Πίνακας Γιάννη Ψυχοπαίδη |
Ο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ "ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ" ΜΑΡΚΑΣ
Στον "ερευνητή" κ. Ιωάννη Μαρκά, "αντιπατρομάχον" και "αντιοικουμενιστήν", οφείλω το προσωνύμιο "μπον βιβέρ της θεολογίας", και γι' αυτό τον ευγνωμονώ.
Επειδή όμως πολλοί αναγνώστες της Ιδιωτικής Οδού ρωτούν "τις εστίν ούτος;" και πόθεν λαλεί, οφείλω, επίσης, να παραπέμψω στο πόνημα του Αρχιμανδρίτου της Μητροπόλεως Δημητριάδος Αθανασίου Κολλά, τ. καθηγητού, που φέρει τον τίτλο: "Ο μετέωρος άνθρωπος και ο Θεάνθρωπος Λυτρωτής του" (Βόλος 2011). Ο π. Αθανάσιος αναφέρεται, σε προσωπικό τόνο, στην Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών της Μητροπόλεως Δημητριάδος και τους επικριτές της. Θεωρεί πως καλύπτεται από το κείμενο Στώμεν καλώς που εξέδωσε η Ακαδημία και εξηγεί τις θέσεις της, και απευθύνει διάφορες επιστολές σε ανθρώπους που έχουν εκφραστεί δημόσια για το θέμα. Μεταξύ αυτών είναι και ο "ερευνητής" κ. Μαρκάς προς τον οποίο γράφει κείμενο επιγραφόμενον "Προς Ιωάννην εκπεσόντα" Πατρική απάντηση.
Εκεί πληροφορούμαστε την στενή πνευματική σχέση που είχαν ο π. Αθανάσιος με τον Ι. Μαρκά, αφού ο "ερευνητής" υπήρξε μαθητής του αρχιμανδρίτου στο σχολείο και πνευματικοπαίδι του. Στο πετραχήλι του π. Αθανασίου προσέτρεχαν και άλλα μέλη της οικογενείας Μαρκά. Όμως ο "ερευνητής" βρήκε "ανάπαυση" σε άλλους "πνευματικότερους" κύκλους και ο π. Αθανάσιος έγινε εχθρός του αφού υποστήριξε τους "πατρομάχους" της Ακαδημίας του Βόλου. Έτσι ο "ερευνητής" εξαπέλυσε πανταχούσα εναντίον του "πατρομάχου", πλέον, πρώην πνευματικού του. Ο π. Αθανάσιος Κολλάς σημειώνει για το πρώην πνευματικοπαίδι του (σ. 207): "Έφθασε, τέλος, στο έσχατο σημείο αθλιότητας, ως άλλος γενίτσαρος, να πρωτοστατεί στον πόλεμο εναντίον μου. Εναντίον του διδασκάλου του και του πνευματικού του πατέρα, όπως ο αχάριστος και αγνώμων Ιούδας και ο πανάθλιος Βρούτος! Συμπεριφορά κακόβουλη και αλαζονική. Ο κ. Ιωάννης Μαρκάς δεν είναι θεολόγος, δεν έχει πανεπιστημιακή μόρφωση. Είναι ένας απλός αστυνομικός. Είναι φανερό, ότι το άρθρο αυτό δεν το έχει γράψει ο ίδιος, αλλά κάποιος άλλος από την ομάδα που ανήκει. Ως διδάσκαλος και πνευματικός του, τόσα χρόνια, γνωρίζω ότι δεν έχει τέτοιες δυνατότητες. Έβαλε απλά την υπογραφή του, για να βεβαιώσει τη δοκησισοφία και το μένος του".
Αυτά τα ολίγα για τον αστυνομικό "ερευνητή" κ. Μαρκά. Τα υπόλοιπα θα του τα πω στο Κολωνάκι, πίνοντας καφέ στο dacapo. Αν δεν αποδεχθεί την πρόσκληση εκείνος θα χάσει...
"ΕΥΡΗΜΑΤΙΚΗ ΣΙΜΩΝΙΑ"
- Αναγνώστες της Ιδιωτικής Οδού επεσήμαναν, με σχόλιά τους, άρθρο του πρ. Αττικής και Μεγαρίδος Νικοδήμου Γκατζιρούλη εναντίον του Πειραιώς Σεραφείμ. Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην Ελεύθερη Πληροφόρηση, που εκδίδει ο προ πολλού ακοινώνητος ιεράρχης, στο τεύχος υπ. αρ. 180 (1-5-2006). Το κείμενο με τίτλο Ευρηματική Σιμωνία σέρνει "τα εξ αμάξης" στον Πειραιώς. Δεν το αναδημοσιεύω, όπως πολλοί με προέτρεψαν με μηνύματά τους, διότι δεν με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο. Αυτό που θέλω να υπογραμμίσω είναι τούτο μόνο. Έσπευσαν τινές "αντιοικουμενιστές" να θεωρήσουν ότι "συκοφαντείται" ο Πειραιώς με την ανάσυρση αυτού του κειμένου. Μα είναι οι ίδιοι που θεωρούν "θεό" τους τον πρ. Αττικής! Ας απευθυνθούν σε κείνον αν έχουν απορίες για τα όσα γράφει για τον Πειραιώς. Δεν είναι το φλάμπουρο της "ηθικής" τους; Φταίνε όσοι επισημαίνουν το κείμενο του Γκατζιρούλη και όχι εκείνος που το έγραψε ή ο Πειραιώς που έκανε ό,τι (αν) έκανε; Σύγχυση φρενών...
Π.Α.Α.
16 σχόλια:
Θα ήθελα να σχολιάσω το τελευταίο μέρος της αναρτήσεως με μια απορία:
Δεν είναι καλό να μην ασχολείται και ΟΥΌΛΩΣ αναφέρεται κάθε εχέφρων
με τον Γκατζιρούλη;"Εάσατε τούτον χαίρειν<"!Άλλωστε κανείς "Ό,τι μι-
κρομάθει ΔΕΝ γερονταφήνει"!Ο ειρη-
μένος ευρισκόμενος εκ νεότητός του σε σφηκοφωλιά δε μπορούσε παρά να μάθει τη ρουφιανιά,τη δολιότητα και τις ίντριγκες,ώστε να εξοντώνε-
ται ο εκάστοτε αντίπαλος!Τόσον αυ-
τός,όσον και άλλοι ιερωνυμικοί του Α΄π.χ.Πούλος εύρισκαν μεθόδους,ώ-
στε να εξοντώνουν τους αντιθέτους,
αφού πρώτον τους έριχναν λάσπη προ-
φασιζόμενοι την"κάθαρσιν"!!!
ο πειραιως υποχρεουται να απαντησει στα γραφομενα στην ελευθερη πληροφορηση κυριως να αιτιολογησει γιατι απο το 2006 σιωπα.... αλλα ειναι λαλιστατος στο να ελεχγη τους παντας, εστω και μια ψυχη να εχει σκανδαλισθειαπο το περι σιμωνιας αρθρον του σεβ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ τι λεει ο ευαγγελοκος λογος ΣΕΡΑΦΕΙΜ και συ τελεβαντε
Απλό ερώτημα: Αφού ο "κύριος" Μαρκάς δεν είναι θεολόγος, τότε γιατί χώνεται και μας παριστάνει τον πολυπράγμονα;;;;; Προφανώς, ως απλός αστυνομικός δεν θα μπορούσε να κάνει "καριέρα", γι' αυτό επέλεξε τον ρόλο του "θεολόγου" και δη του "αντιπατρομάχου"/"αντιοικουμενιστή" που φαίνεται να "πουλάει" αρκετά τώρα τελευταία... Τι κάνει ο άνθρωπος για λίγες στιγμές "δόξας"... Ο "κύριος" Μαρκάς ας αφήσει κατά μέρος το κυνήγι "οικουμενιστικών φαντασμάτων" κι ας πάει να κυνηγήσει κάναν λαθρέμπορα... ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!! Ο τόπος "βρώμισε" από ξερόλες του είδους του...
ωΩ,,,ΕΑΝ Ο ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΕ ΑΛΛΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΝ ΕΠΙ ΣΙΜΩΝΙΑ ...ΙΣΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΒΡΕΟΛΟΓΙΟΝ ΘΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΦΡΕΝΟΚΟΜΕΙΟ ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΓΚΑΤΖΙΡΟΥΛΗΣ ΔΗΛΑΔΗ Ο ΘΕΟΣ ΜΙΛΗΣΕ Τωρα τι γινετε δεν μπορουν να εναντιωθουν η να υβρισουν τον νικοδημο ουτε τον σεραφειμ να θιξουν... διοτι ειναι πολεμιος σοτι αμαρτωλο. Ω Ω Ω Ω της υποκρισιας αγωνιστες της ορθοδοξου πιστεως ουδεις δυναται δυσι κυριοις δουλευειν ΝΙΚΟΔΗΜΟΝ ΚΑΙ ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Προς ΑΝΩΝΥΜΟΝ 8/3 [10.10]
Ολοι εσεις που γραφετε το κανετε για τους λογους που κατηγορειτε τον
κ.Μαρκαν,τουτεστιν λιγα λεπτα δημο-σιοτητος.Και φυσικα ολοι,σχεδον,
"ξερολες". Αχ αυτη η ΑΝΩΝΥΜΙΑ !!
Δινει την δυνατοτητα ολοι να ειναι
ειδικοι και να εχουν αποψη,χωρις να
γνωριζει κανεις τι ακριβως ειναι ο
γραφων .
Τωρα γεναται το ερωτημα γιατι και
εγω επελεξα την ανωνυμια.Απαντω:
Δεν προκειται να σχολιασω το θεμα.
Εγω μελετω μονον και δεν σχολιαζω,
παρ'ολο που κατι γνωριζω και αποψη
εχω.Δεν θα την καταθεσω ομως στο
τραπεζι της ανωνυμιας,ωστε να υποστει την βασανο των ειρωνικων
σχολιων.Χαιρομαι που ο κ.Μαρκας εγγραψε επωνυμα.Μακαρι το ιστολογιο
να ειχε θεσει προυποθεση: ΟΝΟΜΑ-
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ-ΤΗΛΕΦΩΝΟ για τους σχολιαστας.Τοτε θα βλεπαμε ποσοι θα ΕΓΓΡΑΦΑΝ και ΤΙ.Εγω παντως θα
εγγραφα σχολια.
Σημερα εκανα την εξαιρεση και εκανα
αυτο το σχολιο γιατι δεν αντεχω τους "ξερολες" & τα ειρωνικα σχολια
Προς Ανώνυμο 9 Μαρτίου 2012 3:00 π.μ. Αν ήθελα λίγα λεπτά δημοσιότητας, αγαπητέ Ανώνυμε, θα έβαζα το ονοματεπώνυμό μου. Κι εσύ όμως ανώνυμα έγραψες!! Προσωπικά, δεν είμαι ούτε "ξερόλας" ούτε πολυπράγμων.. Απλά, καλό είναι να γνωρίζει ο καθένας τη θέση του! Δεν μπορούμε να λέμε "ελαφρά τη καρδία" (στο όνομα πάντοτε της ελευθερίας και της δημοκρατίας) ό,τι μας κατέβει!!! Αυτό ισχύει, προπάντων, για τους "κυρίους" που βάζουν στο τέλος ενός κειμένου την υπογραφή τους!!!
κ. Ανδριόπουλε, επειδή σας αρέσει η ιστορία, αντιγράφω για σας από το AMEN.GR «Εκφράζει την αυθεντική φωνή της Ορθοδοξίας. Τον χρειαζόμαστε και τον εκτιμούμε» (http://www.amen.gr/index.php?mod=news&op=article&aid=8601) λόγια του Οικουμενικού Πατριάρχου για τον Μεσσηνίας Χρυσόστομο, τον συντάκτη των επιστολών του μακαριστού Χριστόδουλου προς το Φανάρι που οδήγησαν στην ακοινωνησία του Χριστόδουλου. Από εκεί φαίνεται πόσο λίγο "φαναριώτης" είναι ο Πατριάρχης μας αφού η ΔΙΣ τον άδειασε κανονικά όπως έπρεπε και όπως ταίριαζε στον όψιμο προστατευόμενο του, άλλωστε η επιστροφή στον ίδιο έμετο δεν προσιδιάζει πραγματικούς ηγέτες. Και κάτι ακόμα. Επειδή δεν ακούγονται πουθενά επιχειρήματα ανατροπής θέσεων από την πλευρά των "μεταπατερικών" αλλά γίνεται εργόχειρο ο "ανταρτοπόλεμος" και η χρήση λιβέλλων μέσω διαδυκτίου καλό θα είναι να μην εκτραπεί το θέμα σε τέτοιες οδούς όπως πράττετε εσείς με τέτοιες αναρτήσεις γιατί θα τρίβουμε τα μάτια μας. Καλή Σαρακοστή.
Διάβασα το άρθρο του πρώην Αττικής Νικοδήμου και άκρη δεν έβγαλα... κ. Ανδριόπουλε, αντί να μετατρέπετε το ιστολόγιο σας σε βήμα κατηγοριών εναντίον του Πειραιώς, γιατί δεν απαντάτε στα θεολογικά επιχειρήματα της άλλης πλευράς; Περιμένω την τοποθέτηση σας με ενδιαφέρον. Η επίθεση στον "αντίπαλο" δεν αποτελεί την καλύτερη μορφή επιχειρηματολογίας...
Ανώνυμε 6.50μμ εγώ μια χαρά άκρη εβγαλα από το άρθρο του Γκατζιρούλη για τον Πειραιώς. Αλλά δεν χρειάζεται να διαβάσει κανείς Γκατζιρούλη. Ο Πειραιώς έχει γράψει με τη ζωή του την πορεία του στην Εκκλησία που μόνο "κανονική" δεν είναι. Μη μας κοροϊδεύετε κιόλας.
Στην ακόλουθη διεύθυνση υπάρχει συνέντευξη του Πειραιώς από το 2009. Είναι χαρακτηριστικό ότι παρά τις κατηγορίες εναντίον του υποστηρίζει την επαναφορά του Νικοδήμου. http://www.amen.gr/index.php?mod=news&op=article&aid=186
Ο Πειραιώς ενοχλεί πολλούς με τα λεγομένα του. Προσωπικά, ασχέτως αν δε συμφωνώ πάντα μαζί του, χαίρομαι όταν βλέπω ανθρώπους που δε μασούν τα λόγια τους...
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΕΤΥΧΕΣ!! ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΑΝΩ ΚΑΤΩ
http://panayiotistelevantos.blogspot.com/2012/03/blog-post_7950.html
Ο Τελεβάντος αφού βάζει την ανάρτησή σου αυτή σχολιάζει:
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο κ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΡΚΑΣ;
__________
Δεν μας ενδιαφέρει να σχολιάσουμε αυτή τη στιγμή τις άστοχες απόψεις του π. Αθανασίου Κολλά για την δεινώς αστοχήσασα "Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών Βόλου", αλλά να διερευνήσουμε αν όντως ο κ. Μαρκάς τυγχάνει θεολόγος μεταπτυχιακός ερευνητής, όπως δόθηκε η εντύπωση από τον π. Θεόδωρο Ζήση και άλλους του περιβάλλοντός του, ή αν αληθεύει η καταγγελία ότι τυγχάνει αστυνομικός, ο οποίος υπογράφει κείμενα που γράφουν άλλοι και εκφωνεί λόγους που συντάσσουν τρίτοι.
ΑΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΤΑΙ Ο κ. ΜΑΡΚΑΣ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ ΑΜΕΣΩΣ
__________
Αν μεν ο κ. Μαρκάς συκοφαντείται από τον π. Αθανάσιο και την “Ιδιωτική Οδό” είναι απολύτως επιβεβλημένο να διαψεύσει ΑΜΕΣΩΣ τις καταγγελίες ή και να καταθέσει μήνυση σε βάρος τους για διασπορά ψευδών ειδήσεων σε βάρος του.
Αν όμως δεν το πράξει - και είναι σε κάθε περίπτωση πολύ παράξενο ότι δεν το έπραξε μέχρις στιγμής - τότε βρισκόμαστε μπροστά σε ένα πρόβλημα που πρέπει να μας αποσχολήσει όλους σοβαρά.
Το πρόβλημα αφορά πολύ λιγότερο τον ίδιο τον κ. Μαρκά και ασύγκριτα πολύ περισσότερο τους συντάκτες των κειμένων που υπογράφει και των ομιλιών που εκφωνεί.
ΓΙΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Ο κ. ΜΑΡΚΑΣ;
____________
Καταρχήν γιατί χρησιμοποιείται ο κ. Μαρκάς με τον ανέντιμο αυτό τρόπο;
Γιατί δεν λένε όσα θέλουν να πουν οι κρυβόμενοι πίσω από τον κ. Μαρκά οι ίδιοι αυτά που πιστεύουν;
Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι ο π. Θεόδωρος Ζήσης χρησιμοποίησε τον κ. Μαρκά τουλάχιστον σε δύο περιπτώσεις για να κάνει παρεμβάσεις.
Η πρώτη αφορούσε την απάντηση που χαρακτήριζε τον κ. Παναγιώτη Ανδριόπουλο ως "bon viver" και η δεύτερη αφορά την παρέμβασή του αναφορικά με τον τίτλο “ΟΡΟΣ «ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ» ΚΑΙ ΑΜΦΙΣΗΜΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ.”
ΠΟΙΟΣ ΕΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ κ. ΜΑΡΚΑ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ;
____________
Η ομιλία όμως του κ. Μαρκά στην Ημερίδα για τη “μεταπατερική θεολογία”, που διοργάνωσε η Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς, δεν είναι δείγμα γραφής του π. Θεόδωρου Ζήση.
Ποιος άραγε έγραψε την ομιλία;
Γιατί ο π. Θεόδωρος έβαλε τον κ. Μαρκά να την εκφωνήσει;
Γιατί δεν την εξεφώνησε ο ίδιος ο συντάκτης της;
Αν επί παραδείγματι κωλυόταν - για οποιονδήποτε λόγο - να την εκφωνήσει, γιατί δεν την ανέγνωσε ο κ. Μαρκάς, με την ενημέρωση των συνέδρων της Ημερίδας, ότι η ομιλία ανήκει σε άλλο και ο ίδιος απλώς την εκφωνεί;
Ποιο θέλει να καλύψει ο π. Θεόδωρος;
Αλλά πέραν του ποιος κρύβεται πίσω από τον κ. Μαρκά υπάρχει ένα άλλο πελώριο θέμα που δείχνει - για μια ακόμη φορά - την πλήρη αναπάρκεια του π. Θεόδωρου Ζήση να ηγηθεί του αντι-οικουμενιστικού αγώνα.
ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Β΄ΜΕΡΟΣ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΥ ΟΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΤΑΡ!!
http://panayiotistelevantos.blogspot.com/2012/03/blog-post_7950.html
Ο ΜΑΡΚΑΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΣΕΛΕΓΓΙΔΗ;
_________
Βάζει ένα αστυνομικό να μιλήσει σε Ημερίδα στην οποία επίσης είναι ομιλητές κορυφαίοι ορθόδοξοι θεολόγοι, της ολκής του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Ναυπάκτου κ. Ιερόθεοου, άλλων Σεβασμιότατων ιεραρχών και διακεκριμένων Καθηγητέώντης Θεολογίας, όπως ο κ. Τσελεγγίδης, κτλ..
Ο π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ
___________
Για ποιο λόγο έβαλε και τον κ. Μαρκά να μιλήσει ο σεβαστός μας Γέροντας;
Πέραν της ανεντιμότητας που μετήλθε ο π. Θεόδωρος Ζήσης υπάρχει το ερώτημα του γιατί δεν αντελήφθη ότι το ψέμα έχει κοντά ποδάρια;
Δεν ήταν δυνατόν να μείνει μυστική η ιδιότητα του κ. Μαρκά και ως εκ τούτου θα έπρεπε να είχε αντιληφθεί ότι θα γελοιοποείτο η Ημερίδα.
Αυτή τη στιγμή οι Οικουμενιστές κρατούν στα χέρια τους ατομική βομβα που τους προμήθευσε ο π. Θεόδωρος. Εχουν κάθε δικαίωμα να τον κατηγορήσουν και ως ανέντιμο και ως ασύνετο.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΗΓΗΘΕΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ
____________
Και εμείς - που βεβαίως δεν συμμεριζόμαστε τις απόψεις των Οικουμενιστών - έχουμε κάθε δικαίωμα ή μάλλον υποχρέωση να πούμε ευθέως στον π. Θεόδωρο ότι δεν είναι σε θέση να ηγηθεί του αντιοικουμενιστικού αγώνα.
Τα έχει κάνει κυριολεκτικά θάλασσα.
Τι θέση είναι δυνατόν να έχει ο κ. Μαρκάς - ένας αστυνομικός χωρίς απλό πτυχίο Θεολογικής Σχολής - να μιλά σε Ημερίδα - ακόμη και αν υποτεθεί ότι είναι δικό του το κείμενο της ομιλίας που εκφώνησε-, της Μητροπόλεως Πειραιώς;
Αν πάλιν δεν είναι δικό του το κείμενο - και όλοι γνωρίζουμε ότι δεν είναι - ποιον καλύπτει και ποιον προωθεί ο π. Θεόδωρος Ζήσης;
ΑΝΕΝΤΙΜΗ ΚΑΙ ΑΣΥΝΕΤΗ ΤΑΚΤΙΚΗ
__________
Ερωτούμε: Είναι στοιχειωδώς συνετή η τακτική που ακολουθεί ο π. Θεόδωρος;
Δεν μας εκθέτει ανεπανόρθωτα στα μάτια των Οικουμενιστών;
Δεν έχουν δίκαιο να μας κατηγορούν ότι είμαστε ανέντιμοι όταν μετερχόμαστε τέτοιες μεθοδεύσεις;
Θα παρακαλέσουμε τον σεβαστό μας πατέρα Θεόδωρο, ο οποίος πραγματικά δεν έχει υποψία ικανοτήτων ηγέτη, να τερματίσει πάραυτα αυτές τις μεθοδεύσεις.
Οχι μόνον χριστιανικές δεν είναι αλλά δεν στέκουν ούτε με τα μέτρα της κοινής ανθρωπιάς.
Ο π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΗΓΗΘΕΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙ- ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ
_____________
Δυστυχώς έχει αποδειχθεί στην πράξη ότι είναι εν παντί ανίκανος να ηγηθεί του αντιοικουμενιστικού αγώνα.
Ούτε να διακρίνει τους στόχους του αγώνα είναι σε θέση, ούτε να ιεραρχήσει τις προτεραιότητες, ούτε να διαβλέψει τους κινδύνους, ούτε και έχει την ευρύτητα του πνεύματος να αντιληφθεί πού πάνε τα πράγματα εξ ου και μας την έφερε πισώπλατα ο αλλοτριοεπίσκοπος της Καλαμάτας με την αναγόρευση του Σεβ. Περγάμου σε επίτιμο Καθηγητή της Θεολογικής Σχολής Αθηνών.
Τώρα αποδεικνύεται ότι μετέρχεται ανέντιμες, ασύνετες και μη κόσμιες μεθοδεύσεις.
Εβαλε ένα αστυνομικό να σταθεί δίπλα σε ένα Τσελεγγίδη και σε ένα Ναυπάκτου για να καλύψει κάποιον ανώνυμο προστατευόμενό του (αλήθεια ποιον;) και έδωσε ψευδείς πληροφορίες για το πρόσωπο του κ. Μαρκά.
Λυπάμαι να παρατηρήσω ότι ο σεβαστός μας Γέροντας έχει υπερβεί τα εσκαμμένα και έχει αποδειχθεί στην πράξη ανεπαρκής.
ΑΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΤΑΙ Ο ΜΑΡΚΑΣ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙ αυτα γραφει ο τελεβαντος στην ιστοσελιδα του γιατι δεν λες το ιδιο δια τον σεραφειμ που τον κατηγορει ο σεβ νικοδημος δια το καθαιρετεον αμαρτημα της σιμωνιας αλλα αποφαινεσαι σαν τον παπαν οτι ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΤΑΙ δηλαδη ο σεβ νικοδημος ειναι ιεροκατηγορος- συκοφαντης σταματηστε τις πολυπροσωπιες
Σας παρακαλω,δειτε ποσο χωρο κατε-
λαβε ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ [9.3.12-10.08μμ ],
ενεργων ως αλλος ΗΡΑΚΛΗΣ ΠΟΥΑΡΩ,για
ποιον σκοπο νομιζετε;
Για να παραθεσει ενα σωρο εικασιες
περι του ποιος εγγραψε τον λογο που
εκφωνησε ο κ.Μαρκας. Ενα σωρο ανουσια πραγματα και για το φλεγον
ζητημα [πατερικη η "μεταπατερικη"
θεολογια] ΤΙΠΟΤΑ.
Αυτο λεγεται "διαλογος κωφων".
Και απο ποιους να γινει διαλογος ;
Απο τους "ξερολες" ;
Στην παραπανω προταση που εκανα
για ΟΝΟΜΑ-ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ-ΤΗΛΕΦΩΝΟ θα
προσθεσω και ΙΔΙΟΤΗΤΑ,για να γνω-
ριζουμε το βαρος των οσων γραφονται
Τοτε θα λειψουν "εξυπναδες" και
ειρωνιες και ο διαλογος -πιστευω-
θα γινει ουσιαστικος και γονιμος.
Το ξαναγραφω: μεχρι τωρα αποψεις
για το θεμα που "καει" ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ
ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ.Ολοι αρεσκονται στην
κατακριση ,εν μεση Σαρακοστη, κατα
παραγγελια του διαβολου.
Αδελφοι μου πειτε κανενα λογο πα-
τερικο,εστω και..."μεταπατερικο".
Καλο υπολοιπο της Σαρακοστης.
Ανώνυμε 10 Μαρτίου 2012 3:04 π.μ., δεν πρόκειται για κατάκριση, όταν θέτουμε το ερώτημα τι είναι ο κ. Μαρκάς! Να μας πει επιτέλους! Είναι αστυνομικός ή θεολόγος; Το κείμενο το έγραψε μόνος του ή το "δανείστηκε" από άλλον;;;; Αν αληθεύουν οι κατηγορίες εναντίον του, δεν χρειάζεται, νομίζω, να προσθέσει κανείς τίποτε περισσότερο... Η απάντηση που θα δώσει αρκεί για να φανερώσει το ποιόν του... ΤΕΛΟΣ!!!!
Κε Ανδριόπουλε, κάποιο λάκκο έχει η φάβα! Οι ομιλητές της γνωστής ημερίδας μάς συστήθηκαν είτε ως καθηγητές των πανεπιστημίων Αθηνών και Θεσσαλονίκης (τακτικοί, αναπληρωτές και ομότιμοι) είτε ως μητροπολίτες (Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου). Σε ό,τι δε αφορά τον κ. Μαρκά, του δόθηκε ο τίτλος "ερευνητής"! Χαίρω πολύ!!!! Τι είδους "ερευνητής" είναι αυτός;;; Των ΟΥΦΟ ας πούμε;;; Το θέμα βγάζει μάτι!!!! Αν ήταν θεολόγος (μεταπτυχιακός ή ό,τι άλλο), γιατί δεν του δόθηκε η συγκεκριμένη ταυτότητα;;; Τι θα πει "ερευνητής";;;; Σε κάθε θεολογικό ή άλλο επιστημονικό συνέδριο ο κάθε ομιλητής συστήνεται με τη συγκεκριμένη ιδιότητά του (καθηγητής στο τάδε πανεπιστήμιο, διδάκτωρ, επιστημονικός συνεργάτης και πάει λέγοντας) και όχι απλώς ως "ερευνητής"...... Πρόκειται για γελοιότητες....
Δημοσίευση σχολίου