Η φήμη κυκλοφορεί καιρό τώρα, έφτασε και στην Ιδιωτική Οδό ως σχόλιο και πραγματικά είναι ανησυχητικού περιεχομένου, εφ' όσον δεν έχει διαψευσθεί.
Το πρόβλημα με τον π. Γεώργιο Δορμπαράκη που τελικά οδήγησε στην απομάκρυνσή του από την Μητρόπολη Πειραιώς, δημιουργήθηκε από ένα τηλεφώνημα! Ένα τηλεφώνημα που έκανε ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος στον Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ, με σκοπό την διαμαρτυρία (;) για το ότι ο π. Γ. Δορμπαράκης υπέγραψε το γνωστό κείμενο καταλλαγής, ας το πούμε έτσι, αναφορικά με την πολυχρόνια ένταση μεταξύ της Μητροπόλεως Ναυπάκτου και της Μονής Μεταμορφώσεως Ναυπάκτου.
Ανάλογο τηλεφώνημα έκανε ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου - λέγεται με έμφαση - και στον Μητροπολίτη Θηβών Γεώργιο διαμαρτυρόμενος για δικούς του κληρικούς οι οποίοι υπέγραψαν το κείμενο.
Λυπούμαι να πω ότι επειδή έχω πικράν πείραν από παρασκηνιακά τηλεφωνήματα εκκλησιαστικών παραγόντων, δεν αποκλείω αυτό που λέγεται και γράφεται τόσο έντονα.
Εύχομαι και ελπίζω να μην ισχύει. Για το κύρος του Σεβ. Ναυπάκτου και μόνον...
Π.Α.Α.
εαν απο ενα τηλεφωνημα ο π. δορμπαρακη αναγκαστηκε να φυγη απο την πολυετη και καλλικαρπο διακονια του απο τον πειραια τοτε δεν στεκεται τιποτα ορθιο στην διοικηση τησ εκκλησιας μας τοτε να μη φωναζουμε δια την απο τους οικουμενιστας και προδοτας της πιστεως μας οτι οι επισκοποι ειναι εκδικητικοιδεν χωραει στην συνειδησιμου σεραφειμ και ιεροθεε αυτο τοσχολιο εσεις εχετε ησυχη την συνειδησησας επιτελειτε το μυστηριο της θειας ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ με ρερυπωμενα χειλη....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ Ο ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΥΠΑΚΟΥΣΕ ΣΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΚΡΙΜΑ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ....
ΑπάντησηΔιαγραφήκ. Ανδριόπουλε σιγά σιγά και ο Ναυπάκτου στα μαύρα κατάστιχα; Να υποθέσω ότι αυτό σχετίζεται με τη διαφωνία του με τον Περγάμου; Δεν το πιστεύω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι πελεκανε να μην κανει τετοια ο Ναυπακτου . Ανθρωπος που αφηνει να ενοηθει οτι εχει ιδιαιτερα με τον Θεο πολλα μπορει να κανει . Εξ ου και η θεολογια του μυστικσμου που ανατρεπει εκ βαθρων ολο τον χριστιανισμο . Που επιτρεπει σε καποιους μυστες να μην δεσμευονται απο τον ηθικο νομο που εχουν ολοι οι ανθρωποι απο τον καιρο των σπηλαιων . Γιατι εδω ειναι το κλειδι . Η ορθοδοξια εχει μυστηρια και οχι μυστικα . Το μυστηριο οπως πχ της Αγιας Τριαδας η της θειας κοινωνιας ειναι μυστηριο για ολους . Και για τον Πατριαρχη και για τον καντηλαναφτη . Απλως τα παραδεχομαστε . Το μυστικο ομως σημαινει οτι καποιοι λιγοι ξερουν και οι υπολοιποι οχι . Ειναι καταλοιπο των αρχαιων μυστηριακων θρησκειων με τους λιγους εκλεκτους μυημενους και τον υπολοιπο οχλο . Αυτο εδω και καποιες δεκαετιες θελουν να υποβαλλουν καποιοι με ορθοδοξο μανδυα σαν ορθοδοξια . Η εκκλησια ομως παντα διακηρυτει οτι η θεια αποκαλυψη δοθηκε ολοκληρη απαξ δια παντος μια φορα σε ολους . Υπαρχουν διαβαθμισεις αγιοτητας οχι ομως θειας αποκαλυψης . Αλλιως ο Θεος θα ηταν αδικος και δεν θα μπορουσε να κανει τελικη κριση εφοσον αλλα αποκαλυψε στον Ρωμανιδη και τον Ναυπακτου και αλλα λιγοτερα στον ΑΜ και στον Πελεκανο . Αυτα τα τερατωδη κατ ουσιαν διδασκει ο Ιεροθεος και ο καθε Ιεροθεος . Και φυσικα αφηνουν ολοι αυτοι οι γκουρου να εννοηθει οτι εφοσον εχουν κατ ιδιαν επικοινωνια με το θειο δεν δεσμευονται ουτε απο Δεκαλογο ουτε απο ευαγγελιο . Α.Μ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστή η παρατήρηση του κ. ιστολόγου, πάρα πολύ μάλιστα! Παρασκηνιακά -έστω και επώνυμα- τηλέφωνα, ανώνυμα τηλέφωνα, ανώνυμος επιστολογραφία γέμουσα καταλαλιάς-ψεύδους&επιορκίας και άλλα συναφή...! εν μιά λέξει ΑΝΑΝΔΡΙΑ! Ένας υπήρξε ο μακαριστός Μητροπολίτης Κορίνθου Παντελεήμων, ο Καρανικόλας, ο Μέγας εν Αρχιερεύσι της Ελλάδος και εκ των ελαχίστων δυστυχώς.., ο οποίος επιστολή μη φέρουσα ευκρινώς ονοματεπώνυμο επιστολέως, την έκαμε χίλια κομματάκια-ούτε κατά διάνοιαν είχε την περιέργεια να ανοίξει τον φάκελλο...!! Αιωνία του η μνήμη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠω ! Πω ! Πω ! Πω ! Κίνδυνος μεγάλος υπάρχει, να κακοχαρακτηρισθή ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου, από τον Ανδριόπουλο και τον Πελεκάνο !
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι βεβαια συμφωνω πελεκανε οτι αλλλη μετοχη στον Θεο εχουν οι Αγιοι και αλλοι εμεις . Και υποψην οτι υπαρχουν και σημερα Αγιοι με μεγαλη μετοχη στον Θεο που ουτε τους ξερουμε ουτε θα τους μαθουμε ποτε . Και πολλοι ειναι λαικοι μαλιστα . Αλλα γνωση του Θεου οπως ειπε και ο Ιωαννης ο Χρυσοστομος στο μονο βιβλιο του που διαβασα ολοκληρο τους 5 λογους κατα Ανομοιων ειναι για οσους εχουν διαθεση η ιδια . Και μαλιστα ειχε ερμηνευσει το γραφεν απο τον Παυλο αυτο που λεει οτι εκ μερους γιγνωσκομεν . Και εκανε την παρατηρηση ο Χρυσοστομος οτι ο Παυλος δεν ειπε οτι μερος γνωριζουμε αλλα οτι και απο αυτο το μερος παλι λιγο μπορουμε να μαθουμε . Και παντοτε βεβαια οι Πατερες εννουσαν την γνωση ειτε την ελαχιστη περι Θεου ειτε αυτη του θεληματος του Θεου μεσα απο δυο δρομους . Ο ενας η συμμετοχη στην εκκλησιαστικη ζωη και ο αλλος η αναγνωση της Γραφης . Τον δευτερο πολλοι σημερα στην ορθοδοξια και αυτη η μοδα ξεκινησε πριν περιπου 100 χρονια απο την Ρωσσια τον δευτερο λοιπον δρομο την αναγνωση της Γραφης πολλοι τον υποτιμουνε η και τον βλεπουν υποπτο . Σε αυτους τους λεγομενους μυστικιστες ανφερομουν και εχω διαβασει τετοια υποτιμητικα για την γραφη σχολια και απο τον Ρωμανιδη και απο τον Ιεροθεο . Ο γεροντας Παισιος στις αυθεντικες του διδαχες και οχι αυτα που του κολλησαν καποιοι αλλοι , παντ συνιστουσε ο Παισιος την αναγνωση ολης της Βιβλου και της Παλαιας Διαθηκης και μαλιστα θυμωνε με αυτους που υποτιμουσαν την Γραφη . Παντα υποπτευομουν αυτους που λογω δηθεν ορθοδοξου ζηλου υποτιμουν την Γραφη με διαφορα σοφισματα . Με ευχαριστηση βλεπω οτι εσυ Πελεκανε τα οποια σου επιχειρηματα ασχετα αν συμφωνω η διαφωνω σε καποια τα στηριζεις πρωτιστως ευαγγελικως . Α.Μ Υστερογραφο . Στην πρωτη προταση αντι για αλλη μετοχη εγραψα αλλλη μετοχη και αντι για αλλη εμεις εγραψα αλλοι εμεις . Ατιμο πληκτρολογιο
ΑπάντησηΔιαγραφήΕστω κι αν κάποιος είναι Άγιος και αξιώνεται της θέας του ακτίστου φωτός δεν σημαίνει πως είναι κι αλάθητος. Το ερώτημα είναι αν ο Αγιος Ναυπάκτου έπεσε θύμα λανθασμένων νομικών συμβουλών εκ μέρους του Αγίου Πειραιώς...
ΑπάντησηΔιαγραφήAM
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι καταλοιπο των αρχαιων μυστηριακων θρησκειων με τους λιγους εκλεκτους μυημενους και τον υπολοιπο οχλο . Αυτο εδω και καποιες δεκαετιες θελουν να υποβαλλουν καποιοι με ορθοδοξο μανδυα σαν ορθοδοξια
Μπραβο ΑΜ που τα λες ετσι χυμα.
Ξερεις βεβαια την αποψη μου και για την γραφη και τις ενδεχομενες αλλοιωσεις τις κατα το ανθρωπινον
(ησυχαστικες αναχωρητικες παρεκτροπες θα βρεις κι εκει κατα τοπους ομως ειναι αναμενομενο δεδομενου κυριως του πραγματικου χρονου συγγραφης της Καινης Δ)Οπως εχεις πει και συμφωνω ειναι μεγαλη η κουβεντα.
Το χειροτερο ειναι οτι ειδικα οι ετεροδοξοι που ερχονται στην ορθοδοξια ερχονται ΚΥΡΙΩΣ για αυτου του ειδους τον μυστικισμο! Το λενε ξεδιαντροπα στα κειμενα τους.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Γραφη αγαπητε φιλε των 4 και 22 βρισκεται απο οτι γνωριζω σε 5500 κωδικες χειρογραφα ιδια και απαραλλακτη . Με καποιες ασημαντες ορθογραφικες διαφορες . Και απο οτι γνωριζω οταν εγινε ο τελικος κανονας το 367μΧ εγινε στην βαση των βιβλιων που ηδη αποδεχοταν η εκκλησια σαν αυθεντικα και οχι αυθαιρετα . Εχει σχεση με την αναρτηση η κουβεντα αυτη γιατι ο Ιεροθεος Ναυπακτου υπο το ενδυμα του αντιοικουμενιστη ζηλωτη ορθοδοξου εγραψε και δηλωσε οτι την γραφη την συνεγραψαν Αγιοι και οτι η εκκλησια ειναι πανω απο αυτην . Ξεχασε να μας πει αυτο που λεει το Συμβολο της Πιστης . Οτι την μεν Παλαια Διαθηκη δεν την γραψαν γενικα και αοριστα Αγιοι αλλα οι προφητες υπο την καθοδηγηση του Αγιου Πνευματος και την Καινη οι αποστολοι που γνωρισαν προσωπικα τον Χριστο η οπως οι Μαρκος και Λουκας αυτους που ειδαν τον Χριστο . Αρα η εκκλησια εχει για αιωνιο συνταγμα της την Γραφη και δεν μπορει να αλλαξει ουτε προταση και δεν ειναι αυτο που εννοει ο Αγιος Ναυπακτου που την παρουσιασε σαν συναξαρι . Οσο για αυτους τους ετεροδοξους που προσερχοντε στην ορθοδοξια καποιοι ειναι ειλικρινεις και καποιοι οπως διαπιστωσα και γω την acid rock σκηνη του Σαν Φραντζισκο ψαχναν στην ορθοδοξια πεσαν . Και εμενα μου αρεσει η συγκεκριμενη μουσικη σκηνη δεν την αναγω και σε δογμα . Α.Μ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνω πελεκανε οτι η γραφη δεν σωζει απο μονη της . Αλλα ειναι η μοναδικη πηγη πιστης . Η Ιερα Παραδοση απλως κατοχυρωνει εκκλησιαστικα την αυθεντικοτητα της . Και μας βεβαιωνει οτι οι συγγραφεις της οντως ειναι αυτοι που λεει η εκκλησια . Και οτι μαρτυρησαν για αυτη την αληθεια . Κατι που οι προτεσταντες δεν αποδεχονται αρα ουτε Γραφη εχουν . Αλλα μην υποτιμας τον αγωνα κατα τηςΓραφης . Σκεψου μονο οτικαι τα 7 μυστηρια στην Γραφη αναφερονται οτι ολη η πατερικη γραμματεια ειναι ερμηνευτικη της Βιβλου και το μεγαλυτερο μερος της υμνογραφιας και ολες οι δεσποτικες εορτες οι περοσοτερες θεομητορικες και αρκετες Αγιων στηριζονται σε γεγονοτα που περιγραφει η Αγια Γραφη . Προνισμα του κυρους της ειναι πριονισμα της ορθοδοξης εκκλησιας οχι της προτεσταντικης . Σε αυτο το πριονισμα εκ του πονηρου ο Ιεροθεος ειναι μανουλα . Α.Μ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι μπρε πελεκανε . Συμφωνω 1000 τοις 100 και βλεπεις οτι δινω βαση στον διαλογο γιατι απαντω με την μια , αρα μπαινω στην σελιδα . Καμια διαθεση διαξιφισμου . Αλλα παρακολουθησε την σκεψη μου . Αναφερεσαι στα μυστηρια στην ασκηση σε αυτη την ιδια την εκκλησια . Ολα αυτα στηριζονται στο κυρος του Χριστου . Ε εκει που αναφερεται η θεοτητα του Χριστου η τριαδικοτητα του Θεου το μυστηριο της θειας κοινωνιας η ιδια η υπαρξη και η ιδια η κατοχυρωση της εκκλησιας ως θειου καθιδρυματος ειναι στα βιβλια της αγιας γραφης . Δεν αναφερομαι στην αναγνωση της Αγιας Γραφης που φυσικα δεν σωζει κανεναν απο μονη της αλλα στην θεση της στην εκκλησια . Εδω οποτε θελουμε να στηριξουμε καποια θρησκευτικη μας αποψη λεμε . Ο Χριστος ειπε αυτο η ο Χριστος συγχωρεσε την μοιχαλιδα η ο Χριστος κατηγορησε τους Φαρισαιους η ο Χριστος ειπε για τον καλο Σαμαρειτη . Ε ολα αυτα απο το ευαγγελιο τα παιρνουμε . Αν καταριφθει το κυρος της γραφης πως θα ξερουμε τι ειπε ο Χριστος . Πως θα ειμαστε βεβαιοι οτι η θεια κοινωνια και το βαπτισμα ειναι απαραιτητα γιατην σωτηρια μας . Πως θα πουμε οτι ο Χριστος σταυρωθηκε και αναστηθηκε για εμας ; Αφου ολα αυτα απο την Αγια Γραφη τα παιρνουμε . Επιμενω οτι υπαρχει πριονισμα του κυρους της Αγιας Γραφης . Ο Αποστολος Παυλος εναν ανθρωπο καταραστηκε . Τον εαυτο του στην περιπτωση που τρελαινοταν και κυρητε διαφορετικο ευαγγελιο . Σε αυτη την καταρα συμπεριελαβε και τους αγγελους στην υποθετικη περιπτωση που διδασκαν αλλα . Αρα οποιος ισχυρειστει οτι εχει θεοπτιες εναν τροπο ελεγχου εχουμε . Αν διδαξει κατι διαφορετικο εστω και σε μια προταση της Βιβλου τοτε η ειναι απατεωνας η δαιμονισμενος . Και για να μην πεφτουμε θυματα τετοιων ειναι απαραιτητη η γνωση της Γραφης και οχι δευτερευουσα . Αλλιως δεν ξερουμε τι πιστευουμε . Και ολοι οι Πατερες την συνιστουσαν την μελετη της . Εκει λοιπον συνισταται η διαφωνια πολλων με τον Ρωμανιδη και τον Ιεροθεο . Α.Μ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εγω ειχα γραψει στο σχολιο των 4 και 54 οτι η γραφη υπαρχει διαχυτη στην υμνγραφια και στην εν γενει ζωη της εκκλησιας και επειδη με καλυψες με το σχολιο του των 6 και 26 μπορουμε να πουμε οτι σημερα δοξα να εχει η Παναγια συμφωνησαμε . Α.Μ Υστερογραφο . Λαρισαιος εισαι πελεκανε η Θεσσαλονικιος ; Οχι οτι εχει σημασια αλλα απο σχολια σου αλλες φορες αναφερεις την Λαρισα σαν πολυ γνωριμη πολη και αλλες φορες την Θεσσαλονικη . Ετσι απο περιεργεια
ΑπάντησηΔιαγραφήΆσπρα σκυλιά, μαύρα σκυλιά,όλοι οι σκύλοι μιά γενηά. Αυτό είναι οι Δεσποτάδες. Μην σας εντυπωσιάζουν οι συντηρητικοί και οι προοδευτικοί. Οι οικουμενιστές και οι αντιοικουμενιστές. Θεατρίνοι και ψυχασθενείς, φραγκοφονιάδες και αιρετικοί.Κλειστό κλαμπ αλλά Μπίλντεμπεργκ είναι. Μαφία του κερατά. Δεν πιστεύουν τίποτα.Έχουν μίσος κατά των παπάδων και του κόσμου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΟΥΤΕ ΝΟΜΟΚΑΝΟΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΣΑΛΑΤΑ Ο ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΣΠΟΤΙΚΗ ΑΔΙΑΛΑΞΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΝΕΠΛΕΞΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ. ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΠΟΛΥ ΛΥΠΗΡΟ ΝΑ ΔΑΛΥΕΤΑΙ ΕΝΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟ. Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΠΑΕΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟ, ΜΟΝΟ ΕΞΟΥΣΙΑ??? ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΤΗΣ ΟΥΔΕΤΕΡΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Η δύναμη ενός τηλεφωνήματος"
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια φήμη... που φαντάζει τόσο αληθινή
(ή, κατά τον Θουκυδίδη, "Η ΑΛΗΘΕΣΤΑΤΗ ΠΡΟΦΑΣΙΣ")
3 Δεκεμβρίου.
Στον εσπερινό του Αγίου Σεραφείμ, ο Σεβασμιώτατος Πειραιώς αναθέτει στον π. Δορμπαράκη να μιλήσει για τον Άγιο. Του τονίζει ότι δεν επιθυμεί να αναφερθεί σε εκείνον εγκωμιάζοντάς τον, παρά μόνο στον βίο του Αγίου (γι΄ αυτό εξάλλου και αναθέτει σε εκείνον να μιλήσει και όχι σε κάποιον άλλο ιεροκήρυκα). Σημειωτέον ότι μέχρι εκείνη την ημέρα οι σχέσεις Μητροπολίτου και ιερέως είναι άψογες. Τελειώνοντας το κήρυγμά του ο ιερέας μπαίνει στο Ιερό. Παρευρίσκονται της σκηνής πολλοί αρχιερείς, ιερείς και λαϊκοί. Η πρώτη, αυθόρμητη αντίδραση του Πειραιώς είναι άκρως εγκωμιαστική. Ευχαριστεί τον ιερέα και τον συγχαίρει για το θεολογικό του κήρυγμα.
Μετά από διάστημα πέντε λεπτών ακολουθεί τηλεφώνημα στο προσωπικό τηλέφωνο του Πειραιώς. Κανείς δεν είναι σε θέση να γνωρίζει ακριβώς τι ειπώθηκε. Η αντίδραση του Πειραιώς μετά το τηλεφώνημα είναι εντελώς διαφορετική. Θεωρεί από τότε (και μέχρι σήμερα) απαράδεκτο το κήρυγμα του π. Δορμπαράκη αφού δεν έγινε το κατάλληλο εγκώμιο στο πρόσωπό του. Αποτελεί δε, την αρχή του τέλους για τον π. Δορμπαράκη.
ΣΧΟΛΙΑ
Η δυστυχία του Μητροπολίτου είναι διπλή: αφενός μεν επηρεάζεται κατά τρόπο ριζικό, ραγδαίο και παράλογο από τον περίγυρό του, αφετέρου δε ο περίγυρος αυτός είναι δυσώδης και βεβορβορωμένος.
Ένας Πειραιώτης που συνεχίζει και ψάχνει, ακούει και πονά...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπορία για τη "δύναμη του τηλεφωνήματος": ο Πειραιώς ζήτησε από τον π. Δορμπαράκη να κηρύξει για τον Αγ. Σεραφείμ. Σύμφωνοι! Εκείνος όμως όχι μόνο δεν τον έγλειψε -πράγμα σωστό- αλλά ούτε που του ευχήθηκε... (Ακούστε το ηχητικό) ΓΙΑΤΙ;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπογράφει το αρχικό νερόβραστο μπακαλοκείμενο του π. Θερμού. Δεν ζητά όμως να ενημερωθεί για το θέμα, πριν υπογράψει, από το Δεσπότη του και πνευματικό της Μητροπόλεως Πειραιώς, έστω με την ευρύτερη έννοια... ΓΙΑΤΙ;;;
Μήπως θεωρούσε ότι λόγω αρχαιότητος και λογιοσύνης είναι στο απυρόβλητο; Μήπως ήθελε πραγματικά να φύγει και δεν το τολμούσε γιατί ήταν βολεμένος; (με την καλή έννοια)
Μπορεί ένας ιερέας που δεν εκτιμά τον Δεσπότη του, για οποιοδήποτε λόγο, να λειτουργεί στη Μητρόπολή του;
Άλλος Πειραιώτης...
http://www.sotirioslogos.gr/index.php/ieres-mitropoleis-e-e/3686-2013-02-19-15-41-08
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Πειραιώς Σεραφείμ εγκωμιάζει το Δημητριάδος ιγνάτιο! Κύριε Ανδριόπουλε τι σημαίνει αυτό;
Ειναι γνωστό στη Νάυπακτο ότι ο σεβασμιώτατος Ιερόθεος πιέζει ασφυκτικά με τηλεφωνήματα και άλλους τρόπους διάφορες υπηρεσίες να στραφούν ενεντίον του μοναστηριού που κυνηγάει και των μοναχών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕφορία- αρχαιολογία -πολεοδομία- ΣΔΟΕ και άλλοι λοιποί έχουν δεχτεί τα τηλεφωνήματα του με σκοπό την εξόντοση των μοναχών.
ΣΤο μητροπολίτη Πειραιώς θα κόλλαγε?
Βέβαια στην περίπτωση των υπηρεσιών ευτυχώς υπάρχουν τα δικαστήρια που δικαιώνουν τους μοναχούς στα όσα τους συκοφαντεί ο δεσπότης.
Με τον Σεραφείμ (και τον κάθε Σεραφείμ) ωστόσο δεν μπορούν να κανουν τιποτα. Η Δεσποτοκρατία είναι ανεξέλεγκτη και παντός καιρού...
Άγγελος
ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΗΤΑΝ ΤΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΔΥΣΤΗΧΩΣ, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΡΑΤΗΣΕ ΤΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ