Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ, ΤΟ "ΑΦΩΡΙΣΜΕΝΟ" ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ


- Ο λαλίστατος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας κατάπιε τη γλώσσα του μπροστά στον Μητροπολίτη Καλαβρύτων Αμβρόσιο. Στο γεύμα που ακολούθησε μετά τις εκδηλώσεις της 13ης Δεκεμβρίου για το ολοκαύτωμα, ο Αλ. Τσίπρας ζήτησε την ...άδεια από τον Μητροπολίτη Αμβρόσιο να αποχωρήσει, αλλά ο Σεβ. δεν τον άφησε με τον τρόπο του, υποδεικνύοντάς του να καθίσει να ακούσει τι έχει να πει. Και "τα άκουσε" για τα καλά ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, αφού οι γνωστές Αμβροσιανές μπηχτές έδωσαν και πήραν! Οπότε καλά κάνουν και ο Καλαβρύτων και ο Πειραιώς και όποιος άλλος ιεράρχης και ξεσπαθώνουν. Βρίσκουν και τα κάνουν! Αφού και οι αριστεροί που υποτίθεται πως αμφισβητούν την Εκκλησία, σα μαθητούδια μπροστά τους... Ας μη μιμούνται μετά τους ιεράρχες μας στις ...κορώνες. Άλλωστε οι ιεράρχες είναι πιο εξειδικευμένοι σ' αυτές. 
- Ακούγοντας, πάλι, αρχιερείς να μαίνονται κατά της κατάργησης της αργίας της Κυριακής, λέγοντας πόσο "αφωρισμένο" είναι το Κυριακάτικο κέρδος και άλλα παρόμοια, σκέπτομαι ότι μάλλον τους διαφεύγει πόσοι εργάζονται την Κυριακή κι ας είναι αργία: περίπτερα, καφετέριες, εστιατόρια, βενζινάδικα, μουσεία, θέατρα, μαγαζιά σε τουριστικές περιοχές κ.λπ. Αυτά τα κέρδη είναι "καταραμένα" ή "τρισκατάρατα" αφού οι άνθρωποι δουλεύουν Κυριακάτικα ολοχρονίς; 
- Ο αφορισμένος θεολόγος Νικόλαος Σωτηρόπουλος χαίρει, λέει, και σκιρτά από χαρά, που συμπληρώνει 19 έτη αφορισμού. Εμείς τι να πούμε; Συμμεριζόμαστε την ...ανεκλάλητη χαρά του και του ευχόμαστε να τα εκατοστήσει, αφού το ευχαριστιέται τόσο πολύ!
Π.Α.Α.

72 σχόλια:

  1. Φίλε Παναγιώτη,
    είναι καλύτερα γιά εμάς, γιά τον Νικόλαο Σωτηρόπουλο και την πατρίδα μας, να ευχώμαστε όχι να τα εκατοστήσει, αλλά να μετανοήσει.

    Είμαστε θεολόγοι και όχι σατανολόγοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόνο και μόνο ΝΤΡΟΠΗ κύριε Ανδριόπουλε για τα όσα κατάπτυστα γράφεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε καλά, πείτε του αφορισμένου.., μην χαίρει γιά 19, μόλις, έτη εκτός Εκκλησίας και μάλιστα εντός των συνθηκών του παρόντος κόσμου... μελλοντικώς εν τη Βασιλεία θα απολαύσει πλουσιοτέραν την μάστιξιν υπό της μάστιγος της Αγάπης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιατί οι παπάδες, οι ψαλτάδες, οι νεωκόροι κλπ Κυριακή κυρίως δεν εργάζονται;;; Την Κυριακή όλα τα υπόλοιπα ΝΠΔΔ αργούν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλο θα ηταν βεβαια η ηγεσια της Αριστερας να μενει πιστη στην κοντρα της με την ηγεσια της εκκλησιας και να ειναι κοντα στον απλο κληρο και λαο . Αλλα αφου ο Τσιπρας συναντηθηκε με Ιερωνυμο και Βαρθολομαιο τους μεγαλους μεγαλους δηλαδη καλα εκανε και συναντηθηκε και με εναν επαρχιακο επισκοπο τον Αμβροσιο . Αλλιως θα επρεπε να κατηγορηθει για ταξικες διακρισεις . Τωρα για την αργια της Κυριακης αλλο πραγμα ειναι να δουλευουν τα σουβλατζηδικα και τα περιπτερα και αλλο ολη η αγορα . Αυτο ριχνει ολους τους μικροεπαγγελματιες , παπουτσαδικα , ρουχαδικα , καθαριστηρια κλπ βορα στα δοντια των μεγαλων αλυσιδων και πολυεθνικων . Πως να ανταγωνιστει δηλαδη ο ιδιοκτητης του μινι μαρκετ τον Μασουτη . Ειναι περα για περα αυτο το μετρο της συγκυβερνησης υπερ των δεινοσαυρων της οικονομιας . Επειδη δηλαδη το επισημαινει ο Πειραιως πρεπει εμεις να συνταχτουμε με τους Στουρναρα Χατζηδακη ; Οσο για τον Σωτηροπουλο κανεις δεν καταλαβαινει γιατι στον 21ο αιωνα εποχη του CERN και του ιντερνετ να πρεπει καποιος να στεναχωριεται για εναν αφορισμο . Να φοβηθει δηλαδη καποιος εν ετει 2012 μηπως μεινει αλιωτος ; Στο φιναλε αν μεινει καποιος αλιωτος μετα απο πατριαρχικο αφορισμο μιλαμε για πιθανοτητα μια στο τρισεκατομυριο ε τοτε του δινετε η δυνατοτητα να γινει μετα θανατο δωρητης οργανων . Α.Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε Α.Μ,
    είναι λυπητερό να εκφράζεστε με ειρωνικό ύφος γιά μία σοβαρή υπόθεση που δεν αφορά μόνο τον Πατριάρχη μας και τον Ν. Σωτηρόπουλο, αλλά και όλους εμάς.

    Σίγουρα οι θέσεις του Ν. Σωτηρόπουλου δεν είναι Ορθόδοξες, αλλά εξ' ίσου και ο αφορισμός εκ μέρους του Πατριάρχη μας Βαρθολομαίου είναι το ίδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα σε αυτη την περιπτωση σχολιαστη των 11 και 14 με το μερος του Σωτηροπουλου ειμαι . Γιατι ενω κατηγγειλε εναν αρχιεπισκοπο που εβαλε τον εαυτο του πανω απο το ευαγγελιο αντι να καθαιρεσουν τον Στυλιανο αφορισαν τον Σωτηροπουλο . Η ειρωνια ηταν για αυτους που πιστευουν στην μαγικη δυναμη ενος αφορισμου αρκει να προφερεται απο σεπτα χειλια . Α.Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @A.M.
    Σίγουρα το μέτρο της κατάργησης της αργίας της Κυριακής σκοπό έχει να εξαφανίσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, αλλά σιγά μη γίνονται οι αντιδράσεις των δεσποτάδων γι αυτό το λόγο. Εκτός και αν θεωρούνται μικρομεσαίοι.
    Στη περίπτωση που τα κέρδη της Κυριακής είναι αφορισμένα, θα έπρεπε το κερί να χορηγείται δωρεάν, να μη βγαίνει δίσκος και όλα τα μυστήρια που γίνονται Κυριακή να είναι δωρεάν.
    Πρέπει να έχεις μεγάλο θράσος κατά την εορτή του ολοκαυτώματος των Καλαβρύτων, να θέλεις να πουλήσεις μούρη και να επιπλήξεις τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, όσο και να μη σ' αρέσει αυτός, τη στιγμή που εσύ πριν από λίγο καιρό εκθείαζες τη Χρυσή Αυγή, το μόρφωμα που πρόσκειται ιδεολογικά και θαυμάζει τους σφαγείς των Καλαβρύτων.
    Νομίζω πως καλά έκανε ο Τσίπρας που δεν τον ακολούθησε στην αντιπαράθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρός Α.Μ

    Φίλε, μας γράφετε ότι τα χείλη του Πατριάρχη μας δεν είναι σεπτά. Συμφωνώ μαζί σας.

    Πείτε μου όμως, μιά και είστε υπέρ Ν. Σωτηρόπουλου, πως συμπεράνατε ότι τα δικά του χείλη, είναι σεπτά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ποτε εκθειασα την Χρυση Αυγη σχολιαστη των 12 και 30 . Ισα ισα εχω γραψει σε σχολια στην Ιδιωτικη Οδο οτι εκτος του οτι ειναι καραμπινατοι νεοναζι και προδοτες ειναι και υποκριτες . Και μονο για τους στιχους του Γερμενη επρεπε να τους αφορισουν και οχι να τους εκθειαζουν ο Πειραιως και να στελνει παπαδες για αγιασμους στα γραφεια τους μητροπολιτης της Αττικης δεν θυμαμαι ποιος απο τους πολλους του λεκανοπεδιου . Και να μου βρεις εστω ενα σχολιο που εκθειασα τους χρυσαυγιτες . Α.Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πρός @15 Δεκεμβρίου 2012 12:30 μ.μ.

    Φίλε, όχι, δεν έκανε καθόλου καλά ο Τσίπρας.

    Αν ήταν Έλλην άνδρας θα τον άκουγε ήρεμα και στην συνέχεια θα τον αποστόμωνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μην παρασύρεστε στις κρίσεις σας για τον Τσίπρα, νομίζω πως ξέρει τι κάνει και κατ' εμένα σωστά έπραξε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μην το ψάξετε... την δόξα ουδείς μισεί! Προ-ορώ τον Τσίπρα ομού με τον Πειραιώς επί βάθρου υψηλού να παρακολουθούν παρελάσεις και να δέχονται τιμές υπό αγημάτων του κόσμου τούτου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φίλοι,

    Ο @2:38 μ.μ. έγραψε σωστά. Τo λυπητερό είναι ότι ανάμεσά μας υπάρχουν κάποιοι, που έχουν το ίδιο φρόνημα με Τσίπρα-Πειραιώς. Κοσμική δόξα.
    Γιά να πετύχουν αυτό, προσκολλούντε σε εκκλησιατικούς και πολιτικούς ηγήτορες. Aυτός είναι και ο λόγος που δεν μπορούν να κρίνουν ορθά πρόσωπα και καταστάσεις.

    Φίλε Παναγιώτη, δεν παρασυρόμαστε στίς κρίσεις, αλλά κρίνουμε δίκαια και ορθά. Ο Τσίπρας δεν έπραξε σωστά, έπραξε διπλωματικά και γιά να το πούμε πιό καθαρά, έπραψε πονηρά!

    Ενας Έλλην άνδρας Παναγιώτη, έχει άλλο φρόνημα.

    Πείτε μας, είναι δυνατόν να βγάλει την χώρα από το αδιέξοδο, ένας άνθρωπος που σκέφτετε πονηρά;

    Ένας άναδρος που σκέφτετε πρώτα το προσωπικό του συμφέρον, ύστερα το συμφέρον του κόμματός του και τελευταία τον λαό και την πατρίδα;

    Όχι Παναγιώτη. Μην παρασύρεσαι φίλε. Δεν αξίζει, ούτε και το αξίζεις.

    Είσαι Έλλην Χριστιανός Ορθόδοξος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και κατι ακομη ανωνυμε σχολιαστη των 12 και 30 που με κατηγορησες για ακροδεξιο .Ενω εχει μαλιασει η γλωσσα μου και δω και αλλου να τους κατηγορω . Λοιπον κατα την γνωμη μου η Χρυση Αυγη αυτη η συμμορια μαχαιροβγαλτων ειναι το τελειο αλλοθι των εξουσιαστων ειτε ξενων ειτε ντοπιων για ξεκαρφωμα . Δηλαδη για να φαινονται καλοι οι ιδιοι . Που με τα μετρα που διαρκως παιρνουν με εκτελεστικα οργανα το ΠΑΣΟΚ και ΝΔ τελικα θα μας αφαιρεσουν καθε οικονομικη ισχυ και θα μας κανουν δουλους . Μετα λοιπον την νεανικη εξεγερση του 2008 το συστημα οντως φοβηθηκε . Επρεπε να βρουν εναν κακο . Και ετσι γιγαντωσαν με πολλη χρηματοδοτηση μια συμμορια απο ηλιθιους περιθωριακους σκινχεντς . Για να στραφει εναντιον της η οργη των νεων . Εναντιον φαντασματων δηλαδη . Και ετσι ακομη και ο δικοματισμος συγκριτικα να φαινεται καλος Ετσι προς τους μεν δεξιους προβαλουν σαν κακους τους Εβραιους τον αιωνιο αποδιοπομπαιο τραγο προς δε τους αριστερους προβαλουν τους χρυσαυγιτες . Που οι ιδιοι τους γιγαντωσαν . Γιατι μη μου πει καποιος οτι ενα αποκομα του 0,3 τοις 100 εγινε χωρις χρηματοδοτηση 7 τοις 100 . Φυσικα με την τωρινη απολιτικοποιηση και τα παραμυθια περι κακων συνομωτων Εβραιων καιη κινδυνολογια οτι καποιοι ανεγκεφαλοι χρυσαυγιτες ειναι οι εχθροι και τα δυο λοιπον αυτα παραμυθια πιανουν . Φυσικα η Χρυση Αυγη πρεπει να παταχθει . Αλλα ο πραγματικος κινδυνος ειναι αυτο που λεει παντα η πραγματικη αριστερα του σφυροδρεπανου . Το κεφαλαιο . Και ας μην υπηρξα ποτε οπαδος του ΚΚΕ Αλλα εχει δικιο . Αυτα που λεει η ροζ αριστερα των ακτιβιστων made in USA ειναι πολυ απλα τριχες . Για εφηβους . Για αγορια με βερμουδες και κοριτσια με σαλβαρια . Οποιος λοιπον θελει να αντιδρασει ας αφησει τα φαντασματα ειτε Εβραιους που δεν μας φταινε σε τιποτα ειτε Χρυσαυγιτες που απλως ειναι περιθωριακοι και ας αντιδρασει εναντιον του πραγματικου εχθρου . Α.Μ Υ.Γ πραγματικος εχθρος ειναι αυτοι που τα εχουν ολα και θελουν και του φτωχου το τιποτα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πρός @A.M

    O πραγματικός κίνδυνος δεν είναι το κεφάλαιο, αλλά η άγνοια και η αγνωσία μας.

    Το κεφάλαιο τη δουλιά του κάνει. Τα κόμματα με τους ηγέτες τους το ίδιο.

    ...και οι Έλληνες φιλοσοφούν τα χάλια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φίλε Α.Μ.
    Αν ξαναδιαβάσεις το σχόλιό μου θα δεις ότι δεν αναφέρομαι σε σένα αλλά στον Καλαβρύτων, που πριν από λίγο καιρό είπε για τη χρυσή αυγή ότι "είστε η γλυκιά ελπίδα του έθνους". Απλώς απευθύνθηκα σε σένα για να πώ ότι συμφωνώ με την άποψή σου για τους λόγους που καταργείται η αργία της Κυριακής.
    Συγγνώμη, παρεξήγηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Tοτε ΟΚ εγω καταλαβα λαθος σχολιαστη των 9 και 51 . Ναι οπωσδηποτε αυτο που ειπε υπερ των χρυσαυγιτων ο Αμβροσιος απαραδεκτο . Και οσοι ιερεις καναν δηλωσεις υπερ της Χρυσης Αυγης απαραδεκτοι . Ολοι ξερουν τις θεσεις τους περι θρησκειας αλλα και γενικωτερα . Οποτε και απο μενα σορρυ για την παρεξηγηση σχολιαστη των 9 και 51 . Α.Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πρός @Α.Μ

    Σας ρώτησα από πού ή πως συμπεράνατε, ότι τα χείλη του Ν. Σωτηρόπουλου είναι σεπτά.

    Περιμένω ειλικρινή απάντησή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΟΣΟΙ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΤΟΝ Κ, ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΝ ΠΙΚΡΙΑΝ ΕΚ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΙΟΥ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΘΕΙ Ο ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΙΟΤΙ Η ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΛΕΟΝΤΑΡΙΣΜΟΥΣ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΞΑΠΤΟΥΝ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΕΝ ΟΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣΚΟΣΜΑΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΠΟΔΟΠΑΤΟΥΝ ΤΑΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΚΑΙ ΔΗ Ο ΣΕΡΑΦΕΙΜ Ο ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΝ ΚΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΔΙΧΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ Ο ΑΥΤΟΚΛΗΤΟΣ Σ Ω Τ Η Ρ Α Σ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ. ΤΕΛΟΣ ΔΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΛΟΓΚ ΤΟΥ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΥ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΤΥΦΛΩΣΙΣ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕ ,ΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΣΕ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΕΣ ΨΕΥΤΟΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΜΠΑΙΞΙΑ ΑΥΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημερα σχολιαστη των 8 και 20 . Συγνωμη ειλικρινα για την βραδυτητα της απαντησης μου στο ερωτημα που μου θετεται , τωρα μολις ανοιξα το laptop . H απαντηση μου στο ερωτημα σας ειναι οτι δεν πιστευω οτι ο οποιοσδηποτε ανθρωπος πλιν του Θεανθρωπου και της Παναγιας εχει σεπτα χειλη με την εννοια που δινουν καποιοι στα αρχιερατικα χειλη . Αντιθετα πιστευω οτι ολοι οι ανθρωποι απο τους Πουτιν και Ομπαμα μεχρι τον τελευταιο αστεγο ειναι αξιοι του ιδιου σεβασμου . Στην περιπτωση του Σωτηροπουλου με τον αφορισμο του πιστευω οτι εχει δικιο . Ακουσα συνεντευξη του Στυλιανου για την περιπτωση . Την βρηκα στο youtube οπου ειχε μια παλια εκπομπη του Σωτηροπουλου σε καναλι της Πατρας . Εκει εβαλε η εκπομπη ηχογραφημενη συνεντευξη του Στυλιανου που ελεγε οτι το βιβλιο του Καζαντζακη τελευταιος πειρασμος δειχνει την ανθρωπινη φυση του Χριστου . Αν ελεγε ο Στυλιανος οτι του αρεσε λογοτεχνικα το βιβλιο αλλα διαφωνει δογματικα δεν νομιζω να τον κατηγορουσε ο Σωτηροπουλος . Αλλα ο Στυλιανος ειπε οτι περιπου δεχεται το βιβλιο και δογματικα . Δεν το ξεκαθαρισε . Το ακουσα με τα αυτια μου . Ετσι τεθηκε ολοκληρος αρχιεπισκοπος εναντια στο ευαγγελιο . Αυτο καταγγειλε ο Σωτηροπουλος και πιστευω οτι εχει δικιο στην συγκεκριμενη κοντρα . Αν ζητησει συγνωμη για αυτο θα ειναι σαν να βαζει τον Στυλιανο πανω απο την εκκλησια που δεχεται περι Χριστου την αποψη της Καινης Διαθηκης . Σε αλλα φυσικα που λεει ο Σωτηροπουλος πχ για τις υπερφυσικες δυνατοτητες του Πορφυριου διαφωνω . Αλλα στο θεμα του αφορισμου εχει κατα την γνωμη πολλων και οχι κατα αναγκη φανατικων χριστιανων δικιο . Απο εκει και περα κανεις δεν εχει σεπτα και αλαθητα χειλη . Αυτα και συγνωμη για την βραδυτητα της απαντησης σχολιαστη των 8 και 20 πμ Α.Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΑΥΤΑ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ Η ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ ΑΝΕΥ ΕΥΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑΣ ΕΠΗΓΕ ΝΑ ΘΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΕΣΗ ΚΑΙ ΔΙΧΑΣΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΘΕΣΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣΑ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΟΧΙ ΜΕΡΟΣ,,,,,, ΔΙΑ ΝΑ ΔΙΑΩΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ,,,,ΔΙΟΤΙ Ο ΔΑΥΒΙΔ ΛΕΓΕΙ ΕΙΠΕΝ ΑΦΡΩΝ ΕΝ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΑΥΤΟΥ ΟΥΚ ΕΣΤΙ ΘΕΟΣ ΕΑΝ ΠΑΡΑ ΛΕΙΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΕΙΠΕΝ ΑΦΡΩΝ...... ΤΟΤΕ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑΟΣΟΙ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΟΛΑΚΕΥΕΤΑΙ,,,,,, ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ο Σωτηρόπουλος είναι εκτός Εκκλησίας. Ας κάνει και ας λέει ότι θέλει δεν με νοιάζει. Αμετανόητος ήταν και θα παραμένει. Το μόνο που του αξίζει είναι η περιφρόνηση για να του πέσει ο μεγάλος εωσφορικός εγωισμός που είναι φωλιασμένος μέσα του.
    Νικολάου Σωτηρόπουλου ΑΝΑΘΕΜΑ!
    π. Ειρηναίος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πρός π. Ειρηναίος

    Kάνετε μεγάλο λάθος αγαπητέ μου. Ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος αξίζει αγάπη και όχι περιφρόνηση.

    Μη ξεχνάτε αγαπητέ, ότι ο Κύριος εσταυρώθει και γι αυτόν. Αν περιφρονείτε τον αδερφό σας, οπωσδήποτε, καμμία αξία δεν έχει γιά σας και ο Κύριος.

    Ποιός σας είπε ότι θα παραμείνει αμετανόητος;

    Σκεφτήκατε ποτέ, ότι ίσως δεν βρέθηκε κανείς μέχρι τώρα, από τους εχθρούς και φίλους του, που τον αγαπά όπως τον αγαπά ο Κύριος, ώστε έτσι να αγγίξει την καρδιά του και να τον φέρει σε μετάνοια;


    Υ.Γ.
    Παρακαλώ, όποιος γνωρίζει την ηλεκτρονική διεύθυνση του κ. Νικολάου Σωτηρόπουλου, να την γράψει εδώ στο μπλόγκ. Θέλω να επικοινωνήσω μαζί του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πάτερ Ειρηναίε, λυπούμεθα για την εμπάθεια και την πώρωση της καρδίας σας. Αμετανόητος παραμένει ο Αυστραλίας Στυλιανός, που κήρυξε γυμνή τη κεφαλή αιρέσεις και αμφισβήτησε την αναμαρτησία του Χριστού με την εγκύκλιο των Χριστουγέννων του 1988.

    Τον Εωσφορικό εγωισμό να τον αναζητήσεις σε αυτούς που αφόρισαν τον Σωτηρόπουλο και όχι στον βετεράνο θεολόγο, που θηριομάχησε στην Αυστραλία και αντέκρουσε σθεναρά και με αγιογραφική τεκμηρίωση τις κακοδοξίες του Στυλιανού.

    Δυστυχώς στην σατανική εποχή μας δεν διώκονται οι υβριστές του Χριστού, αλλά οι υπερασπιστές του Χριστού. Σημείο και αυτό των καιρών μας!

    Όσο για το ΑΝΑΘΕΜΑ σας, να είσθε βέβαιος ότι αυτό θα κάνει αναστροφή και θα πέσει πάνω στο κεφάλι σας και στα κεφάλια όλων όσοι καταδικάζουν με ακρισία και επιπολαιότητα ένα ανύπαρκτο επιτίμιο.

    π. Δημήτριος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ο κ. Νικόλαος Σωτηρόπουλος δεν διαθέτει ούτε e-mail ούτε ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Είναι της "παλαιάς σχολής" και τα άρθρα του τα γράφει με "χαρτί και καλαμάρι". Αυτά τα ξέρω γιατί τον επισκέφθηκα κάποτε στο γραφείο του στην Κάντζα και είδα τον τρόπο με τον οποίο εργάζεται. Είναι πολύ απλός και ταπεινός άνθρωπος, και πολύ μελετημένος πάνω στα θεολογικά ζητήματα. Αλλά σε θέματα πίστεως είναι ανυποχώρητος και μαχητής, όχι λόγω εγωισμού, αλλά λόγω της μεγάλης αγάπης του προς τον Σωτήρα Χριστό, στον οποίο αφιερώθηκε εξ ολοκλήρου.

    π. Δημήτριος

    ΥΓ. Στο προηγούμενο σχόλιό μου να διορθώσω ένα λάθος μου. Η φράση "όσοι καταδικάζουν... ένα ανύπαρκτο επιτίμιο" να διορθωθεί με τη φράση "όσοι εγκρίνουν... ένα ανύπαρκτο επιτίμιο". Ευχαριστώ για την φιλοξενία. Καλά Χριστούγεννα σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Προς π. Ειρηναίο,
    Παππούλη μου, με τέτοια ανθρωποφάγα αισθήματα μόνο ειρήνη δεν υπάρχει μέσα σας. Δυοίν θάτερον: ή αλλάξετε όνομα ή αλλάξετε μυαλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πρός π. Δημήτριο

    Αγαπητέ, όταν ευχώμαστε σε κάποιον "Καλά Χριστούγενα", είναι το ίδιο σαν του ευχώμαστε να γεννηθεί στην καρδιά σου ο Χριστός.

    «...το ΑΝΑΘΕΜΑ σας, να είσθε βέβαιος ότι αυτό θα κάνει αναστροφή και θα πέσει πάνω στο κεφάλι σας και στα κεφάλια όλων όσοι καταδικάζουν..»

    Αδερφέ μου, είναι αδύνατον να βγαίνει από το ίδιο στόμα, ευλογία και κατάρα.

    Δεν αμφιβάλλουμε γιά το αγωνιστικό φρόνημα του Νικολάου, αυτό είναι δεδομένο. Όμως η αγάπη του γιά τον Χριστό, είναι θέμα αμφιλεγόμενο.


    Υ.Γ.
    Θα παρακαλέσω και πάλι, όποιος έχει πρόσβασει στο γραφείο του, αν έχει την καλοσύνη να γράψει εδώ το e-mail του, να στείλω μία επιστολή γιά τον Νικόλαο. Να την εκτυπώσει και να του την δώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Όλοι όσοι αγαπάνε τον Σωτηρόπουλο θα του προσέφεραν καλύτερες υπηρεσίες αν του συνιστούσαν να μεταννοήσει και να ζητήσει συγχώρηση από τον Αρχιεπίσκοπο Στυλιανό για όσα ψεύδη διέδιδε σε βάρος του.Μόνο έτσι θα τύχει του ελέους του Φιλάνθρωπου Θεού.Είναι δαιμονισμένος αφού ακόμη επιμένει σε αννοησίες που ούτε μικρά παιδιά μπορούν να δεχτούν ότι πράγματι ο Αρχιεπίσκοπος Στυλιανός φρονεί ή δηλώνει τέτοια φλυναφήματα.Ας του θυμίσουν και την υπόθεση Ελευθεριάδη, που ευθέως τον αποκαλούσε ψευδολόγο και ιεροκατήγορο, για να τον δικαιώσει στην συνέχεια το Εφετείο Αθηνών με την απερίφραστη κρίση του, ότι δηλαδή ο Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας ουδέποτε είπε όσα ο σωτηρόπουλος υποστήτιζε. Περί αυτών τηρεί αιδήμονα σιγή ο δαιμονόπληκτος.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πρός Δ.Κ

    Όχι φίλε. Δεν θα πούμε εμείς στόν Νικόλαο τι έχει να κάνει.

    Αυτό, θα του το πεί, ο Κύριος.


    Υ.Γ
    Παναγιώτη,να στείλω σε εσένα την επιστολή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μήπως και ο Φλωρίνης Αυγουστίνος, που κατήγγειλε με μήνυσή του τον Αυστραλίας Στυλιανό επί αιρέσει, διέδιδε και αυτός ψεύδη σε βάρος του Στυλιανού; Μήπως ήταν ψευδολόγοι και οι αείμνηστοι Κων/νος Μουρατίδης και Νικόλαος Ψαρουδάκης, που επίσης κατήγγειλαν τον Αυστραλίας;

    Ο Ελευθεριάδης είναι επί χρόνια ένας θανάσιμος εχθρός του Σωτηροπούλου και καταδικασμένος από την ποινική δικαιοσύνη. Κατάφερε να εξαπατήσει το Εφετείο, αφού προηγουμένως εξασφάλισε έγγραφο του Οικουμενικού Πατριαρχείου, το οποίο παρουσίαζε τον Στυλιανό αθώο και καθαρό από κάθε αίρεση. Όποιος επιθυμεί να πληροφορηθεί ολόκληρη την αλήθεια, ας διαβάσει το αποκαλυπτικό άρθρο του Σωτηροπούλου με τίτλο "Αθώος ο κατηγορούμενος (Ελευθεριάδης);", όπου ξεσκεπάζει τον σκοτεινό ρόλο αυτού του ανθρώπου, τον οποίο είχε ευεργετήσει ο Σωτηρόπουλος παραδίδοντάς του μαθήματα για να εισαχθεί στο Πανεπιστήμιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Προς ανώνυμο 7:41 μ.μ.

    Αδερφέ μου, εγώ δεν εξεστόμισα κατάρα εναντίον ουδενός. Το ότι επιστρέφεται ο άδικος αφορισμός στα κεφάλια των αδικησάντων δεσποτάδων, αυτό δεν είναι δική μου ευχή ή επιθυμία, αλλά αναφέρεται μέσα στους ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας. Άνοιξε το Πηδάλιο και ερεύνησε για να διαπιστώσεις του λόγου το αληθές.

    Μόνο και μόνο από το γεγονός ότι αμφισβητείς την αγάπη του Σωτηροπούλου προς τον Χριστό φανερώνεις την άγνοιά σου για τον άνθρωπο αυτό. Πού ζεις; Δεν έχεις ακούσει ποτέ ομιλία του; Δεν έχεις διαβάσει τα έργα του, στα οποία υπερασπίζεται τη Θεότητα του Χριστού; Ενημερώσου πρώτα, και μετά σπεύδε να αποφανθείς. Διαφορετικά προκαλείς θυμηδία.

    π. Δημήτριος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πρός @16 Δεκεμβρίου 2012 8:34 μ.μ.

    O μακαρίτης Φλωρίνης Αυγουστίνος, σίγουρα δεν είπε ψέματα. Αλλά μόνο και μόνο που κατήγγειλε με μήνυσή του τον Αυστραλίας Στυλιανό, έβγαλε ψεύτη τον Χριστό.

    Δηλαδή, έκανε το ίδιο με τον Αυστραλίας Στυλιανό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Παιδιά, σας παρακαλώ πολύ, μην ανοίγετε τον φάκελο Ελευθεριάδη, γιατί θα βγει μεγάλη δυσοσμία. Ο άνθρωπος μετρά πολλές καταδίκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πρός π. Δημήτριον

    Αγαπητέ φίλε, γνωρίζω τον Νικόλαο ποιό καλά απ ότι εκείνος τον εαυτόν του.

    Αν αγαπάς κάποιον αληθινά, τότε τον γνωρίζεις ως εαυτόν σου.

    Εσείς, όπως και πολύ άλλοι, δεν τον αγαπάτε αληθινά και γι αυτό δεν τον αναγνωρίζετε. Αυτό συμβαίνει, διότι ο ίδιος ο δικός σας εαυτός, σαν είναι ακόμα άγνωστος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Παναγιώτη,
    σας ρώτησα κάτι, δεν μου απαντήσατε.

    Μην το πολυσκέφτεστε, θα είναι τό πιό τέλειο δώρο που μπορείτε να κάνετε στον εαυτόν σας, στόν Νικόλαο και σε πολλούς άλλους.

    Μα προπάντως, στόν ίδιο τον Χριστό.

    Η αγάπη θέλει τόλμη και ο τολμών νικά. Εκτός, αν δεν θέλεις να ανήκεις στα Λοκ του Χριστού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Φίλε των 8;34 επικαλείσαι τον Φλωρίνης Αυγουστίνο λες και αυτός ήταν καλύτερος από τον δαιμονόπληκτο Σωτηρόπουλο.Ότι του έλεγαν στα γειρατιά του, το υιοθετούσε και το υπέγραφε. Και αυτός τελικά θύμα των "πνευματικών του τέκνων " ήταν.Να σε ρωτήσω όμως κάτι άλλο: Αν ο Αυστραλίας επέτρεπε στο Σωτηρόπουλο να δρά ανεξέλεγκτα στην Αρχιεπισκοπή ,αμφιβάλλεις ότι θα τον κατέτασσε στους εκλεκτότερους των εκλεκτών και ισοστάσιο των Αποστόλων; Νόμισε ο ανεκδιήγητος ότι θα μπορούσε να παίξει με τον πολύ Στυλιανό Χαρκιανάκη. Όσο για τον Ελευθεριάδη δεν είναι όπως μας τα λες.Την απόφαση του Εφετείου την έχω δει και είναι καταπέλτης κατά του ψευδολόγου Ν. Σωτηρόπουλου . Οι Μουρατίδης και Ψαρουδάκης ουδέποτε υπέβαλαν μηνύσεις, και με ποιά ιδιότητα άλλωστε;Ο Μουρατίδης απλά και υπό την ιδιότητά του ως προέδρου της ΠΟΕ ζήτησε από το Πατριαρχείο να πληροφορηθεί τους λόγους του αφορισμού, του μέλους της ΠΟΕ Σωτηρόπουλου και πήρε την δέουσα απάντηση!Αφού , λοιπόν είσαι σχετικός και ενήμερος θα πρέπει να γνωρίζεις ότι ο επιβληθείς αφορισμός δεν έχει καμμιά σχέση με τον Αυστραλίας, ο οποίος ούτε που συμμετείχε στην Μείζονα και Υπερτελή εκείνη Σύνοδο! Ταύτα καλοπίστως και ίνα μη το κακό επαναλαμβάνεται κακοήθως !
    Δ.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πρός pelekano92

    Αγαπητέ μου φίλε, καλή η διάθεσή σου.

    Αλλά δεν μπορούμε να αφιερώσουμε στούς άλλους κάτι, που εμείς οι ίδιοι δεν το έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΔΩ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΔΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΙΔΡΥΣΕ Ο ΑΥΤΟΚΛΗΤΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΡΙΣΚΑΝΤΑΙ ΥΠΟ ΔΙΑΛΥΣΗ ΚΑΙ Ο ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΜΕΝΑΡΧΑΙ ΔΙΟΤΙ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΤΕΛΙΚΑ Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΥ ΟΤΙ Ο ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΗΓΕ ΣΕ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΦΕΥΤΟΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΚΑΙ ΚΗΡΥΞΕ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΝΑΙ Η ΟΧΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΔΟΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΒΑΡΥΤΑΤΗΝ ΚΑΥΗΓΟΡΙΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΤΗΟΔΟΧΟΣ ΑΛΛΑ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πρός pelekanos92

    Από τον συγγραφέα, δεν έχουμε κανένα παράπονο.

    Αφιερώματα αγάπης, δικαιούντε να κάνουν μόνον εκείνοι που την κατέχουν.
    Εμείς οι άλλοι, καλύτερα να σιωπούμε γιά να μη μας συμβεί όπως σε εκείνον με το ράσο του διηγήματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πρός pelekanos92

    Καλά το λέτε φίλε, αλλά δεν το κάνετε.

    Νομίζω γνωρίζετε, ότι αν μιλάμε χωρίς να λέμε τίποτα, κάνουμε μεγάλη ζημιά στόν εαυτόν μας και στους άλλους.

    Τα ίδια έπαθε και ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος, φίλε. Να μην κατηγοράμε λοιπόν άλλους ως αντίχριστους, αντιεκκλησιαστικούς και εμείς να κάνουμε τα ίδια με εκείνους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πρός pelekanos92

    Φίλε, είναι πολλοί εκείνοι που εν αγνοία και εν γνώση προσκυνούν τον σατανά, εντός της Εκκλησίας.

    Ο Ν, Σωτηρόπουλος δεν είναι χειρότερος από μας.

    Ας πούμε τώρα δυό λόγια γιά το βιβλίο "Ο τελευταίος πειρασμός", του Ν. Καζαντζάκη.

    Παρακολουθήσα πρίν λίγο καιρό την ομώνυμη ταινία. Ήθελα να κατανοήσω καλύτερα όλο αυτό το σάλο που έγινε, γύρο απ αυτό το βιβλίο-ταινία.

    Φυσικά το βιβλίο εκφράζει το πρόσωπο και τον χαρακτήρα του συγγραφέα και όχι του Κυρίου μας.

    Πιστεύω, ότι αν ο Χριστός παρακολουθούσε αυτή την ταινία, θα έδειχνε μεγάλη συμπόνια γιά τον συγγραφέα, που ενώ αναζητούσε επίμονα, δέν συνάντησε στη ζωή του ούτε έναν άνθρωπο να μοιάζει του Χριστού ώστε να ξεφύγει από την πλάνη του.

    Ο Ν. Καζαντζάκης ήταν άνθρωπος με υψηλό βαθμό νοημοσύνης. Το πρόβλημα με αυτούς τους αδελφούς μας, είναι ό ορθολογισμός τους.

    Ο Ν. Σωτηρόπουλος έχει το ίδιο πρόβλημα και από ότι φαίνεται και εσύ φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πρός pelakano92

    Οι παρατηρήσεις σας είναι Ορθόδοξες, όχι όμως εσείς. Κατά συνέπεια και η ευπρέπειά σας πλαστή.

    Οπότε, αποτέλεσμα κανένα, μηδέν εις το πιλίκιον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πρός pelekanos92

    Αν δεν έχεις μεζούρα Ορθοδοξίας κι ευπρέπειας, να φροντίσεις να την αποκτήσεις φίλε.

    Είναι ο Χριστός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Σε αυτή την ανάρτηση,
    έκφράσαν αρκετοί από μας την άποψή τους. Άλλοι υπέρ και άλλοι κατά του αδερφού μας Νικολάου Σωτηρόπουλο.

    Κανείς δεν αγαπά αυτόν τον άνθρωπο πραγματικά.
    Κανείς δεν αγαπά τον εαυτόν του. Κανείς δεν αγαπά τον Χριστό.

    Κανείς δεν προθυμοποιήθηκε να μου δώσει την ηλεκτρονική διεύθυνσή του και να κάνει μία εξυπηρέτηση γιά χάριν του Χριστού που την γέννησή του εορτάζουμε σε λίγες ημέρες.

    Είναι κρίμα και άδικο γιά μας.

    Είμαστε Ορθόδοξοι Χριστιανοί. Είμαστε Έλληνες. Είμαστε άνδρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων από τον ιστολόγο και τους συνσχολιαστές που θα κατεβάσω ελαφρώς το επίπεδο λογιοσύνης και ευγένειας απευθυνόμενος στον Φίλο,αλλά νιώθω πως μόνο με την ειλικρίνεια μπορεί να βγει κάτι καλό σε τέτοιες περιπτώσεις.

    Λοιπόν Φίλε έχουμε και λέμε:Eδώ και μερικές μέρες έχεις ξεκινήσεις να σχολιάζεις ασταμάτητα και επί παντός επιστητού σε κάθε θέμα ανάρτησης.Ευγενής ο ζήλος σου για διάλογο καταρχήν,αλλά από ένα σημείο και μετά έχεις αρχίσει και σπας νεύρα.Και αυτό γιατί δεν έχεις πραγματικά σκοπό να διαλεχθείς με τον άλλον,αλλά να τον κατακεραυνώσεις με αυθαίρετες κατακρίσεις,ειρωνείες,εξυπνακισμούς και ευσεβιστικές κορώνες.Δε ξέρω αν αυτό είναι αποτέλεσμα κάποιας ψυχολογικής εμμονής,κάποιου κόμπλεξ ανωτερότητας ή απλά τρολάρισμα,πάντως πραγματικά δεν αντέχεται.Από την γλυκανάλατη, γεροντοκορίστικη και ανέραστη σεμνοτυφία που έδειξες στα πρώτα σου σχόλια για την εκδήλωση του ΑΠΘ, μέχρι την γελοία φλασιά που έφαγες να "σώσεις" τον Σωτηρόπουλο μέσω email(που εκείνος δεν χρησιμοποιεί) στην ανάρτηση αυτή,όλα δείχνουν έναν άνθρωπο με έλειμμα κοινής λογικής και σοβαρότητας,που περιφέρει δεξιά και αριστερά την υποτιθέμενη ευσέβεια του,νομίζοντας πως πετυχαίνει κάτι σπουδαίο.Για να τελειώνουμε λοιπόν,μέρες που είναι άραξε λιγάκι,κρέμασε τα όπλα του πολέμου,κάνε την αυτοκριτική σου σε μερικά πράγματα,άσε την καρδιά σου ελεύθερη από ποικίλους καταναγκασμούς,άνοιξε την στον άλλο δίχως στενόκαρδα ανταλλάγματα και κυρίως μη γυρεύεις να "σώσεις" τους άλλους με το στανιό.Ο μόνος και αναντικατάστος Σωτήρας γεννιέται σε λίγο.Μόνο αν πιάσεις το πραγματικό νόημα της Γέννησης Του,που έγκειται στην αγάπη και την ταπείνωση της Φάτνης κι όχι στο μίσος και την βαρβαρότητα του στίβου μάχης,μπορείς να βοηθήσεις τους άλλους και κυρίως τον εαυτό σου.
    Καλά Χριστούγεννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ηρέμησε φίλε,
    διάλογο κάνουμε και δεν κατακεραυνώνουμε κανέναν, παρά μόνον το ψεύδος και την πλάνη.
    Αν εσείς το παίρνετε προσωπικά, καλό είναι για σας να ερευνήσετε τι σχέση έχετε με το ψεύδος.

    Αν σε κάποιους από μας είναι τα έργα και ο χαρακτήρας τους από άχυρα, δεν φταίει η αγάπη του Σωτήρος, που είναι πῦρ καταναλίσκον.

    Οπωσδήποτε, το νόημα της Γέννησης Του, έγκειται στην αγάπη και την ταπείνωση της Φάτνης, αλλά μη μας διαφεύγει και αυτό, ότι ήρθε στην γή γιά να γκρεμίσει και να καταπατήσει τα είδωλα.


    Υ.Γ
    Γνωρίζω ότι ο Ν. Σωτηρόπουλος δεν έχει e-mail, ζήτησα από κάποιον από σας να μου δώσετε το δικό σας ρίξε μια ματιά στα σχόλια για να μην γίνεστε ρεζίλι.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ο αφορισμένος Νικόλαος Σωτηρόπουλος είναι αμετανόητος εγωιστής. Δεν έχει ίχνος ταπείνωσης. Δεν υπηρετεί τον Χριστό αφού απομακρύνει με τα όσα λέει και πράττει πιστούς από την Εκκλησία. Για μένα είναι χειρότερος από τους αιρετικούς.
    Κρίμα που πλανεμένοι δεσποτάδες φίλοι των οργανώσεων τον αφήνουν να ομιλεί και το χειρότερο να μετέχει στο μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας. Θα λογοδοτήσουν για την παρεκτροπή τους αυτή.
    π. Ειρηναίος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Αν ήσουν άνδρας, δεν θα τα ´λεγες αυτά κρυπτόμενος πίσω από την ανωνυμία και ψευδωνυμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Αγαπητέ μου π. Ειρηναίε,

    μήπως δεν κάνουμε και εμείς τα ίδια με τον Νικόλα, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο αδερφέ; Μήπως δεν αξίζουμε όλοι μας αφορισμό και κόλαση;
    Εχετε αγάπη στην καρδιά σας, pιστεύω ότι κάτι περισσεύει απ αυτή και γιά τον αδερφό μας τον Νικόλαο.

    Θα μου γράψετε το e.mail σας γιά να σας στείλω μία επιστολή γιά εκείνον, να την εκτυπώσετε να του την παραδώσετε προσωπικά εσείς ο ίδιος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Και τι είναι ο πατήρ Ειρηναίος άνθρωπε μου,κούριερ ή ταχυδρόμος για να μεταφέρει γράμματα αγνώστων;Και από κι ως που ξέρεις εσύ οτι γνωρίζει προσωπικά τον Σωτηρόπουλο κι έχει μάλιστα την οικειότητα να του παραδίδει και ραβασάκια;Αν έχεις τέτοιο μεγάλο καημό με τον Σωτηρόπουλο ψάξε τον σε κάποια από τις ενορίες που κάνει τουρνέ κατά καιρούς(φροντίζουν να τις γνωστοποιούν οι οπαδοί του στο Ίντερνετ) ή αναζήτησε την διεύθυνση του και δωσ΄του αυτό που θέλεις προσωπικά.Το καραγκιοζιλίκι με το συνεχές τρολάρισμα σου έχει πλέον ξεπεράσει κάθε όριο και πραγματικά απορώ με την υπομονή του ιστολόγου να δημοσιεύει όλα τα αλλοπρόσαλα σχόλια σου και να γίνεται το blog μπάχαλο.
    Ο σχολιαστής των 1:36 ή αν προτιμάς, το είδωλο που γκρέμισε και καταπάτησε η αγάπη του Σωτήρος,ήτοι η απόφοιτος Δημοτικού κομπάζουσα αφεντιά σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Πρός @17 Δεκεμβρίου 2012 7:26 μ.μ.

    Όπως και στην καθημερινή σας ζωή, έτσι και εδώ αποκαλύψατε ο ίδιος το παραμορφωμένο πρόσωπό σας, ή μάλλον το προσωπείο σας.

    Ο φθόνος και η κακία που φυλάσσετε μέσα στην ψυχή σας, είναι η αυτοτιμωρία σας.

    Αρκετοί εδώ θα μπορούσαν βοηθήσουν να επικοινωνήσω με τον Ν. Σωτηρόπουλο. Χάθηκε μία μεγάλη ευκαιρία για σας όλους.

    Θα βρεθεί τρόπος από άλλου.

    Hλθων, ήδων και απήλθων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Η σωστή ιστορική εκδοχή της συγκεκριμένης έκφρασης είναι "ήλθον,είδον,ενίκησα".Και πως να μη νικήσεις Φίλε,τη στιγμή που το μόνο άπειρο(επομένως και αήττητο)εκτός του σύμπαντος είναι η ανθρώπινη βλακεία.
    Στο καλό και καλά μυαλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Αρχιμανδρίτα θεολόγε, καταντροπιάζετε το αξίωμα και τον τίτλο σας με αυτά που γράφετε.

    Το μόνον άπειρο φίλε, είναι η Αγάπη ο Θεός.

    Όποιος φτύνει πρός τα πάνω, αυτά παθαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Πρός "ο Φίλος είπε"

    Αγαπητέ μου μάθε σωστά Ελληνικά :
    "ήλθον, είδον και απήλθον"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @12:19 π.μ.

    Δεκτή η παρατήρησή σας φίλε μου. Δεχτείτε και εσείς την δική μας.

    Μάθετε εν Χριστώ ν αγαπάτε, γιά να είστε ειλικρινής, σοφός, ευθύς, ανδρείος Έλλην ἀνήρ. Πλούσιος τε και πολυτελής στο πνεύμα, άξιος άνθρωπος.

    Τι το θέλουμε φίλε, αν μερικοί από μας γράφουν καλά Ελληνικά και όλα τ' άλλα θεοειδή ευγενή στοιχεία του χαρακτήρος μας λείπουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Προς PELEKANO 92

    Πελεκάνε, πήγαινε να συμβουλευθείς έμπειρο πνευματικό πατέρα και μη δηλητηριάζεις την πνευματική μας ατμόσφαιρα και μάλιστα εν όψει της μεγάλης εορτής της Χριστιανοσύνης. Δεν διαθέτεις τα πνευματικά εχέγγυα για να παραδίδεις μαθήματα Ορθοδοξίας. Ο τρόπος με τον οποίο εκφράζεσαι για τον αγωνιστή θεολόγο Νικόλαο Σωτηρόπουλο προδίδει μεγάλο έλλειμα αγάπης, την οποία οφείλουμε και στους εχθρούς μας. Σου υπενθυμίζω ότι η κατάκριση είναι φοβερή αμαρτία και οδηγεί στην Κόλαση. Πώς θα τολμήσεις να προσέλθεις στο Ποτήριον της Ζωής αυτές τις άγιες ημέρες των Χριστουγέννων και πώς θα τολμήσεις να βάλεις μέσα σου σώμα και αίμα Χριστού με τέτοιο απύθμενο μίσος προς τον αδελφό Νικόλαο Σωτηρόπουλο, ο οποίος είτε μας αρέσει είτε όχι έχει μια αξιοθαύμαστη ιεραποστολική παρουσία και αντιαιρετική δράση πλέον των πεντήκοντα ετών. Ουχί εις κρίμα και εις κατάκριμα; Πού είναι η αγάπη και η μακροθυμία σου; Πού η επιείκεια και η ανεξικακία σου; Είσαι ελεύθερος να διαφωνείς με θέσεις του θεολόγου Σωτηροπούλου και να έχεις άποψη για τον αφορισμό του, αλλά ως Χριστιανός δεν δικαιούσαι να υβρίζεις, και μάλιστα κρυπτόμενος πίσω από την ανωνυμία σου. Αυτό το πράγμα στον δικό μου κώδικα ηθικών αξιών φανερώνει ΔΕΙΛΙΑ. Ο Παναγιώτης Ανδριόπουλος τουλάχιστον έχει το θάρρος να εκφέρει τις κρίσεις του επωνύμως. Εσύ γιατί στερείσαι αυτού του θάρρους; Δεν συνέχεσαι από συνειδησιακές ενοχές; Επαναλαμβάνω, είναι ίδιον χαρακτήρος δειλού να υβρίζει πυροβολώντας από θέση ισχύος, πίσω από το πέπλο της ανωνυμίας. Αν πιστεύεις ότι αυτό που ισχυρίζεσαι έχει βάση και είναι αληθινό, πες το ανοιχτά και επωνύμως και δώσε στον αντίπαλό σου το δικαίωμα στην άμυνα. Αυτό υπαγορεύει η στοιχειώδης εντιμότητα. Διαφορετικά τα κίνητρά σου είναι ύποπτα. Ένας έμπειρος εξομολόγος θα σου απαγόρευε την Θεία Κοινωνία και θα σε επιτιμούσε με κανόνα άχρι μετανοίας.

    Επειδή είχα την χαρά και ευτυχία να γνωρίσω τον Πρύτανι των Θεολόγων Νικόλαο Σωτηρόπουλο και να ακούσω αρκετές ομιλίες του, μπορώ να καταθέσω μετά λόγου γνώσεως ότι διαπνέεται από υγιές Ορθόδοξο αγωνιστικό φρόνημα και μεγάλη αγάπη προς τον Κύριο της Δόξης Ιησού Χριστό, αγάπη μέχρι αυταπαρνήσεως και αυτοθυσίας. Ο αφορισμός του για τον Χριστό είναι αφορμή χαράς και αγαλλιάσεως γι' αυτόν και ουχί πένθους. Άλλωστε ο Χριστός είναι σαφής, σαφέστατος, και ο λόγος Του δεν επιδέχεται αμφισβητήσεις ή παρερμηνείες: "Μακάριοι εστε όταν μισήσωσιν υμάς οι άνθρωποι, και όταν αφορίσωσιν υμάς και ονειδίσωσι και εκβάλωσι το όνομα υμών ως πονηρόν έντεκα του Υιού του ανθρώπου. Χάρητε εν εκείνη τη ημέρα και σκιρτήσατε· ιδού γαρ ο μισθός υμών πολύς εν τω ουρανώ" (Λουκ. στ' 22-23).

    Αυτά για όσους έχουν "νουν Χριστού" (Α´ Κορ. β' 16). Για τους υπολοίπους, τους πνευματικά τυφλούς, ισχύει το "ου με πείσεις, καν με πείσης" και χρήζουν της συμπαθείας και των προσευχών μας.

    π. Δημήτριος Παπαδάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Αρχιμανδρίτης;;;Μάλλον όχι,αφού δε μου πάνε καθόλου τα γένια γι'αυτό και ξυρίζομαι δις εβδομαδιαίως από 14 ετών.Κάποιο λάθος πρέπει να κάνει ο προφητικός συναγερμός που λαλεί εντός σου Φίλε,να το κοιτάξεις και να τον πας για σέρβις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Αρχιμανδρίτα θεολόγε Γ. Φ., προσωρινά, δεν θα γράψουμε ολόκληρο το όνομά σας, διότι υπάρχουν αρκετοί αναγνώστες εδώ, από την ενορία σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Είτε δημοσιεύσεις,είτε όχι το όνομα του Αρχιμανδρίτη που αποτελεί την νέα σου εμμονή,εγώ θα βλέπω από την οθόνη του laptop μου κάπου στο ακριτικό Αιγαίο και θα γελάω με τα καμώματα σου.Ελπίζω μονάχα για δικό σου καλό,εκείνος ο περιβόητος πατήρ Γ.Φ(εφόσον είναι υπαρκτό πρόσωπο φυσικά)να μην ανήκει στη σχολή του Σεραφείμ Πειραιώς και σου τραβήξει καμιά μήνυση και τρέχεις σε δικηγόρους γιορτινές μέρες που είναι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Αρχιμανδρίτα Γεράσιμε Φ......, δεν μένετε κάπου στο ακριτικό Αιγαίο, αλλά κάπου στην Γερμανία.

    Αν γράψετε ακόμα ένα ψέμα, θα δημοσιεύσουμε ολόκληρο το ονομά σας και την πόλη που διαμένετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή