Πέμπτη 3 Απριλίου 2008

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΥ 3


Τετάρτη, Απριλίου 2, μεσάνυχτα
Όπως περιμένω σκεφτικός, το αεροπλάνο να πετάξει, παρατηρώ τις σταγόνες της βροχής. Μικρές, ασήμαντες, πέφτουν εκεί που τις παρασέρνει ο αέρας, και να τες... έπεσαν και από τα παράθυρα του αεροπλάνου.
Μήπως τελικά έτσι είναι και ο άνθρωπος και τα έργα του;
Στο ύψος των σύννεφων όλα φαίνονται μικροσκοπικά, και πιο πάνω δεν βλέπονται καν!
Χρόνε, ταξιδεύω γιατί ψάχνω την Ιθάκη μου. Πού ή πώς να την βρώ; Την έχασα, την χάνω ακόμα πιο πολύ ψάχνοντας να την βρώ.

Ωχ! Ιθάκη μου...
Κοιτάω παντού αλλά... κανένα ίχνος. Η διαίσθησή μου με κατευθύνει στην καρδιά μου, μέσα μου. Ο δρόμος όμως για την καρδιά είναι γεμάτος από οδύνη και βάσανα. Δεν διστάζω. Επιμένω να βρώ την Ιθάκη και θα την βρώ!
Ωχ! Ιθάκη μου...
Προμηθεύς

φωτό: Ανδρέας Σμαραγδής

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ανοησίες!

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΜΗΘΕΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΣΕ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ? ΩΣ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ...ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΒΛΑΚΩΔΕΙΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ......ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΤΑΝΤΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΛΛΟΣ...
ΩΧ!! ΘΑ ΚΛΑΨΩ...ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ...ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ Μ ΕΑΥΤΑ.... ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΩ. ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΓΙΝΩ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ....ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ...ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.. ΚΑΙ ΜΗΝ ΔΩ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΠΑΛΙ..ΑΝΤΕ.. ΡΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΙ ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ? ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΚΛΑΨΩ...
"ΚΑΝΑΚΑΡΗΣ"

Ανώνυμος είπε...

προμηθεα ξερεις που θα βρεις την Ιθάκη σου?απο εκει που ήρθες.......καλα τι ήρθες να κανεις εδω?να λεσ τέτοιες βλακείες?αντε διάβασε λιγάκι....άντε γεια.....και να προσεχεισ σε παρακαλω

Ανώνυμος είπε...

όποιος του έρχεται να κλάψει, θα του στείλω χαρτομάντηλα, του προκάλεσα θλίψη, μη του προκαλέσω και οικονομική "κατάπτωση". δάκρυα πολλά πρέπει να χυθούν μέχρι να γίνουμε άνθρωποι που αναζητάνε το δύσκολο, το ψιλό, και το σοβαρό. ο καθένας έχει μια δική του Ιθάκη, είτε το ξέρει είτε όχι, και όποιος την βρει σώζεται και πέραν τούτο υποκρισία. να προσεξουμε παρακαλώ...
Προμηθεύς

Ανώνυμος είπε...

γεια σου φίλε Προμηθέα...

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΠΡΟΜΗΘΕΣ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΑΣΣΟΣ ΚΑΙ Ο ΙΣΤΟΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΡΑΚΙΑ? ΠΡΟΜΗΘΕΑ ΘΑ ΣΤΟ ΞΑΝΑ ΠΩ, ΚΑΤΣΕ ΔΙΑΒΑΣΕ ΛΙΓΑΚΙ. ΜΗΝ ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ. ΟΤΙ ΜΠΟΥΡΔΑ ΣΟΥ ΚΑΤΕΒΙ ΣΤΟ ΑΔΕΙΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΡΑΦΕΙΣ. ΑΜ ΔΕΝ ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ. ΕΣΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ 15 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΓΙΩΤΗΣ ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ...
ΑΦΟΥ ΔΙΨΑΣ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΟ? ΕΚΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΥΡΔΑ ΚΑΙ ΑΝ ΓΡΑΨΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ. ΚΑΙ ΕΔΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ?
ΡΕ ΤΑΚΗ ΜΗΝ ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΠΡΟΜΗΘΕΑ......ΕΝΤΑΞΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΟΜΕ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ......
ΦΙΛΙΚΑ.
"ΜΙΑΟΥΛΗΣ"

Ανώνυμος είπε...

- Ποιος με λέει τσιράκι;
- ο Κανένας!
- Μήπως με μπερδεύεις με τον Πολύφημο;;
Άλλωστε ένα χαιρετισμό έστειλα στον φίλο μου τον Προμηθέα(αν και πιστεύω ότι είναι ιεροσυλία να χρησιμοποιεί αυτό το όνομα, όπως κι συ, βέβαια ειρωνικά) που είναι σ' άλλη γη, μακρυνή...

Peter Saliba είπε...

ΧΑΙΡΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΡΟΜΥΘΕΑ! ΒΕΒΑΙΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΙΘΑΚΗ! Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ Ο ΚΑΪΝ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΕΡΑΝ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ, ΨΑΧΝΕΙ... ΕΤΣΙ, Η ΙΘΑΚΗ ΜΑΣ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΗΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΑΝΤΕ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΝΑΠΑΥΕΤΑΙ!
ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝΘΑΡΡΙΝΤΙΚΑ ... ΜΑΣ ΩΘΟΥΝ, ΜΑΣ ΠΕΙΘΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΣΠΡΟΧΝΟΥΝ!

ΕΡΩ ΣΟΙ ΠΑΛΙΝ, ΧΑΙΡΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΣΙΡΑΚΙ...ΠΟΥ ΕΗΣΟΥΝ ΕΣΥ ΡΕ???

Peter Saliba είπε...

ΝΑΙ ΝΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΑΛΥΣΙΔΑ!

Ανώνυμος είπε...

Χαλαρώστε ρε τσιράκια.COOL.Άντε μπράβο.Ο ένας κατηγορεί τον άλλο.ΞΕΦΤΙΛΑ!!!Άισχος.Τσιράκι ο ένας τσιράκι ο άλλος.Όλοι υποκριτές....Προμηθεύς,aller tassos,μιαούλης,.........Κατάντια!!

ARWEN

Ανώνυμος είπε...

ΑΧ!! ΚΑΛΕ ΒΑΛΤΕ ΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ.....

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΜΗΘΕΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΟΥ ΕΧΕΣΙ ΒΑΛΕΙ ΩΧ! ΙΘΑΚΗ ΜΟΥ.
ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΕΙ ΩΧ! ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ...ΓΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΟ...ΡΕ ΑΣΕ ΤΙΣ ΒΑΛΑΚΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΣΕ ΔΙΑΒΑΣΕ...
ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ

Related Posts with Thumbnails