Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2010

ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΑΠΕΜΕΙΝΕ ΜΟΝΟΣ...



Ουρανομήκεις ιαχές, δοξαστικά ακατάπαυστα, εκδηλώσεις τιμητικές σχεδόν παραληρηματικές, εκδόσεις υψιπετείς... για τον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο. Κι όμως ήταν αρκετή μια “ιδιωτική” συζήτηση του πατρινού αρχιμανδρίτη Κύριλλου Κωστόπουλου για να μας πει – αποκαλύφθηκε και δεν διαψεύστηκε - ότι ο μακαριστός ήταν απλώς ένας ομοφυλόφιλος, ο οποίος, μάλιστα, χειροτονούσε ομοφυλόφιλους.
Μπροστά σ' αυτή την κατά Κύριλλο εκδοχή, απλώθηκε μια βαθειά σιωπή... Κανείς δεν τόλμησε να αντιπαρατεθεί, κανείς δεν ψέλισε το παραμικρό, κανείς – ούτε κληρικός ούτε λαϊκός – δεν βρήκε μια λέξη συμπαθείας για ένα κεκοιμημένο αρχιεπίσκοπο, ο οποίος παραδόθηκε βορά στο απύλωτο στόμα ενός “καθαρού” αρχιμανδρίτη.
“Επίσημα χείλη”, είπαν πως θα ξεκαθαρίσουν την υπόθεση. Ένα μήνα μετά δεν έχει κουνηθεί φύλλο.
Το θέμα είναι καθαρά ηθικό. Όχι βέβαια κατά την “ηθική” του Κ.Κ., αλλά κατά την ηθική του Ευαγγελίου. Την πιστεύει κανείς άραγε;

24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι αυστηρός που είσαι... Επειδή το έιπε ο Κύριλλος σημαίνει ότι ισχύει;

Ανώνυμος είπε...

Δεν μιλάει κανείς και υποψιάζομαι δύο τινά. Ή ο Κύριλλος έχει δίκηο, ή οι ευεργετηθέντες από τον Μακαριστό Χριστόδουλο τον πρόδωσαν, αφού έκαναν την δουλειά τους και σήμερα δεν ευρίσκεται εν ζωή. Γι αυτό και στράφηκαν αλλού.
άραγε που είναι αυτά που έγραφε ο Χριστόδουλος γιά την ανανέωση της Εκκλησιαστικής διοίκησης και την οργάνωση των Μητροπόλεων?
Όλοι κάνουν τα παπιά .

Ανώνυμος είπε...

Eίναι ντροπή για ιερωμένο να μιλάει κατ'αυτόν τον τρόπο για κεκοιμημένο, ο οποίος βρίσκεται ενώπιον του κριτηρίου του Θεού. Ο π. Κύριλλος διεκδικούσε την επισκοπή Πατρών' θα ήταν ομοφυλόφιλος εαν εξελέγετο; Γιατί όλα αυτά ο π. Κύριλλος τα λέει μετά απο πέντε χρόνια και δεν τα έλεγε όσο ζούσε ο μακαριστός; Τόση χριστιανική παρρησία διαθέτει ώστε να "σκιαμαχεί;"
Αλλά ο π. Κύριλλος κατηγόρησε και τους εκλεγμένους κατα την αρχιεπισκοπεία Χριστόδουλου ως "τοιούτους". Κανείς δεν διαμαρτυρήθηκε, ούτε ζήτησε την "κεφαλήν του επί πίνακι"' γιατί άραγε; αποδέχονται την κατηγορία;
Όσο για την αλλαγή στην εκκλησιαστική διοίκηση.....πρώτα θα γίνει η δευτέρα παρουσία και μετά...είναι σαν τον σοσιαλισμό του ΠΑΣΟΚ.
ο σάλος

π. Ν.Σ. είπε...

Αγαπητέ Παναγιώτη τι περίμενε κανείς από τους επίγονους των Φαρισαίων;

Αναρωτιέμαι αν ο π.Κύριλλος και οι όμοιοι του (και είναι πολλοί) νιώθει κάτι διαβάζοντας τα μεγαλοβδομαδιάτικα ΟΥΑΙ;

...ξέρεις πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να κατηγορήσουν τους άλλους για χίλια δυό "κουσούρια" γιατί έτσι νομίζουν ότι "κρύβουν" τις αμαρτωλές ροπές τους.

...επίσης ισχύει πως αν τον είχε κάνει δεσπότη (αποφεύγω τον όρο επίσκοπος) ο Μακαριστός τώρα θα του έγραφε την αγιολογία του.

...οι υποκριτές και οι γλύφτες δεν έλειψαν ποτέ από την Εκκλησία!

Να μου θυμήσεις σε παρακαλώ να στείλουμε τα "χρόνια πολλά" στον Κύριλλο τις Απόκριες!

ΒΥΕ!

Ανώνυμος είπε...

το "π" διπλα στα αρχικα Ν.Σ. προσπαθει να παραπέμψει σε ιερωμένο, ετσι; αλλα γιατι ο γράφων παρασύρθηκε στο τέλος και εγραψε bye; προδοθηκε. γιαυτο σας λέω οτι τα περισσότερα σχόλια αυτου του ιστολογίου τα γράφει ο /οι ιδιος/οι ανθρωπος/οι....κριμα......

Ανώνυμος είπε...

Άραγε ο Κύριλλος θα εμφανηστεί στις λατρευτικές εκδηλώσεις για τον Πολιούχο της Πάτρας; Τι θα κάνουν οι Αρχιερείς και πρώτος ο Πατρών; θα λειτουργήσουν μαζί του; θα του δώσουν την ευχή τους; Ο νυν Αρχιεπίσκοπος τι θα πεί;

Ανώνυμος είπε...

Θα συμφωνήσω εκθύμως με τον π.Ν.Σ.
σε ό,τι αφορά το κρύψιμο των κου-
σουριών κάποιων ανθρώπων με τη δια-
λάληση των κουσουριών των άλλων,ό-
ποια κι αν είναι αυτά!Είναι σαν την κολοβή αλεπού του μύθου!
Ωσαύτως θα συμφωνήσω με το σάλο γι
α το σοσιαλισμό του ΠΑΣΟΚ,που είναι
χειρότερος από το Θατσερισμό του περασμένου αιώνα!Αλλά όλοι μεμφόμα
στε όλους τους άλλους ωσάν εμείς να είμαστε άγγελοι!Ο Χριστός είπε βγάλε πρώτα το ΔΟΚΑΡΙ από το μάτι σου και μετά βγάζεις το σκουπιδάκι από το μάτι του αδελφού σου,αλλά αυτά είναι ΨΙΛΑ γράμματα και-κυρί
ως-για τους κληρικούς-!!!

Δημήτρης είπε...

O π. Φιλόθεος Φάρος έχει γράψει για την αθλιότητα της εκκλησιαστικής διοίκησης και μάλιστα λέει χαρακτηριστικά ότι είναι χειρότερη και από τη μαφία γιατί ακόμη και στη μαφία υπάρχουν κανόνες σεβαστοί από όλες ενώ στην εκκλησία χρησιμοποιείται κάθε ανέντιμη μέθοδος προκειμένου να εξοντοθεί ο ... αδερφός.
Τα έγραψε αυτά, υπάρχουν σε βιβλία κι όμως κανείς δεν κουνήθηκε. Γιατί; Δεν είναι αυτονόητη η απάντηση;

Ανώνυμος είπε...

Σιγή νεκρική πάντως ! Γιατί ; Μήπως ενοχη σιωπή; Τι απέγιναν οι έρευνες ; Δεν απέδωσαν καρπούς ; Μήπως. Ζούμε στην εκκλησιαστική ζούγκλα ; Στην πραγματική ζούγκλα ισχύει το δίκαιο του ισχυρού . Στην προκειμένη περίπτωση ισχύει μάλλον το δίκαιο του μικρότερου ! Τυχαίο ;....

Ανώνυμος είπε...

κ. Παναγιώτη Ανδριόπουλε, απορώ με την υπομονή του π. Κυρίλλου απέναντι στην ασέβεια και την εμπάθειά σου απέναντί του, πώς δεν έχει αγανακτήσει ακόμα μαζί σου.

Ο Αρχιμανδρίτης Κύριλλος Κωστόπουλος είναι ακέραιος κατά πάντα ποιμένας της εκκλησίας και εκκλησιαστική προσωπικότητα με υψηλή πνευματικότητα και εκκλησιαστικό ήθος όπως έχουν πει μεταξύ άλλων γι' αυτόν και οι αείμνηστοι Αγιορείτες Διορατικοί Γέροντες π. Ευφραίμ Κατουνακιώτης, και π. Παϊσιος στην Παναγούδα, που τον γνώρισαν.

Γι΄ αυτό βγάλε τα εισαγωγικά από τη φράση "καθαρού αρχιμανδρίτη" και αφαίρεσε τη φράση "απύλωτο στόμα".

Γιατί αν δε φοβάσαι το Νόμο και τη μήνυση που μπορεί να σου κάνει, φοβήσου όμως τον Θεό ο οποίος οργίζεται εναντίον όσων κατ' εξακολούθηση Τον παροργίζουν διώκοντας τίμιους εργάτες του Ευαγγελίου.

Η εκκλησιαστική ιστορία ας σε διδάξει πάνω σε αυτό μιας και είσαι και θεολόγος.

N.M.

Ανώνυμος είπε...

Προς π.Ν.Σ. (9:50 π.μ.).

Το ορθό είναι «επιγόνους» και όχι «επίγονους». Παύσετε επιτέλους να προκαλείτε το γλωσσικό μας αίσθημα με τους σολοικισμούς και βαρβαρισμούς σας.

Ανώνυμος είπε...

ΣΑΣ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ Ο ΠΑΤΡΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΤΟΝ Π.ΚΥΡΙΛΛΟ, ΓΙΑΤΙ Ο ΕΝΑΣ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟ.ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ Ε.Δ.Ε ΤΙ ΕΓΙΝΕ?ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ?

Ανώνυμος είπε...

δεν τα μάθατε; αύριο το πόρισμα,,,,,,
χαχαχαχα....

Ανώνυμος είπε...

Έχω μια μούντζα για καθένα που επιχειρεί ή θα επιχειρήσει να ξεκαθαρίσει την υπόθεση, καθώς επίσης και με μεγάλη μούντζα για τον Κ.Κ. Η σιωπή είναι το σωστό και θα ήταν το σωστό απ' την αρχή. Πιθανό να ήταν ο χειρότερος, όταν όμως τα βάζεις με πεθαμένους, έχεις μπει στον τάφο τους και βρωμάς κι εσύ νεκρίλα. Ο θάνατος τον βρήκε, όπως και θα βρει όλους μας. Ξεθάψτε τον λοιπόν για να βεβαιωθείτε για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις. Το σκουλήκι ροκανίζει τη σάρκα και το μυαλό των ζωντανών, περισσότερο απ' ότι των πεθαμένων. Όχι άλλοι πτωματοβάμωνες, χριστιανόσχημοι διαβόλοι! Κάποιοι απ' τους ζωντανούς είναι τόσο κακοί, που έρχομαι να βεβαιωθώ, ότι ο Χριστόδουλος πήγε στο Θεό κι εκείνος τον συγχώρησε! Φίλε blogger, νομίζω πως κακώς αναρτήθηκε.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε των 12:54 μούτζωσες κληρικούς και το χέρι σου θα μείνει άλιωτο. Ο Θεός είναι μακρόθυμος γι' αυτό ανέχτηκε το Χριστόδουλο να Τον σταυρώνει επί δέκα χρόνια. Γι' αυτό ανέχεται και εσάς, αλλά καλού κακού να έχετε το νου σας!!!

Ανώνυμος είπε...

δεν ντρεπόσαστε μωρέ να συζητάτε με τέτοιο ιταμο τρόπο για ενα νεκρό; απο πότε σας ανατέθηκε η Κρίση; και λετε πως εχετε σχέση με την Εκκλησία...τι παραδείγματα δίνετε... και αν βρέθηκε ενας αρρωστος ψυχικά βλέπε Κωστόπουλος και ειπε κατι γιατι εσεις αναμασάτε ολες τις αηδίες του καθενός;

Ανώνυμος είπε...

15 Νοεμβρίου 2010 1:02 μ.μ.
Αντί να επιτιμάς, αγαπητέ φίλε, τους σχολιαστές, καλύτερα να επιτιμήσεις εκείνους που τον εκμεταλλεύτηκαν όσο ήταν ζωντανός και πανίσχυρος, γιά να κάνουν διάφορα πρός δική τους και μόνο ωφέλεια..., και τώρα ανέχονται να σκυλεύεται βάναυσα η μνήμη του έστω και από ψυχικά αρρώστους όπως γράφεις...ελπίζω να συμφωνείς ότι δεν κοστίζει τίποτα μιά σχετική ανακοίνωση που, έστω αυτό, να πληροφορεί πως ο κατήγορος είναι επιτέλους ψυχασθενής....ή πως η εφημερίδα που δημοσίευσε το σχετικό άρθρο δεν είναι αξιόπιστη...ή πως αναμένεται πόρισμα σχετικής έρευνας...

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ των 15/11/10 1:02 μ.μ.

όταν ηρεμήσεις σου προτείνω να δεις το άρθρο του Θ. Γιαλκέτση στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία 11/8/96 με τίτλο : «To Xρέος της Αλήθειας – Τα τελευταία μαθήματα του Μισέλ Φουκώ στο Μπέρκλεϊ».

Εκεί ο Φουκό κάνει ανάλυση για το ρόλο του Ιωάννη του Χρυσοστόμου στη διάσωση της αρχαιοελληνικής στάσης της «παρρησίας» ως της στάσης «του λέγειν την αλήθεια» που μετά το Χρυσόστομο χάθηκε για το Δυτικό Στοχασμό.

Νομίζω ότι το άρθρο αυτό ταιριάζει στην περίπτωση του συγγραφέα και διανοητή Αρχιμανδρίτη Κύριλλου Κωστόπουλου ο οποίος υπηρετεί διαχρονικά με έλλογο, συνετό και υπεύθυνο τρόπο την αλήθεια χωρίς να υπολογίζει το προσωπικό κόστος σε αντίθεση με άλλους που υπηρετούν τα προσωπικά τους συμφέροντα.

Στο προτείνω επίσης γιατί εκτός των άλλων, στο κείμενο αυτό του Φουκό μπορεί να δει κανείς και τον εαυτό του, κάτι που για μένα ήταν ενδιαφέρον.

Καλή ανάγνωση.

skeptomenos

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΤΟ ΙΕΡΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΚΗΛΙΔΩΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΗΛΩΝΕΙ ΚΑΤΑ ΤΕΤΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΕΝΑΝ ΚΕΚΟΙΜΗΜΕΝΟ ΙΕΡΑΡΧΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ.ΓΙΑ ΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΙΩΝ ΤΟΥΣ.ΑΝ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΕΙΧΕ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΚΑΤΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΤΙΣΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΑΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΟΣΟ ΗΤΑΝ ΕΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΡΑ.ΑΠ ΟΣΟ ΞΕΡΩ ΟΜΩΣ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΛΕΣΕ ΣΕ ΑΠΟΛΟΓΙΑ!

Ανώνυμος είπε...

Aνώνυμε των 1.02 μ.μ

Συνιστώ φιλικά αν έχεις χρόνο να μελετήσεις Μάρκο Ασκητή, Ιωάννη Κλίμακος και Carl Jung και να δοκιμάσεις να "καθρεφτιστείς" στα κείμενά τους.

Οσοι μελετούν αυτούς τους τρεις, ωφελούνται πολύ, γιατί μετά κινδυνεύουν λιγότερο να "προβάλλουν" τον εσωτερικό τους κόσμο στους άλλους και έτσι αληθεύουν περισσότερο στις κρίσεις τους.

Αυτή άλλωστε είναι μια ωφέλεια που προκύπτει πάντα από τη σοβαρή μελέτη.(Ποτέ βέβαια από το κουτσομπολιό και την ανώνυμη εμπάθεια).

Οι άδικες, και εμπαθείς κρίσεις για τους άλλους, γυρίζουν στο κεφάλι των λεγόντων, και κάποτε τους συμβαίνουν αυτά που επιπόλαια και αναληθώς αποδίδουν στους άλλους, -αν βέβαια δεν πάσχουν ήδη από αυτά.

Και όπως λέει ο Θεολόγος Γρηγόριος "μαζί με όποιους πεθάνουν, θάβεται και ο φθόνος".(ΕΠΕ,10,Μ).

Ανώνυμος είπε...

Με αφορμή τη συζήτηση μπορούμε να πούμε ότι στην Ιστορία οι μεγάλες προσωπικότητες κρίνονται διαχρονικά και εν ζωή και μετά θάνατον.

Παράδειγμα ο Αυτοκράτορας και Άγιος, Μέγας Κωνσταντίνος.

Υποκατάσταση της Κρίσης του Θεού (και άρα αμαρτία έναντι του Θεού) είναι να πει κάποιος ότι ο τάδε θα πάει στον Παράδεισο ή στην Κόλαση. Αυτό μόνο ο Θεός το γνωρίζει για όλους μας. Κανείς –όσο ψηλά κι αν βρίσκεται- δε μπορεί να κάνει πρόβλεψη γι΄ αυτό.


Το να πει όμως κάποιος για κάποιον ότι έχει αυτό ή εκείνο το ελάττωμα ή το πάθος (το οποίο βεβαίως πράγματι πρέπει να έχει), αυτό ούτε υποκατάσταση της Κρίσης του Θεού αποτελεί, ούτε κρίση είναι , ούτε κατάκριση.

Είναι μια απλή διαπίστωση σαν αυτές που όλοι μας κάνουμε καθημερινά εφ’ όσον είμαστε λογικά, σκεπτόμενα όντα.

Ανώνυμος είπε...

O ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ.ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ.

Ανώνυμος είπε...

Τι έχουν να πουν οι απανταχούν χριστοδουλικοί για το video του Τζίμη Πανούση, που αφήνει υπονοούμενα για το μακαριστό χριστόδουλο και για τις προτιμήσιες τους; Μήπως πρέπει να κάνουν και σ' αυτόν καμιά μήνυση, όπως ο νταλάρας!

http://www.youtube.com/watch?v=mxqKF3KzCLk&feature=related

Ανώνυμος είπε...

Εάν, φίλε 20 Νοεμβρίου 2010 10:58 π.μ., μένουν απαθείς μπροστά στις κατάπτυστες δηλώσεις ενός αρχιμανδρίτη ο οποίος ακόμη δεν έχει κληθεί σε απολογία....πολλώ μάλλον δεν θα ενδιαφερούν γιά έναν πιό μακρυνό κατήγορο του μακαριστού όπως είναι ο πανούσης....!

Related Posts with Thumbnails