Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2017

FERNANDO PESSOA - ΘΕΟΣ



FERNANDO PESSOA

ΘΕΟΣ 
Διαιρώ αυτό που ξέρω.
Προκύπτει αυτό που είμαι
κι αυτό που ξέχασα. Ανάμεσα στα δυο πηγαίνω.


Δεν είμαι αυτός που σκέφτομαι
ούτε αυτός που είμαι τώρα.
Αν θα σκεφτώ, κομμάτια γίνομαι
Αν θα πιστέψω, για μένα δεν υπάρχει τέλος.


Γι' αυτό, είναι καλύτερα
ν' ακούς μόνο το θρόισμα
της απαλής, βέβαιης αύρας
που μέσ' από τις φυλλωσιές περνάει.
16-7-1934

Μερικές φορές είμαι ο θεός που φέρω μέσα μου 
Κι άλλοτε ο θεός, ο πιστός κι ο προσευχόμενος 
Κι η φιλντισένια εικόνα 
Με το θεό αυτό πάνω της ξεχασμένο. 

Μερικές φορές δεν είμαι παρά ένας αθεϊστής 
Απέναντι στο θεό αυτόν που είμαι όταν μεγαλύνομαι. 
Βλέπω στον εαυτό μου έναν ουρανό ολόκληρο. 
Έναν απέραντο και κούφιο ουρανό.

3-6-1913
μετάφραση: Γιάννης Σουλιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails