Διαβάστε, αγαπητοί συνοδίτες, στην Ιδιωτική Οδό ένα διαφορετικό αφιέρωμα στην εορτή της Αποτομής της Κεφαλής του Τιμίου Προδρόμου.
Το Συναξάρι της Αποτομής
H Hρωδιάς του Μασνέ
Η Σαλώμη του Στράους
Η Σαλώμη του Καβάφη
Η Σαλώμη του Λουδοβίκου των Ανωγείων
9 σχόλια:
ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΡΕ ΝΑ ΚΗΛΙΔΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΜΝΗΜΗ ΠΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΒΑΠΤΙΣΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΒΑΦΗΔΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΟΥΣ ΤΟΥ ΛΟΥΔΟΒΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΝΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΟΣΜΙΚΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΥΦΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ;;;;
Εχεις αλλοτριωθει τελειως Ανδριοπουλε.
Και μας παριστανεις και τον θεολογο.
Τι ειναι αυτες οι αηδιες;
Λιγη ντροπη και λιγη συστολη δεν βλαπτει.
Εμενα τον Ορθοδοξο μου φτανει το αναγνωσμα οπως το εχει η Γραφη και οχι οπως παρουσιαζονται αυτες οι αηδιες.
Αγαπητοί ανώνυμοι.Ειλικρινά λυπάμαι, διότι δεν καταλάσατε ότι η Εκκλησία δεν είναι μόνον γιά να καλύπτει τις θρησκευτικές νευρώσεις σας, αλλά τα θέματά της έχουν γίνει και στοιχεία πολιτισμού. Μουσικής,ποίησης,ζωγραφικής, γι αυτό μην κατηγορείται τον αξιόλογο θεολόγο κ. Ανδριόπουλο επειδή τα παρουσιάζει. Άλλωστε πρώτα έβαλε το συναξάρι του Αγίου.
θΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΝΕΥΡΩΣΕΙΣ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑΝ ΟΛΟΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ (θΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ... ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ), ΥΠΟ ΠΟΙΑ ΜΟΡΦΗ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ (ΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ) ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΤΕΡΩΝ ΥΠΟ ΜΟΡΦΗ ΕΡΩΤΑΠΟΚΡΙΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΝ ΕΙΧΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΩΣ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΜΟΝΟ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ "ΔΙΑΛΛΑΚΤΙΚΟΤΑΤΟΥΣ" ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ
ΜΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ Σ' ΑΥΤΟ ΙΔΙΩΣ ΤΟ BLOG ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΡΩΤΑΠΟΚΡΙΣΕΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΠΩΘΗΚΕ.
Τι υποκριτική κακότητα... Τα "ουαί" μάλλον γι' αυτούς ειπώθηκαν, τους ανώνυμους του ιστολογίου τούτου.
ΑΠΛΩΣ ΕΦΕΡΑ ΕΝΑ (ΑΝΤΙ)ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
Ας απενεργοποιήσουμε τώρα και το caps lock...
ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ, ΣΤΗΝ ΞΗΡΟΚΡΗΝΗ ΒΟΣΠΟΡΟΥ, ΕΔΟΘΗ ΗΔΗ Η ΔΕΟΥΣΑ ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ, ΔΙΑ ΤΩΝ ΣΕΠΤΩΝ ΧΕΙΛΕΩΝ ΤΗΣ Α.Θ.Π. ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΜΑΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ, ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΞ'ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΠΝΕΟΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗ ΚΑΤ' ΕΠΙΓΝΩΣΙΝ ΖΗΛΟΝ ΠΕΡΙ ΤΑ ΔΙΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΘΡΗΣΚΕΙΑΚΑ, ΟΙΤΙΝΕΣ ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ ΕΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΑΝ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΤΗΝ ΔΙΑΒΟΗΤΟΝ "ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ", ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΡΟΣ ΚΑΛΥΨΙΝ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΥΤΩΝ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΟΥ ΧΕΙΜΩΝΟΣ, ΕΙΣ ΟΥΔΕΝ ΛΟΓΙΖΟΜΕΝΟΙ, ΚΑΙΤΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΤΙΝΕΣ ΕΞ ΑΥΤΩΝ..., ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝ ΑΓΙΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΠΟΡΕΙΑΝ ΑΥΤΗΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΣΧΑΤΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ KAI, ΩΣ ΠΡΟΣΦΥΩΣ ΕΔΗΛΩΘΗ ΥΠΟ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΩΝ ΧΕΙΛΕΩΝ, ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟΝ "ΠΡΟΣ Ε Ξ Ω-ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΝ". ΙΔΟΥ ΛΟΙΠΟΝ Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΠΡΟΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ:«Ευγνωμονούμε τον Θεό των πατέρων μας διότι μας αξίωσε να γεννηθούμε μέσα σ’αυτήν την Εκκλησία και να βαπτισθούμε μέσα στην κολυμβήθρα της Ορθοδόξου Εκκλησίας και διατηρούμε αυτή την σώζουσαν πίστιν της Ορθοδόξου Εκκλησίας ακαινοτόμητον και ακατάτμητον. Πολλές φορές, όπως γνωρίζετε, υπάρχουν οι εντός εισαγωγικών «υπερ-Ορθόδοξοι», οι οποίοι κατηγορούν το Πατριαρχείο μας και τας άλλας Ορθοδόξους Εκκλησίας διότι διεξάγουν διαλόγους με τους μη Ορθοδόξους Αδελφούς μας, διότι έχουμε διαφόρους επικοινωνίας και ανταλλαγές επισκέψεων.
Και πως θα γινόταν διαφορετικά στον 21ο αιώνα, να μέναμε απομονωμένοι μέσα στο κέλυφος μας ο καθένας με αυτάρκειαν και αυταρέσκειαν, χωρίς να επικοινωνούμε, χωρίς να διαλεγόμεθα, χωρίς να δίδουμε μαρτυρία της Ορθοδόξου Πίστεως μας;
Τελευταίως αυτοί οι αδελφοί μας, οι οποίοι διαπνέονται από υπερβάλλοντα ζήλον, εκυκλοφόρησαν μιαν «Ομολογίαν Πίστεως» στην Ελλάδα, εις την οποίαν, ούτε λίγο ούτε πολύ, λένε ότι αυτοί που δεν υπογράφουν αυτήν την Ομολογίαν, αυτοί που έχουν διαλόγους και επικοινωνίαν με τους ετεροδόξους, αυτομάτως θέτουν εαυτούς εκτός Εκκλησίας. Τους ευχαριστούμε πολύ διότι μας εξωεκκλησιάζουν. Προσεχώς θα πάρουν την δέουσαν απάντησιν από το Οικουμενικό Πατριαρχείον, διότι αυτά τα πράγματα είναι απαράδεκτα.
Όταν όλη η Ορθόδοξος Εκκλησία και όχι μόνον το Οικουμενικόν Πατριαρχείον, αλλά εν Πανορθοδόξω Συνόδω, αποφασίζει να διεξάγει θεολογικούς διαλόγους και να έχει επικοινωνία με τους ετεροδόξους για να βρούμε που συναντώμεθα και πως μπορούμε να επανέλθουμε εις την ενότητα της πίστεως της πρώτης χιλιετίας, όταν-λέγω-όλοι οι Ορθόδοξοι, οι επίσημες Εκκλησίες, εν Συνόδω αποφασίζουν υπέρ αυτών των διαλόγων, πως μπορεί ένα άτομο ή πλείονα άτομα να διαφοροποιούνται από τας αποφάσεις των Συνόδων των Εκκλησιών των και να επικρίνουν τας Συνόδους και τους Προκαθημένους ότι έχουν αποκλίνει από την Ορθόδοξον πίστιν;».
Δημοσίευση σχολίου