O Aρχιεπίσκοπος Κύπρου Χρυσόστομος δεν παίζει. Μίλησε για τιμωρία όσων κληρικών και μοναχών συμμετείχαν στις πρόσφατες διαδηλώσεις εναντίον του Διαλόγου Ορθοδόξων και Ρωμαιοκαθολικών που διεξήχθη στην Κύπρο. Και το έπραξε.
Στη σημερινή συνεδρία της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Κύπρου πάρθηκε απόφαση για διενέργεια ανακρίσεων, από τους οικείους Μητροπολίτες Τριμυθούντος και Κιτίου, επιβολή ποινών και τελική απόφαση της Συνόδου.
Το αμάρτημα των “αντι-οικουμενιστών” είναι ότι θεωρούν εαυτούς φύλακες της Ορθοδοξίας, ομολογητάς της πίστεως κ.ο.κ. ενώ οι διαλεγόμενοι και οι μη υπογράφοντες τις “Ομολογίες Πίστεως” είναι μειοδότες – το λιγότερο – έχουν αμβλυμένη συνείδηση και τα τοιαύτα.
Δεν πρόκειται για δύο στρατόπεδα, όπως φαίνεται εκ πρώτης όψεως. Πρόκειται για μια νοσηρή και πλανεμένη εν ταυτώ κατάσταση, η οποία διεκδικεί πρωταγωνιστικό ρόλο ως “πιστός λαός”.
Ευτυχώς όμως η Εκκλησία πορεύεται ερήμην αυτών των μεσσιανισμών και των σωτήρων, οι οποίοι αν αισθάνονται άβολα μπορούν να προσχωρήσουν σε μια άλλη Εκκλησία της αρεσκείας τους. Η Ορθόδοξη Εκκλησία στην Πάφο επαναδιατύπωσε σύσσωμη την θέση της για διάλογο. Καλά θα κάνουν να το χωνέψουν αυτό κάποιοι κληρικοί και μοναχοί οι οποίοι “φουντώνουν” και όσους λαϊκούς επηρεάζουν “πνευματικά”, ήτοι φασιστικά.
Αλλιώς, η γραμμή που χαράσσει ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου είναι η ενδεδειγμένη. Η δέουσα τιμωρία και το όποιο επιτίμιο, προκειμένου να έλθουν εις εαυτόν οι αλλόφρονες υπερορθοδοξούντες.
Και ο Κύπρου Χρυσόστομος αποδεικνύει έτσι πως δεν φοβάται τους "αντι-οικουμενιστές" και τις τρισάθλιες μεθόδους τους, όπως δυστυχώς συμβαίνει με πολλούς Ιεράρχες της Εκκλησίας της Ελλάδος. Αναδεικνύεται ασυμβίβαστος και αίρεται υπεράνω "ισορροπιών" και λοιπών τερτιπιών.
30 σχόλια:
Ευτχώς που η Εκκλησία της Κύπρου δεν ασχολήθηκε με την ομολογία της πίστεως-αλλιώς ποιός μαζεύει τους "ομολογούνες" απο τη αυτοικανοποίηση οτι αξίζουν-δες τί γίνεται στην Πάτρα με κείμενα του παπα-Τάσου, που παρουσιάζεται ερμηνευτής και εκτιμητής των αποφάσεων της Ι.Σ.Ι. Χαρακτήρισε την απόφαση της Ι.Σ.Ι, ως εκ του Αγ. Πνεύματος εμπνευσμένη επειδή εκτιμά ότι στοιχεί στη δική του νοοτροπία( ό,τι θέλει καταλαβαίνει βέβαια),αν όμως ήταν άλλη η απόφαση; ( που είναι), τί θα έλεγε;
Δεν είναι βλασφημία αυτό να κατεβάζει το Άγιο Πνεύμα τόσο χαμηλά και να δικαιώνει τον εαυτό του;αυτό δεν τομ τόλμησε η ΙΣΙ, το τόλμησε ο παπα-Τάσος!!!!!!
Το Ζουμπούλι.
μπράβο του που δεν φοβήθηκε μια χούφτα φανατικών και ξεκαθάρισε την θέση της Εκκλησίας.
ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΤΟ ΥΒΡΕΟΛΟΓΙΟ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΝΕΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ.
http://apotixisi.blogspot.com/2009/10/normal-0-false-false-false_8386.html#comments
Ανώνυμος είπε...
"Ευτυχώς όμως η Εκκλησία πορεύεται ερήμην αυτών των μεσσιανισμών και των σωτήρων, οι οποίοι αν αισθάνονται άβολα μπορούν να προσχωρήσουν σε μια άλλη Εκκλησία της αρεσκείας τους.
Και ο Κύπρου Χρυσόστομος αποδεικνύει έτσι πως δεν φοβάται τους "αντι-οικουμενιστές" και τις τρισάθλιες μεθόδους τους, όπως δυστυχώς συμβαίνει με πολλούς Ιεράρχες της Εκκλησίας της Ελλάδος. Αναδεικνύεται ασυμβίβαστος και αίρεται υπεράνω "ισορροπιών" και λοιπών τερτιπιών".
Τα πατραπάνω μας τα γράφει και πάλι ο παλληκαράς που προσφέρει το μπλόγκ του σε όλους τους ομοφιλόφιλους του βρωμόκοσμου.
Αλήθεια γιατι προτιμάει αυτούς να προβάλη;
Λέει μία παροιμία: Οτι καθένας αρέσει να ασχολείται, αυτό και επιθυμεί.
Πάντως ας μαθη ο παπόφιλος θολολόγος, ότι εμείς δεν θα μείνουμε σε μία εκκλησία ομοφυλοφίλων.
Σαν τη δική του εκκλησία, όπως κατάντησε.
Θα τους φτύσουμε και θα φύγουμε.
Και θα τους παρη ο διάβολος.
27 Οκτώβριος 2009 9:31 μμ
ντροπη σας όλων και των "ενωτικων" και των "ανθενωτικων" για να σας βάλω στη σωστή σας διάσταση. αυτό το κόλλημα με το διάλογο των εκκλησιών (μεγάλη μπαρούφα αυτή)και των δύο παρατάξεων με εκφράσεις κερκίδας γηπέδου, ειναι απαράδεκτη. μ'αρέσει που επικαλείστε και το Αγιο Πνεύμα! δεν ντρέπεστε καθόλου; Οσο για τον Πάφου μη ξεχνάτε ότι οι παπάδες στην Κύπρο πολιτικολογούν ακατάπαυστα με αποτέλεσμα να φτάσουν το νησί στα σημερινά του χάλια (πολιτικά εννοώ) εξ αιτίας του Μακάριου που ήθελε να γίνει κομματάρχης και πολιτικός.
Δ.Γ.
Ο ΙΛΑΡΙΩΝ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ.
ΔΙΚΑΙΩΝΕΣΑΙ ΠΑΛΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ
Διαβάζω στο
http://www.romfea.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=3355&Itemid=2
Ο Πρόεδρος του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων του Πατριαρχείου Μόσχας ο Σεβασμιώτατος Αρχιεπίσκοπος Βολοκολάμσκ κ. Ιλαρίωνας συναντήθηκε με τον επικεφαλής της Ρωμαιοκαθολικής επαρχίας Βιέννης Καρδινάλιο Christoph Schönborn.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης η οποία πραγματοποιήθηκε στη Βιέννη, συζητήθηκαν τα πρόσφατα αποτελέσματα των εργασιών της Μικτής Επιτροπής Θεολογικού Διαλόγου μεταξύ Ορθοδόξου Εκκλησίας και Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας, που πραγματοποιήθηκαν στην Πάφο από 17 έως 23 Οκτωβρίου.
Οι συνομιλητές συμφώνησαν στην ανάγκη πιο στενής συνεργασίας της Ορθοδόξου Εκκλησίας και της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας, και στην προστασία των χριστιανικών ηθικών και πνευματικών αξιών.
Ο Αρχιεπίσκοπος Ιλαρίωνας τόνισε την σκοπιμότητα αυτού του είδους συνεργασίας, ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα του θεολογικού διαλόγου, διότι «πρόκειται για την κοινή υπεράσπιση των θεμελιωδών αρχών της διάρθρωσης της χριστιανική κοινωνίας, πράγμα, το οποίο αποτελεί μια κοινή αποστολή των εκπροσώπων του παραδοσιακού χριστιανισμού της Ευρώπης».
Τέλος, ο Αρχιεπίσκοπος Ιλαρίωνας και ο Καρδινάλιος Schönborn συζήτησαν το δημογραφικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η σύγχρονη Ευρώπη, όπως επίσης και το θέμα των σχέσεων μεταξύ του χριστιανισμού και του Ισλάμ.
Ετσι φέρονται προκαθήμενοι παλαιφάτων αυτοκεφάλων εκκλησιών όπως η εκκλησία της Κύπρου και τα παλαίφατα πατριαρχεία που κουβαλούν στην πλάτη τους παράδοση και ιστορία αιώνων. Και από την άλλη έχουμε κάτι γιαλαντζί πατριαρχεία και αυτοκέφαλες εκκλησίες νεόφυτες που μας παριστάνουν τους θεματοφύλακες της ορθοδοξίας, μηδέ της φαιδρής εκκλησίας της ελλαδος εξαιρουμένης με τον φαιδρό Μητροπολίτη Πειραιως και τους άλλους αστείους, που παριστάνουν τους ορθοδόξους. Για ρωτήστε τον Πειραιώς: Γιατί έγινε επίσκοπος στο κλίμα του οικουμενικού πατριαρχείου και μετά έφυγε νύκτα από εκεί και τωρα μας το παίζει τάχα και σπουδαίος μητροπολίτης?
Για όλους αυτούς τους γελοίους τάχα ορθόδοξους ταιριάζει η λαϊκή παριμοία: Η Αλεπού δέκα χρονών και το αλεπουδάκι 11.
ΟΡΚ
http://agiabarbarapatras.blogspot.com/2009/10/blog-post_4464.html
ΟΡΚ
Αφού «έτσι φέρονται τα παλαιφατα πατριαρχεία» αν έχεις τα κότσια πες μας και για τον παποκαισαρισμό του Μακάριου και το 1 δισεκατομμύριο ευρώ των μπιζνών του χαλιφάτου που ακούει στο όνομα «Εκκλησία της Κύπρου»
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=274600&dt=21/06/2009
Πολύ σωστά τα λέει ο Ο.Ρ.Κ.! Ο Πειραιώς που έφυγε σε μιά νύχτα από τον Καθεδρικό των Αθηνών -λόγω Χριστοδούλου...- και πήρε μετά ταύτα των οματιών του γιά να φορέσει το χρυσό καπέλλο.... Αλλά πταίει πρωτίστως το Πατριαρχείο που του έδωκε απολυτήριο! Χωρίς αυτό δεν ήταν εφικτό να επανέλθει στην Εκκλησία της Ελλάδος και τώρα να το παίζει τιμητής της Ορθοδοξίας και της Ενοποιητικού Δυνάμεως του Αγ.Πνεύματος! Γνωρίζει άραγε ο Άγ.Πειραιώς πως τα σχίσματα βλασφημούν και αναιρούν το Άγιο Πνεύμα και την Βασιλεία του Θεού επί της γής ήτοι την Εκκλησία; Αλλά θα μου πείτε αυτός την Εκκλησία την έχει για φορέα κρατικής εξουσίας, νόμω κρατουμένην χρυσαίς κρατικοδιαίταις αλύσεσι......αυτό τον συμφέρει προφανώς! να ζει τη ζωή του ήτοι να περνάει καλά.....
Aν είναι αλήθεια αυτό πού υποψιάζομαι οτι αυτός ο απίστευτος τύπος ο ΟΡΚ είναι καί επίσκοπος τού πατριαρχείου,θα'χη πραγματικά πολλή πλάκα.
Οι ανυπόστατες λάσπες σας εναντίον του Πειραίως επιστρέφουν σ' εσάς λασπολόγοι της ανομίας.
Υπενθυμίζω για τον άγιο Πειραιώς όπως είχα γράψει σε παλαιότερη ανάρτηση και το πως εξελέγη Μητροπολίτης Πειραιώς... με την "μεσολάβηση" του συμμαθητή του Κ. Καραμανλή...
Όσον αφορά το blog Αποτείχιση του οποίου έχω διαβάσει αναρτήσεις για διάφορα θέματα (Ρωμαικαθολικούς, Γυναίκες, Παλαιοημερολογήτες!!! κ.α) έχω να κάνω 3 παρατηρήσεις.
1ον
Οι περισσότεροι από τους γράφοντες στην καλύτερη περίπτωση είναι πλανεμένοι φανατικοί, στην χειρότεροι δαιμονόπληκτοι.
Διαβάζοντας τους μπορείς να αισθανθείς τη λύσσα και την κακία τους για οτιδήποτε και οποιονδήποτε διαφορετικό από αυτούς.
2ον
Είναι ολοφάνερη η σεξουαλική τους στέρηση-διαστροφή, στοιχείο και αυτό της αυτοικανοποιητικής και ναρκισσιστικής ψυχοπαθολογίας τους.
Δυστυχώς οι άνθρωποι αυτοί δεν θεραπεύονται με Πνευματικό αλλά με Ψυχίατρο.
3ον
Τέτοια φαρισαϊκή και συνάμα "παπαρώδη" οίηση, έπαρση και αλαζονεία θα ζήλευε και ο φαρισαίος της παραβολής.
Και για να αντιστρέψω τα λόγια του Κυρίου μας "τα έργα α εγω ποιώ κακείνος ποιήσει και μείζονα τουτων ποιήσει" αναφερόμενος στα χάλια των ορθοδοξιστών... θα τα έβαζα στο στόμα του Αντιδίκου και πρωτεργάτου κάθε σχίσματος και αίρεσης στην Εκκλησία. Όντως αυτοί οι "ενάρετοι υπερασπιστές της Ορθοδοξίας", το σατανικό και βλάσφημο σχίσμα -έργο του πατέρα τους, του Διαβόλου-προσπαθούν να το κάνουν με κάθε τρόπο βαθύτερο και αθεράπευτο...
"...εκ γαρ του καρπού το δένδρον γινώσκεται"
...και ένα σχόλιο για τον ΟΡΚ: πραγματικά εύχομαι να είναι επίσκοπος μιας και η παρρήσια του λόγου είναι "ιερά ράβδος" για τους αλαζόνες και ασχημονούντες που θέτουν προσκόμματα στο έργο της Εκκλησίας.
...τοις δε απειθέσι και ευτραπέλοις, χρω αυτή, ράβδω επιστυπτική, ράβδω παιδεύσεως!
Εύγε!
Ν.Σ
Βεβαίως και είναι Επίσκοπος! λίγη μελέτη των σχολίων του δήλον τούτο ποιεί!
Ποιος ειναι ο ΟΡΚ βρε παιδια; Επισκοπος αποκλειεται παντως με τέτοιο χαμηλο ήθος και αντορθοδοξο πνευμα.
Μήν παίρνεις ορκο,εχουμε δει καί χειρότερα.
Αγαπητοί μου,
Επειδή λόγος περί του Μακαρίου εγένετο ανωτέτω, να υπενθυμίσω ότι ο Κύπρου Μακάριος, ενδεχομένως άκων, κατεχράσθη τον ενθαρχικό του ρόλο, λόγω κακής επιρροής από τον ελλαδιτικό εθνικισμό. Λησμόνησε και αυτός και λησμονούν και άλλοι ότι, ο μοναδικός και γνήσιος "Εθνάρχης" της Ρωμιοσύνης όπου γης, είναι ένας και μοναδικός, ο Πατριάρχης του Γένους...
ΟΡΚ
O Πατριάρχης της ΣΙΑ που πήγε φυτευτός με το αεροπλάνο του Τρούμαν θές να πεις.
Έλεος τα τοτέμ και τους ανέγγιχτους ιερούς ταύρους.
Αναφέρομαι σε όλους του Οικουμενικούς Πατριάρχες από της Αλώσεως εως και σήμερον. Εν τω προσώπω τους αντικατοπτρίζεται η Ρωμιοσύνη. Προσέξατε τον όρο που χρησιμοποιώ "Ρωμιοσύνη" όρος πολύ ευρύτερος των ορίων ενός κράτους ή και ενός έθνους.
ΟΡΚ
Όσο εν τω προσώπω του Μεταξά,τού Παπαδόπουλου ή των Γλύξμπουργκ αντικατοπτριζόταν ο ελληνισμός , άλλο τόσο εν τω προσώπω του Μεταξάκη ή του Αθηναγόρα αντικατοπτρίζεται η ρωμιοσύνη.
«ο άνδρας κάνει τη γενιά και όχι η γενιά τον άνδρα»
Η κατά φυσική διαδοχή αγιότητα υπάρχει μόνο στον παπισμό , όπου όλοι οι πάπες θεωρούνται άγιοι μόνον εκ του γεγονότος ότι κατέχουν τον βατικάνειο θρόνο.
Τα λοιπά είναι για αφελείς λάτρεις τοτέμ και ανέγγιχτων ιερών ταύρων.
@ 7.47
Μέγα λάθος!
Οι επίσκοποι είναι "Αγιοι" οντολογικώς (οχι αναγκαστικά ηθικώς) λόγω της θέσεως και της αποστολικής διαδοχής που κατέχουν δια τούτο και προσφονούνται λ.χ. ο Αγιος Πατρών, ο Αγιος Κορίνθου κλπ.
Διαβάστε και κάνα βιβλίο δογματικής, ακόμα και οι απλές σημειώσεις δογματικής για χρήση των φοιτητών αναφέρονται σε αυτά.
ΟΡΚ
Παραμύθια για αφελείς.
Άγιοι αναφέρονται στην Καινή Διαθήκη και οι λαϊκοί χριστιανοί.
Άγιος λοιπόν κατά διαδοχή και ο αιρετικός πατριάρχης Διόσκορος, ο Σεβήρος, ο Μακεδόνιος, ο Νεστόριος, ο Πύρρος και η λοιπή χορεία των αιρετικών πατριαρχών ων ουκ έστι αριθμός;
Σοβαρευτείτε κ. ΟΡΚ.
Ρε παιδιά το όλο σκηνικό με το π. Αναστάσιο και του λοιπούς πλανεμένους μου θυμίζει τον λαικό που πάει με τους δικούς του όρους στο ιερέα και του λέει την δική του άποψη περι Ορθοδοξίας.Ο Γκοτσόπουλος το ίδιο κάνει λοιπόν. Αλλά το οξύμωρο ξέρετε ποιό είναι? Ότι ο Γκοτσόπουλος (πως και ο κάθε ιερέας) ζητάει από τον λαικό να ακολουθήσει τον λόγο του Θεού και να έχει πίστη στα λεγόμενα του ιερά. Γιατί δεν κάνει το ίδιο και ο Γκοτσόπουλος? Γιατί εναντιώνεται στον ιερεά (δηλαδή στον Πατριάρχη?) Γιατί θέλει να προσαρμόσει τις απόψεις του σε μία θρησκεία και σε ένα δόγμα? Γιατί θεωρεί τον εαυτό του τιμητή? Που είναι ο πνευματικός του να τον συνεφέρει και αν χρειαστεί να τον τιμωρήσει?
@10.18
εσεις να σοβαρευτειτε οταν συζητατε και να μην μπλεκετε ασχετα θεματα.
ειπτελους μαθετε να απαντατε στο υπο συζητηση θεμα και οχι να πλατιαζετε κατα εκει που σας συμφερει. ειναι αντεπιστημονικο αυτο.
εχετε να πειτε κατι διαφορετικό περί της οντολογικής αγιοτητος των επισκοπων? και μονο γιαυτο? αφηστε λοιπον τα ασχετα σχολια περι των προαναφερομενων αιρετικων.
αλλωστε δεν ξερω καμια οικουμενικη συνοδο να εχει χαρακτηρισει αιρετικό κανεναν οικουμενικο πατριαρχη απο της αλωσεως εως σημερον. οποτε το τεκμηριο της οντολογικης αγιοτητος ισχυει για ολους.
αν εχετε αντιρρηση περι της ορθής πιστεως καποιων πατριαρχων, ειναι εκτιμηση προσωπικη δική σας και οχι της εκκλησιας.
θυμιζω μονο πως οι αιρετικοι που αναφερετε και εχουν καταδικαστει απο την εκκλησια, καταδικαστικαν ακριβώς για τις προσωπικες τους εκτιμησεις και αποψεις για τα θεολογικα θεματα.
προσεχετε λοιπον....
ΟΡΚ
Tα «τεκμήρια» ισχύουν μόνο στο μπερδεμένο εγκέφαλο σας.
Πείτε μας σας παρακαλώ (αν όντως είστε επίσκοπος θα είχε μεγαλύτερο ενδαφέρον η άποψη σας) για την «οντολογική αγιοτητα» του πατριάρχη Βέκκου (που έσφαξε τους αγιορείτες) , του πατριάρχη Καλέκα (που φυλάκισε τον άγιο Γρηγόριο) και του καρδιναλίου Βησσαρίωνος (του παρ ολίγον Πάπα και διατελέσαντος μητροπ.Σμύρνης).
@11.15
Δεν σας απαντώ, διότι το θέμα μας ήταν η Εθναρχία των Πατριαρχών από Αλώσεως έως σήμερα.
Μη πλατιάζεται για να δημιουργείται εντυπωσεις.
Δεν εχει τοση σημασία αν είμαι ή δεν είμαι επίσκοπος, εδώ ομιλούμε με επιστημονικά θεολογικά κριτήρια.
Επ αυτών συνιστώ, μελέτη της Δογματικής της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας και το κλασικό πλέον έργο του sir Στήβεν Ράνσιμαν "Η Μεγάλη Εκκλησία εν Αιχμαλωσία", ως και την "Τουρκοκρατία" του π. Γ. Μεταλληνού.
Και πάλιν υπενθυμίζω ότι μιλάμε για τον Εθναρχικό ρόλο των Πατριαρχών Κων/πολεως από Αλώσεως και εντεύθεν.
ΟΡΚ.
Ποιος καθορίζει για ποιά περίοδο μιλάμε;
Εσείς κ.ΟΡΚ;
Μιλάμε για τα έργα και τις ημερες των πατριαρχών Κωνσταντινουπόλεως συνολικώς από τον Άγιο Αλέξανδρο και τον διώκτη του Μ.Αθανασίου Ευσέβιο μέχρι τον Μελέτιο Μεταξάκη , τον δοτό από τον Τρούμαν Αθηναγόρα (αφού έβγαλαν τρελό τον Μάξιμο) και τον σημερινό.
Και όσον αφορά τον εθναρχικό ρόλο υπήρχε τέτοιος όταν οι ελληνικοί πληθυσμοί ζούσαν υπό οθωμανική κατοχή, δεν υπήρχε ελληνική πολιτική διοίκηση και ως εικός η εκκλησιαστική εξουσία εκπροσωπούσε τους ρωμιούς στις κατοχικές αρχές.
Μετά την απελευθέρωση όσων εδαφών απελευθερώθηκαν και την εκκένωση των υπολοίπων μετά την μικρασιατική καταστροφή, ο εθναρχικός ρόλος υπάρχει μόνο στη φαντασία των νοσταλγών του οθωμανισμού.
Άρα κατά την άποψη του 3 Νοέμβριος 2009 12:32 μμ πουθενά στην υφήλιο δεν υφίσταται δούλο, εισέτι, Γένος...!!! Τοσαύτη κατασμίκρυνση του Ελληνισμού! Πλείων, ούτως ειπείν, της υπό του Αρείου κατασμικρύνσεως του Ενός της Τριάδος....
Toσαύτη κενολογία και αερολογία.
Και ούτε λέξη για την ταμπακιέρα.
Πείτε έστω μιά κουβέντα για τον διώκτη του αγίου Νεκταρίου και μετέπειτα «εθναρχεύοντα» Μεταξάκη.
@4 Νοέμβριος 2009 11:30 πμ
Και ποιά είναι η ταμπακιέρα, αγαπητέ μου; Ότι δεν χωνεύουν έννιοι πως έχομεν Πατριάρχην; Πρόβλημά των...... Η ιστορία θα τους εμμέσει ως ανθΈλληνας!
Αφου απειλησε η μεγαλη προσωπικοτητα που ακουει στο ονομα Κυπρου Χρυσοστομος οι απειλουμενοι τρεχουν και δε φτανουν!Οχι βεβαια απο φοβο αλλα απο φαγουρα και ξυνονται!Αφου ελυσε τα προβληματα της Εκκλησιας της Κυπρου(εξ ισου αν οχι προβληματικοτερη απ τη δικη μας)αρχισε να απειλει οπως κανουν ολοι οι δεσποταδες οταν δεν εχουν επιχειρηματα!Δεν πειραζει!Απογονος πνευματικος του παποκαισαρα Μακαριου του 3ου ειναι τι περιμενεις!
Δημοσίευση σχολίου