Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2022

ΔΗΛΩΣΗ ΜΕΤΑΜΕΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΤΑΤΙΑΝΑΣ ΖΩΓΡΑΦΟΥ


ΔΗΛΩΣΗ 
Δια της παρούσας, δηλώνω στους πρώην εργοδότες μου (Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία- Αρσάκεια Σχολεία) την ειλικρινή μεταμέλειά μου, για ορισμένες άστοχες εκφράσεις μου, μέσα στην ροή των κειμένων, που ανάρτησα στην προσωπική μου ιστοσελίδα στα social media (προσωπική ιστοσελίδα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα στο Facebook), οι οποίες εκλήφθηκαν εκ μέρους του Προέδρου της Φ.Ε. κ. Γεώργιου Μπαμπινιώτη αλλά και των λοιπών μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της ΦΕ, ως συκοφαντικές. Δηλώνω επίσης κατηγορηματικά ότι, δεν ήταν στις προθέσεις μου η προσβολή της Φ.Ε. 
Ως εργαζόμενη (νηπιαγωγός) επί 25 χρόνια, στο Αρσάκειο Νηπιαγωγείο Ψυχικού υπήρξα υπόδειγμα εκπαιδευτικού, γεγονός που αναγνωριζόταν συστηματικά από γονείς και μαθητές αλλά και από τους ανώτερους μου στην διοίκηση. 
Μετά τις καταγγελίες των 286+ αποφοίτων, για κακοποιητικές συμπεριφορές (όχι απαραίτητα ποινικά κολάσιμες) θεώρησα ότι, το εκπαιδευτικό μου καθήκον, ήταν να σταθώ πλάι και όχι απέναντι στις πρώην μαθήτριες και στους πρώην μαθητές μας. Εξ αυτού του λόγου και ορμώμενη από ευγενή κίνητρα, προέβην σε άστοχες εκφράσεις, οι οποίες ως φαίνεται έθιξαν άθελα μου την Φ.Ε. 
Δια της παρούσας δηλώνω ότι, αίρω την ανωτέρω προσβολή προς την Φ.Ε. και θα παραλείψω στο μέλλον κάθε σχετική αναφορά. 
Τατιάνα Ζωγράφου 
(νηπιαγωγός, μουσικοπαιδαγωγός, συνθέτρια) 
πρώην εκπαιδευτικός στο Αρσάκειο Νηπιαγωγείο Ψυχικού


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails