Η απάντηση του Γραφείου επί των Αιρέσεων και Παραθρησκειών (παρακαλώ!) της Μητροπόλεως Πειραιώς στον Κώστα Νούση και την Ιδιωτική Οδό, με ημερομηνία 26 Δεκεμβρίου 2012, έκλεινε με μια πολύ ενδιαφέρουσα αποστροφή:
"Τέλος απόλυτη απόδειξη της ελευθερίας που επικρατεί στην Μητρόπολη μας αποτελεί η εφετεινή εορτή της μνήμης του Αγίου Ιερομάρτυρος Σεραφείμ επισκόπου Φαναρίου και Νεοχωρίου κατά την οποία εορτάζει τα ονομαστήρια του και ο Σεβ. Μητροπολίτης μας κατά την τελεσθείσα Θ. Λειτουργία στον Καθεδρικό Ι. Ναό Αγ. Τριάδος ο ορισθείς υπό του Σεβ. Μητροπολίτου κ. Σεραφείμ ομιλητής Αἰδεσιμ. Γ.Δ. εξ ιδίας πρωτοβουλίας του δεν ανέφερε κατά την ομιλία του ούτε μία λέξη για τον εορτάζοντα Σεβ. Μητροπολίτη ούτε μία ευχή. Και όμως ο Σεβ. τον συνεχάρη δημοσίᾳ και τον ευχαρίστησε δια την ομιλία του. Αν αυτό δεν ικανοποιεί τον κ. Κ.Ν. και εξακολουθεί να αμφιβάλλει για την επικρατούσα ελευθερία στην Μητρόπολη μας τότε δεν έχουμε να πούμε τίποτε άλλο".
Ο Κώστας Νούσης είχε αμφισβητήσει, ας πούμε, την δημοκρατία του Μητροπολίτου Πειραιώς ως ακολούθως:
"Είναι δυνατό να πειστείς, για παράδειγμα, ότι ο μητροπολίτης Πειραιώς χορηγεί τέτοια άπλετη παρρησία στους ιερείς του που να εκφράζονται τόσο ελευθερόστομα κατά των ‘οικουμενιστών’ Οικουμενικών, ενώ όλοι γνωρίζουμε τι εστί τρομοκρατική δεσποτοκρατία εν Ελλάδι και πόσο ‘δημοκρατικά’ θα αντιδρούσε, αν αυτοί ή άλλοι υφιστάμενοί του έγραφαν τοιουτοτρόπως για το πρόσωπο του ιδίου;"
Η απάντηση του Σεβ. Πειραιώς, διά του Γραφείου επί των Αιρέσεων, που προτάξαμε δεν αφήνει, όμως, περιθώρια για παρερμηνείες: Το γεγονός ότι ο π. Γεώργιος Δορμπαράκης ομίλησε κατά την Θ. Λειτουργία των ονομαστηρίων του Σεβ. Σεραφείμ (4-12-2012) χωρίς να εγκωμιάσει - ως είθισται - τον εορτάζοντα ποιμενάρχη του είναι περίτρανη απόδειξη δημοκρατίας!
Επειδή έχω μάθει πλέον να διαβάζω κάτω απ' τις γραμμές κειμένων αρχιερέων, ευθύς εξ αρχής κατάλαβα την δυσαρέσκεια του Σεβασμιωτάτου για το γεγονός. "Ούτε μία λέξη... ούτε μια ευχή..."! Αλλά έστω, είπα εις εαυτόν. Πιστεύω τον Δεσπότη.
Σήμερα, όμως, πληροφορούμαι ότι ο π. Γεώργιος Δορμπαράκης πήρε απολυτήριο από την Μητρόπολη Πειραιώς, της οποίας είναι γέννημα - θρέμμα. Ούτε μήνας δεν πέρασε από την κατηγορηματική θέση της Μητροπόλεως Πειραιώς για δημοκρατία στη δικαιοδοσία της! Στον π. Γ. Δορμπαράκη υπεδείχθη η ...έξοδος, ίσως και δια το ότι δεν είπε "μία λέξη... ούτε μια ευχή...", αλλά και ίσως επειδή υπέγραψε το αγωνιώδες κείμενο κληρικών και λαϊκών για το ακανθώδες ζήτημα που έχει θεριέψει πλέον στη Ναύπακτο με την Μονή Μεταμορφώσεως και τον Μητροπολίτη Ναυπάκτου Ιερόθεο. Τι γαρ κακόν εποίησε;
Πάντως, αν είναι και αυτός ο λόγος της αποπομπής του, το θέμα του Μοναστηριού της Ναυπάκτου προσλαμβάνει ανεξέλεγκτες διαστάσεις καθώς πλήττει, με παρενέργειες, και άλλες περιοχές της Ελλαδικής Εκκλησίας. Εξόχως λυπηρόν...
Π.Α.Α.
Βάλε και το κείμενο του Ναυπάκτου για να είσαι δίκαιος κι όχι την έκκληση...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.amen.gr/article11940
Το πρόβλημα δεν είναι άλλο από τον σκανδαλισμό των πιστών στη Ναύπακτο και στον Πειραιά, αλλά οι Μητροπολίτες, οι ιερομόναχοι, οι ιερείς και οι μοναχοί κοιτάζουν το "μαγαζάκι" τους τελικά κι όχι τον πιστό λαό... Ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου έχει δίκαιο αλλά δύσκολα θα το βρει, ιδίως αν έχει σύμμαχο τον Πειραιώς...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ειναι δυνατον.Μαλλον ο νουσης και ο Ανδριοπουλος ειναι το ιδιο και το αυτο προσωπο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν εξηγειται αλλλιως.
Τι ερωτας ειναι αυτος του Ανδριοπουλου με τον Νουση;
Δεν θελει ο νους μου να παει καπου αλλα...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΡΟ ΜΛΟΓΚ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΝΙΚ, ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΚΟΠΙΜΩΣ ΑΝΑΛΗΘΩΣ ΔΙΟΤΙ ΜΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2003 ΠΟΥ ΕΠΑΤΗΣΑΝ ΤΑ ΜΟΛΥΣΜΕΝΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΕΠΗΓΕ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟ ΝΑΟ Ο ΠΟΙΟΣ Α[ΕΚΟΠΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΔΙΑΒΟΛΙΚΩΣ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΥΑΙ ΕΠΙ ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟ 1960 ΕΠΙ ΙΕΖΕΚΙΗΛ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΠΙ ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΟΙ ΝΑΟΙ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΑΛΑ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΜΟΛΥΣΜΕΝΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΗ Η ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΙΣ ΤΟΥ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΥ ΟΤΑΝ ΑΝΕΦΕΡΕ ΑΥΤΗΝΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι αδήριτος ανάγκη για δημοκρατία και ελευθερία σε κάποιες Μητροπόλεις.Μιλάμε για αυτονόητα πράγματα...
ΑπάντησηΔιαγραφή@pelekanos92
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιλάνε και τα άβουλα πρόβατα του Πατριάρχη, που τρώνε με το κεφάλι κάτω γρασίδη.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή@pelekano92
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι νεκροί δεν ντρέποντε, είναι πρός όλα αναίσθητοι.
Η Χριστιανική αγάπη δεν έχει καμία σημασία γι αυτούς.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν γνωριζω τις αιτιες απομακρυνσης του ιερεα. αν ισχυει, που δε νομιζω, οτι εθιγη ο μητροπολιτης για τις μη εορτιες ευχες, ειναι απο αστειο εως τραγικο, αρα τραγελαφικο. αν ισχυει η συνυπογραφη του για τη μονη της Ναυπακτου, τοτε ισχυει το δυο μετρα και δυο σταθμα, διοτι και αλλοι ιερεις της εν λογω μητροπολης "εισπηδησαν" σε αλλοτρια εδαφη και αφεθησαν ελευθεροι παρα τις ημετερας εξαναστασεις. Αν επισης ισχυει η δευτερη περιπτωση, τοτε παλι δεν ειναι δικαιο, καθοτι και αλλοι υπεγραφαν Ομολογιες αλλα το Πατριαρχειο εδειξε επιεικεια και δεν τιμωρησε κανεναν.
ΑπάντησηΔιαγραφήσε καθε περιπτωση, φαινεται πως οταν ενας εξαιρετος κληρικος τυπου Δορμπαρακη "απομακρυνεται", κατι δεν παει καλα. αυτο δε μενει παρα να το μαθουμε εν καιρω, τι ακριβως δηλαδη συνεβη. ας ευχηθουμε και αλλες δυσοιωνες προβλεψεις μας για την εν λογω μητροπολη να μην επαληθευθουν.
Κ.Ν.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι συμβαίνει βρε παιδιά στη Ναύπακτο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την Ναυπακτο διαβασαμε εμεις οι μακραν της νοτιας Ελλαδας τι γινεται και ενα συμπερασμα βγαλαμε. Παρα τις σαλτσες που βαζουν και οι 2 πλευρες μονη και μητροπολη η ολη φασαρια γινεται για το που θα κατευθυνοντε οι οποιες χρηματοδοτησεις . Απευθειας στην μονη η μεσω της μητροπολης . Αρα για το χρημα γινεται η ολη διενεξη . Βεβαια απο μια αποψη καλα κανουν και οι 2 πλευρες γιατιι χωρις το ατιμο το χρημα τιποτα δεν κινειται αλλα βρε παιδι μου και ο ηγουμενος και ο μητροπολιτης ξεχναν αυτο που λεει και ο τελευταιος θαμωνας καφενειου . Οτι τα σαβανα δεν εχουν τσεπες . Α.Μ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιάβασα και το κείμενο - έκκληση και το κείμενο του μ. Ναυπάκτου. Είναι και τα δύο εξαιρετικά και γραμμένα με εκκλησιαστικό ύφος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και δε γνωρίζω την υπόθεση του μοναστηριού, θα έλεγα ότι είναι δίκαιο το παράπονο του μητροπολίτη Ναυπάκτου ότι ο συντάκτης του άρθρου δεν αναζήτησε προσωπική συνομιλία για να του εκφράσει τη αγωνία του, πριν την εκφράσει δημόσια.
Όσον αφορά την απομάκρυνση του π. Γεωργίου Δορμπαράκη από την ενορία του (η οποία πράγματι ισχύει) αυτή προφανώς έχει άλλα αίτια. Το κείμενο αυτό καθεαυτό σε καμμιά περίπτωση δεν μπορεί να δώσει μια τέτοια αιτία. Εκεί όμως χρειάζεται να μπούμε σε θέματα ψυχολογίας και ψυχιατρικής (ο νοών νοείτω). Δυστυχώς, ένας εξαιρετικός κληρικός εξορίζεται από την ενορία της Αγ. Παρασκευής στην όποια τόσα πολλά έχει προσφέρει.
Ως πιστός χριστιανός, έχοντας γαλουχηθεί από μικρό παιδί στην εν λόγω ενορία υπό την καθοδήγηση του π. Γεωργίου δεν θα ήθελα να εκφράσω τα συναισθήματα μου για την απόφαση του επισκόπου Πειραιά. Θα ήμουν εξαιρετικά σκληρός.
Κατά τη γνώμη μου το (ανύπαρκτο) κύρος του επισκόπου έχει πληγεί ανεπανόρθωτα...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος Θεου πελεκανε δεν ειπα οτι ο Α η ο Β πηγαν να φανε λεφτα . Απλα βλεπω οτι υπαρχει μεγαλη μανια διαχειρισης χρηματων . Οχι ιδιοποιησης . Μονο οι ανοητοι πχ Μπεζενιτης ιδιοποιουντε χρηματα την στιγμη που μπορουν να διαχειριζοντε . Τελος παντων μακαρι να τα βρουνε . Το οτι η εκκλησια πρεπει να εχει περιουσια συμφωνω . Επισης πιστευω και σε αυτο θα συμφωνεις και συ οτι οταν ακουγοντε φωνες οτι ο ταδε ονομαστικα εφαγε λεφτα θα πρεπει να κατατιθενται μυνησεις και αγωγες γιατι αλλιως μενουν σκιες . Παντως μακαρι οταν ειναι με τετοια θεματα να τα βρισκουν . Μου ελεγε ενας φιλος μου χρονια στην αγορα , οτι η καλυτερη συμφωνια ειναι οταν και οι 2 πλευρες σηκωνονται ελαφρα δυσαρεστημενοι απο την τραπεζα διαπραγματευσεων . Α.Μ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας Επίσκοπος που δεν μπορεί να λύσει θεάρεστα τα προβλήματα της επισκοπής του, δεν είναι άξιος να είναι Επίσκοπος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ο Ναυπάκτου Ιερόθεος είχε καθοδηγητή του το Άγιο Πνεύμα τον Κύριο θα ήταν άνθρωπος Λογικός. Θα διέθεται την αγάπη, την διάκριση, την σύνεση, το κύρος και την εξουσία που Εκείνος χαρίζει στούς άξιούς Του.
Όλα τ'άλλα «εκ του πονηρού». Εσείς γνωρίζετε αυτά εξ ίδιας πείρας (τα του πονηρού) pelekane92, έτσι δεν είναι;
ειδα στο ιντερνετ οτι ο απομακρυνθεις παπα Δορμπαρακης ειναι φιλολογος - θεολογος. και ο νουσης ειναι φιλολοφος θεολογος. λετε να τον πηρε η μπαλα μονο και μονο που επειδη ο δεσποτας τωρα τελευταια δεν τα παει καλα με τη συγκεκριμενη κατηγορια;!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή@pelekane92
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε μου, συμφωνούμε μαζί σας ότι "Μπορεί βέβαια αυτό να είναι εκ Θεού, ώστε να ωφεληθεί ο Ιερόθεος ή η μονή ή όλοι μας".
Mάθετε και τούτο.
Η οδός του Κυρίου είναι μαρτυρική. Οι πιό πολλοί φοβούνται το μαρτύριο, το οποίο είναι γιά τον καθένα μας η Λύδια λίθος.
Όποιος δεν έχει διάθεση να προσκυνήσει τον Κύριο, οπωσδήποτε θα κάνει τεμενάδες σε άλλους. Και βλάπτει έτσι τον εαυτό του, εκείνους που κάνει τεμενάδες, και όλο το πλήρωμα της Εκκλησίας.
@pelekanos92 Ὁ γνωστὸς καὶ ἐκ τῆς ὑποθέσεως Βατοπεδίου μεγαλοδικηγόρος Πελέκης συντάσσεται μὲ τὸν Ναυπάκτου ἐδῶ καὶ πολλὰ χρόνια. Οὐδέποτε προσέκειτο θετικὰ ἔναντι τῆς Μονῆς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Πειραιώς έχει δίκιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜη κάνετε εισπήδηση κ.Ανδριόπουλε.
Προς pelekano: κάπου δεν στα έχουν πει καλά. Η μονή έχει υποστεί τους κατά νόμον ελέγχους που έχουν άλλωστε δημοσιευθεί με "διευθύνσεις" και "ονοματα".
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ.: οι οργανώσεις πού κολλάνε πάλι;
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή@pelekanos92 "....Το όμορφο αυτό χωριό, κτισμένο μέσα στα έλατα, απέκτησε το δικό του λαογραφικό Μουσείο, το οποίο αγίασε και εγκαινίασε ο Σεβασμιώτατος μετά την θεία Λειτουργία. Παρόντες ήσαν επίσης οι Δήμαρχοι Αγρινίου, Ναυπάκτου και Αποδοτίας, ο εκπρόσωπος του Νομάρχη Αιτ/νίας, ο Πολιτευτής Δημήτριος Πελέκης, Κρυονερίτης, ο πατέρας του Διονύσιος Πελέκης, νομικός σύμβουλος της Μητροπόλεώς μας, και πολλοί Κρυονερίτες που χάρηκαν για το νέο απόκτημα του χωριού τους." Ἐκκλησιαστική Παρέμβαση, Σεπτέμβριος 2008 καὶ τὸ Link :
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.parembasis.gr/2008/08_09_11.htm
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα έχουμε το νέο...Πελέκη. Είναι ο νομικός σύμβουλος του Ιγνατίου Λάππα που είναι ταυτόχρονα και σύμβουλος του Ναυπάκτου.
ΑπάντησηΔιαγραφήρε φιλε πελεκανε διαβασε εδω:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.parembasis.gr/2005/05_01_10.htm
<>
Ιανουαριος 2005(αληθεια 8 χρονια η μητροπολη κρατα ενα νομικο συμβουλο που ειναι εναντιον της;).Ειναι γνωστο σε ολους στη Ναυπακτο οτι ο Πελεκης-γνωστος και για τις ανταλλαγες του βατοπαιδιου, ειναι με τη πλευρα του Δεσποτη.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδελφέ Pelekanos92
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι πίνεις και δεν μας δίνεις?
Ο Πελέκης ήταν ΤΟΥ ΔΕΣΠΟΤΗ νομικός σύμβουλος.
http://www.parembasis.gr/2003/frames_03_04.htm
Από κει και πέρα δίνεις εντελώς λανθασμένες πληροφορίες για όλα τα ζητήματα στη Ναύπακτο.
Εμείς οι 'Ναυπάκτιοι όμως τα γνωρίζουμε αυτά και θλιβόμαστε για το κατάντημα του τοπικού ιεράρχη που με ψέματα και δολοπλοκίες προσπαθεί να αρπάξει το μοναστήρι και να το κάνει δικό του.
Σε παρακαλώ, ενημερώσου πριν να γράψεις κάτι εναντίον της Μονής...
δες και http://ignatiosstavropoulos.blogspot.gr/2012/06/21-06-2012.html
http://nikangelos.blogspot.gr/2012/11/blog-post.html
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή@Pelekanos92
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς οφείλεις να ανακαλέσεις τις ανακριβείς πληροφορίες του φίλου σου σχετικά με το μοναστήρι στη Ναύπακτο. Αν σου έλεγε ότι ο Πελέκης ήταν νομικός σύμβουλος του μοναστηριού...πάρε και κατάλαβε.
Μπορεί να μπερδεύεται 'ομως με τη Μονή του οσίου Εφραίμ στη νέα Μάκρη όπου ο Πελέκης ήταν (είναι?) στο σύλλογο φίλων της Μονής.
Από κει και πέρα αδελφέ τα μοναστήρια ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ στον επίσκοπο. Εκεί ακριβώς είναι η ρίζα όλων αυτών των διενέξεων, αφού οι μοναχοί στη Ναύπακτο προσπαθούν να προασπίσουν το αυτοδιοίκητο της Μονής τους, όπως προβλέπεται από τους κανόνες ΚΑΙ τους νόμους του κράτους.
δες και εδώ σχετικά
http://www.apostoliki-diakonia.gr/gr_main/catehism/theologia_zoi/themata.asp?cat=hist&NF=1&contents=contents_Texts.asp&main=texts&file=23.htm
Αν περάσει ο τρόπος αυτός διάλυσης της Μονής που επιχειρεί η Σύνοδος τότε ανοίγει ο δρόμος να γίνει το ίδιο και στο μέλλον για άλλα μοναστήρια. Με "πρόταση" της Συνόδου και με "σύμφωνη γνώμη" του επισκόπου θα διαλύονται τα μοναστήρια χωρίς άλλες διατυπώσεις, ανάλογα τις ορέξεις του δεσπότη.
Το Άγιον Όρος ανθεί μοναστικά ακριβώς γιατί στο παρελθόν προάσπισε το αυτοδιοίκητό του σθεναρά.
Έρρωσθε...
Αν και εχω διαφωνησει πολλες φορες με τον πελεκανο και χωρις να μπαινω στην ουσια της διενεξης που ειναι αδυνατον 500 χιλιομετρα βορειοτερα να ξερουμε ωστοσο αν και οι μονες εχουν ενα καποιο αυτοδιοικητο ωστοσο ολες ανηκουν σε καποιον επισκοπο . Αν δεν γινοταν αυτο θα σημαινε οτι εφοσον ο ηγουμενος ειναι αρχιμανδριτης δηλαδη ιερομοναχος πρεσβυτερος κανει του κεφαλιου του . Δηλαδη απο ορθοδοξη η μονη που αναγνωριζει και τριτο βαθμο ιερωσυνης θα γινοταν πρεσβυτεριανη . Δεν γινεται να υπαρχει μονη η ενορια χωρις αναφορα σε καποιον επισκοπο . Α.Μ
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλο το ότι ο επίσκοπος έχει πνευματική εποπτεία και άλλο το "ανήκουν" στον επίσκοπο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλο η ενορία άλλο το μοναστηρι. μην μπερδεύουμε τα πράγματα.
Τόσο στον «Καταστατικό Κανονισμό 39/1972», όσο και στον «Καταστατικό Χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος (Νόμος 590/1977) περιγράφονται με βάση την ως ανωτέρω Κανονική Παράδοση των σχέσεων του επιχωρίου Επισκόπου με τα Μοναστήρια της επισκοπικής του παροικίας, όλες οι κανονικές δικαιοδοσίες του Επισκόπου επ' αυτών:
- Ο Μητροπολίτης ασκεί επί των Ιερών Μονών της επαρχίας αυτού την κατά τους ιερούς Κανόνας πνε υματικήν εποπτείαν δια την κανονικήν μνημόνευσιν του ονόματος αυτού εν ταις ιεραίς Ακολουθίαις,
- την χειροθεσίαν του Ηγουμένου,
- την έγκρισιν της κούρας των μοναχών,
- την ανάκρισιν των κανονικών παραπτωμάτων, - - την μέριμναν δια την κατά τους ιερούς Κανόνας λειτουργίαν της Μονής
- τον έλεγχον της νομιμότητος (ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΟΣ) της οικονομικής διαχειρίσεως αυτής»
ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ έχει δικαιωμα ο μητροπολίτης επί των Μονών και ΤΙΠΟΤΕ άλλο.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή@pelekanos
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκριβώς εδώ λοιπόν αδελφέ μου βρίσκεται η αιτία της κόντρας των Μονών με τους επισκόπους διαχρονικά.
Τα μεν μοναστήρια υπερασπίζονται το αυτοδιοίκητό τους και οι επίσκοποι το επιβουλεύονται, για διάφορους γνωστούς ή άγνωστους λόγους.
Να θυμίσω τη βαυαροκρατία που διελυσε 500 μοναστηρια με τη συμφωνη γνωμη της Συνοδου?
Να θυμισω την αδελφότητα που επανδρωσε το '70 ο γέροντας Αιμιλιανός στα Μετέωρα και ο Δεσπότης τους ανάγκασε να φύγουν στη Σιμωνόπετρα?
Να θυμισω την αδελφότητα που επανδρωσε στα Μετέωρα ο γέροντας Αλέξιος και μετά το διωγμο επάνδρωσαν την Μονή Ξενοφώντος στο Αγ. Όρος?
Την αδελφότητα στη Χαλκίδα που κυνήγησε ο Δεσπότης αναγκάζοντας το γέροντα Γ. Καψάνη με τη συνοδεία του να καταφύγουν στη Μονή Γρηγορίου?
Και δεν αναφέρομαι στις άλλες μοναστικές αδελφότητες που χειμάζονται ακόμη και σήμερα από τη δεσποτοκρατία...
Και γιατί το Άγιο Όρος είναι ειδική περίπτωση? δεν είναι μοναχοί εκεί? δεν μνημονεύουν τον Πατριάρχη? δεν υπάρχουν εκεί Πατριαρχικά- επισκοπικά δίκαια?
Να θυμίσω όμως και εκεί ότι όταν ο Πατριάρχης προσπάθησε να πλήξει το αυτοδιοίκητο των Μονών του Όρους έγινε ο κακός χαμός....
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλε πελεκανε στο αρθρο 11 του κανονισμου λεει οτι μπορει να αλλαξει τα ποσα με συμφωνη γνωμη του ηγουμενοσυμβουλειου.
ΑπάντησηΔιαγραφήεπισης
Άρθρον 8
http://www.valsamon.com/index.php?id=2&subid=1334
Ηγούμενος
Παν θέμα αναφερόμενον εις τα της εκλογής, καταστάσεως κ.λπ. του Ηγουμένου καθορίζεται υπό του
Κανονισμού εκάστης Ι. Μονής εν συνδυασμώ και προς τας διατάξεις του Γενικού Εσωτερικού
Μοναστικού Κανονισμού.
τοτε ο ιεροθεος γιατι δεν αναγνωριζει της εκλογες ηγουμενων; παρα μονο αναγνωρισε εναν και μετα εκανε μη αποδεκτη τη παρετηση του;
κατι ουσιαστικο:γιατι ο ιεροθεος αφου ειναι τοσο καλος και ασκητικος απο τη πρωτη στιγμη εχει φερει σε ολες τις δημοσιες υπηρεσιες δικα του παιδια(δεκαδες);
Γιατι στη Ναυπακτο δεν συνεργαστηκε με κανεναν παρα μονο με οσους ιερεις εχει φερει αυτος;
Πως γινεται τις υποτροφιες απο τα ιδρυματα να τις περνουν οσοι ειναι γυρω του;
Αληθεια εχει καταφερει να συνεργαστει ποτε με καποιον που δεν ειναι υποτεκτικος του;
Ειναι πολυ επιφανειακο να κρινεις τη ποιοτητα καποιου μονο απο τα γραφομενα του.
@pelekanos92
ΑπάντησηΔιαγραφήεπειδη καποιοι αλλοι πιο σοφοι εχουν αλλη αποψη, διαβασε εδω http://www.apostoliki-diakonia.gr/gr_main/catehism/theologia_zoi/themata.asp?cat=hist&NF=1&contents=contents_Texts.asp&main=texts&file=23.htm
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή"H απόδειξις της τελείας εμπαθείας είναι να υποχωρή κανείς πάραυτα σχεδόν στο κάθε τι πού ενσπείρουν οι δαίμονες" (Αγ. Ιωάννης, Κλίμαξ)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι δαίμων θέλει απόλυτη "νομική" εξουσία. Αφού διώρησε δικούς του εκεί που ήθελε, πραγματοποιεί το σχέδιό του. Φέρνει μέσα του το σπέρμα της αυτοκαταστροφής. Επιχειρεί δε να αποτρέψει την καταστροφή του με τα μέσα που εξ ορισμού τον καταστρέφουν. Το ίδιο φρόνημα έχουν και οι τυφλωμένοι από το σπέρμα της επάρσεως ακόλουθοί του.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Κανόνες είναι όντως θεόπνευστοι, όταν όμως οι έχοντες εκκλησιαστική νομική εξουσία τους καταπατούν κάνωντας πονηρά μερική διαλογή αυτών, υποβιβάζουν την εξουσία τους από πνευματικό σε κοσμικό επίπεδο, δηλαδή την χάνουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπακοή σε τέτοιους ποιμένες σημαίνει υπακοή στόν διάβολο. Η παρακοή σε αυτούς είναι θεόμπνευστη, είναι υπακοή στόν Θεό.
Προφητεία του Οσίου Νείλου του Μυροβλήτη για τα έσχατα.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Κατά το 1900 βαδίζοντες προς τον μεσασμόν του 8ου αιώνος άρχεται ο κόσμος του καιρού εκείνου να γίνεται αγνώριστος.
Όταν πλησιάση ο καιρός της ελεύσεως του Αντιχρίστου θα σκοτισθή η διάνοια των ανθρώπων από τα πάθη της σαρκός και θα πληθυνθή σφόδρα η ασέβεια και η ανομία.
Τότε άρχεται ο κόσμος να γίνεται αγνώριστος, θα μετασχηματίζωνται αι μορφαί των ανθρώπων και δεν θα γνωρίζονται οι άνδρες από τας γυναίκας δια της αναισχύντου ενδυμασίας και των τριχών της κεφαλής.
Οι τότε άνθρωποι θα αγριέψουν και θα γένουν ωσάν θηρία από την πλάνην του Αντιχρίστου.
Δεν θα υπάρχει σεβασμός εις τους γονείς και τους γεροντότερους.
Η αγάπη θα εκλείψη.
»»»Οι ποιμένες των Χριστιανών Αρχιερείς και ιερείς θα είναι άνδρες κενόδοξοι, μη γνωρίζοντες παντελώς την δεξιάν οδόν από την αριστεράν, τότε θα αλλάξουν τα ήθη και αι παραδόσεις των Χριστιανών και της Εκκλησίας«««.
Η σωφροσύνη θα απολεσθή από τους ανθρώπους και θα βασιλεύσει η ασωτεία.
Το ψεύδος και η φιλαργυρία θα φθάσουν εις τον μέγιστον βαθμόν και ουαί εις τους θησαυρίζοντας αργύρια.
Αι πορνείαι, μοιχείαι, αρσενοκοιτίαι, κλοπαί και φόνοι, θα πολιτεύωνται εν τω καιρώ εκείνω και δια την ενέργειαν της μεγίστης αμαρτίας και ασελγίας, οι άνθρωποι θέλουν στερηθή την χάριν του Αγίου Πνεύματος όπου έλαβον εις το Άγιον Βάπτισμα ως και την τύψιν της συνειδήσεως.
Αι εκκλησίαι δε του Θεού θα στερηθούν ευλαβών και ευσεβών Ποιμένων και αλλοίμονον τότε εις τούς εν τω κόσμω ευρισκομένους Χριστιανούς οι οποίοι θα στερηθούν τελείως την πίστιν, διότε δεν θα βλέπουν από κανένα φως επιγνώσεως, τότε θα αναχωρούν από τον κόσμον εις τα Ιερά Καταφύγια δια να εύρουν ψυχικήν ανακούφισιν των θλίψεών των και παντού θα ευρίσκουν εμπόδια και στενοχωρίας.
Και πάντα ταύτα γενήσονται διά το ότι ο Αντίχριστος θέλει κυριεύση τα πάντα και γενήσεται εξουσιαστής πάσης της Οικουμένης και θα ποιή τέρατα και σημεία κατά φαντασίαν, θέλει δε δώσει πονηράν σοφίαν εις τον ταλαίπωρον άνθρωπον, να εφεύρη, να ομιλή ο εις προς τον άλλον, από την μίαν άκρην της γης έως την άλλην, τότε θα πέτανται στον αέρα ως πτηνά και διασχίζοντες τον βυθό της θαλάσσης ως ιχθύες.
Και ταύτα πάντα ποιούντες οι δυστυχείς άνθρωποι, διαβιούντες εν ανέσει, μη γνωρίζοντες οι ταλαίπωροι ότι ταύτα εστί πλάνη του Αντιχρίστου.
Και τόσον θα προοδεύση εις την επιστήμην κατά φαντασίαν ο πονηρός, ώστε αποπλανήσαι τούς ανθρώπους και μη πιστεύουν εις την ύπαρξιν του Τρισυποστάτου Θεού.
Τότε βλέπων ο Πανάγαθος Θεός την απώλειαν του ανθρωπίνου γένους, θέλει κολοβώση τας ημέρας, δια τούς ολίγους σωζομένους, διότι θέλει πλανήσαι ει δυνατόν και τούς εκλεκτούς.
Τοτε αιφνιδίως θέλει έλθη η δίστομος ρομφαία και θα θανατώση τον πλάνον και τούς οπαδούς αυτού."
(Πιστόν αντίγραφον από το Βιβλίον "Ευαγγελικός Κήπος" της Ιεράς Μονής Σταυροβουνίου Κυπρου).
Πελεκάνε σύμφωνα με αυτά που έγραψες στο σχόλιό σου: "κάποιοι έχουν το φρόνημα της ελευθερίας από την "καταπίεση" των Κανόνων, κατά συνέπεια του Αγίου Πνεύματος",
ΑπάντησηΔιαγραφήεκθέτεις τον Οικ. Πατριάρχη Βαρθολομαίο και τον εαυτό σου.
Γελοιτραγικό.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή@pelekanos92 18 Ιανουαρίου 2013 - 11:48 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτα που σου λεω τα βλεπω με τα ιδια μου τα ματια.Τα ονοματα αυτων που εχουν παρει υποτροφιες ειναι δημοσιευμενα.
Τους ιερεις που ειναι στα αξιωματα της μητροπολης και στους κεντρικους ναους τους ξερω εναν-εναν και ολοι(εκτος του αρχιερατικου επιτροπου) ηρθαν μαζι με τον ιεροθεο.
Αυτους που ειναι στις δημοσιες υπηρεσιες και ηρθαν απο εδεσα τους ξερω εναν-εναν.Η Ναυπακτος ειναι πολυ μικρη.χωρις τα χωρια 10000 ειμαστε.50-100 οικογενειακα δεντρα.
Ρωτα και κανεναν απο δω να δεις τι εστι ιεροθεος.Ο σπυριδωνας εχει πολλες αντιπαθειες-αλλωστε ποτε του δεν ηταν καλος στις δημοσιες σχεσεις.
Τον ιεροθεο ομως στη Ναυπακτο δεν τον θελει κανενας πλην αυτων που εχει στην εξουσια του και αυτων που εφερε αυτος στη πολη.
Οσο για την εγκυροτητα της πηγης σου, φανηκε απο το γεγονος οτι σου ελεγε οτι το λαμ@γι@ ο πελεκης γνωστος για τις ανταλλαγες της μονης βατοπαιδιου ειναι με το μοναστηρι ενω αυτος ειναι νομικος συμβουλος του δεσποτη.
Οσο για τους κανονες, ειναι προφανες οτι δινουν στο μητροπολιτη την υποχρεωση για πνευματικη καθοδηγηση αλλα οσον αφορα τα διοικητικα ειναι ελενκτικο οργανο για να ελεγχει παραβασεις και οχι για να καθοριζει αυτος το εργο των μονων.
Αυτο λεει και ο Σπυρίδων Κοντογιάννης με τον οποιο απ' οτι λες συμφωνεις.
Το οτι ο ιεροθεος απερηψε παραιτηση εκλεγεντος ηγουμενου και οτι δεν αναγνωρισε την εκλογη των επομενων το ομολωγει ο ιδιος σε εγγραφα του.
Αλλωστε αυτη τη στιγμη λεει οτι δεν υπαρχει ηγουμενος ενω η αδελφοτητα εχει εκλεξει τον πατερα ιερονυμο...
Πριν εκφρασεις αποψη φροντισε να εχεις ιδια γνωση.Αλλιως ο ξαδερφος του παντζανακη της θειας μου εχει ενα κολλητο που του ειπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή@pelekanos
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν συνεχίζεις να υποστηρίζεις ότι ο Πελέκης ήταν νομικός σύμβουλος της Μονής στη Ναύπακτο, αυτό και μόνο αποδεικνύει ότι η αξιοπιστία σου είναι στο πάτωμα (μην πω και υπογείως)
Επομένως και τα υπόλοιπα που υποστηρίζεις εναντίον του μοναστηριού δεν αντέχουν σοβαρής κριτικής....
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΠελεκάνε, ή ο γιαλός πάει στραβά ή στραβά αρμενίζουμε. Διάβασε το πιό κάτω και θα καταλάβεις πως και γιατί εκθέτεις τον "Πρώτο" και τον εαυτό σου, διότι ως θερμός υποστηρικτής του φανερώνεις ότι του μοιάζεις στο φρόνημα. Και μην αρχίσεις τα παραμύθια με τις αγαπολογίες και το αγαπημένο αγιογραφικό ρητό του διαβόλου «Ίνα ώσιν εν, καθώς ημείς…». Θέλει κι αυτός ως κατά φαντασία θεός να είναι ένα με τα τέκνα του.
Αν ο Παπισμός είναι Εκκλησία του Χριστού τότε – ω ! τότε… – όλοι οι μετά το σχίσμα Ορθόδοξοι εκκλησιαστικοί συγγραφείς, οι Άγιοι, οι Πατέρες της Ορθοδόξου Εκκλησίας είναι … βλάσφημοι ! Διότι είναι φρικτή, φοβερά φρικτή βλασφημία, να χαρακτηρίζεται η Εκκλησία, δηλ. η άσπιλος Νύμφη του Χριστού μας, ως αίρεση, ως δαιμονική επινόηση ! Να υπενθυμίσουμε ότι σε αυτή τη φρικτή βλασφημία έχουν περιπέσει όλοι – ανεξαιρέτως όλοι – οι Άγιοι της Ορθοδόξου Εκκλησίας που έχουν ασχοληθεί με τις παπικές διδασκαλίες και όλοι ομοφώνως έχουν αποφανθεί ότι ο Παπισμός είναι αίρεση ! Μεταξύ άλλων : Μ. Φώτιος Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, Αγ. Γρηγόριος Παλαμάς, Αγ. Συμεών Αρχιεπίσκοπος Θεσσαλονίκης, Αγ. Μάρκος Ευγενικός, Αγ. Νικόδημος Αγιορείτης, Αγ. Κοσμάς ο Αιτωλός, Αγ. Νεκτάριος κ.ά. Μάλιστα ο Αγ. Ιουστίνος Πόποβιτς λέει τα εξής φοβερά : «Εις την ιστορίαν του ανθρωπίνου γένους υπάρχουν τρεις κυρίως πτώσεις : του Αδάμ, του Ιούδα, του Πάπα … το δόγμα περί αλαθήτου του Πάπα είναι όχι μόνο αίρεσις αλλά παναίρεσις ... είναι αίρεσις των αιρέσεων, μία άνευ προηγουμένου ανταρσία κατά του Θεανθρώπου Χριστού» !
Είναι εντελώς αδιανόητο να αποδέχομαι τον Παπισμό ως Εκκλησία του Χριστού και ταυτόχρονα να τιμώ τους ανωτέρω ως Αγίους που τον χαρακτήρισαν ως αίρεση !
ρε φιλε εισαι πολυ κακος συζητητης.ακομα επιμενεις σε πραγματα που ειναι προφανη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣου λεμε οτι ο πελεκης ηταν νομικος συμβουλος της μητροπολης αρα με το μερος του ιεροθεου.Απαντας οτι τον εξαγορασαν οι μοναχοι.Σου δειχνω παραπανω(με κειμενα δημοσιευμενα στην εφημεριδα του ιεροθεου-παρεμβαση) οτι ηταν νομικος συμβουλος τουλαχιστον μεχρι το 2005(ηταν μεχρι που ξεσπασε το σκανδαλο του βατοπαιδιου) αρα δε μπορει η μητροπολη να πληρωνει για 8 χρονια(απο το 97 εχει ξεκινησει η κοντρα) καποιον που ειναι εναντιον της και επιμενεις οτι ο πελεκης ηταν με το μοναστηρι...
τι να πω.
α και μια ευχαριστη(για σενα) ειδηση: Σημερα δημοσιευθηκε το φεκ της διαλυσης του μοναστηριου.Αυτος ο αγιος ανθρωπος-ιεροθεος καταφερε να απαλαξει την εκκλησια...Ζητω ο βασιλιας.
Ακομα θα σε παρακαλουσα πριν αρχισεις να αναλυεις τα δικα σου να απαντησεις συγκεκριμένα ενα-ενα σ'αυτα που σε ρωτω-αν φυσικα εχεις τη καλωσυνη.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠελεκάνε, δεν έχεις και δεν θέλεις να απαντήσεις. Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Δεν θα σου κάνει καθόλου κακό να το παραδεχτείς. Αυτό δεν θα είναι θέμα ήττας γιά σένα, αλλά νίκης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή πελεκάνε, σύμφωνα με την τοποθέτησή σου, οι Άγιοι Πατέρες που υπηρετήσαν αµερόληπτα και απροσωπόληπτα μέχρι μαρτυρίου και θανάτου την Αλήθεια τον Χριστό, ήταν βλάσφημοι και δαιμονισμένοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιός είναι εδώ μέγιστα βλάσφημος και δαιμονισμένος;
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε φιλε ποσα θες για να μας τρελανεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήβαλε στο google site:www.parembasis.gr Πελέκης
και θα δεις ολα τα δημοσιευματα της εφημεριδας του ιεροθεου που αναφερουν το πελεκη(Διονυσιος ο πατερας, Δημητριος ο Γιος-υπαρχουν και λιγα ασχετα)
1.www.parembasis.gr/2008/08_09_11.htm
Παρόντες ήσαν ο εκπρόσωπος του Νομάρχη κ. Γ. Χριστογιάννης, ο κ. Δ. Πελέκης...
Παρόντες ήσαν επίσης οι Δήμαρχοι Αγρινίου, Ναυπάκτου και Αποδοτίας, ο εκπρόσωπος του Νομάρχη Αιτ/νίας, ο Πολιτευτής Δημήτριος Πελέκης, Κρυονερίτης, ο πατέρας του Διονύσιος Πελέκης, νομικός σύμβουλος της Μητροπόλεώς μας...
2.www.parembasis.gr/2011/11_08_09.htm
Στίς εκδηλώσεις συμμετείχαν επίσης οι Αντιδήμαρχοι Μαρία Ζαμπάρα, Χρ. Σαλαμούρας καί Ν. Χαλαζιάς, ο Περιφερειακός Σύμβουλος Γ. Χριστογιάννης, ο πρ. Υπουργός Αθ. Δημητρακόπουλος, ο πρ. Γεν. Γραμματέας ΥΠΕΠΘ Άγγ. Ζησιμόπουλος, ο δικηγόρος Διον. Πελέκης...
3.www.parembasis.gr/2006/06_04_08.htm
Εν τω μεταξύ έγινε ανασχηματισμός και ανέλαβε το Υπουργείο Πολιτισμού ο κ. Γεώργιος Βουλγαράκης, γαμβρός του Νομικού Συμβούλου της Ιεράς Μητροπόλεως, κ. Διονυσίου Πελέκη
4.www.parembasis.gr/2000/00_05_09.htm ολοκληρο αρθρο του πελεκη
5.www.parembasis.gr/2000/00_09_12.htm αποσπασμα απο αρθρο του πελεκη σε τοπικη εφημεριδα οπου εξυμνει τον ιεροθεο.
και τελος τοπιο σημαντικο
6.www.parembasis.gr/2005/05_10_12.htm
γραφει
Στην φανερή αυτή στρεψοδικία απήντησε ο κ. Διονύσιος Πελέκης με άρθρο του που δημοσιεύθηκε στην ίδια Εφημερίδα («η Χώρα», 2-9-2005) με τίτλο «Απάντηση για τον Μητροπολίτη Ναυπάκτου», το οποίο έχει ως εξής:
τι αλλο θες για να πιστεις.ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ!!!
τελικα το πιο δυσκολο ειναι να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντα...
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλε πελεκανε εισαι τραγικος
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήρε pelekanos
ΑπάντησηΔιαγραφήστηριζεις ολα σου τα επιχειρηματα εναντιον της Μονης στο οτι ο Πελεκης ειναι νομικος της συμβουλος και οταν σου αποδεικνυουμε οτι εισαι εκτος τοπου και χρονου αρχιζεις το αλλα λογια να αγαπιομαστε....
Δεν καταλαβαινεις οτι η αξιοπιστια σου ειναι στο ναδιρ?
Δεν καταλαβαίνεις οτι εδω στη Ναυπακτο το πληρωμα της εκκλησιας κατι τετοια ακουει εναντιον των μοναχων και σηκωνεται η τριχα καγκελο?
Εχουμε πηξει στα ψεματα εναντιον της Μονής, ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!