Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017

ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ


Από τον ΑΡΗ ΔΗΜΟΚΙΔΗ
Πριν από λίγο καιρό, ο μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεος μέσα από ένα μακροσκελές κείμενο που δημοσιεύτηκε στο τεύχος Αυγούστου της «Εκκλησιαστικής Παρέμβασης» αναφέρθηκε στην 43χρονη ηθοποιό Γεωργία Αποστόλου που πέθανε πέρσι από ανακοπή καρδιάς. 
Σ' αυτό το κείμενο αποκάλυψε ένα σωρό άγνωστες πτυχές της ζωής της, της σχέσης της με την Εκκλησία, αλλά και την απόφασή της να παρατήσει την υποκριτική. Όπως αναφέρει, δεν θέλησε αμέσως να μιλήσει για την Γεωργία, αλλά άφησε το χρόνο να περάσει για να γράψει κάτι. 
Εγώ αναρωτήθηκα, γιατί έπρεπε να γράψει οπωσδήποτε κάτι, πόσω μάλλον να μοιραστεί δημόσια -και μάλιστα με μακροσκελές κείμενο- προσωπικά της θέματα και μηνύματα τα οποία είχε εξομολογηθεί μόνο σε αυτόν; O δε θεολόγος Παναγιώτης Ανδριόπουλος είχε γράψει στην πολυσυζητημένη του επιστολή "Δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση της μακαρίτισσας Γεωργίας Αποστόλου και να με «εγκωμιάσει» έτσι ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου"
«Ο Ναυπάκτου Ιερόθεος περιγράφει απίθανες λεπτομέρειες της σχέσης του με την ηθοποιό και φθάνει μέχρι του σημείου να δημοσιεύει τα μηνύματα που αντάλλασσαν (ηλεκτρονικά ή sms δεν διευκρινίζει), καταγράφοντας ακόμα και την ώρα! Δεν θα ήθελα να ήμουν στη θέση της μακαρίτισσας. Να ανακοινώνει δημόσια ο Ναυπάκτου πως ήθελε να με ελεήσει οικονομικώς αλλά εγώ αρνιόμουν, πώς του είπα εν εξομολογήσει ένα βαρύ μυστικό μου, τις «συμβουλές» που μου έδινε για τα επαγγελματικά μου κ.ο.κ.» 
Τώρα αντιδρά και ο πατέρας της Αποστόλου λέγοντας «Καλύτερα να μην τον βρω, γιατί θα του φερθώ και θα του μιλήσω άσχημα.» 
Επανέρχεται λοιπόν το ερώτημα. Για ποιο λόγο έγραψε ολόκληρη δημόσια επιστολή για να αποκαλύψει σχεδόν ό,τι ήξερε για την μακαρίτισσα ηθοποιό: για να την τιμήσει, ή για να κανακέψει δημοσίως τον εαυτό του και να αυτοπροβληθεί; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails