Ζηλεύω τον πατρινό κληρικό Αναστάσιο Γκοτσόπουλο, που …ζηλεύει τους παπικούς (sic), διότι εκμηδενίζει οριζοντίως και καθέτως τον μητροπολίτη του Πατρών Χρυσόστομο.
Πρωτοστατεί στα μεγάλα γεγονότα των καιρών, όπως η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος και η αναγνώριση της Αυτοκεφαλίας της Εκκλησίας της Ουκρανίας, κάνοντας κυριολεκτικά τα πάντα!
Γράφει εκατοντάδες άρθρα, ομιλεί σε ημερίδες, στέλνει γράμματα στους Ορθοδόξους Προκαθημένους, διαμαρτύρεται, κάνει αγωγές, κάνει πανικό, και ο δεσπότης του είναι απλώς θεατής.
Φυσικά δεν διαθέτει τον θεολογικό οπλισμό του κληρικού του. Είναι της ιδίας σχολής: του ευσεβισμού και του νομικισμού, αλλά αδυνατεί να διατυπώσει «παν ρήμα» και από άγνοια και από δειλία και από φτηνό τακτικισμό.
Ζηλεύω τον κληρικό Αναστάσιο Γκοτσόπουλο...
Άνετος κι ωραίος, τολμηρός και ρωμαλέος, συντρίβει - ας πούμε - θεολογικά και πρακτικά, χωρίς έλεος τον επίσκοπό του.
Π.Α.Α.
Ξέρεις όμως ότι έχει δίκιο σε ό,τι γράφει... Τι σε πειράζει;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε καράφλα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα
Ως εισαγωγή, είσαι χαζούλης ή απλά θέλεις να γίνεις σελέμπριτι δημοσιογράφος στα νεα του ΣΤΑΡ; Γιατί από καριέρα δεν σε κόβω καλά με αυτά που λες. Τουλάχιστον, άμα πεις την βλακεία σου πες την σωστά. Όχι μόνο συντακτικά (άφθονα λάθη ενός φθηνού - περιττού υπερεκλαικευμένου λόγου) αλλά και σε λογική συνοχή, με επίκεντρο βαρύτητας το γενικότερο κλίμα της εποχής, το οποίο φαίνεται να αγνωείς. Βέβαια, πρέπει να ξανατονίσω πως είσαι γάντι για τα "γκόσιπ" νεα του ΣΤΑΡ. Μην σε αδικώ μόνο.
Ο Γκοτσόπουλος ότι θέλει ας κάνει, αν θέλει να στέλνει 100 άρθρα, κακώς. Να τα κάνει 1000, να διευρήνει το μήνυμα και τις ιδεολογίες του πιο εύκολα. Όπως και εσύ ρε αδερφέ, μόνο 3-4 άρθα έγγραψες για τον Πατρών; Βάλε και κανα άλλο. Εγω θέλω την επόμενη εβδομάδα άρθρο "Δεσπότης VS Γκοτσόπουλος VS Τα Πόκεμον". Ο Πατρών δεν μπορεί απλά να χτυπήσει το σφυράκι του και να διώχνει όποιον κληρικό δεν αποδέχεται όλες του τις ιδεολογίες. Χούντα έχουμε; Θεωρώ πως εκεί βασίζεται ολόκληρο το λάθος όλων των άρθρων σου κατά του Δεσπότη. Στην κάθετη σου στάση και στην απόλυτη αδιαφορία σου για τον χαρακτήρα του. Ιδιαίτερα τον κοινωνικό. Εγώ προσωπικά βλέπω έναν άνθρωπο φιλελεύθερο σε ιδεολογίες χωρίς κάθετες οδούς και "στενομυαλισμούς". Πόσο μάλλον στην εποχή του COVID19 όπου συμφωνώ με πολλές αποφάσεις του. Ήδη βλέπουμε τους ίδιους τους Ιεράρχες να πέφτουν θύματα του ιού. Πόσο μάλλον εύκολο οι πιστοί να πέσουν θύμα. Πριν όμως πεταχτείς εσύ ή ο οποιοσδήποτε με την νομοθεσία περι χώρων εστιάσεων, ας θυμηθούμε πως ο ιδιωτικός τομέας είναι ιδιωτικός. Όποιος το αντιλαμβάνεται, το αντιλαμβάνεται.
Τέλος, ελπίζω να μην σας στεναχώρισα με τους εξυβρισμούς μου στην αρχή κ. καράφλα. Εξ' άλλου εσείς δεν είστε αυτός που ξεκίνησε όλον τον κατεβατό με τις δημόσιες προσωπικές επιθέσεις;
Είστε ιδιαίτερα κακός ακόμα και σαν "νταής", βρείτε κάτι να κάνετε που να έχετε ταλέντο. Πόσοι ιατροί χρειάζονται μια καραφλίτσα για να διακτινίζεται ο φωτισμός τους την ώρα επεμβάσεων.
Χωρίς ιδιαίτερη εκτίμηση γιατί τα έχετε λίγο χαμένα,
Μεγάλος σας φαν
κ. Ανδριόπουλε, διαβάζοντας τα άρθρα που αφορούν τον Μητροπολίτη Πατρών αλλά και άλλους επισκόπους, θα ήθελα, με όλο το σεβασμό, να σας υπενθυμίσω ότι αυτοί οι άνθρωποι αφενός αφιέρωσαν την ζωή τους, κάτι που δεν κάναμε εγώ και εσείς και αφετέρου την προσφορά τους, λίγο ή πολύ, την γνωρίζει πάντα η τοπική κοινωνία και όχι εμείς που ζούμε μακριά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜελετώντας τα κείμενά σας θα μπορούσε ίσως ένας ειδικός να αποφανθεί ότι ο λόγος της συγγραφής τους είναι η προσωπική σας προβολή μέσω της στοχευμένης επιθέσεως σε «δημόσια» πρόσωπα. Συγχωρέσετε με, αλλά τα κείμενά σας δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα παρά μόνο κουτσομπολίστικα σχόλια. Αν ζηλεύετε τον π. Αναστάσιο δεν έχετε παρά να γίνετε και εσείς κληρικός. Αν ο επίσκοπός του λειτουργεί με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο κάτι θα γνωρίζει περισσότερο από εμάς και μην ξεχνάτε ότι η αγάπη είναι το σημαντικότερο πράγμα ακόμη και αν διαφωνούμε με κάποιον. Θα χαιρόσασταν αν έβαζε σε αργία τον π. Αναστάσιο, κάτι που είναι εύκολο; Εγώ προσωπικά δεν θα χαιρόμουν διότι και ο π. Αναστάσιος είναι ένας πολύ καλός άνθρωπος και κληρικός. Αγαπητέ κ. Ανδριόπουλε έλλειψη αγάπης υπάρχει!!!
Ας σεβαστούμε λίγο περισσότερο τους κληρικούς μας και ιδιαίτερα τους Αρχιερείς μας!!!
Γ. Ν. Λόης
Καθηγητής Πανεπιστημίου Βελιγραδίου και ΕΑΠ (ΣΕΠ).
Οι εμμονές σου με συγκεκριμένα πρόσωπα με προβληματίζουν. Υβρίζεις χωρίς θεολογικό λόγο... Και γιατί πρέπει ο Πατριάρχης σε όλα να έχει δίκιο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιο δίκιο κι αν έχει ο συντάκτης του ιστολογίου, το χαραμίζει. Διότι το ύφος των αναρτήσεων κοινοποιεί το ήθος του. Εκτός κι αν πρόκειται για στρατήγημα: να παριστάνει τον έξηχο για να αποβάλει το κατά τους στόχους της κριτικής του στίγμα του αγαπούλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαναγιώτη, ο π. Αναστάσιος με σεβασμό κ επιχειρήματα θεολογει. Από ότι γνωρίζω κ η στην προσωπική του ζωή είναι σεμνός κ δεν προκαλεί. Γιατί τον διασυρεις; Δεν είναι μεγάλο αμάρτημα αυτό; Δεν είναι φασισμός; Παίζεις το παιχνίδι των social media.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με τον κ. Ανδριόπουλο. Έχει λόγο και αυτό ενοχλεί!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας πονάνε όσα γράφει δημόσια ο Ανδριόπουλος; Φυσικά πονάνε διότι όλοι μας έχουμε μάθει να κρυβόμαστε και να μιλάμε!! Από όλα τα σχόλια παραδέχομαι μόνο τον Ανδριόπουλο που τα λέει δημόσια και τον Καθηγητή που έβαλε το όνομά του. Οι άλλοι τι κάνουν; Κρύβονται πίσω από την ανωνυμία τους. Άντε από εκεί!!!!!! Όποιος έχει άποψη να τη λέει με ονοματεπώνυμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ θεολογική διατύπωση των συμπεράσματων του κ. Ανδριοπουλου δεν απαντάται στα σχόλια . Δεν κρίνετε ο χαρακτήρας των ιερέων αλλά οι θεολογικες και εκκλησιολογικες θέσεις τους. Σ' αυτές έχετε αγαπητοί σχολιαστές να αντιπαρατεθειτε στον κ. Ανδριοπουλο; Αλλιώς τα σχόλια διαφωνίας είναι περιττά και μετά θεολογικής αγραμματοσυνης...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο τελευταίο άρθρο του ο π. Αν. Γκοτσόπουλος καταφέρεται εναντίον του Αρχιεπισκόπου Κύπρου επειδή μνημονεύοντας τον Ουκρανίας παραβίασε τάχα τον 34ο Κανόνα των Αγ. Αποστόλων, το οποίο δεν ισχύει. Αραγε, ο ίδιος ο π. Αναστάσιος δεν παραβιάζει συστηματικά τον 39ο Κανόνα των Αγίων Αποστόλων; Τι λέει ο Κανόνας; "Οι πρεσβύτεροι και οι διάκονοι, άνευ γνώμης του οικείου επισκόπου, μηδέν επιτελείτωσαν".
ΑπάντησηΔιαγραφή