Ας ελπίσουμε ότι κάποιες κοινότητες που βρίσκονται σε διάλογο με την Ιερά Αρχιεπισκοπή Αυστραλίας θα ενταχθούν τελικά στην Κανονική Εκκλησία.
Οι δύο παρακάτω ειδήσεις από την ομογενειακή εφημερίδα Νέος Κόσμος είναι ενδεικτικές του κλίματος που διαμορφώνεται μετά από νέες εξελίξεις.
Νέος «Επίσκοπος» στους ΓΟΧ Αυστραλίας
Νέος Κόσμος
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ
Εντός του Μαρτίου αναμένεται στην Αδελαΐδα νέος «Επίσκοπος» της Αυξεντικής παράταξης των ΓΟΧ Αυστραλίας.
Έγκυρες πηγές πληροφορούν το «Νέο Κόσμο», ότι πρόκειται για τον πρώην κληρικό της Μητρόπολης Πολυανής και Κιλκισίου, κ. Ευστράτιο, που χειροτονήθηκε πρόσφατα από τον κ. Αυξέντιο σε «Μητροπολίτη Τριμυθούντος» - Μητρόπολη του Αγίου Σπυρίδωνος - και μετονομάστηκε Χριστόδουλος.
Σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε ο «Νέος Κόσμος» ο κ. Χριστόδουλος, κατά κόσμον Ιωάννης Βασιλάρης, γεννήθηκε στο Κάτω Νευροκόπι Δράμας. Τον Ιούνιο του 1996 εκάρη μοναχός στην Ιερά Μονή Παντοκράτορος του Αγίου Όρους και έλαβε το όνομα Ιωαννίκιος. Ένα χρόνο αργότερα απέβαλε το μοναχικό σχήμα, επανήλθε στην τάξη των λαϊκών και υπηρέτησε στον ελληνικό στρατό.
Το 2004 χειροτονήθηκε Διάκονος και Πρεσβύτερος από τον Μητροπολίτη Μεγάρων και Σαλαμίνος Βαρθολομαίο, έλαβε το όνομα Ευστράτιος και διορίστηκε εφημέριος στην κωμόπολη Μαγούλα της Ελευσίνας.
Πριν ένα χρόνο, περίπου, μετατέθηκε στη Μητρόπολη Πολυανής και Κιλκισίου, από την οποία απελύθη τον περασμένο μήνα. Μετά την απόλυσή του προσχώρησε στην παράταξη Αυξεντίου των Γνήσιων Ορθοδόξων Χριστιανών και χειροτονήθηκε από τον κ. Αυξέντιο «Επίσκοπος Τριμυθούντος» με το όνομα Χριστόδουλος -από Ευστράτιος που ήταν πριν την απόλυσή του.
Κατά τις πηγές μας, πριν την απόλυσή του από τη ΜητρόποληΠολυανής και Κιλκισίου ανήκε στην Τρίτη κατηγορία μισθωτών κληρικών της Εκκλησίας της Ελλάδας, που σημαίνει ότι δεν έχει πτυχίο Ανώτερου ή Ανώτατου Πνευματικού Ιδρύματος της Ελλάδας.
Ο κ. Χριστόδουλος θα αντικαταστήσει τον πρώην Επίσκοπο ΓΟΧ Αδελαΐδας κ,. Ιάκωβο, που εγκατέλειψε την Αυστραλία μετά την επίσκεψη του κ. Αυξεντίου για να «αποτειχισθεί» στη συνέχεια από την παράταξη του κ. Αυξεντίου.
Κοινοτικοί κύκλοι εκτιμούν, ότι η άφιξη στην Αυστραλία του κ. Χριστόδουλου θα προκαλέσει νέα ένταση και, ενδεχομένως, θα μηδενίσει τις πιθανότητες συμμετοχής της Ομοσπονδίας στον τελεσφόρο διάλογο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας με την Ελληνική Ορθόδοξη Κοινότητα Σίδνεϊ.
Ο πρόεδρος της Κοινότητας Σίδνεϊ, κ. Χάρης Δανάλης, δήλωσε χθες στο «Νέο Κόσμο», ότι «ο διάλογος με την Ιερά Αρχιεπισκοπή Αυστραλίας μπήκε στην τελευταία φάση» και άφησε να εννοηθεί, ότι η επιστροφή της Κοινότητας στην κανονική εκκλησία της Αυστραλίας είναι θέμα χρόνου.
Παπάς της αστυνομίας για μία εβδομάδα
Χθεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας Sunday Mail, με τίτλο «Seven days on Job and police priest axed”, αποκαλύπτει ότι ο κ. Προκόπιος απομακρύνθηκε από την εθελοντική θέση του επτά ημέρες μετά το διορισμό του.
Κατά την εφημερίδα, ο κληρικός των ΓΟΧ διορίστηκε στις 28 Ιανουαρίου 2011 και απομακρύνθηκε στις 4 Φεβρουαρίου 2011. Ο αναπληρωτής υποδιοικητής της αστυνομίας Graeme Barton, δήλωσε στην εφημερίδα ότι «κατά την εξέταση της αίτησης του αρχιμανδρίτη Κανάβα για την εθελοντική θέση, που στήριξε η Αυτοκέφαλη Εκκλησία Αμερικής και Αυστραλίας, η αστυνομία ακολούθησε τις νενομισμένες διαδικασίες».
Ο κ. Barton πρόσθεσε ότι ο διορισμός του κ. Κανάβα έγινε μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ελέγχου των πληροφοριών που είχαν διατεθεί στην αστυνομία, αλλά λίγο μετά το διορισμό «η Αστυνομία Νότιας Αυστραλίας ακύρωσε το διορισμό, αφού εξέτασε πληροφορίες που είχε λάβει για την καταλληλότητα του αρχιμανδρίτη Κανάβα για τη θέση».
Η εφημερίδα ανακοίνωσε ότι έχει στην κατοχή της επιστολή του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων προς τον Επίσκοπο Δορυλαίου κ. Νίκανδρο, με ημερομηνία 19 Ιουνίου 2010, σχετική με την εκεί θητεία του αρχιμανδρίτη Κανάβα και τους λόγους της καθαίρεσής του από τη Σύνοδο του παλαιφάτου Πατριαρχείου (24 Ιουλίου 2008).
Η Sunday Mail απέφυγε να δημοσιεύσει τις καταγγελίες σε βάρος του κ. Κανάβα για «νομικούς λόγους», αλλά του ζήτησε να τις σχολιάσει. Ο κ. Κανάβας αρνήθηκε οποιοδήποτε σχόλιο. Όμως, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Κοινοτήτων Αυστραλίας κ. Θεοφάνης Μάρας, δήλωσε στην εφημερίδα ότι το περιεχόμενο της επιστολής του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων δεν έχει «επιβεβαιωθεί» και πρόσθεσε.
«Πρόκειται για προσπάθεια κάποιων να θολώσουν τα νερά και, δυστυχώς, να λερώσουν την καριέρα ενός νεαρού κληρικού με δεσποτικό τρόπο, επειδή είναι δραστήριος».
Ομογενείς της Νότιας Αυστραλίας δήλωναν χθες στο «Νέο Κόσμο», ότι «η απόφαση της αστυνομίας αντανακλά αρνητικά σε ολόκληρο τον Ελληνισμό της πολιτείας» και αναρωτήθηκαν «γιατί η αστυνομία αποφάσισε να διορίσει τον κ. Προκόπιο, πριν διενεργήσει λεπτομερείς έρευνες».
11 σχόλια:
H Eλληνορθόδοξη Αρχιεπισκοπή Αυστραλίας διαθέτει Αρχιεπίσκοπο ού τον τυχόντα! Τον πολύν Στυλιανόν Χαρκιανάκιν, δεινό θεολόγο-Εκκλησιολόγο εκ των ολίγων, γλαφυρό ποιητή, φιλόπονο εργάτη του Ευαγγελίου, άνθρωπο με το θάρρος της γνώμης του στο έπακρο(όπως π.χ. στην διατύπωση της γνώμης του γιά τον +ΑΘηνών Χριστόδουλο ευθαρσώς και στεντορίως...)! Δυστυχώς πρώτος ο μακαρίτης Καντιώτης ενέσκηψε εκεί κάτω με το γνωστό αφορισμένο πρωτοπαλλήκαρό του...τον επεγνωσμένο Σωτηρόπουλο...έλαβαν βεβαίως όλοι αυτοί, ήδη από τις ημέρες της Πατριαρχείας του μακαριστού Δημητρίου, την δέουσα απάντηση της Εκκλησίας αν και παρόλα αυτά εξακολουθούν την αμετανοησία τους! Από τότε άρχισαν τα διάφορα περίεργα, και εκεί, αντι-Εκκλησιαστικά, τα οποία και έχουν ως αποτέλεσμα θλιβερό την σημερινή κατάσταση με τους απατεώνες ΓΟΧ να πλανούν το λαό του Θεού και να του στερούν τη Μυστηριακή ζωή της Εκκλησίας όντες οι ίδιοι άμοιροι πάσης Ιερωσύνης-παντός βαθμού-! Βεβαίως η Μητέρα Εκκλησία αγρυπνεί και εάν συμβούν εκκλησιολογικές εκτροπές, επί το χείρον των παρόντων, θα απαντήσει Εκκλησιαστικώς ως δεί!
... καί παρ' ὅλα αὐτά,ἐξακολουθοῦν νά ὑπάρχουν ἄνθρωποι καί δή Κληρικοί ἐντός Ἐκκλησίας πού, ἄν καί κατηγοροῦν τόν "οἰκουμενισμό", δέν διστάζουν νά συμμετέχουν σ' αὐτές τίς θεομπαιχτικές "χειροτονίες", νά συμπροσεύχονται μέ τούς ἀνίερους, νά τούς συγχαίρουν γιά τίς "προαγωγές" τους, νά τούς καλοῦν σέ συνάξεις, ἐκδηλώσεις καί συλλαλητήρια πού διοργανώνουν κ.ο.κ., δίχως ν' ἀντιλαμβάνονται ὅτι καλλιεργοῦν ἕναν "οἰκουμενισμό" χειρότερο ἀπό αὐτόν πού κατηγοροῦν. Γιατί τήν διαφορά μεταξύ ἑνός ὀρθοδόξου καί ἑνός ρωμαιοκαθολικοῦ ἤ καί προτεστάντη, εὔκολα τήν διακρίνει ὁ ὁποιοσδήποτε. Ἀντιθέτως, ἡ διαφορά μεταξύ ὀρθοδόξου καί ψευδοορθοδόξου ἀπατεῶνος εἶναι τίς περισσότερες φορές ἐξαιρετικά δυσδιάκριτη. Ὁ Θεός νά φυλάει τό ποίμνιο τῆς Αὐστραλίας, ἀλλά καί τό δικό μας, γιατί καί στόν Τόπο μας περισσεύουν οἱ ἐνδεδυμένοι ἔνδυμα προβάτου λύκοι ψευτοπαπάδες καί ἀνίεροι!
Πολύ μπλά-μπλά και αερολογίες, κύριε (1:56 μ.μ), χωρίς καν να κατέχετε το θέμα, ούτε στοιχειωδώς.
Η ιστορία με την Κοινότητα, την όποια τώρα ορισμένοι παραλόγως ονομάζουν "ΓΟΧ," άρχισε τις δεκαετίες του 1950-60, επί Αρχιεπισκόπου Ιεζεκιήλ Τσουκαλά, ο οποίος είχε το σχέδιο να συγκεντρώσει όλα τα ακίνητα των ενοριών υπό μια νομική στέγη. Ιδιάζουσα και ευαίσθητη η κατάσταση στην Αυστραλία, ένα μεγάλο μέρος των κοινοτήτων αντέδρασε. Ο αρχιεπίσκοπος τότε τους απέσυρε τους ιερείς και οι αντιφρονούσες ενορίες, που έγιναν μετά η Κοινότητα με βάση την Αδελαίδα της Αυστραλίας, άρχισαν να ψάχνουν για λύση. Τελικά ήλθαν σε επαφή με κάποιον Ουκρανό επίσκοπο, τον Σέργιο Οχοτιένκο, ο οποίος, ως ποιμήν τους πια, τους χειροτόνησε άλλους ιερείς.
Μετά από κάμποσα χρόνια, βρήκαν, την δεκαετία του 1970, έναν πρώην παλαιοημερολογίτη αρχιμ., τον Σπυρίδωνα Ερμογένους, ο οποίος κατόπιν εχειροτονήθη επίσκοπος από Ουκρανούς και άλλους, και τον είχαν αυτόν πνευματικό τους ηγέτη, μέχρι που τους παράτησε και επανήλθε στον κύριο κορμό των παλαιοημερολογιτών (των τότε Χρυσοστομικών), όπου είναι και μέχρι σήμερα.
Οι λεγόμενοι Κοινοτικοί, βέβαια, ουδέποτε ήσαν παλαιοημερολογίτες, και το βρίσκω άκρως γελείο που τους χαρακτηρίζετε "ΓΟΧ." Με το Νέο ήσαν και είναι. Ούτε ζηλωτές είναι, ούτε ιδιαίτερα αντιοικουμενιστές. Ήσαν απλώς λαϊκιστές, με μια πινελιά και κομμουνισμού, που ήθελαν οι εκκλησιατικοί να είναι υποτεταγμένοι στο λαϊκό διοικητικό σώμα της Κοινότητος σαν υπουργοί. Αυτοί θε παρείχαν στους ομογενείς ό,τι χρειάζονταν, συμπεριλαμβανομένων και των θρησκευτικών τους αναγκών. Ήταν κοινώς γνωστό πως, για να τελέσεις μυστήριο στις Κοινοτικές εκκλησίες, δεν χρειαζόσουν τόσο χρήμα όσο απαιτείτο απ' τις αρχιεπισκοπικές...
Την δεκαετία του 1980, πήραν για ηγέτη τους τον Παύλο Χριστιανουπόλεως, πρώην επίσκοπο του Πατριαρχείου, απόφοιτο μάλιστα της Χάλκης, ο οποίος είχε προσωπικές συγκρούσεις με τον Αυστραλίας μέχρι που παραιτήθηκε αηδιασμένος, και τον είχαν επίσκοπό τους μέχρι το 2009. Αφού έφυγε κι αυτός, ψωνίζουν τώρα πάλι για καινούργιο επίσκοπο. Φαίνεται ότι έπεσαν σε κάποιους "ΓΟΧ"--που δεν έχουν καμμία σχέση με τον κύριο κορμό εκείνων--και οι οποίοι, μάλιστα, θα χρησιμοποιούν το νέο ημερολόγιο που τηρεί η Κοινότης. Άντε βρες τα.
Ως προς τον πατέρα Αυγουστίνο και τον κ. Σωτηρόπουλο, ΚΑΜΜΙΑ σχέση. Μεγάλη και συκοφαντική η ασχετοσύνη σου. Αυτή είναι μια εντελώς άλλη ιστορία.
24 Φεβρουαρίου 2011 8:19 μ.μ.
Αυθέντην και Πατριάρχην και Αρχιεπίσκοπον Στυλιανόν αναγνωρίζουν κ.Λέων; Αν όχι ευρίσκονται εκτός Εκκλησίας! Εάν δε αμφισβητείτε την εμπλοκή των καντιωτικών και του αφορισμένου στην Αυστραλία να πάτε να βρείτε την επιστολή του μακαριστού Πατριάρχου Δημητρίου του Α΄ προς τον Καντιώτη μέσω της οποίας τον καλούσε σε μετάνοια και παραυτίκα αποχώρηση του αφορισμένου από την Εκκλησία της Αυστραλίας "υπαρχούσης εκεί κανονικώς κατεστημένης Εκκλησιαστικής αρχής κλπ". Η επιστολή έχει δημοσιευθεί στην εφημερίδα της Εκκλ.Ελλάδος "Εκκλησιαστική Αλήθεια" την δεκαετία του 1980.
1:56 μ.μ
Για όσους όντως ενδιαφέρονται, οι πραγματικοί ΓΟΧ έχουν κάνει, εδώ και καιρό, δηλώσεις για τα εν Αυστραλία δρώμενα, όπου δίδουν και μια αρκετά ενημερωτική αναδρόμιση της ιστορίας. Μπορείτε να τις βρείτε εδώ:
(1) http://tinyurl.com/4becd68
(2) http://tinyurl.com/4ty5qq9
Ας σημειωθεί, επίσης, πριν αρχίσετε με τις συνηθισμένες λασπολογίες, ότι, άν και έχω κάποια κατανόηση γι'αυτούς, δεν είμαι μέλος των ΓΟΧ.
Και πάλι, προς τον φαντασιόβιο 1:56, που τόσο ρόδινα, αλλά και τόσο αναληθώς, μας τα παρουσιάζει τα πράγματα: να μας πείτε λίγα λόγια για την υπόθεση του πρ. Αριανζού Ιωσήφ, κατά την οποία οι εν τω Φαναρίω ουσιαστικά μαχαίρωσαν πισώπλατα τον Αυστραλίας, ο οποίος, ετιμάτο, παρά λίγο και να τους αφορίσει. Μην την παραωραιοποιούμε την ιστορία.
Κύριε 1:56, η υπόθεση Σωτηροπούλου δεν έχει τίποτα, μα τίποτα, να κάνει με την δημιουργία και πορεία της Κοινότητος, της νυν κακώς αποκαλουμένης ΓΟΧ. Συγχέεις εσκεμμένα δύο διαφορετικά θέματα για καθαρά προπαγανδιστικούς και άκρως μικροπρεπείς λόγους.
1.24 Φεβρουαρίου 2011 11:11 μ.μ.
Μάλιστα...ας αρχίσουμε λοιπόν από την προγενεστέρα του κ.Ιωσήφ υπόθεση...ήτοι εκείνη την, προ δεκαετίας ακριβώς, του τότε Χριστιανουπόλεως και νύν Πειραιώς Σεραφείμ...και εκείνος έθεσε σφράγισμα στα της Αυστραλίας ή κάνω λάθος;;; Ενθυμείστε...τότε που ευρέθη εν μιά νυκτί από του Καθεδρικού των Αθηνών στην Ζωοδόχο Πηγή Ακαδημίας και έσπευσε να προαχθεί εις Επίσκοπον εν Αυστραλία....της, υπό του Χριστοδούλου πρεδρευομένης, Ελλαδικής Συνόδου, τότε, μη στερξάσης προαγωγήν του...
2.24 Φεβρουαρίου 2011 11:20 μ.μ.
Σε κάθε περίπτωση ουδεμία Εκκλησία της Ομογενείας εν Αυστραλία, και γενικώς στην αλλοδαπή, δεν είναι Εκκλησία εάν δεν αναγνωρίζει Οικουμενικόν Πατριαρχείον και, περί της Αυστραλίας, Αρχιεπίκσοπον Στυλιανόν! Οιαδήποτε "παλαιοημερολογιτική μερίς" και εν Αυστραλία και υφηλιακώς τυγχάνει σχισματική και άμοιρος Ιερωσύνης και τα μέλη της είναι απλώς σχισματικοί, βαπτισθέντες απλώς υπό λαϊκών κατά το λεγόμενον "βάπτισμα ανάγκης..." και τούτο διότι λαϊκοί είναι οι βαπτίζοντες αυτούς τάχα και κληρικοί...
Τα περί Σωτηροπούλου εν Αυστραλία είναι αληθή και ήδη παρέπεμψα στην επιστολή του αοιδίμου Πατριάρχου Δημηρίου προς τον τότε "Ιερώτατον Μητροπολίτην Φλωρίνης κ.Αυγουστίνον" με την παραγγελίαν να τον επαναφέρει τάχιστα εν Ελλάδι κλπ.
Ε ρε, φαντασία και ασχετοσύνη! Αφού αρχίζεις με το "Από τότε [δηλ. την ελευση του ΝΣ στην Αυστραλία] άρχισαν τα διάφορα περίεργα, και εκεί, αντι-Εκκλησιαστικά, τα οποία και έχουν ως αποτέλεσμα θλιβερό την σημερινή κατάσταση με τους απατεώνες ΓΟΧ να πλανούν το λαό του Θεού και να του στερούν τη Μυστηριακή ζωή της Εκκλησίας όντες οι ίδιοι άμοιροι πάσης Ιερωσύνης-παντός βαθμού-!"
Και σου εξηγώ ότι το σχίσμα της λεγομένης Κοινότητος δεν έχει τίποτα να κάνει με την υπόθεση Σωτηροπούλου. Τα της κοινότητος άρχισαν με την έλευση του Ιεζεκιήλ στην Αυστραλία το 1959! Ο ΝΣ πρωτοπήγε στην Αυστραλία γύρω στο 1985 (μπορεί και αργότερα). Καμμία, μα ΚΑΜΜΙΑ, σχέση με την κοινότητα. Αλλ' όχι, εσύ επιμένεις: "Τα περί Σωτηροπούλου εν Αυστραλία είναι αληθή." Άστε μας ήσυχους τώρα, κύριε! Η συκοφαντική σας απόπειρα να ρίξτε την ευθύνη για την δημιουργία της Κοινότητος στα πόδια του...πατρός Αυγουστίνου(!) μας έδειξε επαρκώς το πόσο ξένοι είστε προς την αλήθεια.
Δεν έχω αντίρρηση, Λέων, να αποδεχθώ πως τα προβλήματα εκεί έχουν αρχαιότητα εν σχέσει προς την "επιδημία-εισπήδηση" του ΝΣ κλπ. Επίσης ο μακαριστός Ιεζεκιήλ Τσουκαλάς, ο Πατρεύς, όντως αντιμετώπισε πολλές δυσχέρειες εκεί και είναι γνωστά όλα αυτά! Όμως τούτο δεν απαλάσσει της ευθύνης τους "καντιωτικούς" οίτινες καλήν εύρον και εκεί ευκαιρία, έστω μεταγενεστέρως, να ασκήσουν το "θεάρεστον" διασπαστικόν της Εκκλησίας έργον τους! Έμπειροι, βλέπετε, αθληταί στο άθλημα της αντικανονικότητος...
Θα ήταν άδικο εάν έκανα την παρατήρηση ότι έχετε μανία με τον ΝΣ; Η αρχική ανάρτηση μιλούσε για το θέμα της κοινότητος, αλλ'εσείς εμμόνως μιλάτε μόνο για τον ΝΣ. Δεν έχουν καμμία σχέση ούτε η ανάρτηση, ούτε η Κοινότης, ούτε οι faux-ΓΟΧ με τον ΝΣ. Πώς έτσι;
Ως προς τον ΝΣ, θα πω μόνο ότι ο Αυστραλίας τά κανε μούσκεμα. Υπήρχε μεγάλη πνευματική πείνα στην Αυστραλία, και θα μπορούσε να τον χρησιμοποήσει τον ΝΣ κατά των αιρετικών (ευαγγελικών, μαρτύρων του Ιεχωβά κα) που θέριζαν και εξακολουθούν να θερίζουν το ποίμνιο. Οι άνθρωποι αγαπούσαν τον ΝΣ και εκείνος τους έκανε να θέλουν να μάθουν για την πίστη. Ένας έξυπνος ιεράρχης θα χειριζόταν το θέμα πολύ καλύτερα.
Τέλος πάντων, έχει και τα καλά του ο Αυστραλίας, ιδίως όταν τον συγκρίνω με άλλους (βλ. ΗΠΑ). Λυπούμαι όμως ιδιαίτερα που τα έκανε τόσο χάλια στο θέμα της ταινίας Σκορτσέζε. Ενώ είχαν ξεσηκωθεί οι πάντες, και το ποίμνιο περίμενε κάποια σταθερή καθοδήγηση, ο Αυστραλιας άρχισε να το παίζει κουλτουριάρης. Και όταν άρχισε να κάνει και, δήθεν, δογματικές διευκρινίσεις επί του θέματος τά κανε όντως μαλλιά κουβάρια.
24 Φεβρουαρίου 2011 8:19 μ.μ.
====================
Σιγά βρέ αδελφέ, πώς κάνεις έτσι !
Πέντε φράσεις γράφεις καί στίς τρείς βγάζεις σπίθες καί καπνούς για τόν "αφορισμένο" ( Σωτηρόπουλο ).
Γιατί τόσο μένος αραγε; Σού έθιξε τίποτα από την θρησκεία σου καί κάνεις έτσι;
Βαβαί, βαβαί, πού λέει καί ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, εσύ άν ήταν στό χέρι σου θα τον δίκαζες καί θα τον πέταγες από τώρα στήν Κόλαση...
Γιά πρόσεξε μόνο, καί μή είσαι τόσο σίγουρος για την δική σου αγιότητα γιατί άν παραχωρήσει ο Θεός μπορεί να μάς βρούνε πολλές εκπλήξεις...
χ
Δημοσίευση σχολίου