Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Ο "κύριος" ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ ή αμέθυστος ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΟΥ


Ο "κύριος" αμέθυστος που διατηρεί ένα μπλογκ, νόμισε ότι μπορεί να με προσβάλει με διάφορα απαράδεκτα σχόλια εναντίον μου κατά καιρούς. Τον ανακάλυψα και αυτόν (διότι έχω ανακαλύψει και άλλον υβριστή μου, αν θυμάστε αγαπητοί συνοδίτες). Πρόκειται για κάποιον "κύριο" Σταύρο Νικολαϊδη από τον Βόλο, πρώην βιβλιοπώλη, πρώην εκδότη, και νυν ...δεν ξέρω τι. 
Αναδημοσιεύω στη συνέχεια την πρόσφατη ηλεκτρονική αλληλογραφία μας. 
Φυσικά έσπευσε να κάνει αυτό που του ζήτησα. Κατέβασε όλες τις αναρτήσεις και τα σχόλια που αφορούσαν σε μένα. 
Αυτό, φυσικά, δεν σημαίνει ότι τελείωσα με τον εν λόγω "κύριο"...
- panagiotisandriopoulos είπε... 
Σας απαγορεύω ρητά και κατηγορηματικά και μάλιστα βάσει του νόμου 2121/1993 και της Διεθνούς Σύμβασης της Βέρνης, κυρωμένης από τον νόμο 100/1975, περί πνευματικής ιδιοκτησίας, να χρησιμοποιείτε ο,τιδήποτε από τα ιστολόγιά μου ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΟΔΟΣ και ΦΩΣ ΦΑΝΑΡΙΟΥ. Σας καλώ επίσης να μου στείλετε τα πλήρη στοιχεία σας για τα περαιτέρω. Ελπίζω να διαθέτετε κάποιου είδους ανδρισμό και να μη διστάσετε. 
Παναγιώτης Αντ. Ανδριόπουλος 
1/12/14 10:03 μ.μ. 
- amethystos είπε... 
Βάλε μιά ανακοίνωση ρέ φίλε. Εμείς πού νά ξέρουμε τί έχεις στό μυαλό σου. Ακολουθούμε τήν συνηθισμένη τακτική όπως όλοι. Αλλά δέν παραβιάζουμε πνευματικά δικαιώματα όπου ζητείται. Θά συμμορφωθούμε μέ τήν επιθυμία σου, τί νά κάνουμε. Οσο γιά τόν ανδρισμό άσε καλύτερα . Εμείς οι χριστιανοί, πρίν ζητήσουμε ο,τιδήποτε από τούς άλλους τό ζητάμε πρωτύτερα από τόν εαυτό μας. Γαλήνευε. 
1/12/14 11:31 μ.μ. 
- Panandr είπε... 
Απαιτώ εδώ και τώρα να κατεβάσετε όλες τις αναρτήσεις που έχετε χρησιμοποιήσει από τα ιστολόγιά μου και να διαγράψετε όλα τα κακόβουλα σχόλια για το πρόσωπό μου. Επίσης περιμένω τα πλήρη στοιχεία σας, αλλιώς θα απευθυνθώ στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος. Τώρα ποιο είναι το έγκλημα μπορείτε να το πληροφορηθείτε από το νομικό σας σύμβουλο. 
Παναγιώτης Αντ. Ανδριόπουλος 
2/12/14 10:30 π.μ. 
- panagiotisandriopoulos είπε... 
Λοιπόν, "κύριε" αμέθυστε, "κύριε" Σταύρο Νικολαϊδη ή όπως αλλιώς σας λένε, από το Βόλο, σας έχω εντοπίσει πλήρως και περιμένω μέσα σε 24 ώρες να με ενημερώσετε υπεύθυνα ότι έχετε κατεβάσει ότι με αφορά (αναρτήσεις μου και χυδαία σχόλιά σας για το πρόσωπό μου). Αλλιώς μπαίνουμε σε άλλες οδούς, όχι πάντως ιδιωτικές... 
Παναγιώτης Αντ. Ανδριόπουλος 
2/12/14 11:01 μ.μ.


- amethystos είπε... 
Γιά πές ένα χυδαίο σχόλιό μας γιά τό πρόσωπό σου; Γιά νά καταλάβουμε τί εννοείς;; Διότι υπάρχουν τά δικά σου σχόλια εναντίον εκπροσώπων τής εκκλησίας πού διαφωνούν μέ τον Πατριάρχη. Ετσι δέν είναι; Γιά φέρε μας ένα παράδειγμα όπου δέν υπερασπιστήκαμε τήν αξιοπρέπεια τής πίστεώς μας;;; 
2/12/14 11:17 μ.μ. 
- panagiotisandriopoulos είπε... 
Είναι πολλά τα χυδαία και τα έχω κρατήσει όλα. Έτσι μπορώ να τσεκάρω αν θα τα κατεβάσετε όπως οφείλετε. Αν δεν καταλαβαίνετε, "κύριε" Σταύρο Νικολαϊδη, πόσο χυδαίος είστε, δεν πειράζει. Θα τα πείτε στη δικαιοσύνη. Π.Α. 
2/12/14 11:29 μ.μ. 
- amethystos είπε... 
Γιά δώσε μας ένα παράδειγμα. 
2/12/14 11:44 μ.μ. 
- panagiotisandriopoulos είπε... 
24 ώρες. Ούτε λεπτό παραπάνω. Να κατέβουν όλα όσα με αφορούν. Σας συνιστώ να αρχίσετε πάραυτα γιατί έχετε πολλή δουλειά! 
3/12/14 12:10 π.μ.
- amethystos είπε... 
Θά προσπαθήσουμε νά σώσουμε τήν τιμή σου φίλε. Στρωθήκαμε στή δουλειά.
3/12/14 12:29 π.μ.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο κ. Νικολαίδης κατέβασε τα σχόλια, αλλά κι εσείς τον τελευταίο καιρό τα έχετε μονίμως καταβασμένα. Ολο μηδέν και μηδέν βλέπουμε κάτω από τις αναρτήσεις.
Πού είναι τα 30 - 40 σχόλια που δημοσιεύατε παλαιότερα ? Δεν μπορούμε να πιστέψουμε ότι δεν γράφουν οι αναγνώστες. Γράφουν αλλά τα κατεβάζετε, ή μάλλον δεν τα ανεβάζετε καθόλου.
Θα έπρεπε το ιστολόγιο να έχη πιό ευρύ πνεύμα και να δέχεται πολλές απόψεις, ανεξάρτητα αν συμφωνεί με αυτές.

Ανώνυμος είπε...

Τι τα θες φίλε 4:43.
Ο Ανδριόπουλος είναι καλός παίκτης στο διαδίκτυο. Κατεβάζει αναρτήσεις και σχόλια που γράφονται εναντίον του. ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΑΣ. Εγω τον θαυμάζω γιατί δεν μπορώ να υπογράψω επώνυμα.

Related Posts with Thumbnails