“ΣΚΟΤΑΔΙ” ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ: Επιτέθηκαν σεξιστικά σε Δικαστίνα και Εισαγγελέα “υποστηρικτές” του π. Γκοτσόπουλου! ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ
Toυ Κωνσταντίνου Φλαμή (Πελοπόννησος)
Σεξιστική επίθεση κατά της πρωτοδίκου και της εισαγγελέως του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Πατρών που καταδίκασε σε 8 μήνες φυλάκιση με αναστολή τον εφημέριο του Ι.Ν. Αγ. Νικολάου π. Αναστάσιο Γκοτσόπουλο κάνουν από προχθές διάφοροι «φανατικοί» αλλά ακόμη και συντάκτες ιστοσελίδων.
Το εκκλησιαστικό blog «τας θύρας τας θύρας» το οποίο υπερασπίζεται φανατικά τον καταδικασθέντα ιερέα, έκανε λόγο για «επαίσχυντη» απόφαση του Α’ Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Πατρών και χαρακτηρίζει «τραγικές φιγούρες» την πρόεδρο και την εισαγγελέα αναφέροντας: «Τραγικές φιγούρες οι δύο αστοιχείωτες νεανίδες, η εισαγγελεύς και η δικαστίνα, οι οποίες θεώρησαν ότι επαρκούσε η ατομική προσευχή μέσα στον Ναό και ότι η τέλεση της Θείας Λειτουργίας ήταν παράνομη πράξη την δεδομένη στιγμή. Η τέλεση της Θείας Λειτουργίας συνιστούσε δηλαδή ποινικό αδίκημα επειδή αυτό είχε αποφασίσει ο αφορισμένος Καίσαρ Μητσοτάκης»!
Σαν να μην έφτανε αυτό, τις χαρακτηρίζει «κυρίες με τα κόκκινα κραγιόνια και τις μασκούλες» γράφοντας: «Νιώθει κανείς οργή για την διορισμένη ‘’δικαιοσύνη’’ που στάθηκε ανίκανη να σηκώσει αξιοπρεπώς το βάρος αυτής της ζωτικής σημασίας για το έθνος των Ορθόδοξων Ελλήνων υπόθεσης. Μετά τις εξαιρετικές αγορεύσεις των δύο συνηγόρων και τις εξαιρετικές παρουσιάσεις των μαρτύρων υπεράσπισης, σύσσωμο το ακροατήριο στην κατάμεστη αίθουσα του δικαστηρίου περίμενε ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ, αλλά οι κυρίες με τα κόκκινα κραγιόνια και τις μασκούλες, ωσάν να μας ήλθαν από άλλον πλανήτη, περί άλλων ετύρβαζαν! Απλώς απογοητευθήκαμε για το πόσο γρήγορα η νεαρή εισαγγελεύς, και ας πω η ανώριμη εισαγγελεύς, κατέληξε σε αυτήν την καταδικαστική απόφαση.»
Οι υποστηρικτές του π. Αναστασίου κάνουν και προσωπική επίθεση στην εισαγγελέα κυρία Νικολακοπούλου, γράφοντας: «Δεν χρειαζόταν να σκεφτεί τίποτε άλλο εκτός από το να βάλει το φίμωτρο και να διαβάσει το copy paste κειμενάκι που ετοίμασε το προηγούμενο βράδυ. Η διορισμένη ‘‘δικαιοσύνη’’ της βόλεψης και της αρπακόλλας έλαβε ευθύς αμέσως την απάντησή της από το ακροατήριο, το οποίο με μια φωνή φώναξε στην αίθουσα ΑΞΙΟΣ ΑΞΙΟΣ, καταδικάζοντας τη θρασύτητα των ανώριμων νεανίδων να υπερβούν τα εσκαμμένα, τα απαράβατα ιερά και όσια που δεν νογάνε τα άγουρα μυαλά τους»!
Στη συνέχεια και αφού «βαπτίζει» αιθεροβατούσες νεανίδες» τις δύο δικαστίνες, τα βάζουν και με τον Μητροπολίτη Πατρών: «Αλλά αν έχουμε να πούμε κάτι για τις αιθεροβατούσες νεανίδες, τι να πούμε για τους μητροπολιτάδες, οι οποίοι αντί να σκύψουν σαν πατέρες να προστατεύσουν τους ιερείς τους, κάνουν τεμενάδες στον Κυριάκο; Ο Κυριάκος έχει εδώ και ένα χρόνο επτάμισι χιλιάδες υγειονομικούς σε αιχμαλωσία με την ανοχή και συμπαράσταση της διοικούσης Εκκλησίας, θα κόλλαγε ο Κυριάκος σε έναν ιερέα;»!
Θα πρέπει να επισημανθεί ότι στα συγκεκριμένα κείμενα υπάρχουν σχόλια «οπαδών» που ειρωνεύονται ή και καθυβρίζουν με διάφορους τρόπους τις δύο δικαστίνες.
Ο π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος βρήκε στήριξη… στον “μπατζανάκη” του! Τα βάζει με τον Μητροπολίτη Πατρών Χρυσόστομο
Του Κωνσταντίνου Φλαμή (Πελοπόννησος)
Δεν περιορίστηκαν μόνο στα σεξιστικά σχόλια εναντίον εισαγγελέως και προέδρου του Μονομελούς Πρωτοδικείου Πατρών οι υποστηρικτές του καταδικασμένου σε 8 μήνες φυλάκιση με αναστολή π. Αναστασίου Γκοτσόπουλου, για την γνωστή υπόθεση της λειτουργίας εν μέσω covid του Ι.Ν. Αγίου Νικολάου.
Αυτή τη φορά δέχθηκε ανοιχτή στήριξη από τον π. Παύλο Καλλίκα, ιερέα των Κυθήρων και… μπατζανάκη του! Οι δύο ιερείς έχουν παντρευτεί αδελφές, κόρες γνωστής και αξιοσέβαστης οικογένειας των Πατρών.
Ο π. Παύλος μιλά για δίκη «παρωδία» και κάνει μεταφορικό λόγο για έναν ανάποδο κόσμο στον οποίον θα συνέβαιναν τα εξής:
«1ον Η Δικαιοσύνη: λειτουργεί σεβόμενη την θεσμική της ύπαρξη. Δηλαδή, ενεργεί ελεύθερα, τιμά απόλυτα το Σύνταγμα και εμπνέεται από τα ιδανικά, τις αξίες και την Παράδοση του τόπου μας. Αναπαύει δε, σε κάθε περίπτωση, την υγιαίνουσα συνείδηση του Ελληνικού και Ορθόδοξου Λαού μας.
2ον Οι Εισαγγελείς και δικαστές: πράττουν σεβόμενοι τα παραπάνω, με αξιοπρέπεια και ανιδιοτέλεια. Ενεργούν κατά την ελεύθερη βούληση τους, ανυστερόβουλα, χωρίς κατευθυνόμενες και προκαθορισμένες αποφάσεις. Αποφασίζουν κατόπιν εμπεριστατωμένης και σοβαρής ανάγνωσης των θεμάτων και με αδιάσειστα επιχειρήματα.
3ον Η Ιεραρχία: Σφύζει από δύναμη και έχει γρήγορα αντανακλαστικά, είναι ξύπνια. Επαγρυπνεί, ως ακοίμητος φρουρός, για τους ποιμένες που διώκονται για τα αυτονόητα και για την αποφυγή σκανδαλισμού του ποιμνίου της. Έχει κεφαλή της μόνο τον Χριστό. Είναι αδέσμευτη. Κατακεραυνώνει τους όποιους εισαγόμενους και εγχώριους ανοίκειους – γελοίους νεωτερισμούς. Έχει ως προμετωπίδα το «Πρώτα ο Θεός», και το «Τι θέλει ο Θεός;». Αποδίδει δε με πυγμή «τά τοῦ Θεού, τῷ Θεῷ».
4ον Η τοπική Εκκλησία: Είναι ευαισθητοποιημένη και απόλυτη στα θέματα της απρόσκοπτης Λατρείας του Θεού. Βιώνει με την χάρη του Θεού την ουσία των Μυστηρίων της Εκκλησίας μας. Έχει συνέπεια έργων και λόγων. Είναι παρούσα και αγκαλιάζει με αγάπη Χριστού, πολύ δε μάλλον και τιμά τους κληρικούς που δεν βολεύονται στον δημοσιοϋπαλληλισμό, και στο «μη σπάσουμε τα αυγά». Αποκρούει σθεναρά τους υβριστές και τους τυχάρπαστους, που επιθυμούν να προσβάλλουν την εκκλησιαστική συνείδηση του ποιμνίου της.
Ενοχος, λοιπόν, ο π. Αναστάσιος. Αλλά στον ανάποδο κόσμο που ζούμε, το «παρά φύσιν» ένοχος μεταφράζεται σε κατ΄ ουσίαν ΑΘΩΟΣ για τον π. Αναστάσιο. Το γνωρίζουν όλοι. Και τελικά αυτό έχει σημασία»!
Είναι προφανές πως ο π. Παύλος τα βάζει – όχι για πρώτη φορά – ανοιχτά με τον Μητροπολίτη Πατρών Χρυσόστομο, τον οποίον «μέμφεται» για το ότι δεν στήριξε τον π. Αναστάσιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου