Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Persona non grata για το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων ο Καλαβρύτων - Δήλωση cult του Πειραιώς για την παραίτηση Πάπα


- Ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος σε πρόσφατη ανάρτηση στο προσωπικό του ιστολόγιο επανέρχεται στο θέμα του πρ. Ιεροσολύμων Ειρηναίου, τον οποίο στηρίζει με όλες τους τις δυνάμεις κι αυτή του η στάση δεν συνιστά επέμβαση στα εσωτερικά του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων, όπως ο ίδιος διατείνεται. 
Το ενδιαφέρον, πάντως, είναι η ομολογία του ότι: "το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων μας έχει εντάξει στον κατάλογο των ανεπιθυμήτων προσώπων, των persona non grata!". Και μας λέει ο Σεβ. ότι θα επανέλθει στο θέμα αυτό με νεώτερη ανάρτηση. Άρα υπάρχει αντίδραση - αν και όχι δημόσια - στην προκλητική συμπεριφορά του Σεβ. Καλαβρύτων απέναντι στη Σιωνίτιδα Εκκλησία. 
Είναι δυνατόν, διερωτώμαι, ένας ιεράρχης της Εκκλησίας της Ελλάδος να αναπαράγει ειδήσεις του τύπου: "οι διεργασίες αναγνωρίσεως του νυν επικεφαλής της Αγιοταφιτικής Αδελφότητας {ήτοι του Πατριάρχου Θεοφίλου} από τον Υπουργό Ραφί Εϊτάν (της κυβέρνησης Εχούντ Ολμέρτ) φέρεται να έγινε με «αντίδωρο»13 εκατ. δολάρια!" Κι ακόμα να αναδημοσιεύει καταγγελίες κάποιου ιερομόναχου Ιωάννου περί «αποκηρύξεως του μοιχεπιβάτου», όπως τον αναφέρει, «του πατριαρχικού θρόνου της Εκκλησίας Ιεροσολύμων, κ. Θεόφιλου»... 
Και για όσους δεν έχουν καταλάβει: ο πρ. Πατριάρχης Ειρηναίος παραμένει έγκλειστος σε κελί στο Πατριαρχείο οικεία βουλή και προαιρέσει. Επειδή θεωρεί εαυτόν ως τον κανονικό και νόμιμο Πατριάρχη. Άρα, ο εγκλεισμός του υπαγορεύεται από τη στάση του να μην αποδέχεται την σκληρή - γι' αυτόν - πραγματικότητα, ότι έχει χάσει το θρόνο του. 
- Η δήλωση του Μητροπολίτου Πειραιώς Σεραφείμ για την παραίτηση του Πάπα Βενέδικτου, τον αναδεικνύει μαιτρ της επικοινωνίας! Την ώρα που προκαθήμενοι ορθοδόξων αυτοκεφάλων Εκκλησιών - από τον Οικουμενικό Πατριάρχη και τον Αρχιεπίσκοπο Αλβανίας ως τον Πατριάρχη Μόσχας - έχουν μια καλή κουβέντα να πουν για τον απερχόμενο Πάπα, εκείνος βγαίνει με ένα ...πολεμικό ανακοινωθέν για να μας πείσει πόσο "αντικανονικώς" κατείχε τον θρόνο της Ρώμης και τι βάναυση που είναι η "Ρωμαιοκαθολική θρησκευτική κοινωνία"! 
Το κείμενο αυτό του Σεβ. Πειραιώς είναι από τα καλύτερά του: ανηλεές μαστίγωμα χωρίς ανάσα. Κάθε λέξη και σφαίρα! Σταχυολογώ μερικές: ειδεχθή, αίσχιστα, βορβορωδών, απαισίων, φρικώδους, βαναύσου καθυβρίσεως, εγκλήματα κ.ο.κ. 
Κατόπιν αυτών, κάποιες δηλώσεις άλλων μητροπολιτών για το θέμα (Δημητριάδος, Φθιώτιδος, Μεσσηνίας) φαντάζουν ...καταϊδρωμένες!... 
Πειραιώς και πάσης Ελλάδος, λοιπόν. Με δεδομένο ότι ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών δεν έκανε - διότι δεν ενδιαφέρεται κιόλας (αφού δεν είναι Χριστόδουλος) - την παραμικρή δήλωση για την παραίτηση Πάπα, ο Σεβ. Πειραιώς δικαίως κλέβει τα ...φώτα της δημοσιότητος. 
Π.Α.Α.

40 σχόλια:

  1. Το γεγονός ότι οι προκαθήμενοι στους οποίους αναφέρεσαι κε Ανδριόπουλε εξέφρασαν θετική γνώμη για τον αιρεσιάρχη πάπα αποδεικνύει αν μη τι άλλο ότι οι συγκεκριμένοι είναι μαιτρ της επικοινωνίας και εξυπηρετούν επικοινωνιακές σκοπιμότητες αφού κανείς σοβαρός άνθρωπος στον 21ο αιώνα δεν αποδίδει τιμή και αξία στον πάπα που ενσαρκώνει στο πρόσωπό του το επιεικώς γελοίο πρωτείο και αλάθητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΞΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣΤΥΛΙΑΝΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΜΕΣΤΕΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΝ ΝΟΗΜΑΤΩΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΘΑ ΜΗΝΥΣΕΙ ΤΟΝ ΤΡΑΧΗΛΙΑΣΑΝΤΑ ΚΑΙ ΑΦΗΝΙΑΣΑΝΤΑ ΣΕΡΑΦΕΙΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγνώμη αλλά έχουμε πολύ σοβαρό πρόβλημα...Η Σύνοδος δεν λειτουργεί με αίσθημα ευθύνης και δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα...οι συνοδικοί προβληματισμοί πλέον αφορούν τον μητροπολιτικό έλεγχο στους διορισμούς θεολόγων και λοιπές "ουρανοκατέβατες" μπούρδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προς ανώνυμο των 10:59 μ.μ.: πού τα είδες τα "μεστά θεολογικά νοήματα" των λεγάμενων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν ξέρω τι μπορούμε να κάνουμε ως μέλη της ορθόδοξης εκκλησίας για την κατάσταση της παρακμής που βλέπουμε να μεγαλουργεί στην ελληνική ορθοδοξία...Ίσως να συσπειρωθούμε κοντά στο οικουμενικό πατριαρχείο, που φαίνεται να ξέρει τι του γίνεται και ποια είναι η αποστολή του στον κόσμο και να είμαστε έτοιμοι για τα χειρότερα, γιατί η πλήρης αδιαφορία και απρονοησία δεν θα βγει σε καλό εδώ και φοβάμαι πως δε θα περιοριστούμε μόνο στο να γινόμαστε γραφικοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. giati den ekane diloseis o athinon
    fobatai toys antipapikoys

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο πολύξερος Μητροπολίτης Πειραιώς, που την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία την χαρακτηρίζει, ευκαίρως ακαίρως, απλώς ως "θρησκευτική κοινωνία", δεν γνωρίζει ότι Μάρκος ο Ευγενικός, τρισήμισυ αιώνες μετά το Μέγα Σχίσμα αποκαλούσε την Εκκλησία Ρώμης "Αδελφή Εκκλησία", και ότι ή Εκκλησία της Ελλάδος στην οποία, (δυστυχώς) ανήκει, βρίσκεται, με Συνοδική απόφαση, σε Διάλογο με τη Ρωμαιοκαθολική "Εκκλησία" και όχι με οποιαδήποτε "θρησκευτική κοινωνία" ή παρασυναγωγή; Τέτοια τυφλαμάρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απ'ότι ξέρω μεχρι σήμερα δεν έχει ποτέ γραφεί τέτοιο χυδαίο και υβριστικό κείμενο όπως το εξωφρενικό μανιφέστο εκ Πειραιώς! Είναι δυνατόν με τόση ελεεινή και τρισάθλια γλώσσα και φθηνή συναγωγή εκ των τριόδων κατηγοριών να συγγράφεται ένας τόσο κακοήθης λίβελος την ώρα που η εκκλησιαστική και πολιτική ηγεσία της Οικουμένης τιμά την προσωπικότητά του απερχόμενου πάπα της Ρώμης και επαινεί την παιδεία και την αγάπη του προς την Εκκλησία Του αυτό το κείμενο, δείγμα ξέφρενης και επικίνδυνης συμπεριφοράς να δυσφημή το σώμα των Ελλήνων επισκόπως διεθνώς: Αν η Ιερά Σύνοδος των Αθηνών τον καλύπτει με το φιλάδελφο μανδύα της γιατί γνωρίζει πολλά για τους συνεπισκόπους του το Πατριαρχείο, ως υπέυθυνο της δοτής απ'αυτό αρχιερωσύνης του επιβάλλεται να προστατεύσει το μέγα ποίμνιό του στην Ελλάδα από τον μεταλλαγέντα σε εχθρό του και ρητά να απαγορεύσει στούς αρχιερείς του Θρόνου κάθε σχέση και κοινωνία μαζί του και με Μητρόπολη Πειραιώς. Ισως αυτό εκνευρίσει τον ψευτοτελεβάντο που από καιρό τον υποστηρίζει αλλά τότε θα καταλάβουν όλοι πώς το Φανάρι δεν αστειεύεται όταν οι αχάριστοι ικέτες λοιδορούν τις αποφάσεις του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι να πει κανείς για τα καραγκιοζιλίκια των επισκόπων μας είναι κανείς να κλαίει και όχι να γελάει!

    Η αλήθεια είναι πως όλοι μας περιμέναμε από Πειραιά μεριά να δούμε το καινούργιο επεισόδιο του θεάτρου σκιών και δεν άργησε τελικά.

    Ενα θα σας πω και ας το ακούσουν πολύ καλά οι οπαδοί του Πειραιώς: ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!! Ναί καλά ακούσατε ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!
    Τους λόγους αυτής της συμπεριφοράς ας τους ψάξουν οι θεράποντες της ψυχιατρικής.

    Για τον άλλο τι να πώ; Απορώ πως μνημονεύει "πάσης επισκοπής ορθοδόξων";

    π.Ν.Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παρότι διαφωνώ σε πολλά με τον Καλαβρύτων οφείλω να ομολογήσω οτι στο θέμα του Ειρηναίου έχει δίκιο. Όχι στις λεπτομέρειες των γεγονότων -γιατί δεν τις ξέρω- αλλά το να ζεί χωρίς ιατρική περίθαλψη, βγάζοντας τα δόντια του κτλ,, έστω και αν είναι "οικειοθελώς"-αν βγεί θα του επιτρέψουν να ξαναμπεί;- εγκλεισμένος είναι τουλάχιστον απάνθρωπο. Και μάλιστα τέτοια συμπεριφορά από τα πνευματικά του παιδιά. Μην ξεχνάτε ότι τον νυν πατριάρχη ο Ειρηναίος τον χειροτόνισε. Δεν επιτρέπεται τέτοια συμπεριφορά από κανέναν άνθρωπο και μάλιστα από χριστιανούς. Να εξευτελίζεται έτσι η εικόνα του Θεού και μάλιστα από τους ποιμένες της Εκκλησίας! Μα στεναχωριέσαι μόνο και που τον βλέπεις. Αυτοί ζουν δίπλα του! Είναι άλλη μια αιτία που δυσφημείται η χριστιανοσύνη στους Αγίους Τόπους. Σαν την άλλη φορά με τις σκούπες και τα κοντάρια. Τώρα οι οικονομικές συναλλαγές πρέπει οπωσδήποτε να ερευνηθούν.

    Όσο για τη δήλωση του Πειραιώς είναι η μόνη σοβαρή. Οι άλλες ήταν έπεα πτερόεντα. Ωραία λόγια με θεολογικό μανδύα. Είναι προφανές δεν άντεξε ο άνθρωπος. Ούτε τα σκάνδαλα, ούτε την πίεση. Ήταν αναμενόμενη η παραίτηση όσο και αν θέλουν να φανεί ξαφνική. Άλλωστε δεν είδατε τους δελφίνους πώς εμφανίστηκαν αμέσως; Έτσι κι αλλιώς ήταν μεγάλος σε ηλικία όταν ανέλαβε. Για μεταβατικό στάδιο τον είχαν. Ευτυχώς φαίνεται σοβαρός άνθρωπος και προτίμησε την προσευχή. Ας ελπίσουμε να βρεί την ησυχία και το φωτισμό και να συνέλθει από την πλάνη στην οποία βρίσκεται. Ο Θεός πάντα βρίσκει τρόπο και δίνει τις ευκαιρίες... Ίσως δούν καλύτερα τις διαστροφές που έχουν κάνει στην πίστη και στο Ευαγγέλιο. Τουλάχιστον αυτοί που έχουν φόβο Θεού.
    Όσο για τα επίθετα που χρησιμοποιεί ο Πειραιώς, και μόνον η καθολική και υποχρεωτική αγαμία του Παπισμού τα δικαιολογεί. Είναι απόλυτη διαστροφή της ανθρώπινης φύσης και μάλιστα στην υψηλότερη έκφρασή της, τον έρωτα. Γιαυτό και είναι μητέρα των σκανδάλων αυτών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
    ----------------------------
    ΟΧΕΙΡΟΤΟΝΗΣΑΣ ΠΑΤΗΡ ΛΕΓΕΙ ΦΙΛΟΡΘΟΔΟΞΟΣ Ο ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΠΑΠΑΣ
    Ο ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΘΕΙΣ ΥΙΟΣ Η ΠΑΤΡΟΚΤΟΝΟΣ ΛΕΓΕΙ ΟΧΙ ΦΙΛΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
    ΤΙ ΣΥΓΚΥΡΙΑ ΜΗΠΩΣ Η ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΤΟΥ ΕΚΙΝΗΣΕ ΤΗΝ ΠΤΕΡΝΑΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΥΡΓΕΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΚΥΤΑΛΗΝ ΤΩΝ ΣΑΠΡΩΝ ΛΟΓΩΝ ΠΗΡΕ
    Ο ΑΣΤΟΡΙΑΝΟΣ η νεστοριανος κσμοκαλογερος τελεβαντος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ean kanei dilosei o arxiepiskopos
    theofaneia den blepei ston peiraia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά ο Πειραιώς σας δουλεύει όλους... Είναι μάγκας Πειαριώτης ! Λέει αυτό που θέλουν να πουν όλοι αλλά φοβούνται. Είναι cool τύπος , εγώ τον πάω!! Εντάξει ας λέει κ καμία υπερβολή καμία φορά.. Είναι ηγέτης φίλε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όσο περνά ο καιρός, γίνομαι και πιο σίγουρος. Άν ο Πειραιώς (και οι όμοιοί του) είχε την δυνατότητα, θα έκανε ότι και ο Χομεϊνί. Και σεις όλοι που γράφετε όλα αυτά τα σκληροπυρηνικά, θα είχατε σίγουρα στρατευτεί στην θρησκευτική αστυνομία να μας κυνηγάτε.
    Αφού σε καιρούς ανοχής και δημοκρατίας έχετε τέτοιο μένος, φανταζόμαστε τι θα κάνατε και τι θα λέγατε. Τύφλα να χει η Ιερά εξέταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ... ΑΣΕ ΠΟΥ ΥΠΟΠΤΕΥΟΜΑΙ ΠΩΣ ΔΙΑΦΟΡΟΙ "ΠΑΤΕΡΙΚΟΙ" ΦΩΤΙΣΜΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΣΥΝΟΔΙΚΟΥΣ ΝΑ ΕΠΙΧΑΙΡΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑ ΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΙΚΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ... ΚΡΙΜΑ...Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΠΗΘΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @7:10 π.μ.
    Δεν ήξερα οτι έχετε και θεολογικές ανησυχίες εκεί στη θύρα7...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι λέτε κ.Ιστολόγε! Να κάνει δήλωση ο Αθηνών Ιερώνυμος σχετική με την παραίτηση του Πάπα... έ όχι βέβαια! Δεν είδατε τί έπαθε ο μακαριστός προκάτοχός του; πέθανε διότι πήγε στη Ρώμη.... (μεταξύ μας στην Πάτρα όόόλοι οι ευσεβείς έτσι λένε: αρρώστησε και πέθανε, ο Θεός τον τιμώρησε έτσι, γιατί πήγε στον Πάπα..)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το λέμε και το επαναλαμβάνουμε αλλά...πάλι τα ίδια! Ο Ειρηναίος είναι απλούς μοναχός με απόφαση της Σιωνίτιδος Εκκλησίας διότι δεν απεδέχθη, ο Ειρηναίος, την απόφαση της Διορθοδόξου Συνόξου του Φαναρίου η οποία τον έκαμε πρώην Πατριάρχη Ιεροσολύμων, λόγω των εκεί σκανδάλων τα οποία ανέχθηκε και υπέθαλψε....! Τα σκάνδαλα αυτά τα έκαμε ο, κατά Γιανναρά, "θίασος" των Γιοσάκη-Βαβύλη-Κουλουσούσα(του επονομασθέντος θηλυγλώσσου..)- οπλοφόρου μοναχού της Χρυσοπηγής Νικοδήμου Φαρμάκη & σία... των οποίων ο, κατά Γιανναρά και πάλιν, βλ. εφημ.Καθημερινή 2005 & 2006, "θλιβερός αρχηγός.." έχει ήδη κοιμηθεί.. ενθυμού σχετικώς όσα συνέβησαν τέτοια εποχή το 2005...
    Επειδή όλη αυτή η κατάσταση απέβη θλιβερή και εναντία στις απόψεις, και όχι μόνο, του Μητρ.Καλαβρύτων, ο τελευταίος επιμένει να συντηρεί το θέμα παραφράζοντας μία αρχαιοελληνική ρήση και λέγων εν εαυτώ "ουκ εά με καθεύδειν το του Οικ.Πατριάρχου τρόπαιον" και πράττων & γράφων ούτως κλπ.!
    Μακαριώτατε Αθηνών, έναν Αρχιμανδρίτη Νικόδημο Φαρμάκη, της Αρχιεπισκοπής Σας, προσφάτως εγγραφέντα στην προς Αρχιερατεία "λίστα" της Εκκλ.Ελλάδος τον γνωρίζετε; Συνωνυμία ή ού;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΙΔΟΥ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΟΥ Κ.ΕΙΡΗΝΑΙΟΥ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ

    Τηλεγράφημα τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου πρός τόν Μακ. Πατριάρχην κ. Εἰρηναῖον(09/05/2005).

    Μακαριώτατον
    Πατριάρχην κ. Εἰρηναῖον
    Ἱεροσόλυμα.

    Χριστός Ἀνέστη!

    Παρακολουθοῦντες μετά πολλῆς ἀνησυχίας τά τῆς ἐνεστώσης καταστάσεως τοῦ Πατριαρχείου Ἱεροσολύμων λόγῳ τῆς ἀποκηρύξεως τῆς Ὑμετέρας Μακαριότητος ὑπό μεγίστης πλειοψηφίας τῆς Ἁγιοταφικῆς Ἀδελφότητος καί πληροφορηθέντες ὅτι προτίθεσθε ὅπως προβῆτε εἰς σύγκλησιν μειοψηφίας Ἱερᾶς Συνόδου πρός ἐπιβολήν ποινῶν καί ἐκλογήν νέων Ἀρχιερέων, θεωροῦντες δέ τοῦτο λίαν ἐπικίνδυνον διά τήν εὐστάθειαν καί τό μέλλον τῆς Σιωνίτιδος Ἐκκλησίας, παρακαλοῦμεν ἀδελφικῶς καί συνιστῶμεν ἀπό τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου καί προσωπικῶς ὅπως πάσῃ θυσίᾳ ἀποφευχθῶσι τοιούτου εἴδους ἐσπευσμέναι ἐνέργειαι, αἵτινες θά προκαλέσουν μεγάλην ζημίαν εἰς τούς κόλπους τῆς Ἁγιοταφικῆς Ἀδελφότητος καί τῆς Ἐκκλησίας ἐν γένει.

    Ἀδελφικῶς ἐν Κυρίῳ
    +Ὁ Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαῖος
    Φανάριον, 9 Μαΐου 2005

    ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΑΙ Ο Κ.ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ "ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ" και όχι "ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ"!

    ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ πρώην ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ Κ.ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ ΔΕΝ ΥΠΗΚΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΕΠΑΝΕΦΕΡΘΣΗ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ ΣΤΗΝ ΤΑΞΙΝ ΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΞΕΥΡΑΜΕ ΠΟΙΑ Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΕΒ.ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΟΙΜΗΘΕΙ Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ.... ΩΣ ΓΝΩΣΤΟ Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΗΝ ΕΝ ΦΑΝΑΡΙΩ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ 2005 Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΑΠΗΛΛΑΞΕ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΝ Κ.ΕΙΡΗΝΑΙΟ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑς ΤΟν ΠΡΩΗΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανωνυμε,
    14 Φεβρουαρίου 2013 - 12:06 π.μ.
    Η κοινωνια με αιρετικους καθιστα τον Ορθοδοξο, τεως Ορθοδοξο.

    Ο Πειραιως, ενωχλει τους λατινοφρωνες , οπως και ενωχλουσε και ο αγιος Μαρκος ο Ευγενικος.

    Αυτη η απαντηση εχει τον χαρακτηρα της προσωπικης προσβολης και της μομφης, κατα του προσωπικου σου κυρους ανωνυμε.

    Και εγω το κανω επωνυμως , ανωνυμε 14 Φεβρουαρίου 2013 - 12:06 π.μ.


    Επειδη η μωρια των οι λατινοφρωνων επερισευσαι, σχετικα με τον αγιο Μαρκο τον Ευγενικο, ας μαθουν, οτι ο αγιος τους μεν λατινοφρωνες της εποχης του, ουτε ως αδερφους του, δεν τους λογαριαζε
    "Οι τινες την υγιη πιστιν προσποιουνται ομολογειν, κοινωνουσι δε τοις ετεροφροσι, τους τιουτους, ει μετά παραγγελίαν μη αποστώσι, μη μόνον ακοινωνήτους έχειν, αλλα μη΄δε αδελφούς ονομάζειν. »
    Τους δε αγαπημενους των λατινοφρονων, ρωμαιοκαθολικους, αιρετικους τους χαρακτηριζει, και ως αιρετικους τους χειριζοταν

    «Αίρεσις έστι, και ούτως είχον αυτήν και οι προ ημών, πλην ουκ ηθέλησαν θριαμβεύειν τους Λατίνους ως αιρετικούς, την επιστροφήν αυτών εκδεχόμενοι και την φιλίαν πραγματευόμενοι˙ ει δε βούλεσθε, δείξω υμίν εγώ όπως είχον τούτους αιρετικούς»



    «ως αιρετικούς αυτούς απεστράφημεν, και δια τούτο αυτών εχωρίσθημεν».


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τα πράγματα εν Ελλάδι, εκκλησιαστικώς, αρχίζουν και γίνονται επικίνδυνα για την ενότητα των Ορθοδόξων, κυρίως, αλλά και για την διαχριστιανική και διαθρησκειακή προσέγγιση! Η Εκκλησία της Ελλάδος πρέπει να μάθει επιτέλους Θεολογία και Κανονικό Δίκαιο και να αφήσει την κυρία "νόμω κρατούσα..." να βρεί τους κλέφτες και τους απατεώνες και τα χρήματα και τα συναφή κλπ!
    Πάραυτα και αθρόον, και αθρόως κατά το εφικτό..., να καλέσει στον Επισκοπικό βαθμό τους Καθηγητάς των Θεολογικών μας Σχολών και εντεύθεν και εκ του εξωτερικού, ώστε να καταστεί το σώμα της Ιεραρχίας θεολογικώς εγκρατές! διότι πάσχει! και πάσχει μάλλον ανιάτως! καιρός να θεραπευθεί η θεολογική και όχι μόνον ημιμάθεια η οποία μαστίζει από ικανού χρόνου την Ελλαδική Εκκλησία και μάλιστα στα διοικητικά της στελέχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όσο περνά ο καιρός, γίνομαι και πιο σίγουρος.

    Ο σκοτασμος των λατινοφρονων , των εξ Ορθοδοξιας οικουμενιστων, αποκτα δομη αιρεσεως πλεον.

    Οταν, συν Θεω, δημοσιευσθει η εργασια που υποδεικνυει το ειδωλολατρικο στοιχειο της πιστεως του ρωμαιου ποντιφηκα, θα εχω να ακουσω τα χειροτερα απο τους σημερινους αντιπαλους του αγιου Μαρκου του Ευγενικου...

    Πνευματικη κοινωνια με ειδωλολατρες.
    Να ηταν τουλαχιστον συνηθεις αιρετικοι...

    Βλεπεται, μπορει να ειναι μια απλη αιρεση να κηρυτει ο παπας τσ ρωμης το αλαθητο του, εαν ορθοδοξουσε σε ολα τα αλλα.
    Τωρα που κηρυτει θεον αλλοτριον, ενα θεουλη
    αλλης ουσιας, ετερων υποστασεων, και κτιστης χαριτος, ενα βρωτο τεχνουργημα, κακεκτυπο του Αποκαλυφθεντος Θεου, το δικο του αλαθητο , απλα, επιβεβαιωνει την ειδωλολατρια του.
    Και ο Σεβ. Πειραιως λεγει, οτι ειπε και ο αγιος Μαρκος ο Ευγενικος.
    Αιρετικοι οι Λατινικοι, και υποκειμενοι στο αποστολικο αναθεμα επι ετεροδοξια.

    Και ο αποστολος της αγαπης, ειπε, ουτε χαιρειν , τοις αιρετικοις....



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μάλιστα
    Όχι μόνο αίρεση αλλά και ειδωλολατρία η Καθολική εκκλησία. Αν είναι όμως έτσι και η Ορθόδοξος Εκκλησία της Ελλάδος την αξιολογεί αλλιώς τότε το έντιμο και πατερικό είναι η αποκοπή από την Εκκλησία της Ελλάδος. Αγώνας εκτός. Πως γίνεται να είσαι μέλος μιας Εκκλησίας που θεωρεί Εκκλησία μια δαιμονική αίρεση;
    Αλλά εκτός Εκκλησίας της Ελλάδος θα υπάρχει ο μισθός του Αρχιερέως αλλά και ο Δεσποτικός ρόλος;
    Εγώ βέβαια σκέφτομαι πονηρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Προς 12:06π.μ.: "Ημείς μεν τον πάπαν ως ένα των πατριαρχών λογιζόμεθα, καί τούτο γε, ΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ Η. Ούτοι δε αυτόν βικάριον του Χριστού και πατέρα και διδάσκαλον των χριστιανών απάντων μάλα σεμνώς αποφαίνονται"
    Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός. Βλέπε εις Ιω.Καρμίρη, τα δογματικά και συμβολικά μνημεία της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας.
    Η Ρωμαιοκαθολική παρασυναγωγή υπήρξε αδελφή Εκκλησία κάποτε και υπ αυτήν την έννοια την αποκάλεσε μ αυτόν τον προσδιορισμό ο άγιος Μάρκος. Αν είναι αδελφή Εκκλησία γιατί δεν έχουμε κοινωνία μυστηρίων εφ όσον κατά το γνωστό ρητό " η Εκκλησία εν τοις μυστηρίοις σημαίνεται".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. "Άπαντες οι της Εκκλησίας διδάσκαλοι, πάσαι αι Σύνοδοι και πάσαι αι Θείαι Γραφαί ΦΕΥΓΕΙΝ τους ετερόφρονας παραινούσι και της αυτών κοινωνίας ΔΙΙΣΤΑΣΘΑΙ!"

    Μάρκου Εφέσου, ΟΜΟΛΟΓΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ας θυμηθούμε επίσης, την προσφώνηση του Εφέσου αγίου Μάρκου στον αιρετικό Πάπα Ρώμης Ευγένιο Δ΄: «Άκουσε σεβάσμιε Πάπα της Ρώμης και διδάσκαλε της Λατινοσύνης…..» και σε άλλη περίπτωση: «Τω Μακαριωτάτω πάπα της πρεσβυτέρας Ρώμης», αλλά και τις προσφωνήσεις του προς τον αυτοκράτορα Ιωάννη Η΄ Παλαιολόγο και τον Πατριάρχη Ιωσήφ Β΄: «Ακούσατε, άγιε αυτοκράτορ κύριε Ιωάννη και άγιε πατριάρχα Ιωσήφ…..» (Ν. Βασιλειάδη, ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός και η Ένωσις των Εκκλησιών, σελ. 91, 93, 245).

    IK

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ώστε έτσι ΙΚ; Από πότε προσδίσδουμε στην εθιμοτυπία ουσιαστικό κύρος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μήπως γνωρίζει ο ΙΚ τι φρονούσε περί των αιρετικών παπικών και τι έγραψε γι αυτούς ο άγιος ΜΕΤΑ την ψευδοσύνοδο της Φερράρας-Φλωρεντίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Προς ανώνυμο των 12:30: αντί να υβρίζεις τον Πειραιώς επειδή δε σκέπτεται και ενεργεί κατά τις επιταγές της "πολιτικής ορθότητας" φρόντισε να ανιρέσεις τα όσα πεντακάθαρα και αληθινά γράφει. Όσο για τις απειλές δεν πρόκειται να πτοήσουν κανένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ώστε είναι απλώς εθιμοτυπικό να αποκαλείς έναν αιρετικό "Μακαριώτατε", ενώ δεν είναι εθιμοτυπικό να τον αποκαλείς "αγιώτατο" (όπως πρόσφατα στην Αθήνα);

    Γνωρίζει πολύ καλά ο ΙΚ τι φρονούσε ο άγιος Μάρκος για τους αιρετικούς Λατίνους, γι' αυτό θεωρούσε έγκυρο το βάπτισμά τους, δηλ. το ράντισμα, το οποίον γνώριζε πολύ καλά (Καρμίρης).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εκει στο Βατικανο μεχρι να βρουν καινουργιο κωουτς δεν εχουν υπηρεσιακο προπονητη ;Iταλια ειναι πατριδα του καμπιονατο πρεπει να ειναι οργανωμενοι σε αυτα . Α.Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Προς "αδιόρθωτο" ΙΚ:
    "Ημείς δι ουδέν άλλο απεσχίσθημεν των Λατίνων, αλλ ή ότι εισίν, ου μόνον σχισματικοί αλλά και αιρετικοί'".

    Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πελεκάνε
    Θα το φροντίσω αγαπητέ
    Προς το παρόν παίρνω πρωί βράδυ αντιπαπικό χάπι για να μη μολυνθώ Αν και η Εκκλησία μου διαλέγεται με τον παναιρετικό εγώ γλυτώνω την μόλυνση όπως ακριβώς και οι αγωνιστές που φωνάζουν αλλά παραμένουν στην εκκλησία που διαλέγεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. >>>>>>>>>>>>>>Σταχυολογώ μερικές: ειδεχθή, αίσχιστα, βορβορωδών, απαισίων, φρικώδους, βαναύσου καθυβρίσεως, εγκλήματα κ.ο.κ.

    Δεν κατάλαβα. Δηλ. θέλετε να χρησιμοποιούσε πιό απαλές εκφράσεις για να περιγράψη τις πράξεις των βιαστών των παιδιών; Τί θέλετε να πείτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Συγγνώμη, η ανάρτηση εδώ, στο πρώτο μέρος της, ασχολείται με τον Καλαβρύτων και τις περί κανονικού και μή Πατριάρχη Ιεροσολύμων... ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ....!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή