Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΚΑΝΗΣ: "ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ" - ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΟ ATHENAEUM


Το ερχόμενο Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2018, στις 10 το βράδυ στο Κελλάρι του Ατενέουμ (Θησείο) ο Γιώργος Καλκάνης θα παρουσιάσει το καινούργιο του cd με τίτλο «Συνάντηση». 
Συμμετέχουν: 
Χρήστος Καλκάνης, κλαρινέτο 
Μιχάλης Καλκάνης,  κοντραμπάσο 
Γιώργος Καλκάνης, πιάνο 
Φιλική συν – παράσταση: 
Δάφνη Πανουργιά, τραγούδι 
Λευτέρης Ανδριώτης, λύρα
Ο Γιώργος Καλκάνης σε πρόσφατη συνέντευξη του είπε για την ξεχωριστή εμφάνιση το προσεχές Σάββατο: 
Ο τίτλος «Συνάντηση» παραπέμπει στην συνάντησή μου και την συντροφική μου σχέση, σχεδόν 60 χρόνια τώρα, με τα Ασπρόμαυρα Πλήκτρα του Πιάνου. Είναι μία πολύ ειλικρινής σχέση / Όσο πιο πολύ κοπιάζεις, τόσο πιο δυνατή γίνεται. Αν το Σάββατο έχω μελετήσει, ίσως παίξω κάτι από τα χρόνια του Ωδείου Αθηνών στην Πειραιώς. Επίσης θα ήθελα να ακουστούν και 1-2 κομμάτια από την προηγούμενη δουλειά μου «Η χαρά της μοναξιάς». Ίσως και κάποιες μουσικές που θα αυτοσχεδιάσω, χαϊδεύοντας τα πλήκτρα, «ακούγοντας» την ανάσα των φίλων ακροατών...
Παραθέτουμε στη συνέχεια το μοναδικό τραγούδι του δίσκου, με την Δάφνη Πανουργιά, σε στίχους της Ευαγγελίας Αγγελίδου
Κι ακόμα την οργανική σύνθεση "Ο χορός της Κασταλίας". 


ΨΥΧΑΝΘΑΚΙΑ 

Εκεί που όλα τελειώνουν
εκεί που όλα αρχίζουν
εκεί φωτάκια, λευκά ψυχανθάκια,
δικά μου μικρά αστεράκια.

Εκεί σφιχτά κλειδωμένες
οι μεγάλες αλήθειες κρυμμένες
ανοίγουν, φωτίζουν, με φως πλημμυρίζουν,
παλιές μου πληγές καθαρίζουν.

Με δύναμη θαλασσινή,
σαν σύννεφο πριν τη βροχή
σαν το αμάθητο πουλί
απ’ τη φωλιά του πριν να βγει,
πλησιάζω, προσπαθώ να πετάξω
να σας αγγίξω τρομάζω,
μα τώρα ξέρω πως είστε εκεί.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails