Η επιστολή του Μητροπολίτου Πειραιώς Σεραφείμ προς τον καθαιρεθέντα υπό της Σερβικής Εκκλησίας Επίσκοπο Αρτέμιο (Επίσκοπο, προ της εκπτώσεώς του, Ράσκας και Πριζρένης), δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αποτελεί ευθεία εισπήδηση στα εσωτερικά της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Σερβίας, στην οποία ο Πειραιώς αποδίδει βαριές κατηγορίες, όπως αυτή της “υπακοής” της Αγιοσαββαϊτικής Εκκλησίας “στα κελεύσματα του δαιμονιώδους Αμερικανοσιωνιστικού παράγοντος”! Δηλαδή ο Μητροπολίτης Πειραιώς θεωρεί πως η Σερβική Εκκλησία, ο Πατριάρχης Ειρηναίος και η περί αυτόν Σύνοδος, είναι προδότες του Σερβικού Έθνους και έχουν ξεπουλήσει τα πάντα ως “δαιμονοκίνητοι”!
Απορεί ο καθείς με την υπομονή της Σερβικής Εκκλησίας, η οποία δεν έχει διαμαρτυρηθεί ακόμη, απ' όσο γνωρίζω, προς την Εκκλησία της Ελλάδος γι' αυτές τις φοβερές κατηγορίες.
Ο αναγνώστης, όμως, της επιστολής Πειραιώς προς Αρτέμιο, στέκεται και σε κείνο το σημείο που επίσης ενέχει πρόκληση. Ο κ. Σεραφείμ αναγνωρίζει τον Αρτέμιο ως κανονικό Μητροπολίτη Ράσκας και Πριζρένης γιατί ό,τι έγινε εναντίον του, έγινε “δίχα Κανονικοῦ κατηγορητηρίου καί προσάψεως πραγματικῶν περιστατικῶν, Κανονικῶν ἀνακρίσεων καί διερευνήσεως τοῦ κατηγορητηρίου, Κανονικῆς δίκης καί Ἀπολογίας καί ἐνδίκων μέσων”.
Διερωτάται λοιπόν ο καθείς. Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος ακολούθησε την κατά Πειραιώς “κανονική διαδικασία” στην περίπτωση του πρ. Αττικής Νικοδήμου; Μήπως στην περίπτωση του πρ. Αττικής και νυν μοναχού Παντελεήμονος; Μήπως στην περίπτωση του ήδη εκτίοντος ποινή δεκαετούς καθείρξεως αρχιμ. Ιάκωβου Γιοσάκη;
Ο πρ. Αττικής Νικόδημος σχεδόν σαράντα χρόνια φωνάζει πως κηρύχθηκε έκπτωτος του θρόνου του χωρίς απολογία, δίκη κ.λπ. Ο καθηρημένος Παντελεήμων Μπεζενίτης ουδέποτε δικάστηκε κανονικώς από την Εκκλησία της Ελλάδος. Καθαιρέθηκε λόγω εγγράφου ...Σανιδά! Ο εν φυλακή Ιάκωβος Γιοσάκης δεν έχει καθαιρεθεί! Είναι ξανά στη φυλακή και παραμένει αρχιμανδρίτης!
Μήπως ο Άγιος Πειραιώς, πριν ...λύσει τα προβλήματα της Σερβικής Εκκλησίας, ως νομικός που είναι, θα έπρεπε να εισηγηθεί τα δέοντα στην Σύνοδο στην οποία μετέχει για τις παραπάνω – ενδεχομένως και για άλλες παρόμοιες – περιπτώσεις;
Η δε Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος θα πρέπει να σκεφθεί πώς θα της φαινόταν αν κάποιος ιεράρχης της Σερβικής ή άλλης αυτοκέφαλης Εκκλησίας αναγνώριζε τον καθηρημένο υπ' αυτής Παντελεήμονα Μπεζενίτη ως κανονικό Μητροπολίτη Αττικής, αφού δεν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες κανονικές διαδικασίες για την καθαίρεσή του, και συνακόλουθα θεωρούσε τους νυν Μητροπολίτες Κηφισίας και Ιλίου ως “μοιχεπιβάτες”, γιατί αυτό ουσιαστικά κάνει ο Πειραιώς όταν αναγνωρίζει ως “κανονικό” Ράσκας και Πριζρένης τον Αρτέμιο και όχι τον υπό της Συνόδου της Σερβικής Εκκλησίας εκλεγμένο Θεοδόσιο.
Η “λογική” του Αγίου Πειραιώς ...αγγίζει και τα Ιεροσόλυμα. Ο νυν Πατριάρχης Θεόφιλος φέρεται υπό πολλών ως ...αμερικανοκίνητος, η διαδικασία εκπτώσεως του πρ. Πατριάρχη Ειρηναίου “πάσχει” κατά πολλούς εξ επόψεως κανονικότητος κ.ο.κ. Μήπως να περιμένουμε ανάλογη επιστολή Πειραιώς και γι' αυτό το θέμα;
Απορεί ο καθείς με την υπομονή της Σερβικής Εκκλησίας, η οποία δεν έχει διαμαρτυρηθεί ακόμη, απ' όσο γνωρίζω, προς την Εκκλησία της Ελλάδος γι' αυτές τις φοβερές κατηγορίες.
Ο αναγνώστης, όμως, της επιστολής Πειραιώς προς Αρτέμιο, στέκεται και σε κείνο το σημείο που επίσης ενέχει πρόκληση. Ο κ. Σεραφείμ αναγνωρίζει τον Αρτέμιο ως κανονικό Μητροπολίτη Ράσκας και Πριζρένης γιατί ό,τι έγινε εναντίον του, έγινε “δίχα Κανονικοῦ κατηγορητηρίου καί προσάψεως πραγματικῶν περιστατικῶν, Κανονικῶν ἀνακρίσεων καί διερευνήσεως τοῦ κατηγορητηρίου, Κανονικῆς δίκης καί Ἀπολογίας καί ἐνδίκων μέσων”.
Διερωτάται λοιπόν ο καθείς. Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος ακολούθησε την κατά Πειραιώς “κανονική διαδικασία” στην περίπτωση του πρ. Αττικής Νικοδήμου; Μήπως στην περίπτωση του πρ. Αττικής και νυν μοναχού Παντελεήμονος; Μήπως στην περίπτωση του ήδη εκτίοντος ποινή δεκαετούς καθείρξεως αρχιμ. Ιάκωβου Γιοσάκη;
Ο πρ. Αττικής Νικόδημος σχεδόν σαράντα χρόνια φωνάζει πως κηρύχθηκε έκπτωτος του θρόνου του χωρίς απολογία, δίκη κ.λπ. Ο καθηρημένος Παντελεήμων Μπεζενίτης ουδέποτε δικάστηκε κανονικώς από την Εκκλησία της Ελλάδος. Καθαιρέθηκε λόγω εγγράφου ...Σανιδά! Ο εν φυλακή Ιάκωβος Γιοσάκης δεν έχει καθαιρεθεί! Είναι ξανά στη φυλακή και παραμένει αρχιμανδρίτης!
Μήπως ο Άγιος Πειραιώς, πριν ...λύσει τα προβλήματα της Σερβικής Εκκλησίας, ως νομικός που είναι, θα έπρεπε να εισηγηθεί τα δέοντα στην Σύνοδο στην οποία μετέχει για τις παραπάνω – ενδεχομένως και για άλλες παρόμοιες – περιπτώσεις;
Η δε Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος θα πρέπει να σκεφθεί πώς θα της φαινόταν αν κάποιος ιεράρχης της Σερβικής ή άλλης αυτοκέφαλης Εκκλησίας αναγνώριζε τον καθηρημένο υπ' αυτής Παντελεήμονα Μπεζενίτη ως κανονικό Μητροπολίτη Αττικής, αφού δεν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες κανονικές διαδικασίες για την καθαίρεσή του, και συνακόλουθα θεωρούσε τους νυν Μητροπολίτες Κηφισίας και Ιλίου ως “μοιχεπιβάτες”, γιατί αυτό ουσιαστικά κάνει ο Πειραιώς όταν αναγνωρίζει ως “κανονικό” Ράσκας και Πριζρένης τον Αρτέμιο και όχι τον υπό της Συνόδου της Σερβικής Εκκλησίας εκλεγμένο Θεοδόσιο.
Η “λογική” του Αγίου Πειραιώς ...αγγίζει και τα Ιεροσόλυμα. Ο νυν Πατριάρχης Θεόφιλος φέρεται υπό πολλών ως ...αμερικανοκίνητος, η διαδικασία εκπτώσεως του πρ. Πατριάρχη Ειρηναίου “πάσχει” κατά πολλούς εξ επόψεως κανονικότητος κ.ο.κ. Μήπως να περιμένουμε ανάλογη επιστολή Πειραιώς και γι' αυτό το θέμα;
Π.Α.Α.
φωτογραφία: Ο Ράσκας και Πριζρένης Θεοδόσιος εν μέσω του ποιμνίου του.
5 σχόλια:
Και πότε, αγαπητέ ιστολόγε, η κανονικότητα εφαρμόστηκε στην Εκκλησία της Ελλάδος γιά να εφαρμοστεί και τώρα; Εξ' υπαρχής την "κανονική;;;" Αυτοκεφαλία της την στήριξε σε αντικανονκά θεμέλια, όπως λ.χ. κακοκεφαλίες, δολοφονίες(Ι.Καποδίστριας..)και φυλακίσεις αθώων(Γέρος του Μωριά..)!
Σε ό,τι αφορά τον νυν μοναχό Ειρηναίο(στην τάξη των μοναχών επαναχθέντα με απόφαση της Συνόδου του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων-γιά να βάλουμε τα πράγματα στην Κανονική τους θέση), το θέμα Ειρηναίου, λοιπόν, είναι γνωστό ότι το συντηρούν κάποιοι εν Ελλάδι γιατί νοσταλγούν την "ωραία" εποχή των οπλοφορούντων μοναχών της Χρυσοπηγής.., των θηλυγλώσσων παιδιών-Αρχιμανδριτών.. και των Βαβυλοκινήτων ανθρώπων του υποκόσμου.. που όλος μαζί αυτός ο εσμός πήρε στο λαιμό του έναν +Αρχιεπίσκοπο...(τι δήλωσε ο Βαβύλης, θυμάστε; Δεν θα τον δώσω....!!!!), αλλά και έναν Πατριάρχη! Έναν Πατριάρχη-πνευματικό τεκνίο ενός μεγάλου Μητροπολίτου, του Σάμου Ειρηναίου, ο οποίος εχρημάτισε Δευτερεύων διάκονος της Πατριαρχικής Αυλής! Και με την στάση τους, οι υποστηρικτές του, δυσχεραίνουν έτι και έτι την θέση του μοναχού(με Κανονική Απόφανση της Εκκλησίας των Ιεροσολύμων)Ειρηναίου, γιατί συντηρούν την αμετανοησία του προς το Πατριαρχείο του!
Παναγιώτη ολόκληρη ανάρτηση σου αφιερώνει ο Τελεβάντος! Μα ποιος είσαι τέλος πάντων;
Ω! ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
Τι σου είναι ο ορκισμένος οικουμενιστής κ. Παναγιώτης Ανδριόπουλός!!! Μετά που χύνει πύρινα δάκρυα και εκβάλλει σπαραξικάρδιους αναστεναγμούς για την υπόσκαψη της αγίας προσωπικότητας του αείμνηστου Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου τον οποίον (άκουσον! άκουσον!) συκοφαντεί ο Αρχιμανδρίτης Κύριλλος Κωστόπουλος τώρα ο κ. Ανδριόπουλος μας προέκυψε και Γκατζιρουλάγνος!!!
Τον ενόχλησε, ισχυρίζεται, η “εισπήδηση” του Μητροπολίτη Πειραιώς στη Σερβική Εκκλησία επειδή διαμαρτυρήθηκε για τον αντικανονικό τρόπο που εξεθρονίσθη και καθαιρέθηκε ο Μητροπολίτης Ράσκας Αρτέμιος!
Και τώρα; Τώρα δακρύβρεχτος και ολοφυρόμενος ο κ. Ανδριόπουλος αιμάσσει για την εγκατάλειψη του Μητροπολίτη Αττικής Νικόδημου. Διαμαρτύρεται μάλιστα επειδή αν και αντικανονικά εξεθρονίσθη ο Σεβασμιότατος Πειραιώς δεν ενεργεί τα δέοντα ως επίσκοπος της Ελλαδικής Εκκλησίας για να αποκατασταθεί η κανονική τάξη!!!
Ουαί υμίν Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές!
Δεν μου λέτε κύριε Ανδριόπουλε; Μου κάνετε τη χάρη να πάτε πίσω στην ιστοσελίδα σας και να δείτε τι γράφατε και με ποια χαιρεκακία για την εκλογή των μοιχεπιβατών στη Μητρόπολη Αττικής και την αγαλλίασή σας για την πλήρη εγκατάλειψη του κανονικού της Μητροπολίτη Νικόδημου;
Ωστε τώρα αναγνωρίζετε ότι ο κ. Νικόδημος είναι ο κανονικός Μητροπολίτης Αττικής και ότι αντικανονικώς εξεθρονίσθη; Συγχαρητήρια! Μεγάλη πρόοδος!
Δεν μας έφτανε που τελευταία μας το παίζετε Χριστοδουλικός τώρα μας προκύψατε και Γκατζιρουλικός!!!
Επειδή όμως δεν είμαι από αυτούς που μασούν τα λόγια τους οφείλω να πω ότι αν και τα κίνητρα του ενδιαφέροντός σας είναι διάτρητα και υποκριτικότατα και παρόλον ότι προσποιείσθε ανεπιτυχώς ότι ενδιαφέρεσθε για την κανονική τάξη στη Μητρόπολη Αττικής εντούτοις επί της ουσίας - και ουχί της υποκρισίας - έχετε δίκαιο.
Ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Πειραιώς πρέπει να μιλήσει και για την ανάγκη αποκατάστασης της κανονικής τάξης στη Μητρόπολη Αττικής.
Η υποκρισία όμως για το θέμα της κανονικής τάξεως στη Μητρόπολη Αττικής δεν αφορά μόνον τον κ. Ανδριόπουλο.
Πολλοί κάνουν το κορόιδο για την αντικανονική κατάσταση στη Μητρόπολη Αττικής. Κάποιος λ.χ. - μη λέμε ονόματα και χαλούμε καρδιές - που μου έκανε άγριες ανώνυμες επιθέσεις σε σχόλια που δημοσίευε στο ιστολόγιο “Θρησκευτικά” επειδή μιλούσα για το δίκαιο του Μητροπολίτη Αττικής τώρα προσπαθεί να ξεσηκώσει τον Αγιο Αττικής εναντίον του π. Σαράντη για τη σιωπή του και για τη συνεργασία του με τους μοιχεπιβάτες!!!
Ούτε λόγος φυσικά ότι ο ίδιος σπεύδει αγαλλομένω ποδί να μετατεθεί στη Μητρόπολη Κηφησίας και ούτε λέξη επειδή υπό τη σκέπη της ανέντιμης ανωνυμίας έβριζε μέχρι πρόσφατα σκαιότατα και ειρωνευόταν χυδαιότατα τον Αγιος Αττικής!!!
Η υποκρισία, κ Ανδριόπουλε, όπως διαπιστώνετε καλύπτει ευρύτατο φάσμα ανθρώπων αλλά δεν περιποιεί τιμή σε κανένα που τη μετέρχεται.
Παραθέτουμε στη συνέχεια το άρθρο του κ. Ανδριόπουλου που μας έδωσε την αφορμή για το πιο πάνω σχόλιο.
Τώρα εξηγείται Παναγιώτη γιατί ο Τελεβάντος σου έλεγε να μην ασχολείσαι με τον Κύριλλο που είπε τον Χριστόδουλο όπως τον είπε.
Γιατί είναι υπέρ του αντιοικουμενιστή Κυρίλλου. Στο ιστολόγιό του παρουσιάζει βιβλία του αρχιμανδρίτη Κύριλλου Κωστόπουλου (Ο Παπισμός είναι αίρεση και τα τέτοια).
Ενοχλήθηκε από το ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ Χριστοδούλου - κατά Τζούμα - αλλά όχι από τον πατέρα Κύριλλο.
Και μετά μιλάει για υποκρισία!!!!
Δυστυχώς ο χαζοκούμπαρος Τελεβάντος
ΔΕΝ κατάλαβε-λόγω αρτηριοσκλήρωσης,
ζαχάρου και άλλων προβλημάτων του το πνεύμα του κειμένου!!Ας πάρει τα
φάρμακά του πρώτα και μετά ας το ξαναδιβάσει!!
Aνώνυμε 11 Φεβρουαρίου 2011 8:34 μ.μ., :
εάν ο π. Κύριλλος είχε την άποψη ότι ο παπισμός δεν είναι αίρεση αλλά εκκλησία, θα επαινούσες και τον π. Κύριλλο και τον Τελεβάντο.
Θα ήταν για σένα σπουδαίοι και οι δύο.
Βεβαίως στην περίπτωση αυτή θα είχε αγνοηθεί η θεολογία του Μ. Αθανασίου, του Μ. Βασιλείου και των Οικουμενικών Συνόδων "και τα τέτοια" όπως σχολιάζεις.
Αλλά αυτό δεν είναι κάτι νέο: και στην εποχή του Αρείου θα υπήρχαν κάποιοι που θα έλεγαν ότι ο διάκονος τότε Μ. Αθανάσιος υποστηρίζει ότι "ο Αρειανισμός είναι αίρεση και τα τέτοια".
Ευτυχώς όμως για την Εκκλησία επικράτησε τότε η άποψη του Μ. Αθανασίου.
Δημοσίευση σχολίου