Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017

ΜΕΡΕΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ 1990...


Ο αγαπημένος μου φίλος, ηθοποιός και φιλόλογος, Δημήτρης Γεωργαλάς ανέβασε στο fb μία φωτογραφία – αυτήν που αναδημοσιεύουμε εδώ - γράφοντας: «Αφιερωμένη στην πρώτη αξεπέραστη παρτενέρ Χριστίνα Αλεξανιάν από το πτυχίο μας στο Εθνικό Θέατρο!!!» 
Από ποια παράσταση, άραγε; 
Θυμήθηκα. Πριν 27 χρόνια… Κυριακή 17 Ιουνίου 1990. 
Την ημέρα εκείνη οι σπουδαστές του Γ’ Έτους της Δραματικής Σχολής του Εθνικού, έδιναν εξετάσεις στην Υποκριτική, με καθηγήτρια την μεγάλη εκείνη κυρία Μαίρη Αρώνη. 
Ο Δημήτρης Γεωργαλάς και η Χριστίνα Αλεξανιάν έπαιξαν στο μονόπρακτο «Η Ατιμασμένη» του Μαξ Μώρεϋ. 
Βρήκα – τυχαία – το πρόγραμμα εκείνης της μέρας… Και το παραθέτω εδώ. 
Πριν δυο μέρες, στις 15 Ιουνίου 1990, στις εξετάσεις της Υποκριτικής του καθηγητή και ηθοποιού Ιάκωβου Ψαρά, είχα παρακολουθήσει την Χριστίνα Αλεξανιάν ως μητέρα στο "Περλιμπλίν και Μπελίσσα" του Λόρκα και τον Δημήτρη Γεωργαλά ως Όσβαλντ στους "Βρυκόλακες" του Ίψεν. 
Τον έβαλα και μου υπέγραψε στο …πολυγραφημένο πρόγραμμα εκείνης της μέρας. Και μου έγραψε με …πατρινό χιούμορ: 
«Αν και συνήθως ένα ψώνιο δεν υπογράφει ποτέ σ’ ένα άλλο». 
Βάζω και το αυτόγραφό του, για ιστορικούς πλέον λόγους. 
Και κρατώ για μένα τα υπόλοιπα εκείνης της εποχής, που είναι πολλά και μαγικά, στέλνοντας την αγάπη μου στον Δημήτρη και την Χριστίνα. Και την ευγνωμοσύνη μου για κείνες τις μέρες Εθνικού… 
Π.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails