλησία. Αποδεικνύεται ότι οι Μητροπολίτες είναι μία μικρή ομάδα του κλήρου που έχοντας την πολιτική εξουσία, δεν διακονούν ,αλλά έφτασαν σε ακραίες μορφές σκανδάλων. Ειναι πολλοί οι Μπεζενίτιδες μέσα στους κόλπους της Ιεραρχίας και ας αναρτούν δήθεν μεσίστιες σημαίες.
Δημοσίευση σχολίου