Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009

Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΜΙΑ ΣΚΛΗΡΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΦΡΑΣΗΣ


Έγραψα την "Συνάντηση ...καταλλαγής" έχοντας ακέραιη την πεποίθηση ότι θα βγουν οι "ενάρετοι αδελφοί" και θα με καταγγείλλουν για εμπάθεια - το πολύ σύνηθες στην περίπτωσή μου. Εξαιρετικά βαρετό πιά. Πρέπει να βρουν κάτι άλλο γιατί αυτό έχει φθαρεί...

Ήμουν επίσης βέβαιος ότι θα σταθούν στην φράση για τον ανάδελφο "εξάδελφο": "Για μένα είναι νεκρός"! Έτσι, αμέσως έπεσε ομοβροντία πυρών, άκρως διασκεδαστική δι' εμέ, διότι γίνεται και υπό ανωνύμων, ήτοι ανθρωπαρίων, ως έχω επανειλημμένως επισημάνει.

Το θέμα, όμως, είναι ότι η "σκληρή" αυτή φράση έχει την αναφορά της στον λόγο του Χριστού με τον οποίο κατακλείω το σύντομο αφήγημά μου: "Άφες τους νεκρούς θάψαι τους εαυτών νεκρούς". Άρα, παρακαλούνται οι υπέρμαχοι της αγάπης και της ...απαθείας, να εξηγήσουν γιατί εγώ ο πολέμιος και εμπαθής χρησιμοποιώ εδώ αυτή την σκληρότατη Κυριακή φράση, ήτοι να μας δώσουν μια ερμηνεία της.

Ως κράτιστοι θεολόγοι που είναι, γιατί εγώ δεν είμαι τίποτα - κατά πως λεν - και δεν τους διαψεύδω, ας μας δώσουν την πατερική, αν θέλετε, ερμηνεία του χωρίου.

Πίνακας: Παύλος Σάμιος, Η ιστορία του καβγά

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

i istoria tou kavga!!!

allotrios

Αντώνης είπε...

μην τους βάζεις δύσκολα Παναγιώτη..

Ανώνυμος είπε...

Παναγιώτη μου έχεις τόσο καθαρή πνευματική και μυστηριακή ζωή που μπορείς να κρίνεις ποιοι είναι πνευματικά νεκροί και ποιοί όχι; Αντικαθιστάς τελικά και τον Θεό;

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δεν αναφέρεις τους πραγματικούς λόγους που σε ώθησαν αυτήν την χρονική περίοδο να ξαναδημοσιεύεις κείμενα του παρελθόντος Απριλίου (αν δεν με απατά η μνήμη μου;).

Ανώνυμος είπε...

Εχεις τόσα τρεχάματα αυτόν τον καιρό. Πώς προλαβαίνεις και ασχολείσαι και με το ιστολόγιο!
ΑΞΙΟΣ ΑΡΧΟΝΤΑ!

Ανώνυμος είπε...

Τι ειδους αρχοντας ειναι;!....

Ανώνυμος είπε...

ήλθον γαρ διχάσαι άνθρωπον κατά του πατρός αυτού και θυγατέρα κατά της μητρός αυτής και νύμφην κατά της πενθεράς αυτής. και εχθροί του ανθρώπου οι οικιακοί αυτού. Ο φιλών πατέρα ή μητέρα υπέρ εμέ ουκ έστι μου άξιος. και ο φιλών υιόν ή θυγατέρα υπέρ εμέ ουκ έστι μου άξιος.

Κατά Ματθαίον, Ι 35 -37

αλλότριος

Related Posts with Thumbnails