Διαβάζω στο σημερινό φύλλο της εφημερίδας Πελοπόννησος:
"Έντονος προβληματισμός επικρατεί στον δήμο Πατρέων λόγω της υπερβολικής προβολής που γνωρίζει ήδη το άρμα που σατιρίζει τον μέχρι πρότινος ηγούμενο της Μονής Βατοπεδίου π. Εφραίμ, στον οποίο ήδη εστιάζουν πολλά δημοσιεύματα του αθηναϊκού τύπου (πχ εφημερίδες «Ελεύθερος Τύπος» και «Έθνος») αλλά και των τηλεοπτικών καναλιών πχ το ΑΛΦΑ . Οι δημοσιογράφοι σημειώνουν με έμφαση πως «αν σας έλειψε (!) ο ηγούμενος Εφραίμ, το σίγουρο είναι πως οι καρναβαλιστές θα τον επαναφέρουν στη δημοσιότητα, καθώς το Καρναβάλι της Πάτρας φέτος είναι εμπνευσμένο από τα σκάνδαλα κυρίως στη Μονή Βατοπαιδίου και τα προβλήματα λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης», και ταυτόχρονα φωτογραφίες ή φιλμ με το άρμα του Εφραίμ προβάλλεται στην πρώτη σελίδα των εφημερίδων ή ως τρέηλερ ξανά και ξανά από τα τηλεοπτικά κανάλια".
Στη συνέχεια στην Πελοπόννησο διασταυρώνουν τα ...ξίφη τους δύο δημοσιογράφοι της εφημερίδας. Η Μαρίνα Ριζογιάννη θεωρεί "ανεπανόρθωτη παρεκτροπή" να ...προσδεθεί ο ηγούμενος Εφραίμ στο άρμα του καρναβαλικού συρμού. Πρόκειται, κατ' αυτήν, για "βαθιά ασέβεια να επιτραπεί να διασυρθεί ο μοναχισμός και η ιεροσύνη...".
Από την άλλη, ο Κωνσταντίνος Μάγνης θεωρεί πως "ο ίδιος ο Εφραίμ το επέλεξε" με όλα όσα έχουν συμβεί και πως "το Άγιον Όρος δεν πρόκειται να πάθει τίποτε από ένα άρμα...".
Το ενδιαφέρον πάντως είναι η απαγόρευση της καρναβαλικής σάτιρας του Εφραίμ στη Λεμεσό της Κύπρου. Ιδού τι γράφει ο Πολίτης (26-1-2009):
Δυστυχώς δεν θα ..."καταθέσει" στο Καρναβάλι της Λεμεσού ο Εφραίμ. Μια ομάδα Λεμεσιανών καλλιτεχνών ήθελε να καταπιαστεί με το θέμα του Βατοπεδίου, αλλά αποκλείστηκε από το ισχύον ...άβατον της φιέστας, για θέματα με τα οποία σχολιάζεται η Εκκλησία! Οι καλλιτέχνες δεν το έβαλαν κάτω. Αποφάσισαν να παρελάσουν με πλακάτ "καλλιτέχνες υπό διαμαρτυρία", ώστε να δηλώνουν προβληματισμό κι απογοήτευση για τα στεγανά που απέκλεισαν το "θείο" θέμα τους. Καταλάβατε εν τάχει, τι θα δούμε προσεχώς; Κουρδίστε διάθεση για το λεμεσιανό υπερθέαμα. Γιατί θεωρείται μπανάλ να πείτε πως, "είμαστε για τα καρναβάλια!". Ή, ότι "αυτόν τον καιρό τα είδαμε όλα".
Νομίζω ότι έχουμε να δούμε πολλά ακόμη, αγαπητοί συνοδίτες.
Καλό Καρναβάλι!
14 σχόλια:
Καλώς ή κακώς όταν δίνει κάποιος δικαιώματα, εισπράττει σχολιασμό. Απτη στιγμή που το όνομα του πατρός Εφραίμ ενεπλάκη σε ένα μείζων σκάνδαλο που έκανε αίσθηση, μοιραία κάποιοι θα το εκμεταλλευτούν σατυρικά. Δεν είναι οι καρναβαλιστές οι πρώτοι που θίγουν σατυρικά το θέμα, νομίζω ήδη υπήρχε μια επιθεώρηση με γνωστούς ηθοποιούς η οποία ανέφερε τον Εφραίμ.
Καλοί μου καρναβαλιστές...
Νομίζω ότι κανείς δεν είναι στο απυρόβλητο της σάτιρας.
Δεν την "γλύτωσε" ουδέ και ο Θεός ο ίδιος...
Η σάτιρα είναι καλό πράγμα όταν υπογραμμίζει αλήθειες...καλό και χρήσιμο.
Προς γνώσην των επίδοξων μιμητών του π.Εφραίμ...
Ο οποίος, απλά, είναι ένα "άρμα" που φορτώθηκε όλη τη σήψη.
Δεν είναι δυστυχώς ο μόνος και φυσικά δεν είναι η αρχή και η αιτία της.
ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ?
ΑΜΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΩΣΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΜΕΙΣ? ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ?
ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΚΑΚΟ?
ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕ Ο ΠΑΠΟΥΛΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΟΡΟΪΔΕΥΑΝΕ ...
ΑΜΑ ΕΚΑΝΕΣ?ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ...
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΚΟΥΤΛΟΥΜΟΥΣΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ
Την βρήκα στο
http://manitaritoubounou.wordpress.com/2009/02/04/monaxismos-agoros-imkoutloumousiou-xrima-1/
Η Ιερά Μονή μας, ανταποκρινόμενη στο επίμονο αίτημα πολλών προσκυνητών και αναλογιζόμενη την πονηρία των καιρών, λύει προς στιγμήν τη σιωπή της και προβαίνει στις ακόλουθες γενικές εκτιμήσεις, με αφορμή τον σκανδαλισμό που για πολύ καιρό ταλανίζει τις συνειδήσεις του κόσμου εξαιτίας του θορύβου που δημιουργήθηκε στα ΜΜΕ για δραστηριότητες μοναχών Αγιορειτικού καθιδρύματος. Σήμερα που η καπηλεία θεσμών, αρχών και αξιών αποτελεί προϋπόθεση κοινωνικής ανόδου και καταξίωσης, με θλίψη συνειδητοποιούμε ότι πρέπει να μιλάμε για όσα κάποτε ήταν αυτονόητα.
1. Μοναχισμός είναι αποταγή του κόσμου και των πραγμάτων του κόσμου, γι’ αυτό και μία από τις μοναστικές υποσχέσεις είναι η ακτημοσύνη. Όπου και να βρίσκεται ο μοναχός, οφείλει να καλλιεργεί μέσα του τη συνείδηση ότι δεν κατέχει τίποτε, ότι δεν κατέχεται από τίποτε, και ότι κάθε ατομική ιδιοκτησία αποτελεί σοβαρό παράπτωμα. Κοινοβιάτης μοναχός και ατομικός τραπεζικός λογαριασμός προς ιδίαν χρήση αποτελεί αντίφαση στους όρους και στην ουσία.
2. Μοναστήρι είναι ένα μικρό ή μεγάλο ίδρυμα, που φιλοξενεί ισοβίως ακτήμονες μοναχούς και συνάμα προσκυνητές. Σ’ αυτούς προσφέρει στέγη, τροφή, ένδυμα, σκεπάσματα, περίθαλψη. Έτσι, είναι ταυτόχρονα μια οργανωμένη, αυτόνομη παραγωγική και οικονομική μονάδα, της οποίας αντικειμενικός στόχος δεν είναι βέβαια η μεγιστοποίηση ενός οικονομικού αγαθού, αλλά ή τελειοποίηση των μελών της στην παραγωγικότητα και προσφορά της αγάπης. Η οικονομική βάση της εξασφαλίζει τη συνέχεια στον χρόνο, όπως άλλωστε και η Πρώτη αποστολική κοινότητα των Ιεροσολύμων συντηρείτο από ένα κοινό ταμείο. Ατομικά ο μοναχός μπορεί να παραμείνη μοναχός και να διανύση τον παρόντα βίο οπουδήποτε, στα βουνά, στις πόλεις, ως επαίτης ή φιλοξενούμενος ή σπηλαιώτης.
Το μοναστήρι, όμως, χωρίς σταθερή οικονομική βάση και αυτοδυναμία καταδικάζεται σε θάνατο, αφού κάποια στιγμή θα πάψει να συντηρεί μοναχούς, θα μεταβληθεί σε μουσείο, αλλά και μέχρι τότε θα είναι εκτεθειμένο σε εξαρτήσεις. Το γνώριζαν καλά τούτο οι αυτοκράτορες, γι’ αυτό και προίκισαν τα μοναστήρια με γη, κειμήλια και χρυσόβουλα επικυρωτικά γράμματα.
Είναι λάθος να θέλουμε να επιβάλουμε σε ένα μοναστήρι την πτωχεία, που αποτελεί προσωπική αρετή του καθενός μοναχού. Η Μονή μας έχει μέχρι και σήμερα πικρή τήν πείρα της ανέχειας, στην οποία οδήγησαν ληστρικές ενέργειες σε βάρος της, ανέχεια πού έθεσε σε κίνδυνο τήν λειτουργία και συνέχειά της.
3. ‘Η συντήρηση και αξιοποίηση της περιουσίας μιας μονής είναι ευθύνη κάθε αδελφότητας. Αυτή η αξιοποίηση δεν επιτρέπει βέβαια επιχειρηματικές δραστηριότητες που ωθούν σε ψυχωσική κατάσταση συνεχούς συσσώρευσης και επένδυσης πλούτου, πράγμα ασύμβατο προς την μοναστική φιλοσοφία. Και πάντοτε κινδυνεύει ο επιφορτισμένος με τήν διοίκηση μοναχός να διολισθήσει σε τέτοιο πάθος, διότι ή πνευματική ζωή, και μάλιστα η οριακή μοναστική ζωή, κρέμεται από μεταξωτά νήματα. Η ύπαρξη του μαμμωνά της αδικίας - του χρήματος - δικαιώνεται μόνο εφόσον χρησιμοποιείται για τις ανάγκες των δεομένων.
4. Η όποιας μορφής ηθική παρέκκλιση ενός ή περισσοτέρων μοναχών σήμερα προσφέρεται ως εφαλτήριο προώθησης των σχεδίων της ανερχόμενης νέας τάξης. Όλα φαίνονται να εντάσσονται σε ένα στημένο και βίαιο παιχνίδι, όπου επιστρατεύεται κάθε πονηρό σύστημα προαποφασισμένων συμπερασμάτων, κάθε έξυπνη στρεψοδικία. Η νέα τάξη, που επιδιώκει να διαμορφώσει μια Παγκόσμια κοινότητα τρομοκρατημένων, επιχειρεί καταρχήν να υπονομεύσει τους θεσμούς και τις αξίες που αποτελούν το πνευματικό θεμέλιο ενός λαού και τον παράγοντα τής πολιτισμικής του ενότητας.
Το Άγιον Όρος, ως αυτοδιοίκητη μοναστική πολιτεία πού επαγγέλλεται την ελευθερία του πνεύματος - αξονικού σημείου της Ορθοδοξίας - δεν μπορεί παρά να είναι ανεπιθύμητη παραφωνία σε μια ομογενοποιημένη και κατευθυνόμενη κοινωνία, που θα βρίσκεται στην απόλυτη διάθεση ελαχίστων Ισχυρών, όσων σήμερα συγκεντρώνουν στα χέρια τους το κεφάλαιο και κάθε άλλη μορφή εξουσίας. Στην πορεία αυτή το Άγιον Όρος πρέπει να αποδυναμωθεί, να αλωθεί, έσωθεν και έξωθεν, με τη συνδρομή πολλών φθοροποιών δυνάμεων. Ότι δεν κατορθώσει το χρήμα, θα το κατορθώσει ή παρερμηνεία της Ιστορίας, η απόκρυψη της αλήθειας, η καπηλεία, κι όλα όσα καθαγιάζει η λαϊκιστική προπαγάνδα…
5. Η εκκλησία, και ένα μοναστήρι, που αποτελεί σμικρογραφία της, πορεύεται δραματικά μέσα στην Ιστορία. Τούτο σημαίνει ότι έχει τις πτώσεις και τις ανορθώσεις, τις διολισθήσεις και τις πτήσεις την πρόγευση του παραδείσου και τους κλυδωνισμούς του διαβόλου. Όμως, όλα τα πλήγματα τής Ιστορίας αφορούν στο κέλυφος τής ‘Εκκλησίας και όχι στην ουσία της. Και ουσία της είναι ή χαρισματική παρουσία του Αγίου Πνεύματος πού ζωογονεί τα μέλη και τους Ιστούς τού Σώματος του Χριστού και παράγει καρπούς αγιότητας. Και η αγιότητα δεν χάνεται ούτε από το Άγιον Όρος, ούτε από τον κόσμο. Κάθε κρίση, κάθε Ιστορική δοκιμασία, δίνει σε όλους την ευκαιρία της αυτοκριτικής και ανασυγκρότησης, της επώδυνης κάθαρσης και επιστροφής στα ουσιώδη και αληθινά.
Το Άγιον Όρος δεν ανήκει σε κανέναν. Ακριβέστερα, δεν ανήκει σε κανέναν ασεβή, είτε μοναχό είτε κοσμικό. Είναι αιωνόβιος καρπός της συνέργειας του Θεού και των αγίων του. Ανήκει στην Μητέρα τού Θεού και σε εκείνους που το αγίασαν μια για πάντα με τη ζωή τους πάλαι και επ’ εσχάτων. Το αληθινό Άγιον Όρος είναι το αφανές πεντόσταγμα της αγιότητας που βιώνεται και σήμερα υπέρ της ζωής τού κόσμου. Αν λοιπόν κάποιοι το θέλουμε ζωντανό και δραστικό, πρέπει να το προστατεύσουμε, όπως προστατεύουμε ένα θερμοκήπιο. Κι αν ακόμη οι σημερινοί μοναχοί είναι ανάξιοι της Ιστορίας του, πρέπει να το προστατεύσουμε για τους επιγενεστέρους.
Κάποιος διακεκριμένος Ιεράρχης του Φαναρίου κηρύττοντας στον Καθεδρικό Ναό Αθηνών είχε πεί ότι ο Καρνάβαλος είναι ο ειλικρινέστερος των υποκριτών. Και πράγματι, δηλώνοντας εξ αρχής την υποκρισία του (με την αρχαιοελληνική σημασία του όρου, όπως αυτός χρησιμοποιήθηκε στην αρχαία ελληνική τραγωδία)o καρνάβαλος δίδει τα πιο αληθινά μηνύματα... Ας μην υποκρινώμεθα (τώρα με την σχολαστική σημασία του όρου) σκανδαλιζόμενοι για την σάτιρα προς το πρόσωπο του Εφραίμ, και ας λάβουμε τα μηνύματα που μας αποστέλλει ο ειλικρινής καρνάβαλος για να προσπαθήσουμε αυτό το Τριώδιο να αποβάλουμε τον προσωπικό καρνάβαλο, τον οποίο μετ΄ επιμελείας κατασκευάζουμε για να κρυφθούμε, αλλά τελικά αποκαλυπτόμεθα και γελοιοπούμεθα.
Το δικόσας σχολιο ποιο ειναι κ. Ανδριόπουλε; εσεις που ο λόγος σας ειναι καυστικός πιστεύω οτι δεν θα πρέπει να διαφωνείτε με την σάτυρα προσώπων και όχι θεσμών! καλό καρναβάλι! ο καρναβαλιστής!
άξιος της μοίρας του ο Πατήρ Εφραίμ! οι ιερείς δεν έχουν άσυλο σαν τους βουλευτές είναι απλούστατοι πολίτες ό,τι παθαίνω εγώ ας το πάθουν και αυτοί. η ιερωσύνη δεν είναι κάτι μτέωρο όχι λειτουργεί συγκεκριμένα, γι'αυτό και ο ιερέας ασκεί τα μυστήρια στην επαρχεία του και όταν πάει σε άλλη μητρόπολη παίρνει άδεια. η ιερωσύνη ΔΕΝ είναι κοινωνικό αξίωμα. τουλάχιστον ο Απόστολος Παύλος δεν την έβλεπε έτσι!
γι'αυτό το θέμα δεν συζητιέται μέσα από την ιερωσύνη, δεν κοροϊδεύεται η ιερωσύνη αλλά ο Εφραίμ που τυγχαίνει να είναι και ιερέας.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΡΕ ΣΥ ΤΑΚΗ ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ??
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΘΕΣΗ?
ΤΙ ΦΑΒΑΣΑΙ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ?
ΔΗΛ. ΠΕΤΑΣ ΕΚΕΙ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΕΤΑ ΜΟΥΓΓΑ....Α ΡΕ....ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ!!!
ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ...
ΤΗΝ ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΡΕ!!!!
ΕΡΡΩΣΘΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ ΕΚΘΥΜΩΣ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΚΟΥΤΛΟΥΜΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΙΡΩ ΕΓΚΑΡΔΙΩΣ ΤΟΣΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΤΗΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΓΚΡΙΝΑΝΤΑ ΑΥΤΗΝ!
ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΗΝ Π Υ Ρ Ο Β Ο
Λ Ε Ι Τ Ε ΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΤΥ
ΧΕΣ ΓΕΓΟΝΟΣ! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΑΤΙΡΑ Ε ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ. ΠΑΝΤΩΣ Ο
ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΦΗΜΙ-
ΣΗ ΤΗΣ!!
ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ ΕΚΘΥΜΩΣ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΚΟΥΤΛΟΥΜΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΙΡΩ ΕΓΚΑΡΔΙΩΣ ΤΟΣΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΤΗΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΓΚΡΙΝΑΝΤΑ ΑΥΤΗΝ!
ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΗΝ Π Υ Ρ Ο Β Ο
Λ Ε Ι Τ Ε ΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΤΥ
ΧΕΣ ΓΕΓΟΝΟΣ! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΑΤΙΡΑ Ε ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ. ΠΑΝΤΩΣ Ο
ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΦΗΜΙ-
ΣΗ ΤΗΣ!!
πατρινό καρναβάλι για πάντα!! ΚΑΡΝΑΒΑΛΟΙ ασχοληθείτε με τιποτα σοβαρό στη ζωή σας!!! σας φταίει η σάτυρα; ας προσεχε ο Εφραιμ και ο καθε εφραιμ!!!!!!!
Σας μεταφέρουμε την παρέμβαση του πρώην Διοικητή του Αγίου Όρους κ. Κωνσταντίνου Λούλη στην πρωινή εκπομπή του κ. Γεωργίου Αυτιά (Άλφα, 16 Φεβρουαρίου 2009).
Ερώτηση: Τι έχετε να πείτε για το άρμα που εμφανίζει τον Εφραίμ στο καρναβάλι της Πάτρας;
Απάντηση: Θεωρώ απαράδεκτη την εμφάνιση του ομοιώματος του Ηγουμένου Εφραίμ στο καρναβάλι της Πάτρας διότι:
1. Υποτιμά το έργο της δικαιοσύνης διότι πριν καν ολοκληρωθεί η ανάκριση εμφανίζεται ο Εφραίμ ως άρπαγας, διότι οι διοργανωτές του καρνάβαλου προηγήθησαν και κατέληξαν προφανώς στην ετυμηγορία τους.
2. Προσβάλλει και απαξιώνει γενικά το Ιερό ράσο και ουσιαστικά την Εκκλησία.
3. Δηλητηριάζει και εξευτελίζει στα μάτια των μικρών παιδιών τον ρόλο των Ιερέων και της Ορθοδόξου πίστεώς μας.
Και μετά διερωτώμεθα γιατί αργότερα αυτά τα παιδιά γίνονται κουκουλοφόροι, εμπρηστές και καταληψίες…
Παιδιά που μεγαλώνουν χωρίς σεβασμό στους Ιερείς μας, χωρίς αρχές και ιδανικά πως θα συμπεριφερθούν;
1. Απομακρύνει μεγάλο μέρος ανθρώπων που δεν θα πάνε στο καρναβάλι και εννοώ όλα τα ενεργά μέλη της Εκκλησίας που αποδοκιμάζουν τέτοιες ενέργειες.
2. Το κυριότερο όμως είναι ότι προκαλούν τον ίδιο τον Θεό.
Δεν είναι τυχαίο πως η Πάτρα κρατά τα σκήπτρα πανελλαδικά στην αποβιομηχάνιση και στην ανεργία.
Φαίνεται πως η οργή του Θεού μέχρις εδώ δεν τους αρκεί και προκαλούν και άλλο!
Ερώτηση: Πως αντιμετωπίζει ο Ηγούμενος Εφραίμ αυτή την ιστορία;
Απάντηση: Με προσευχή, πίστη και υπομονή.
Προσωπικά έχω μελετήσει λίγο την εκκλησιαστική ιστορία.
Πάντως όλοι όσοι βρίσκονται κοντά στην Εκκλησία γνωρίζουν από πολλά κείμενα αυτά τα ίδια ακριβώς γεγονότα. Δηλαδή της συκοφαντίας, του διασυρμού, του χλευασμού και των δικαστηρίων. Αρχής γενομένης αυτής της πορείας από τον Ιησού Χριστό δεν υπήρξε αιώνας που να μην επαναλήφθηκε με την ίδια όμως πάντα κατάληξη.
Την άνωθεν δικαίωση.
Ξέρετε πόσοι έχουν διαβεί αυτόν τον μικρό Γολγοθά του διασυρμού και της συκοφαντίας από τον Ιερό Χρυσόστομο έως τον Άγιο Νεκτάριο προ 100 περίπου ετών.
Το θέμα δεν είναι να γελάς και να σατιρίζεις. Το Θέμα είναι γιατί γελάς και ποιόν σατιρίζεις. Γελάς με τα χάλια σου ή με τα χάλια των άλλων ή μήπως θα σου άρεσε να γελάς με τις αδυναμίες των παιδιών σου. Εύκολο να γελάς με τις αδυναμίες αυτών που δεν αγαπάς. Συμπέρασμα πάσχουμε από έλλειψη αγάπης, και αυτό να με θυμηθείτε θα γυρίσει μπούμερανγκ.
«Ερώτηση: Πως αντιμετωπίζει ο Ηγούμενος Εφραίμ αυτή την ιστορία;
Απάντηση: Με προσευχή, πίστη και υπομονή»
Και ιδού η υπομονή,προσευχή και η πίστη (στην καταλυτική δύναμη του χρήματος)
Aγωγή 600000 ευρώ σε μικρή επαρχιακή εφημερίδα.
Όχι μήνυση,αλλά αγωγή κατά τα πρότυπα των πολιτικάντηδων και με σκοπό την εξόντωση του εκδότη.
Έχει άραγε το πηγάδι της εκκοσμίκευσης πάτο;
http://maxitisthrakis.blogspot.com/2009/02/600000_24.html
Καλή μετάνοια και καλή σαρακοστή σε όλους μας.
Δημοσίευση σχολίου