Ήμουν επίσης βέβαιος ότι θα σταθούν στην φράση για τον ανάδελφο "εξάδελφο": "Για μένα είναι νεκρός"! Έτσι, αμέσως έπεσε ομοβροντία πυρών, άκρως διασκεδαστική δι' εμέ, διότι γίνεται και υπό ανωνύμων, ήτοι ανθρωπαρίων, ως έχω επανειλημμένως επισημάνει.
Το θέμα, όμως, είναι ότι η "σκληρή" αυτή φράση έχει την αναφορά της στον λόγο του Χριστού με τον οποίο κατακλείω το σύντομο αφήγημά μου: "Άφες τους νεκρούς θάψαι τους εαυτών νεκρούς". Άρα, παρακαλούνται οι υπέρμαχοι της αγάπης και της ...απαθείας, να εξηγήσουν γιατί εγώ ο πολέμιος και εμπαθής χρησιμοποιώ εδώ αυτή την σκληρότατη Κυριακή φράση, ήτοι να μας δώσουν μια ερμηνεία της.
Ως κράτιστοι θεολόγοι που είναι, γιατί εγώ δεν είμαι τίποτα - κατά πως λεν - και δεν τους διαψεύδω, ας μας δώσουν την πατερική, αν θέλετε, ερμηνεία του χωρίου.
Πίνακας: Παύλος Σάμιος, Η ιστορία του καβγά
7 σχόλια:
i istoria tou kavga!!!
allotrios
μην τους βάζεις δύσκολα Παναγιώτη..
Παναγιώτη μου έχεις τόσο καθαρή πνευματική και μυστηριακή ζωή που μπορείς να κρίνεις ποιοι είναι πνευματικά νεκροί και ποιοί όχι; Αντικαθιστάς τελικά και τον Θεό;
Γιατί δεν αναφέρεις τους πραγματικούς λόγους που σε ώθησαν αυτήν την χρονική περίοδο να ξαναδημοσιεύεις κείμενα του παρελθόντος Απριλίου (αν δεν με απατά η μνήμη μου;).
Εχεις τόσα τρεχάματα αυτόν τον καιρό. Πώς προλαβαίνεις και ασχολείσαι και με το ιστολόγιο!
ΑΞΙΟΣ ΑΡΧΟΝΤΑ!
Τι ειδους αρχοντας ειναι;!....
ήλθον γαρ διχάσαι άνθρωπον κατά του πατρός αυτού και θυγατέρα κατά της μητρός αυτής και νύμφην κατά της πενθεράς αυτής. και εχθροί του ανθρώπου οι οικιακοί αυτού. Ο φιλών πατέρα ή μητέρα υπέρ εμέ ουκ έστι μου άξιος. και ο φιλών υιόν ή θυγατέρα υπέρ εμέ ουκ έστι μου άξιος.
Κατά Ματθαίον, Ι 35 -37
αλλότριος
Δημοσίευση σχολίου