Καταγγέλλω, αγαπητοί συνοδίτες, με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τον διαχειριστή του ιστολογίου ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ Οδυσσέα Τσολογιάννη, γιατί ενοχλημένος από την αναφορά μου στον υπ' αυτού χαρακτηρισμό του Επισκόπου Ειρηναίου Μπούλοβιτς ως "αλλήθωρου", προέβη σε μια ανήθικη πράξη που τον αποκαλύπτει σε όλο του το μεγαλείο.
Ανήρτησε μια φωτογραφία μου, παρμένη από την Ιδιωτική Οδό, όπου είμαι με ένα φίλο μου και έβαλε λεζάντα: ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ!!!!!
Πρόστυχο και ελεεινό αυτό που ήθελε να υπονοήσει αυτός ο "χριστιανός", που ακόμα και ο διάβολος ωχριά μπροστά του! Επιβεβαιώνομαι, λοιπόν, πανηγυρικά, όταν λέω και διακηρύττω ότι αυτοί οι τύποι θέλουν να εξουθενώσουν τους ανθρώπους που αντιτίθενται σ' αυτούς με κάθε μέσο! Και κυρίως να "αποδείξουν" ότι οι άλλοι είναι παραπληγικοί, αλλήθωροι, ανήθικοι κ.ο.κ.
Ευτυχώς δεν έχω καμία σχέση με την βρωμερά θρησκεία των. Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για να αποδεικνύω, όσο μου είναι δυνατόν, ότι ο Χριστός δεν έχει σχέση μ' αυτούς που... διορθώνουν το έργο του και ως άλλοι ιεροεξεταστές θα τον έκαιγαν επειδή θα τους ενοχλούσε αν ξαναρχόταν.
Ο Τσολογιάννης κατέβασε την φωτογραφία μετά από αποφασιστικό τηλεφώνημά μου και στην θέση μου έβαλε τον "αλλήθωρο" Επίσκοπο Ειρηναίο Μπούλοβιτς!
11 σχόλια:
Αμ, δεν την έβγαλε τη φωτογραφία. Αν κάνεις "κλικ" πάνω στο κείμενο, εμφανίζεται η φωτογραφία.
Όντως την βγάζει με ένα κλίκ πάνω στο κείμενο που είναι πάνω από τη λεζάντα "ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ!!!!!!!!!!"
Έχω μία φωτογραφία του Πειραιώς με τον καλαθοσφαιριστή Π.Φασούλα. Να σας τη στείλω να την δημοσιεύσετε με την ίδια λεζάντα!
-"Αφού δεν υπάρχει επισκοπάτο...", μ'αυτή τη φράση ο Χρ.Γιανναράς προ ετών επεσήμανε την αδράνεια και αβελτηρία της Εκκλησίας να απαντήσει θεολογικά στη θεραπο-θεολογία επισκόπου τινός, η οποία δημιουργεί τεράστια προβλήματα σε πιστούς, και επικίνδυνους ιδεαλισμούς,...θα αντιμετωπίσει την θεο(λο)λογία του αγίου (χμ..) Πειραιώς;
-αδιοφω(ο)νικός σταθμός της Πάτρας εγκαλεί τον μητροπολίτη για χειροτονίες επαγγελματικής αποκατάστασης, ο ίδιος ισχυρίζεται μεταξύ των άλλων ότι αυτοί θα εχειροτονούντο ακόμη και χωρίς μισθό, αγνοώντας(;) προφανώς ότι οι περισσότεροι υπ'αυτόυ χειροτινηθέντες δεν γνωρίζουν ούτε κανστοιχειώδη ανάγνωση, ενώ κάποιος εξ αυτών εκαυχήθη ότι τώρα δουλεύει στον τάδε ναό...και όχι στο ψαράδικο!!!
-Γενιές θεολόγων ανδρώθηκαν με τα έργα των τέκνων του Πόποβιτς...τώρα το μόνο γνήσιο τέκνο του είναι ο Ραντοσάβλιεβιτς. Τί υφίσταται ο άγιος απο τους δήθεν ορθοδόξους;
Ο Σάλος
Παναγιώτη, σε αυτούς τους ουτιδανούς, το ότι ασχολείσαι με την ανυπαρξία τους, τούς παρέχεις λόγο ύπαρξης.
Άσε τους νεκρούς να θάψουν τους νεκρούς τους. Θλίψη.
Δίκαιο φαίνεται να έχει ο "Σάλος"! Πρόσφατα άκουσα "πρεσβείαις της Υπεραγίας Θεοτόκου ΟΥ και το γενέθλιον εορτάζομεν" και "δυνάμει του Τιμίου Σταυρού ΗΣ και την Ύψωσιν ΑΥΤΟΥ εορτάζομεν"
Ευτυχώς που δεν είπαν και αυτό που είχα ακούσει, παιδάριο όντας, πριν αμνημόνευτα χρόνια, σε Ναό της επαρχίας Καλαβρύτων, επί αοιδίμου Γεωργίου, "....και πάντων των Αγίων, Δευτέρα του Αγ.Πνεύματος ης και την μνήμην επιτελούμεν, ελεήσαι και σώσαι κ.λ.π."!
μπραβο ανωνυμε 2.48 που εθιξες αυτό το σοβαρότατο θέμα: οι περισσότεροι ιερωμένοι δεν ξέρουν πλέον να διαβάσουν τα εκκλησιαστικά κείμενα σωστά. τρώνε γράμματα, κάνουν λάθη σαν κι αυτά που γράφεις κ.λ.π. γιατί αραγε;
Πρός 25 Σεπτεμβρίου 2010 4:00 μ.μ.
Γιατί, κατά την ταπεινή μου γνώμη, οι μονόφθαλμοι ηδονίζονται να βασιλεύουν στους στραβούς.....
Ο 2.48
Μην βλέπετε παντού αιρετικούς ο Χριστός είπε πως όποιος φθείρει τον ναό του αγίου πνεύματος ο ίδιος θα τον φθείρει και ναός του αγίου πνεύματος είναι η εκκλησία. Δεν ξέρω πια από τις 2 στάσεις είναι εκκλησία, τα περί κουσουριού του μακαριστού Χριστοδούλου ή το πρέπει να σεβόμαστε την διαφορετικότητα του Ιερωνύμου; Σε μένα το πρώτο μου μυρίζει χωρισμό και το δεύτερο εκκλησία. Γιατί βασική χριστιανική αρχή είναι να δέχεσαι τον συνάνθρωπό σου όπως είναι. Αυτή είναι και η βασική προϋπόθεση για να αγαπήσεις πραγματικά κάποιον. Πραγματικά στεναχωριέμαι που υπάρχει τόση κακία από εσάς για οποιαδήποτε διαφορετική άποψη. Ίσος και μόνο η ύπαρξη του διαφορετικού σε οποιοδήποτε επίπεδο σας βγάζει από την βολή σας και το μόνο που σας μένει να κάνετε είναι να το κατηγορείται ως λανθασμένο και αιρετικό. Δεν ξέρω αν πιστεύουμε στον ίδιο θεό, γιατί ο θεός που πρεσβεύετε με τρομάζει αφάνταστα. Το βλέπω στα πρόσωπά σας όταν δήθεν συγχέεται την ομοφυλοφιλία με την κτηνοβασία και με άλλα άσχετα πράγματα. Βλέπω πως πίσω από αυτό κρύβετε μία ανήθικη, χυδαία ιδιοτέλεια. Βγείτε από την κόλαση που ζείτε γιατί κόλαση είναι να μην μπορείς να συγχωρήσεις δηλαδή να χωρέσεις μαζί με κάτι διαφορετικό από σένα. Κόλαση είναι το να προσάπτεις κατηγορίες που για σένα είναι από τις βαρύτερες ώστε με αυτόν τον τρόπο ξεχνάς να δεις τον εαυτό σου με ειλικρίνεια για δικά σου ελαττώματα και αδυναμίες. Θα προσευχηθώ για σας στον θεό που αγαπά τους πάντες με τρόπο που σκανδαλίζει. Στον θεό που ο γιός του διαλεγόταν με τα αποβράσματα της τότε κοινωνίας και δεν άντεχε την ελίτ της εποχής του θρησκευτικής και πολιτικής, που σκανδάλιζε τους θρησκευόμενους της εποχής του με το να κάνει θαύματα το Σάββατο μέρα αργίας που έζησε όχι εντός αλλά εκτός γάμου κάνοντας οικογένεια τους φίλους του. Στον θεό που έβαλε πρώτο στον παράδεισο αυτόν που η κοινωνία είχε τελευταίο και χλεύαζε.
Άγγελος
Απάντηση στον Άγγελο 4:44 μ.μ.
Ακόμη και τον αρσενοκοίτη, όπως και κάθε συνάνθρωπό μας, οφείλουμε να συγχωρούμε, όπως και ο Χριστός συγχώρεσε και δεν κατέκρινε την επ᾽ αυτοφώρω συλληφθείσα μοιχαλίδα. Όμως, ενώ δεν κατέκρινε την αμαρτωλή γυναίκα, κατέκρινε την αμαρτία. Γι᾽αυτό της είπε: «Πορεύου και από του νυν μηκέτι αμάρτανε».
Και τον ληστή όντως κατέταξε πρώτο στη Βασιλεία Του ο Κύριος, αλλά αφού προηγουμένως είχε μετανοήσει. Και για τους ομοφυλοφίλους υπάρχει χώρος στον Παράδεισο, αρκεί και αυτοί να μετανοήσουν. Όσο αμαρτωλό παρελθόν και αν έχει κανείς, αν μετανοήσει και παύσει την αμαρτωλή ζωή, το αμαρτωλό παρελθόν διαγράφεται από τον Κύριο και ο άνθρωπος σώζεται.
Συ όμως φθάνεις στο σημείο να αρνείσαι την έννοια της αμαρτίας και να αξιώνεις στο βωμό της διαφορετικότητας να σεβασθούμε το θεομίσητο αμάρτημα της παρά φύσιν ομοφυλοφιλίας, ένεκα της οποίας ο Θεός έβρεξε φωτιά και θειάφι και κατέκαυσε τις δυο αμαρτωλές πόλεις, τα Σόδομα και Γόμμορα.
Κακό κάθε αμαρτία. Αλλ᾽ η άρνηση της εννοίας της αμαρτίας είναι το μεγαλύτερο κακό στη σφαίρα της ηθικής, το αποκορύφωμα της αμαρτίας, προφητεύεται δε στην Αγία Γραφή και αναφέρεται ως αιτία της μεγαλύτερης καταστροφής, που θα συμβεί στην οικουμένη (Βλέπε Ησαΐου κδ´και ιδιαιτέρως στίχ. 5, «ήλλαξαν τα προστάγματα, διαθήκην αιώνιον»).
Ο Κύριος κατά την πρώτη παρουσία του δεν κατέκρινε τους αμαρτωλούς, αλλά την αμαρτία. Κατά τη δευτέρα όμως παρουσία του, εάν οι αμαρτωλοί δεν μετανοήσουν, θα τους καταδικάσει. Όσοι αρνούνται την έννοια της αμαρτίας θα είνε μεταξύ εκείνων, τους οποίους θα καταδικάσει περισσότερο. Διότι, ενώ είναι αμαρτωλοί και πανθαμάρτητοι, καταργώντας την έννοια της αμαρτίας παρουσιάζονται ως αναμάρτητοι, χειρότεροι των γραμματέων και Φαρισαίων, οι οποίοι οδήγησαν την μοιχαλίδα ενώπιον του Ιησού, ήλθαν όμως σε κάποια συναίσθηση της αμαρτωλής τους καταστάσεως και ετράπησαν σε φυγή.
Εδώ έγραψα ένα σχόλιο για το χάλι των ιερωμένων της μητρόπολης και κυρίως των χωριών.Δεν μπήκε γιατί;
1.Γιατί μνημόνευα τα ΛΑΘΗ του μακα-
ριστού Νικοδήμου;2.Πείραξε ο χαρα-
κτηρισμόςγι αυτούς-που όμως είναι πραγματικός;3.Για τις υποδείξεις προς τον-όχι πια-νέο μητροπολίτη;
Δε γνωρίζω.Πάντως επιμένω ότι με πολλούς απ'αυτούς γελάει και το ποι
κιλόχρωμον ερίφιον και θα πρέπει κά
ποτε κάποιος να τους διορθώσει,ώστε
να μην ΚΟΛΑΖΟΝΤΑΙ οι χριστιανοί!!
Ο Άγγελος αναφέρθηκε στο Χριστό, η απάντηση στον Άγγελο στην Παλαιά Διαθήκη
Για μένα και μόνο αυτό αρκεί
Δημήτρης
Δημοσίευση σχολίου