Μάρκος Καμπάνης, Βατοπαίδι (1997). Ακρυλικά σε ξύλο |
Πολύ ενδιαφέρουσες – είναι αλήθεια – οι αντιδράσεις των εκκλησιαστικών κύκλων στην απόφαση του Συμβουλίου Εφετών για την προφυλάκιση του Ηγουμένου της Μονής Βατοπαιδίου Εφραίμ, ένεκα της γνωστής υπόθεσης των ανταλλαγών ακινήτων.
Παρακολουθώντας τις αντιδράσεις και τη λογική τους καταγράφω τις παρακάτω σκέψεις που μου ήρθαν αβίαστα:
1.Μόλις την περασμένη Τρίτη 20 Δεκεμβρίου τα ΜΜΕ, που έχουν πάρει εργολαβία την αθώωση Εφραίμ, πανηγύριζαν για τη Νέα αθώωση στην υπόθεση Βατοπαιδίου.
Συγκεκριμένα το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Αθηνών, με το υπ. αρ. 2087/2011 βούλευμά του έκανε δεκτή την πρόταση του Εισαγγελέα και έκρινε αθώους του Μοναχούς από την κατηγορία της άρνησης μαρτυρίας επειδή αυτοί αρνήθηκαν, όταν κλήθηκαν, να καταθέσουν ως μάρτυρες στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής το 2008 που διερευνούσε την υπόθεση των ανταλλαγών της Λίμνης Βιστωνίδας με ακίνητα του Δημοσίου.
Στις 20 Δεκεμβρίου η Ελληνική Δικαιοσύνη ήταν καλή. Στις 23 Δεκεμβρίου όταν το Συμβούλιο Εφετών αποφάσιζε την προφυλάκιση Εφραίμ, η Δικαιοσύνη έγινε “άδικη, παράνομη, σκληρή” και δεν ξέρω τι άλλο. Τι είδους λογική είναι αυτή, άραγε;
2.Όλοι όσοι διαμαρτύρονται για την απόφαση της προφυλάκισης επικαλούνται και τις “άγιες μέρες των Χριστουγέννων”. Λησμονούν (;) όμως ότι ο ηγούμενος Εφραίμ πήρε αναβολή (νομίζω δύο φορές) προκειμένου να παρουσιαστεί άμα τη “θριαμβευτική” επιστροφή του από την Αγία Ρωσία (όπου είχε μεταβεί με την Αγία Ζώνη) στην ανακρίτρια. Άρα, η όλη διαδικασία πήρε το δρόμο της με βάση την 30η Νοεμβρίου, οπότε έληξε η απολογία Εφραίμ και με δεδομένη την διαφωνία Ανακρίτριας και Εισαγγελέως για την προφυλάκισή του, φτάσαμε στην 23η Δεκεμβρίου.
3.Είδαμε αρκετούς ιεράρχες της Εκκλησίας της Ελλάδος να διαμαρτύρονται έντονα για την απόφαση της προφυλάκισης, λέγοντας μάλιστα ότι σκοπός είναι να “χτυπηθεί η Εκκλησία, ο μοναχισμός, το Άγιον Όρος” και άλλα παρόμοια. Λένε, επίσης, ότι δεν είναι δυνατόν να οδηγείται στη φυλακή ο ηγούμενος Εφραίμ, όταν τόσοι άλλοι “εγκληματίες” κυκλοφορούν ελεύθεροι κ.ο.κ. Δηλ. οι σεβαστοί μας ιεράρχες μπαίνουν στον πειρασμό της σύγκρισης. Ο καλός και οι κακοί! Σκέπτομαι, λοιπόν, με τη λογική τους, ήτοι της σύγκρισης: Όταν έμπαινε στη φυλακή, “ως ο τελευταίος εγκληματίας” - όπως λένε και για τον Εφραίμ- ο συνεπίσκοπός τους Αττικής – τότε – Παντελεήμων (ο πρώτος Δεσπότης στη νεώτερη ιστορία που φυλακίστηκε), γιατί δεν αντέδρασαν; Αντιθέτως, κατάπιαν τη γλώσσα τους; Και σημειώσατε ότι ο Παντελεήμων δεν βαρυνόταν με κατηγορίες όπως αυτές του Εφραίμ. Ήταν πολύ πιο “ιδιωτική” η υπόθεσή του (διένεξη με το μοναστήρι του Αγ. Εφραίμ). Τότε δεν υπήρχε “σχέδιο” εναντίον της Εκκλησίας και τα γνωστά που λένε κατά καιρούς; Τα ίδια ισχύουν και για την υπόθεση του φυλακισμένου Αρχιμ. Ιάκωβου Γιοσάκη, ο οποίος έχει και κάτι αθωωτικές αποφάσεις στο ενεργητικό του.
4.Η υπόθεση Εφραίμ ξεσήκωσε θύελλα διαμαρτυριών και επιστολών στο διαδίκτυο και όπου αλλού. Έχουμε δηλαδή μια σφοδρή διαμαρτυρία απέναντι στην απόφαση της Δικαιοσύνης. Υπάρχει ανάλογο προηγούμενο; Πότε άλλοτε πολίτες τόλμησαν να διαμαρτυρηθούν τόσο έντονα για μια δικαστική απόφαση; Και μάλιστα επικαλούνται και την ρωσική παρέμβαση, σα να είναι αυτή η επιβεβαίωση της στάσης τους! Μιλάνε για τη “θριαμβευτική πορεία” του Εφραίμ στη Ρωσία και για τη δόξα που είχε εκεί, ενώ εδώ... Το ερώτημα είναι αν ο θρίαμβος ήταν του Εφραίμ ή της Αγίας Ζώνης. Εκτός και αν Εφραίμ και Αγία Ζώνη ταυτίζονται. Αν είναι έτσι, να ξέρουμε να θεωρούμε πλέον ότι ο φύλακας ενός λειψάνου ή κειμηλίου αιώνων, δεν είναι απλώς φύλακας αλλά είναι ο ίδιος το ιερό σέβασμα. Και η τιμή προς αυτό αντανακλά ίσα στο πρόσωπο του φυλάσσοντος! Ήμαρτον Κύριε!
Και με την ευκαιρία, να εκφράσω για άλλη μια φορά την αντίθεσή μου στην ασύδοτη – πλέον – περιφορά λειψάνων ανά την οικουμένη, και μάλιστα χάριν προσωπικής καταξίωσης - και όχι μόνο- όπως συνέβη στην περίπτωση Εφραίμ.
5.Κάποιοι είπαν ότι η προφυλάκιση Εφραίμ συνδέεται με την επιθυμία κάποιων να “καταστρέψουν τις ελληνορωσικές σχέσεις”! Δηλαδή ο Ηγούμενος Εφραίμ είναι μέρος της διμερούς εξωτερικής πολιτικής; Οι σχέσεις Ελλάδος – Ρωσίας επηρεάζονται από τον Εφραίμ; Γιατί αν είναι έτσι, τότε μιλάμε για άλλου είδους “παιχνίδια” που παίζει ο Αγιορείτης Ηγούμενος.
Αυτά προς το παρόν. Η επικαιρότητα τρέχει, οπότε μπορεί να επανέλθουμε.
29 σχόλια:
συμφωνω απολυτα η περιπτωσισ του αττικης δεν εχρηζε συμπαραστασεως απο τους αρχιερεισ και δη αποτον τοποτηρητην αττικης κ νικολαον και απο τους σημερινους κληρικους που καλως τον υπερασπιζονται δεν ειναι αδικια που εκανε εγκλειστος ο παντελεημων οδε σεβ ιωσηφ ως αρχιερευς τουοικουμενικου θρονου δεν πρεπει με τις αστοχες επισημανσεις του ανοιγει την ορεξη της ρωσικης εκκλησιας και γιατι συνεχιζει να δημοσιογραφει στην ρομφεα
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΞΑΙΡΕΘΗΚΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΥΘΥΝΗ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ. ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΟΚΟΣΜΙΚΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ. ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΟΥ ΓΡΑΙΚΙΣΤΑΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ. ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΟ ΟΣΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΚΑΚΩΣ ΜΠΗΚΕ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΡΩ. ΟΙ ΔΕ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΣ ΣΤΕΥΣΟΥΝ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΞΑΝΑΥΠΟΥΡΓΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΟΣΟΥΣ ΕΝΗΓΗΣΑΝ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΕΦΡΑΙΜ -ΑΛΛΑ ΔΕ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ- ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΕΚΡΙΝΑΝ ΤΟ ΑΝΕΥΘΥΝΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ. ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΝΑΣ ΞΕΝΟΣ ΘΕΣΜΟΣ - ΦΟΡΕΑΣ Ή Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ,ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΤΥΠΟΙΣ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΑΝΕΛΕΗΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ
ποσοι επεσκεφθησαν τον εν φυλακη παντελεημονα εκ των διαμαρτυρομενων κληρικων φυσικα ο παντελεημων δεν ηταν ουτε σωτηρικος ουτε καντιοτικος ουτε του βασιλοπουλου ορθοδοξος τυπος ουτε υποκριτης εν φυλακη ημην και ουκ επεσκεψασθεμε τι θα απολογηθουμε εν ημερα κρισεως
αραγε η ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ την οποια μετεφερε στην ρωσια ηταν μονον ο αγιασμος του λαου η και αποκτησις ισχυρης πολιτικης και εκκλησιαστικης στηριξεως του εφραιμ Ο ΘΕΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ
Ρε κακομοίρη το κερί του Παντελεήμονα το θυμάσαι;
ΙΣΟΝΟΜΙΑ
Αν δεν κάνω λάθος ο πανοσιολογιώτατος αρχιμ. κ Εφραίμ διώκεται όχι επειδή είναι ηγούμενος στην Ιερά Μονή Βατοπαιδίου, αλλά επειδή είναι ύποπτος για τη τέλεση παράνομων πράξεων. Οπότε προς τι το τόσο δάκρυ για τον "ηγούμενο";
Eύχομαι ο άνθρωπος να είναι αθώος και ν΄ αποδοθεί ξανά άσπιλος στο διακόνημά του, αλλά ο νόμος, θέλουμε δε θέλουμε διακρίσεις δεν κάνει ανάμεσα σε ηγούμενους και λαϊκούς...Γιατί ακούγοντας τον Μητροπολίτη Μεσογαίας κ. Χατζηνικολάου να μέμφεται την Eλληνική Δικαιοσύνη ενόμισα προώρας ότι - όσον αφορά το ποινικό δίκαιο - άλλοι νόμοι ισχύουν για κληρικούς και άλλοι για λαϊκούς... Aλλά - και εδώ - κάμνει λάθος μεγάλο ο (τέως αγιορείτης ιερομόναχος και νυν δεσπότης εις το κλεινόν άστυ) κ. Χατζηνικολάου.
απορω πως η συμπαραστασις της ιερας κοινοτητος που καλως εξεδοθη δεν εδοθη και στο αμεν γρ
Γιατί ο οικουμενικός Πατριάρχης δεν μίλησε , γιατι δεν συμπαραστάθηκε στον σεβαστό γέροντα Εφραίμ;
Μήπως χαίρεται για αυτή την κατάληξη;
Λέω μήπως;
Έχεις δίκιο σε όσα λές κ.Παναγιώτη
εκτός από ένα:Όπως κι αν έχει το πράγμα και όσο κι αν τράβηξε ΔΕ θα
έπρεπε να γίνει η προφυλάκιση αυτές
τις ημέρες,γιατί έτσι δόθηκε ΔΙΠΛΗ
τροφή στους υπερασπιστές του ηγου-
μένου Εφραίμ!Σε ότι αφορά την υπόθε
ση θα έπρεπε ΔΙΠΛΑ του να ευρίσκον
ται ΟΛΟΙ όσοι με οποιονδήποτε τρό-
πο συνείργησαν στα "κακουργήματά" του!!Δε νομίζω να πιστεύει κανείς ότι εξαναγκάσθηκε κάποιος,ώστε να παρανομήσει μαζί του!ΜΕΣΑ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΙ!!!!!!!!!
είδησης, ελάχιστοι Αρχιερείς (ΑΙΣΧΟΣ "ΑΓΙΟΙ"!), ακόμα πιο ελάχιστοι πολιτικοί και βέβαια, χιλιάδες απλών πιστών, πήραν σαφή θέση υπέρ του Γέροντα Εφραίμ, καταδιωκώμενου από τα εγχώρια τσιράκια των αμερικανοεβραίων και λυσσασμένων χριστιανομάχων γραικύλων!
Εμείς αναρωτιόμαστε: Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος δεν οφείλει να πάρει άμεσα θέση για το θέμα;
Υπενθυμίζουμε, πως το Άγιον Όρος ανήκει στην δικαιοδοσία του: Επομένως, η συντονισμένη επίθεση των σιωνιστικών κέντρων εναντίον του, είναι επίθεση και εναντίον του Πατριαρχείου και ολόκληρης της Ορθοδοξίας!
Τι περιμένει λοιπόν; Εντάξει, καταλαβαίνουμε ότι η θέση του είναι λεπτή, αλλά με τη σιωπή του χαίρονται οι πληρωμένοι εχθροί της Εκκλησίας!
Ελπίζουμε να αφουγκραστεί τον πιστό λαό, που ήδη βράζει με την απροκάλυπτη επίθεση του αντίχριστου παρακράτους Χριστουγεννιάτικα, στην καρδιά της Ορθοδοξίας!
Πράγματι, όταν οδηγήθηκε στις φυλακές ο Παντελεήμων, κανείς "αδελφός" του Επίσκοπος, εκτός ελαχίστων περιπτώσεων, δεν ενδιαφέρθηκε. Αλλά, πώς να ενδιαφερθούν, αφού ο Παντελεήμων ποτέ δεν ανήκε στο οργανωσιακό και παρεκκλησιαστικό κλάμπ που τα τελευταία χρόνια σέρνει την Εκκλησία. Η "αδικία" στο πρόσωπο του Εφραίμ τους πόνεσε, για την ωμή παρέμβαση του τότε Υπουργού Δικαιοσύνης στο θέμα της καθαίρεσης, ενώ είχε προηγηθεί αθωωτικό βούλευμα υπέρ του Αττικής, μουγκαμάρα. Δεν πειράζει... Ο Θεός είναι μεγάλος! Ο νόμος ο πνευματικός ισχύει. Ηλθε η ώρα να γευθούν και οι εκπρόσωποι της υποκρισίας και του ευσεβισμού τη γλύκα του κάγκελου. Περαστικά σας...
DIABASA STO APOTEIXISI GR ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΑΤΟΝ ΣΕΒ ΙΩΣΗΦ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΤΟΥ Κ ΤΣΟΛΟΓΙΑΝΝΗ ΕΧΥΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΜΑΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΤΟΥ ΘΡΟΝΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ....... ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΜΑΣ ΦΡΥΑΤΤΟΥΝ ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΝ ΣΙΩΠΑ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΤΤΟΥΝ ΚΑΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΤΟΥ
γιατι ο τσολογιαννησ στο σχολοι εναντιον του ΙΩΣΗΦ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΠΑΛΑΙΟΦΙΛΟ ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΑ ΜΕταξυ τους εννοω τις οργανοσιακες καταβολες
Προφυλάκιση Εφραίμ = Υπόθεση Ξεπλύματος Βρώμικων Χεριών
ΥΓ-1. Αι χείρες αύται, αφού εξεπλύθησαν λίαν καλώς εν τω αίματι αυτού, διέλαμψαν εν μέσω βαθείας χριστουγεννιάτικης νυκτός μιαν βαθυχρόαν φαιοπράσινην όψιν. Ως εκ τούτου εικάζεται πως ανήκουν εις το ειδεχθές είδος "Χουντοπασόκους Τροϊκάνους Τσουκάτους Τζοχατζοπουλέους", ον χθαμαλετάτης ηθικής υποστάσεως...
ΥΓ-2. Συγχωρήσατέ μοι τας αιρετικάς προς τον ιστοχώρο σας απόψεις μου.
Πολυ ρηχες βρισκω τις θεσεις σας
κ.Ανδριοπουλε,χωρις κανενα βαρος.
Οτι το μισειτε το πετροβολατε επι
μονιμου βασεως.Και ειναι φυσικο επειδη φορατε γυαλια ενος συγκεκρι-μενου τυπου και δεν σας επιτρεπουν
να εισαστε αντικειμενικος στις
κρισεις σας.
Εγω ενα γνωριζω και τουτο χωρις να
εχω νομικες γνωσεις:
" μεσα " δεν παει αυτος που εριξε την σφαιρα και σκοτωσε αλλα αυτος που του ειπε: "ριχ' του" δηλ.δεν παει κανεις απο τους φυσικους ενοχους αλλα ο ηθικος αυτουργος.
ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΜΑΣΤΕ.
Χρ.Δρ.
ρε κακομοιρη το κερι του παντελεημονα το θυμασαι παρακαλω αυτον που εγραψε το σχολιο η οποιον γνωριζει να μου το εξηγησει διοτιν το αγνοω
Άλλο πάλι και τούτο:" μεσα " δεν παει αυτος που εριξε την σφαιρα και σκοτωσε αλλα αυτος που του ειπε: "ριχ' του" δηλ.δεν παει κανεις απο τους φυσικους ενοχους αλλα ο ηθικος αυτουργος.
Ας φωνάξουμε όλοι μαζί:ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΕΞΩ!!!
Καλά το πάτε οι εφραιμολάγνοι!Και έδρα στη Νομική με το καλό...
Το φαινόμενο Εφραίμ είναι το πιο κραυγαλέο των τελευταίων ετών. Ανάλογα φαινόμενα με αγιορείτες βυσσοδομούν δεκαετίες και όσοι τα ψέγουν κατηγορόυνται ως εχθροί της Εκκλησίας και του μοναχισμού-ας μην ακπλησσόμαστε λοιπόν για την κατάληξη αυτών των φαινομένων και ας ανανήψουμε για να μην δούμε και χειρότερα.Αντιγράφω απο την ´´ΣΥΝΑΞΗ`` τχ.120,σελ.39, απο κείμενο του π. Βασ.Θερμού με τίτλο ´´Του Θεού συνεργούντος; Επτά συν ένα αρρωστήματα του σημερινού μοναχισμού´´: ´´Το μεγάλο πρόβλημα στην περίπτωση της συγκεκριμμένης μονής (εν.Βατοπαιδίου) με την οποία, καλως ή κακώς, σκανδαλίστηκε το πανελλήνιο, ήταν πως η επιχειρηματολογία την οποία ανέπτυξαν η ίδια και οι φίλοι της προς υπεράσπισή της επικεντρώθηκαν αποκλειστικά στο ζήτημα της νομιμὸτητας των συναλλαγών με το δημόσιο. Αγνοήθηκαν πλήρως μια σειρά απο εκκλησιαστικά και πνευματικά ζητήματα, όπως αν είναι πνευματικά σκόπιμο ένα μοναστήρι να διαθέτει τέτοιας έκτασης ακίνητη περιουσία,ΑΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΠΟΙΜΑΝΘΉ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΆ ΜΙΑ ΑΔΕΛΦΌΤΗΤΑ ΤΗς ΟΠΟΊΑς Ο ΗΓΟΎΜΕΝΟς ΧΑΡΑΚΤΗΡΊΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΌΣΗ ΕΞΩΣΤΡΈΦΕΙΑ,.πόσο συγκεντρωμένοι στα μοναχικά τους καθήκοντα μπορούν να είναι μοναχοί οι οποίοι διαρκώς συναλλάσσονται με υπουργεία και με τράπεζες και με το διαδίκτυο, πόσο συμβατές με την αναχώρηση εκ του κόσμου είναι συζητήσεις γύρω απο τα χρηματιστήρια και τους συμβολαιογράφους κ.ο.κ.``
ο σάλος
@ο σάλος, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
Οποιος θέλει, ας ρίξει και μιά ματιά σε αυτό το φοβερό ντουκουμέντο...
http://www.imdleo.gr/diaf/2007/061-st_Nilus-anaxwr_eikonos_Panagias.pdf
Ιωάννης
Παναγιώτη, ἕνα σοβαρὸ πρόβλημα εἶναι ἡ ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΗ, δηλαδὴ ἢ κρίση ὅτι χρειάζεται νὰ ληφθεῖ στὴν προκειμένη περίπτωση αὐτὸ τὸ ἔκτακτο μέτρο. Ὅπως γράφεται ὀρθῶς αὐτὲς τὶς μέρες παντοῦ, ἡ προφυλάκιση θεσπίστηκε γιὰ (α) κατηγορούμενο πολὺ ἐπικίνδυνο νὰ ξαναδιαπράξει ἀδικήματα μέχρι τὴ δίκη (serial killers κλπ) καὶ (β) κατηγορούμενο ποὺ ἔχει προετοιμαστεῖ γιὰ νὰ διαφύγει στὸ ἐξωτερικό. Ἡ προφυλάκιση γιὰ τὸν Ἐφραὶμ εἶναι τελείως "κουφή", ἄσχετα ἀπὸ τὸ ὅλον τῆς ὑπόθεσης ποὺ εἶναι ἀλλουνοῦ παπᾶ εὐαγγέλιο. Μᾶς ὁδηγεῖ στὴν ὑποψία ὅτι ὁ κόσμος θέλει αἷμα, καὶ προτιμοῦν νὰ τοῦ τὸ δώσουνε παρὰ νὰ τὸν ἀφήσουν νὰ ἀσχοληθεῖ π.χ. μὲ τὶς μειώσεις μισθῶν.
Ὅταν βάζουμε, ἔνθεν κακεῖθεν, χίλια ἄλλα πράγματα μέσα ("χτυπᾶνε τὴν Ὀρθοδοξία καὶ τὴ Ρωσία" λέει ὁ ἕνας, "ἰσότητα ἀπέναντι στὴ δικαιοσύνη, ἂν ἦταν πολίτης θὰ φυλακιζόταν" λέει ὁ ἄλλος) τὸ ΥΠΑΡΚΤΟ ζήτημα ποὺ εἶναι τὸ "κουφὸ" τῆς προφυλάκισης ἐξαφανίζεται καὶ τὴ θέση του παίρνει ἠ ἀρένα γιὰ πολέμους ἀξιῶν.
Σωτ. Μητραλ.
Ο Ανωνυμος [27.12.2ο11 ωρ.11.17] δεν καταλαβε το σχολιο μου.Του εξηγω λοιπον οτι οι φυσικοι
αυτουργοι της"υποθεσης Βατοπαιδιου"
παραμενουν εξω ελευθεροι και πηγαινει μεσα ο-υποτιθεμενος-ηθικος
αυτουργος.Ας μας εξηγησει λοιπον αν
αυτο ειναι απονομη "δικαιης δικαιο-
συνης". Αν ο γεροντας ΕΦΡΑΙΜ ηταν ενοχος θα καθοταν στην Ρωσια και θα τους αφηνε ολους τους πολιτικους να τρε-χουν και να μη φθανουν και ιδιως ο
Πεταλωτης ,εργο του οποιου ειναι ολη αυτη η υποθεση.Ας μη ξεχναμε οτι εχει,ως δικηγορος,αναμειχθει
ενεργως σ'αυτην.Τωρα απο θεσεως ισχυος κινει,οπως αυτος επιθυμει,
τα νηματα του ολου εργου ΤΟΥ.
Χρ.Δρ.
Ο "ανώνυμος 11.17" σας παρακαλεί να εκφράζεστε σαφέστερα, έτσι ώστε να μη θεωρείτε οτι σας αδικεί.Στην ουσία των λεγομένων σας,η επαίσχυντη και κατάπτυστη παραγραφή των ευθυνών των πολιτικών συνενόχων του,ουδόλως αθωώνει τον Εφραίμ. Το περί υποθετικής παραμονής στη Ρωσία επιχείρημα σας είναι έωλο,καθώς το οτι δεν ανέμενε την εξέλιξη της προφυλάκισης,ουδόλως αποτελεί τεκμήριο αθωότητας.Και για να συνοψίσουμε, θεωρείτε πως όλη αυτή η τεράστια μεσιτική δραστηριότητα που ανέπτυξε,συνάδει με την ιδιότητα του;Από που κι ως που μια λίμνη αποτελεί ιδιοκτησία προς διαπραγμάτευση;Ό χορός ανταλλαγών δισεκατομμυρίων εν μέσω φτώχειας και ανέχειας είναι ένδειξη χριστιανικού φρονήματος;
Αν έχετε την καλοσύνη απαντήστε μου,παρότι είμαι προετοιμασμένος για την επανάληψη στερεότυπων,προσφιλών στους υπερορθόδοξους κύκλους,
συνομωσιολογιών..
Κατ΄αρχην δεν ζητατε την"κεφαλη επι πινακι" των φυσικων αυτουργων με το ιδιο παθος που ζητατε για τον γεροντα ΕΦΡΑΙΜ .Ετσι αδικειτε την αλλη πλευρα καταφωρα.Επιμενω να θετω το ερωτημα: οι φυσικοι αυτουργοι δεν θα προφυλακισθουν;
Οσον αφορα την ιδιοκτησια της λιμνης φαινεται πως δεν εχετε διαβασει οτι το ιδιο το κρατος ανεγνωρισε την ιδιοκτησια της Μονης απο την δεκαετια του '20. Αλλο τωρα που μετανοιωσε γιατι εχει αξια και ζηταει να την παρει
πισω.Κλεινοντας θελω να σας εκφρασω
την απορια μου:" Απο ποτε διωκεται
κανεις επειδη δεν εχει χριστιανικο φρονημα,ενω εκ της ιδιοτητος του ωφειλε να εχει;"
Χρ.Δρ.
Στην υπόθεση Παντελεήμονα Μπεζενίτη δεν υπήρξε υπεράσπιση επειδή όλοι οι Αρχιερείς είχαν ακούσει τις κασέτες με τους ερωτικούς διαλόγους του Μπεζενίτη. Είναι γνωστός ο τρόπος με τον οποίο τον διαφύλαξε ο Χριστόδουλος για να μην δικασθεί υπό του Συνοδικού Δικαστηρίου περί αυτής της ιδιωτικής πτυχής της ζωής του.
Αγαπητέ Χρ.Δρ.,η ανακύκλωση των ίδιων θέσεων και ανούσια είναι και καταχρηστική προς το ιστολόγιο που μας φιλοξενεί,οπότε αυτή είναι η τελευταία μου τοποθέτηση επί του θέματος,για το οποίο πήρα ήδη σαφή θέση,ανεξάρτητα από την δυσκολία ή την απροθυμία σας να την αναγνωρίσετε.Η ανάρτηση αφορά το σκέλος της συμμετοχής Εφραίμ,οπότε αναγκαστικά αυτό θα σχολιαστεί.Σε αντίστοιχη ανάρτηση περί πολιτικών ευθυνών,δε θα μιλούσαμε περί Εφραίμ,αλλά περί Βουλγαράκη,Πελέκη,Ρουσόπουλου και λοιπών.Η όποια επιμονή να μπαίνουν αυτά τα δυο στο ίδιο μίξερ πάντοτε,δείχνει οτι κάποιοι υπερασπίζονται,ηθελημένα ή άθελα, την ισότητα στην ανομία και την ατιμωρησία.Όσον αφορά την Βιστωνίδα,απ'οσο γνωρίζω η δικαστική απόφαση την παραχωρούσε στο Δημόσιο,το οποίο ως "εκ θαύματος" απεσύρθη από την διεκδίκηση της και εν συνεχεία την ελαβε ως αντάλλαγμα(σημειωτέον πρόκειται για προστατευόμενη και άρα μη οικοδομήσιμη περιοχή)έναντι της παραχώρησης ακινήτων εκατοντάδων εκατομμυρίων στο Βατοπέδι.Όσο δε αφορά την πνευματική/θεολογική διάσταση του θέματος,την οποία και θίγω σε προηγούμενο σχόλιο,δεν περίμενα οτι κάποιοι αναγνώστες ενός τέτοιου blog θα δυσφορούσαν με την ανάδειξη της.Αν βέβαια έγραφα για την "ανίερη" πράξη της προφυλάκισης εν μέσω Χριστουγέννων μάλλον το πνευματικό σκέλος θα λαμβανόταν περισσότερο υπόψιν..
Εν τέλει,δεν ζητώ κανενός την κεφαλή επί πίνακι όπως γράψατε,αλλά ούτε και διαθέτω επιλεκτικές ευαισθησίες..
1. Εάν στην υπόθεση Μπεζενίτη ελήφθη υπ'όψιν μόνον η κοσμική νομοθεσία και καταδίκη-που ΜΟΝΟ αυτή ελήφθη δηλαδή είναι σίγουρο..- διερωτάται κανείς γιατί όχι και στην υπόθεση Ευφραίμ! Η Ελλαδική Σύνοδος κατεδίκασε τον Μπεζενίτη χωρίς ουσιαστική δίκη διότι ΗΞΕΥΡΕ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΑ ΣΕΠΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ σε περίπτωση ουσιαστικής δίκης κλπκλπκλπ....!!!! Εξάλλου, μην ξεχνάμε, εκκρεμεί ακόμη το έκκλητο Μπεζενίτη στον Οικ.Πατριάρχη!
2. Ουδείς σοβαρός παραβλέπει το ότι σειρά ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΠΕΡΙ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ.., επί σειρά ετών δεν εκτελούνται και ο νοών νοείτω... και ως εκ τούτου η περί Ευφραίμ σπουδή οξύμωρος!
3. Ουσιαστική πτυχή του ζητήματος Ευφραίμ δεν καλύπτεται, δυστυχώς, από τα μέσα ενημερώσεως: το τί θα πράξει η Ελληνική Πολιτεία έναντι των οχλήσεων στο νομικό της πολιτισμό που δέχεται κατ' αυτάς από "ομόδοξο κράτος..." εκκλησιαστικώς δεν ενδιαφέρει! Το ενδιαφέρον εκκλησιαστικώς είναι η άμεση σύγκληση της Κανονικής Επιτροπής του Οικ.Πατριαρχείου και της αντιστοίχου Συν.Επιτροπής Δογματ.και Νομοκανονικών ζητημάτων της Εκκλ.Ελλάδος ώστε να εξεταστεί κανονικώς εάν και κατά πόσον έχει διαπραχθεί το αντικανονικό αδίκημα της "εισπηδήσεως εις αλλότριον Εκκλ. επαρχίαν" υπό της Εκκλησίας του ως άνω εξονομασθέντος Κράτους!
Ως γνωστόν το κράτος αυτό τυγχάνει "νόμω κρατούν" επί της Εκκλησίας υπερεκπερισσού! σε σύγκριση με την κατά Ελλαδιστάν Εκκλησία..
4. Σεσοφισμένα μυθεύματα και ονειροπλασίες περί εξόδου των "ξανθών γενών" στη Μεσόγειο κλπκλπκλπ-καλλιεργούμενα δυστυχώς και υπό μερίδος "γερόνδων και πνευματικών" εν Αγίω Όρει και Ελλάδι και όχι μόνο, απεκκλησιάζουν το λαό του Θεού και όχι μόνον...!
5. Διορθόδοξα ζητήματα όπως η απονομή Αυτοκεφαλίας, υπό του Οικ.Πατριάρχου, στην Εκκλησία της Ουκρανίας και αναγραφή του Αρχ.Κύπρου εις τα Δίπτυχα, εις θέσιν πρό του Ρωσίας, είναι πάντοτε παρόντα και επίκαιρα και, βεβαίως, αναμένουν τις επ΄αυτοίς αποφάνσεις της Εκκλησίας!
πολυ σωστο το αρθρο σας και βαζει καποια πραγματα στη θεση τους...
Βεβαια οταν γραφτηκε δεν ειχε λαβει χωρα η θεαματικη εξοδος και αποχωρηση του ΓΕΡΟΝΤΟΣ απο το μοναστηρι...
προξεξτε παρακαλω ποιοι τον πλαισιωνουν.... Μουλατσιωτης και παπαροκαδες που τωρα εκαναν στροφη προς την νηψι και την ασκησι αφου δεν επιασε το ροκ!
ειναι οι ιδιοι που χειροκροτουν και εξω απο τον Κορυδαλλο....
Οσο για την περιοδεια του ΓΕΡΟΝΤΟΣ στη Ρωσια και στην βοηθεια που του παρεχει το "ξανθον γενος" καλυτερα να μην γραψω τιποτα....
Το κακο της υποθεσης ειναι οτι με τον ενα η τον αλλο τροπο θα τον "αγιοποιησουν" τελικα τον Γεροντα....
θα μου πειτε βεβαια εδω "αγιος" ειναι ο Καποδιστριας δεν θα βρεθει και ενα μικρο φωτοστεφανο για τον Εφραιμ!!!
καλη χρονια σε ολους!
επιτρεψτε μου και κατι ακομη μετα το σχολιο μου 28/12/11 5.06μ.μ.
επιτελους αυτος ο λαικισμος και η δημαγωγια οτι η αποφαση για τον Γεροντα εληφθη παραμονη Χριστουγεννων ας σταματησει ... το Αγιον Ορος θα εορτασει την Γεννησι του Θεανθρωπου στις 7 ιανουαριου 2012 ηγουν με το παλαιο ημερολογιο...
εκει ακομη ειναι περιοδος νηστειας και προετοιμασιας δια την εορτην
ευχαριστω για την φιλοξενια
μια και ειναι οι μέρες αυές έχει κάνει κανείς απο τους σχολιαστές την αυτοκριτική του; δεν λεω οτι ειναι αγγελούδι ο Εφραίμ, αλλά φοβαμαι πως όλοι αυτοί που επιτίθενται λαύροι εναντίον του, μαλλον θα ειναι χειρότεροι!.....
Δημοσίευση σχολίου