Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

Ο ΟΡΚΟΣ, ΤΑ ΠΡΟΞΕΝΕΙΑ, ΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΙΟΙ ΓΕΕΝΗΣ...

Σαλβαντόρ Νταλί - Δευτερονόμιον 30:19

- Ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος είπε απλώς το αυτονόητο. Ο όρκος εν δικαστηρίοις και όπου αλλού πρέπει να καταργηθεί. Χωρίς δεύτερη κουβέντα. Όχι μόνο διότι υπερπερισσεύουν οι επίορκοι, αλλά και διότι το Ευαγγέλιο τον απαγορεύει. Ρητά και κατηγορηματικά.  
- Ο αγαπητός μου Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ μου αρέσει διότι είναι ...αχώρητος! Έτσι, η πρότασή του στον Υπουργό Εξωτερικών Δημήτρη Αβραμόπουλο για κατάργηση των Προξενείων μας σε Αδριανούπολη και Σμύρνη, με τη λογική (;) της κατάργησης των αντίστοιχων Τουρκικών σε Κομοτηνή και Ρόδο, είναι ...μετα-φυσική! Πέρα, όμως, από την προσωπική μου εκτίμηση το καίριο θεολογικό ερώτημα που επανατίθεται είναι κατά πόσον οι ιεράρχες μας μπορούν να παρεμβαίνουν σε αμιγώς πολιτικά ζητήματα, ή έστω "εθνικά θέματα". Όταν τα πνευματικά, που υποτίθεται πως είναι της αμέσου αρμοδιότητός των, δεν είναι και στο καλύτερο δυνατό επίπεδο... 
- Η Αδελφότης Θεολόγων Σωτήρ ξεσπαθώνει παντοιοτρόπως (έντυπος και ηλεκτρονικός τύπος, ημερίδες κ.α.) εναντίον του Νέου Προγράμματος Σπουδών για το μάθημα των Θρησκευτικών στα Δημοτικά και τα Γυμνάσια. Προσπαθεί να "προστατεύσει" τον "ορθόδοξο χαρακτήρα" του μαθήματος. Κυριαρχεί η λογική της "οργάνωσης". Κανένας αφουγκρασμός της κοινωνίας και των κραδασμών της. Στον κόσμο τους οι άνθρωποι. Απλώς να ξέρουν ότι η συμβολή τους - με το οργανωσιακό πνεύμα τους - στην αποχριστιανοποίηση της ελληνικής κοινωνίας είναι τεράστια. Μήπως διακατέχονται από κανένα ενοχικό σύνδρομο ή απλώς πάλι θέλουν να μας ξανα-"σώσουν"; 
- Η υπόθεση του αφορισμένου και σχισματικού Νικόλαου Σωτηρόπουλου δεν είναι προσωπική. Στο πρόσωπό του αφορίστηκε από την Εκκλησία η φαρισαϊκή λογική, την οποία ο Χριστός καταδίκασε: ουαί υμίν υποκριταί, ότι περιάγετε την θάλασσαν και την ξηράν (από τον Καναδά μέχρι την Αυστραλία) ποιήσαι ένα προσήλυτον, και όταν γένηται, ποιείτε αυτόν υιόν γεένης διπλότερον υμών…
Π.Α.Α.

21 σχόλια:

  1. Να αγιασει το στομα του Αλεξανδρουπολεως . Δεν μπορει απο την μια η διοικηση της Εκκλησιας να συμφωνει με την εκκλησιαστικη παραδοση που θεωρει το ευαγγελιο θεοπνευστο και απο την αλλη να απαιτει για λογους ευσεβειας να καταπατειται ο λογος του Θεου οτι απαγορευεται ο ορκος . Ο Πειραιως καλα θα κανει να μην θεωρει τον εαυτο του καρδιναλιο Ρισελιε και να αφησει την εξωτερικη πολιτικη . Το παθημα του Μακαριου που θεωρουσε οτι ειναι ο Ρισελιε της Κυπρου και δεν αρκεστηκε στον αρχιεπισκοπικο θρονο αλλα ηθελε να γινει και ηγετης των αδεσμευτων δεν εβαλε μυαλο σε πολλους ιεραρχες . Αλλο η πολιτικη αλλο η εκκλησια . Οπως ειπε σωστα ο Μπουταρης στον Ανθιμο αν θελει να ειναι πολιτικος ας βγαλει τα ρασα και ας κατεβει υποψηφιος . Αλλα με τον Σωτηροπουλο η μαλλον με το θεμα Σωτηροπουλου παρα πολλοι αναγνωστες της Ιδιωτικης Οδου εχουμε διαφορετικη γνωμη απο τον ιστολογο και οντως δημοσιευονται οι γνωμες μας . Προσωπικη μου γνωμη αν και διαφωνω σε αλλα θεματα με τον Σωτηροπουλο ωστοσο σε αυτο το θεμα του αφορισμου πιστευω οτι ειναι αδικος και πρεπει να αρθει . Θα κερδισει πολλους ποντους ο Πατριαρχης αν αρει αυτον τον μεσαιωνικο αφορισμο . Α.Μ Υστερογραφο . Εκει που λεω οτι ο Μακαριος κακως μετα το 59 ασχοληθηκε με την πολιτικη μην βρεθει κανεις που δηθεν δεν καταλαβε τι θελω να πω και υποστηριξει οτι συμφωνω με τους χουντικους που πηγαν να τον ανατρεψουν . Δυστυχως στην Ελλαδα τα ευκολως ενοουμενα δεν παραλειπονται .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Εκκλησία από τότε που έγινε "επίσημη" θρησκεία έχασε τη σταυρικότητα της που είναι η ουσία της.Έγινε εξουσία.Κάθε άποψη σαν αυτή του πατρός Ανθίμου κινείται προς τη σωστή και βεβαίως αυτονόητη κατεύθυνση. Μέλλει όμως να γίνουν πολλά,πάρα πολλά ακόμα...ποτέ πάντως δεν είναι αργά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε όχι και "αγαπητός" σου ο Πειραιώς κύριε Ανδριόπουλε! Γενεές δεκατέσαρες τον έχεις περάσει μέχρι τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α) Τα περί όρκου τα έχουν πει κι άλλοι ιεράρχες... Γιατί προβάλλεις ειδικά τον κ. Άνθιμο;
    Β) Καλά κάνει ο κ. Σεραφείμ και λέει ευθαρσώς την άποψή του. Δεν την επέβαλε, την δημοσιοποίησε ως δημόσιο πρόσωπο που είναι. Ο αγαπημένος σου Πατριάρχης γιατί ασχολείται με το φαινόμενο του θερμοκηπίου και κάνει δημόσιες σχέσεις με πολιτικά και τελείως εξωεκκλησιαστικά πρόσωπα; Διπλωμάτης είναι;
    Γ) Γιατί δεν αναφέρεις δημοσίως τη θέση σου, ως μάχιμος θεολόγος, για το νέο πρόγραμμα σπουδών; Οι οργανώσεις είχαν μια πορεία κι έχουν σε μεγάλο βαθμό κριθεί από την ιστορία...
    Δ) Για τον κ. Σωτηρόπουλο μάλλον η Εκκλησία δεν λειτούργησε σωστά και γι' αυτό κάθε ιεράρχης κάνει του κεφαλιού του στο θέμα της αντιμετώπισής του... Πάντως διακρίνω μια εμπάθεια προς το πρόσωπό του όσο κι αν λες ότι το θέμα δεν είναι προσωπικό... Άστον να "σβήσει" και, όπως όλους μας, θα τον κρίνει κι αυτόν ο καλός Θεός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρόσεξε να μη σε αφορίσει ο "αγαπημένος" σου ιεράρχης! Όχι άλλος Σεραφείμ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ κε Ανδριόπουλε, ισχυρίζεσθε ότι στο πρόσωπο του κ.Σωτηρόπουλου αφορίστηκε η φαρισαική λογική. Με τον αφορισμό όμως δεν αφορίζονται λογικές αλλά πρόσωπα. Και τα πρόσωπα προτού αφορισθούν θα πρέπει αν μη τι άλλο να κληθούν σε απολογία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διερωτώμεθα, εις το σχολείον της πολυπολιτισμικής νέας ελληνικής κοινωνίας, τι θα παραδώσωμεν ως παρακαταθήκην προς τους επιγενομένους; Δεν υπερασπιζόμεθα ουδένα ιδιοτελή σκοπόν. Πώς η ορθόδοξος παιδεία ήτις κατ’ εξοχήν σέβεται το ανθρώπινον πρόσωπον, θα ήτο ποτέ δυνατό να χαρακτηρίζεται ως «μονοφωνία» η ποίος αρύεται το δικαίωμα ακυρώσεως της Παιδείας του Γένους; Δυστυχώς διαπιστούται ότι με πρόσχημα την αποφυγήν του «δογματισμού» ή του «κατηχητισμού» ή των «αγκυλώσεων του παρελθόντος» εις το σχολείον της δήθεν πολυπολιτισμικής νέας ελληνικής κοινωνίας, επιχειρείται η μετατροπή του Μαθήματος των Θρησκευτικών εις γνωσιακόν – Θρησκειολογικόν. Φρονούμεν ότι το Μάθημα των Θρησκευτικών θα έδει να είναι ομολογιακόν διά να είναι ανοικτόν, ειδάλλως θα είναι “φυλακή”...ταύτα πάντα προωθούνται εις το πλαίσιον ευρυτέρας και συστηματικωτέρας προσπαθείας απομακρύνσεως του λαού μας από τας ρίζας του και επιβολής ενός «πολυπολιτισμικού αποχρωματισμού».

    Αυτά κ. Ανδριόπουλε δε τα έγραψε ο "Σωτήρ". Τα έγραψαν οι εκπρόσωποι των Μονών του Αγίου Όρους. Να υποθέσω ότι και για αυτούς ισχύει το "Στον κόσμο τους οι άνθρωποι. Απλώς να ξέρουν ότι η συμβολή τους στην αποχριστιανοποίηση της ελληνικής κοινωνίας είναι τεράστια. Μήπως διακατέχονται από κανένα ενοχικό σύνδρομο ή απλώς πάλι θέλουν να μας ξανα-"σώσουν";

    Κάτι ακόμα. Διδάσκω ως φιλόλογος σε ένα από τα Γυμνάσια όπου εφαρμόζεται το νέο πιλοτικό ΠΣ. Αφήνω στην άκρη το πόσο απαράδεκτο είναι το νέο πρόγραμμα για τα φιλολογικά μαθήματα. Σας πληροφορώ ότι οι θεολόγοι αντιδρούν, κλαίνε και γελούν με το νέο πρόγραμμα. Το ζω τόσο στο σχολείο όσο και στις περσινές επιμορφώσεις. Και λέω περσινές γιατί φέτος η υλοποίηση του προγράμματος έχει αφεθεί στην τύχη της. Προφανώς τα χρήματα από την ΕΕ εξαντλήθηκαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν μπορούν χωρίς εσενα. Δυο λέξεις γράφεις κατεβατα οι αναρτήσεις των αλλων.
    Τελεβάντος κοίτα
    http://panayiotistelevantos.blogspot.gr/2013/01/blog-post_3077.html

    Ο κ. ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΕΝΟΧΛΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΟΣ “Ο ΣΩΤΗΡ”

    Του Παναγιώτη Τελεβάντου

    Αναφέρει δημοσίευμα που υπογράφει ο κ. Παναγιώτης Ανδριόπουλος ιδιοκτήτης του ιστολογίου “Ιδιωτική οδός”:
    ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ
    Η αδελφότης θεολόγων “Ο Σωτήρ” - απολύτως προς τιμήν της - προμαχεί για τη διατήρηση του ορθόδοξου χαρακτήρα του μαθήματος των θρησκευτικών, όπως πρωτοστατεί εναντίον των αιρέσεων, του Οικουμενισμού και υπέρ όλων των αγώνων της Εκκλησίας. Κι αυτό, κ. Ανδριόπουλε, είναι απολύτως προς τιμην της αδελφότητας είτε σας αρέσει είτε δεν σας αρέσει.
    Αλλά δεν αντιλαμβάνομαι ποσώς γιατί εστιάζετε την προσοχή σας στην αδελφότητα του “Σωτήρος”, αφού και οι πιο προβεβλημένες μορφές του Αθωνα, όπως και η Ιερά Κοινότητα του Αγίου Ορους, πρωτοστατούν επίσης να παραμείνει ορθόδοξο το μάθημα των θρησκευτικών. Το ίδιο κάνουν άλλωστε και η ΠΕΘ και “Ο Σύνδεσμος Θεολόγων Μακεδονίας - Θράκης”, η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, κτλ..
    Εκτός από μια δράκα Οικουμενιστές και νεωτεριστές με αλλοτριωμένη ορθοδόξως συνείδηση, η συντριπτική πλειοψηφία του Ελληνικού λαού και στην Ελλάδα και στην Κύπρο θέλει τα παιδιά μας να μαθαίνουν για τον Χριστό, την Παναγία, την Ορθόδοξη Εκκλησία και τους Αγίους! Οχι για τη “Θεά” Κάλι, τον μεγαλοδύναμο “Θεό” Γκανέσα τον ελέφαντα, τον “προφήτη” Μωάμεθ και το “Ιερόν Κοράνιον”.

    Δεν νομίζετε, κ. Ανδριόπουλε, ότι είναι πολύ φασιστικό εκ μέρους μιας δράκας θεολόγων με αλλοτριώμενη ορθοδόξως θεολογική συνείδηση να θέλει να επιβάλει ετσιθελικά την δική της γραμμή;

    Εμείς, άραγε, κ. Ανδριόπουλε, πρέπει "να αφουγκραστούμε τις θέσεις και τις ανησυχίες της κοινωνίας," που εκφράζουμε την πεποίθηση της συντριπτικής πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού ή οι λίγες δεκάδες θεολόγοι με αλλοτριωμένη ορθοδόξως συνείδηση που δεν θέλουν τα παιδιά μας να διδάσκονται την πίστη των πατέρων τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ
    http://panayiotistelevantos.blogspot.gr/2013/01/blog-post_11.html

    Ο ΣΕΒ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΕΩΣ, Ο κ. ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΟΡΚΟΣ

    Του Παναγιώτη Τελεβάντου

    Αναφέρει δημοσίευμα που υπογράφει ο κ. Παναγιώτης Ανδριόπουλος ιδιοκτήτης του ιστολογίου “Ιδιωτική οδός”:

    “Ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος είπε απλώς το αυτονόητο. Ο όρκος εν δικαστηρίοις και όπου αλλού πρέπει να καταργηθεί. Χωρίς δεύτερη κουβέντα. Όχι μόνο διότι υπερπερισσεύουν οι επίορκοι, αλλά και διότι το Ευαγγέλιο τον απαγορεύει. Ρητά και κατηγορηματικά.”
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ:

    Ναι κ. Ανδριόπουλε. Ο όρκος πρέπει να καταργηθεί! Με την εξής διαφορούλα, αδελφέ μου.

    Πρέπει να καταργηθεί ως αντιευαγγελική πρακτική και όχι για να υποβοηθήσει τα σχέδια των εκκλησιομάχων.

    Το timing των δηλώσεων του Σεβασμιότατου είναι ατυχέστατο και δύσκολα μπορεί να αποδεσμευθεί από την ενδημική εμμονή του Σεβασμιότατου υπέρ κάθε νεωτερισμού.

    Μεγάλη Ευαγγελική ευαισθησία κατέλαβε εξαίφνης και επιλεκτικά τον Σεβασμιότατο και την υμετέρα ελλογιμότητα και μουσικολογιότητα κ. Ανδριόπουλε.

    Για το θέμα του όρκου όμως μόνον.
    Δεν σας ακούσαμε να καταδικάσετε ποτέ τη φοβερή αίρεση του Οικουμενισμού η οποία ανατρέπει εκ βάθρων το Ευαγγέλιο του Χριστού.

    Και όχι μόνον σιωπάτε για τις συνεχείς οικουμενιστικές ασχημίες, αλλά και κατακεραυνώνετε και λοιδορείτε συστηματικά όλους όσους ομολογούν ορθόδοξα την πίστη τους.

    Μην προσποιείσθε, κ. Ανδριόπουλε, ότι δεν κατανοείτε τι σας λέμε.

    ΑΛΛΟ απορρίπτω τον θρησκευτικό όρκο επειδή αντιβαίνει το Ευαγγέλιο (μια θέση που και εμείς ασφαλώς υποστηρίζουμε) και ΑΛΛΟ απορρίπτω τον θρησκευτικό όρκο επειδή οι Εκκλησιομάχοι και οι εθνομηδενιστές θέλουν ΠΑΡΑ το Σύνταγμα και ΠΑΡΑ την ρητώς εκπεφρασμένη βούληση του Ελληνικού λαού να απορφανίσουν το κράτος μας από την ευλογία της Εκκλησίας.

    Σωστά κ. Ανδριόπουλε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. η περιπτωση υου π δομπαρακη μας θυμιζει την περιπετεια του π, φαφουτη επι καλλινικου ο π. δομπαρακης ειναι καταξιωμεμνος κληρικος σρην συνειδηση της εκκλησιας και δη στον πειραια εχει πιστευω ΑΣΤΟΧΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΚΑΣΙ ΑΥΤΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "διαμαρτύρομαι ὑμῖν σήμερον τόν τε οὐρανὸν καὶ τὴν γῆν, τὴν ζωὴν καὶ τὸν θάνατον δέδωκα πρὸ προσώπου ὑμῶν, τὴν εὐλογίαν καὶ τὴν κατάραν· ἔκλεξαι τὴν ζωὴν σύ, ἵνα ζήσῃς σὺ καὶ τὸ σπέρμα σου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΑΛΙ ΜΕ ΣΕΝΑ!!! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ!!!
    http://panayiotistelevantos.blogspot.gr/2013/01/blog-post_5197.html
    ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΠΡΟΞΕΝΕΙΩΝ

    Του Παναγιώτη Τελεβάντου
    ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΓΡΑΦΕΙ:
    Καταρχήν πόσο αγαπητός σας είναι ο Σεβ. Πειραιώς, κ. Ανδριόπουλε, δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω!

    Να μη σας κρύψω όμως το λογισμό μου!

    Δεν θα έβαζα το χέρι μου στη φωτιά ότι δεν σας ενοχλεί η δυναμική στάση που τηρεί για πλείστα όσα θέματα την ώρα που άλλοι, όχι μόνον μεταξύ των Οικουμενιστών αλλά και μεταξύ των ηγετών του αντι-οικουμενιστικού αγώνα, ποιούν την νήσσαν ή και εξακολουθούν να είναι γονατισμένοι μπροστά στον Σεβ. Μεσσηνίας.

    Επί της ουσίας τώρα.
    Η παρέμβαση των ιεραρχών μας στα εθνικά θέματα είναι επιβεβλημένη και μαρτυρημένη διαχρονικά στη ζωή της Εκκλησίας και στην Ιστορία του ευλογημένου μας Γένους.

    Το ίδιο συμβαίνει σε όλους τους ορθόδοξους λαούς (Ρώσους, Σέρβους, κτλ)..
    Αυτό που απαγορεύεται ρητά, κατηγορηματικά και επί ποινή καθαιρέσεως για τους κληρικούς από τους Ιερούς Κανόνες (αλλά και από το Ευαγγέλιο), είναι να επιδιώκουν ή να αναλαμβάνουν κοσμικά αξιώματα (καλή ώρα σαν τον παπα-Τσάκαλο), ή να θέλουν να ενεργούν όπως τους Αγιατόλλαχ του Ιράν που ποδηγετούν από τα παρασκήνια την πολιτική ζωή του τόπου (καλή ώρα σαν τον π. Βασίλειο Βολουδάκη).
    Αν δεν το πήρατε είδηση, κ. Ανδριόπουλε, η Θράκη κινδυνεύει θανάσιμα. Αλλά και η Ρόδος και εν γένει τα Δωδεκάνησα διατρέχουν τον ίδιο κίνδυνο.

    Το τουρκικό προξενείο της Θράκης πρέπει να κλείσει επειδή ο Τούρκος πρόξενος της Κομοτηνής έχει καταστεί εκ των πραγμάτων υπερνομάρχης της Θράκης και υποσκάπτει ανοιχτά και απροκάλυπτα την εθνική κυριαρχία της πατρίδας μας.

    Η πρόταση όμως είναι πολύ λεπτή και μόνον οι διπλωμάτες γνωρίζουν όλες τις παραμέτρους της και πώς να χειριστούν το θέμα.
    Επομένως ορθά πράττει ο Σεβασμιότατος να ανησυχεί για τη Θράκη και τη δράση των Τούρκων προξένων Κομοτηνής και Ρόδου, αλλά ίσως λόγω της λεπτότητας του θέματος και επειδή ο Αγιος Πειραιώς τυγχάνει προσωπικός φίλος του κ. Αβραμόπουλου, προτιμότερο θα ήταν να έκανε αυτή την πρόταση σε κατ’ ιδίαν συνάντηση και όχι με δημόσιες δηλώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητέ Πελεκάνε, ποιός, κατά τη γνώμη σου, χαράσσει την εκπαιδευτική πολιτική μιας χώρας; Ποιος αποφασίζει τα της θρησκευτικής εκπαίδευσης σε χώρες της Ευρώπης; Και ποιά κριτήρια λαμβάνονται υπόψη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μη μου πείτε ότι όλοι αυτοί που είναι κατά του όρκου(Μπουτάρης, Σηφουνάκης, κεντροαριστεροί και αριστεροί) τους έχει πιάσει ο πόνος διότι καταστρατηγείται το "μη ομόσαι όλως" του Ευαγγελίου. Εκκλησιομάχοι είναι και έτσι διευκολύνονται τα σχέδια τους. Δεν το καταλαβαίνει αυτό ο κατα τα αλλά πανάξιος επίσκοπος Αλεξανδρουπόλεως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @13 Ιανουαρίου 2013 11:40 π.μ.

    "Έστω δὲ ὁ λόγος ὑμῶν ναὶ ναί, οὐ οὐ· τὸ δὲ περισσὸν τούτων ἐκ τοῦ πονηροῦ ἐστιν".

    Τι να καταλάβει κάποιος που αγνοεί τον Κύριο;

    Τελικά αυτός ο πάπας του Βατικανού πολύ γοητεύει, σχεδόν όλοι οι Ιεράρχες μας θέλουν να του μοιάζουν. Τρελαίνονται γιά εξουσία και ανθρώπινη κοσμική δόξα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @pelekano92

    Εσείς θα διαλέγατε " προοδευτικούς και ανοιχτόμυαλους θεολόγους", εμείς νου Χριστού έχοντες.

    Ο καθένας ανάλογα με το φρόνημά του.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @pelano92

    Αυτοί που αναφέρατε ως κατάλληλους γι'αυτὀ το τεράστιας σημασίας έργο, δεν έχουν αγάπη πρός τον Θεό. Επομένως την πρώτη θέση στη ζωή τους κατέχει το εγώ τους. Δεν διαφέρουν καθόλου από την πολιτική ελίτ της πατρίδας μας.

    Είναι "γραμματισμένοι", αλλά όχι μορφωμένοι. Δηλαδή είναι βάρβαροι του 21 αιώνα μ.Χ.

    Όσο γιά τον Αλεξανδρουπόλεως που υποστηρίζετε, είναι πολύ βαθιά στον λάκκο. Γνωρίζουμε τα κρυφία του, όπως και τα δικά σας.

    Ο καθένας μας λοιπόν, επιλέγει τους όμοιούς του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή