Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΚΛΗΡΗΣ ΥΠΕΡΜΑΧΟΣ ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΠΟΥ ΤΡΟΛΑΡΕΙ ΤΟΝ ΕΛΥΤΗ


Του Παναγιώτη Αντ. Ανδριόπουλου 
Ποιος θα το ‘λεγε πως η υπόθεση της μήνυσής μου στην σελίδα του ανωνύμου που τρολάρει τον ποιητή Οδυσσέα Ελύτη, θα είχε και …θεολογικές προεκτάσεις! Ή καλύτερα θα έφερνε στην επιφάνεια μιαν απρόσμενη θεολογική διάσταση. 
Αρχικώς να σημειώσω ότι η μήνυσή μου υποβλήθηκε «αναγκαστικώς», τρόπον τινά, διότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να ξεσκεπαστεί ο ανώνυμος τρόλερ, ο οποίος όχι μόνο κρύβεται επιμελώς, αλλά έχει και την γερή κάλυψη επωνύμων, όπως έγραψα σε παλαιότερη ανάρτηση, μεταξύ των οποίων και ο γνωστός θεολόγος Διονύσης Σκλήρης. 
Ο φίλτατος Διονύσης Σκλήρης απολαμβάνει – όπως φαίνεται από τα δεκάδες likes και τα σχόλιά του – την σελίδα «Ελύτης, ο ποιητής του Αιγαίου», δεν ενοχλείται από την ανωνυμία του διαχειριστή, διότι μάλλον τον γνωρίζει, και φρόντισε να σαρκάσει και την κίνησή μου ως εξής. 
Ανήρτησε στην σελίδα «Ελύτης, ο ποιητής του Αιγαίου», την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου (λίγες μέρες μετά την μήνυσή μου) το απολυτίκιο του αγίου από το you tube και σχολιάζει απευθυνόμενος στον ανώνυμο διαχειριστή: 
«Το απόσπασμα αυτό, ποιητά, θα μπορούσε να είχε απαγγελθεί στη Στοκχόλμη στην τελετή πριν από τη βραδιά με τις ΠΑΚίτισσες. Ποιος θα το ‘λεγε ότι απαγγέλθηκε έξω από τη ΓΑΔΑ…». 
Μ’ ένα σμπάρο δυο τρυγόνια, που λέει κι λαός. Και τον Ελύτη και την ελαχιστότητά μου «τρολάρει» ο Δ. Σκλήρης. 
Πολλοί φαν της σελίδας «Ελύτης, ο ποιητής του Αιγαίου» στο fb, μου επιτέθηκαν με χυδαία σχόλια, τα οποία προφανώς και είδε ο θεολόγος Διονύσης Σκλήρης. Αλλά φαίνεται πως έχει επιλέξει την οδό του τρολαρίσματος που όλα τα επιτρέπει. 
Έτσι, δεν πρέπει να είναι δυσαρεστημένοι οι φαν της σελίδας. Μπορεί εγώ να είμαι ένα θεολόγος «σκοταδιστής», «ανέραστος», «χωρίς χιούμορ» και τα όμοια, αλλά ένας άλλος θεολόγος, ο Διονύσης Σκλήρης (και Δρ φιλοσοφίας παρακαλώ!) - που δηλώνει σε όλους τους τόνους την συμπόρευσή του με τον ανώνυμο τρόλερ – σαρκώνει την προοδευτικότητα, τον ερωτισμό και το άπλετο χιούμορ.
Πάντως θα είχε ενδιαφέρον ο Διονύσης Σκλήρης να μας εκθέσει πιο ξεκάθαρα την θέση του για το πώς αντιλαμβάνεται, ως θεολόγος, τα social media. Γιατί στα κείμενά του δεν φαίνεται το πρόσωπο που βγάζει σε αυτά. Και δεν θέλω να πιστεύω πως υποκρίνεται… 
Εκτός κι αν ελκύεται τόσο πολύ από την «αγνή και άδολη καψούρα», με την οποία ασχολείται στη σημερινή του ανάρτηση το …ίνδαλμά του, ήτοι ο ανώνυμος τρόλερ, και ο Δ. Σκλήρης έσπευσε προς αναπαραγωγήν της.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails