Σάββατο 28 Οκτωβρίου 2017

Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΟΔΟΣ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΟΜΕΝΗ ΣΤΗ LIFO.GR


Π.Α. Ανδριόπουλος
Ο Άρης Δημοκίδης, διαβάζω στο λιτότατο βιογραφικό του, γεννήθηκε το 1978 στη Θεσσαλονίκη όπου και ζει. Ενδιαφέρεται για τα πάντα - και γράφει κυρίως γι' αυτά που του αρέσουν. (Κι έχει βγάλει 13 παιδικά βιβλία στις εκδόσεις Μεταίχμιο).
Από την διαδικτυακή γνωριμία μου μαζί του, είμαι σε θέση να μαρτυρήσω πως ναι, ενδιαφέρεται για τα πάντα και γράφει κυρίως γι' αυτά που του αρέσουν. Γιατί - εκτός των άλλων - πώς αλλιώς να εξηγήσω το γεγονός ότι μέσα σε μία εβδομάδα αναδημοσίευσε στην δημοφιλέστατη και ανανεωμένη στήλη του ΜΙΚΡΟΠΡΑΓΜΑΤΑ, στο LIFO.GR, δύο πρόσφατα κείμενά μου. Ένα για τα γενέθλια του Μάνου Χατζιδάκι και ένα για τον ανθυπολοχαγό Οδυσσέα Ελύτη. 
Ήδη ο Άρης Δημοκίδης έχει φιλοξενήσει επανειλημμένως την γνώμη μου για διάφορα θέματα και του είμαι ευγνώμων γι' αυτό, γιατί το έκανε ένεκεν αληθείας και μόνον. Κι αυτό στους αυχμηρούς καιρούς μας είναι μεγάλη υπόθεση. 
Δείτε, λοιπόν, την Ιδιωτική Οδό στην LIFO, χάρη στον συναντιλήπτορα κ. Άρη Δημοκίδη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails