Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

ΟΙ ΟΙΚΕΙΑ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΣΕΙ ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΙ

Έργο του Σαλβατόρ Νταλί


Αναρτώ το παρακάτω κείμενο του Κώστα Νούση θέλοντας να τοποθετηθώ προηγουμένως και στον διάλογο των σχολιαστών σχετικά με τον αφορισμένο Νικόλαο Σωτηρόπουλο.
Θεωρώ πλέον πως ο αφορισμός του εν λόγω θεολόγου είναι άξιος και δίκαιος, διότι συστηματικώς και μετά μένους ο θλιβερός αυτός άνθρωπος καταγγέλλει "επί αιρέσει" όσους δεν συμφωνούν με τις απόψεις του (κληρικούς και λαϊκούς). Κι αυτή του η στάση - για όποιον καταλαβαίνει - τον θέτει ουσιαστικά εκτός Εκκλησίας. Απλώς ο αφορισμός υπό της Συνόδου ήλθε να κοινοποιήσει στο σώμα της Εκκλησίας την κατάσταση του ανδρός.
Άρα, ομοίως θα έπρεπε να αντιμετωπισθεί από την Εκκλησία και ο αποτειχισμένος Τσολογιάννης - τύποις μη αφορισθείς εισέτι, όπως σημειώνει εύστοχα ο Κ. Νούσης - αφού γι' αυτόν όλοι είναι "αιρετικοί" πλην Σωτηρόπουλου και κάποιων φασιστοειδών ομοίων του. 
Ευτυχώς και η Εκκλησία της Ελλάδος, παρά τις μεμονωμένες ενέργειες αρχιερέων (Πειραιώς, Αιτωλοακαρνανίας και ίσως κάποιων ακόμα), δεν πήρε πίσω την υπογραφή της από τον αφορισμό Σωτηρόπουλου.
Από την κατάσταση αυτή δεν απέχει πολύ ούτε και ο ανεκδιήγητος Τελεβάντος, ο οποίος λυσσαλέα ζητάει καθαιρέσεις και αποσχηματισμούς και τα τοιαύτα. 
Είναι τραγικό ότι αυτοί οι άνθρωποι είναι και μεγάλοι στην ηλικία και αποδεικνύονται αμετανοητότεροι - ας μου επιτραπεί ο νεολογισμός -πολλών!
Π.Α.Α.


Απάντηση σε πρόκληση blogger (http://apotixisi.blogspot.gr/2012/08/blog-post_9313.html#links)
Η σύντομη αυτή ανάρτηση φαίνεται κατ’ όψιν μεν απτόμενη προσωπικών δεδομένων, κάλλιστα δε δυναμένη να προσλάβει ψυχογραφικές και θεολογικές προεκτάσεις για τους εχέφρονες, έντιμους, αντικειμενικούς και καλοπροαίρετους αναγνώστες. Το απύλωτο και όζον στόμα ενός γνωστού και μη εξαιρετέου πλανεμένου (κατ’ ουσίαν σχισματικού, τύποις δε μη αφορισθέντος), αναίσχυντου, βοθρόστομου, μελάμψυχου και αηθέστατου – αν μπορεί να εκληφθεί ως άκομψη βωμολοχία η παράθεση περιγραφικών λεκτικών όρων αδυνατούντων να συμπτύξουν στη σημαντική τους την πολλώ μάλλον απεχθέστερη και αποκρουστική ψυχική πραγματικότητά του, κατ’ ακριβή εικόνα της οποίας και το ιστολόγιό του – blogger για μια ακόμη φορά εξέμεσε σε γραπτή μορφή τους ασυνάρτητους παρανοϊκούς του συλλογισμούς με τη διλημματική στην ταπεινότητά μου πρόκληση: να του απαντήσω σε έναν μακρύ κατάλογο ερωτήσεων πιστοποίησης της εμής ορθοδοξίας, ειδάλλως θα καταταχθώ στους κοινούς υβριστές.
Δε συνηθίζω να διαλέγομαι με ψυχοπαθολογικές προσωπικότητες και πολύ περισσότερο να απολογούμαι για την ορθότητα ή μη της πίστης μου σε πλανημένους, σχισματικούς ή αιρετικούς (ένα και το αυτό σχεδόν, κατά τον άγιο Σεραφείμ του Σαρώφ). Και όχι για λόγους σνομπισμού,  αλλά δια το αλυσιτελές και ατελέσφορον της υπόθεσης κατά το αποστολικό ρητό «αιρετικόν άνθρωπον μετά πρώτην και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού». Άλλωστε, οι πλανεμένοι αδερφοί μας χρήζουν μάλλον της ημετέρας συμπαθείας παρά της υβριστικής μας απαξίωσης, ατόπημα στο οποίο ομολογώ με παρρησία ότι έχω ενίοτε υποπέσει προκληθείς υπ’ αυτών. Παρά ταύτα, ίσως και με τη ρομαντική προσδοκία της του εν λόγω αδελφού επανόδου εις εαυτόν πρώτα και είτα εις Θεόν, δεν απορρίπτω την πιθανότητα του διαλόγου μαζί του και προτίθεμαι να τον προσπαθήσω.
Με μια βασική προϋπόθεση όμως: να απαντήσει στη χλευαστική και κατάπτυστα συκοφαντική στο πρόσωπό μου καταχωρημένη ανάρτησή του: (10-12-2009)
και, φυσικά, εν συνεχεία να ζητήσει δημόσια συγγνώμη τόσο ο ίδιος, όσο και ο θρασύδειλος υπό την ψευδωνυμία του Ασκληπιάδη κρυπτόμενος φίλος του. Τέλος, αφού η μετάνοιά του εκφραστεί εμπράκτως δια της αφαίρεσης της άθλιας αυτής για τίμιο άνθρωπο (και πολύ περισσότερο για  έναν ‘υπερορθόδοξο’, ως διατείνεται δι’  εαυτόν) δημοσίευσης, τότε, και μόνον τότε, θα υπακούσω στην πρό(σ)κλησή του. Είναι αυτονόητο πως,  μη τηρουμένων των προαναφερθέντων θεμιτών αιτημάτων μου προς αποκατάστασιν της αληθείας, της ηθικής τάξης, του περί δικαίου προσβληθέντος αισθήματος και της εν Χριστώ διαταραχθείσης αγαπητικής ενότητας, τού  επιστρέφεται αυτοδικαίως το δεύτερο σκέλος του διαζευκτικού του αποφαντικού χαρακτηρισμού επί της αναξιότητάς μου.
Έχοντας πάντοτε υπόψη τη σχετική ευαισθησία του φίλου Παναγιώτη ως εξ ιδίων παθόντος και μαθόντος, τον παρακαλώ φιλικά να αναρτήσει το παρόν. Θεωρώ ότι δεν είμαι υπερβολικός στη δοκιμαστική προαπαίτηση θεμελιωδών χαρακτηριστικών στον συνομιλητή μου. Και αυτά είναι ο αυτοσεβασμός, η αλληλοεκτίμηση, η εντιμότητα, η ακεραιότητα (του ήθους) και η γνησιότητα (των προθέσεων) που πρέπει εξάπαντος να διακρίνουν έναν αυθεντικό άνθρωπο. Αν δεν υπάρχουν αυτά τα στοιχειώδη, πώς να τολμήσεις έπειτα να μιλήσεις ανερυθρίαστα για Ορθοδοξία και δη να κρίνεις τις παραχαράξεις της; Αν ο πιθανός μελλοντικός συνομιλητής μου τιμά απλά τα παντελόνια που φορά (ας αφήσουμε έξω την πίστη που πρεσβεύει, αυτό πια έρχεται δεύτερο εδώ), τότε θα πράξει ως επιθυμώ. Από ανδρισμού (και είτα από Θεού) άρξασθε λοιπόν.
Για την ιστορία επαναλαμβάνω επιγραμματικά ότι ουδέν εξ όσων παρατίθενται και υπονοούνται στην ως άνω ανάρτηση είναι αληθές. Η σχέση μου, ως και της οικογενείας μου, με τη συγκεκριμένη θρησκευτική οργάνωση ουδέποτε περιελάμβανε ‘ύποπτες’ οικονομικές συναλλαγές, όπως αφήνεται να εννοηθεί για παράδειγμα στην περίπτωση των σπουδών μου και στον εργασιακό τομέα, καθώς επίσης σημειωτέον πως  μέχρι και σήμερα διατηρώ φιλικές επαφές με πλείστα όσα άτομα σχετίζονται πολυμερώς και πολυτρόπως με αυτήν την οργάνωση.

Κ. Νούσης
Λάρισα

22 σχόλια:

  1. Οι οργανώσεις είναι γνωστό ότι έκαναν μεγαλύτερη πνευματική ζημία στο Σώμα της Εκκλησίας παρά αυτά που πρόσφεραν. Ο τρόπος λειτουργίας τους, οι συμπεριφορές των ανθρώπων τους και οι ενέργειές τους θυμίζουν τους Φαρισαίους της εποχής του Χριστού αλλά και σύγχρονες άλλων ειδών οργανώσεις! Με μια λέξη:Σκοταδισμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημήτριος Τσουμάκος24 Αυγούστου 2012 στις 10:12 π.μ.

    Ο Νορβηγός μακελάρης απολογήθηκε. Ωσαύτως και οι τρομοκράτες της 17 Νοέμβρη. Η δε εκκλησιαστική δικαιοσύνη, που έπρεπε να είναι ανώτερη της κοσμικής, στέρησε από τον θεολόγο Νικόλαο Σωτηρόπουλο το ιερό και κανονικό και αναφαίρετο ανθρώπινο δικαίωμα σε δίκη και απολογία. Όποιος συμφωνεί και επικροτεί τέτοιου είδους θανατικές ποινές, ήκιστα διαφέρει από τους Ταλιμπάν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η οργανωμενη εκκλησια ειτε ορθοδοξη ειτε καθολικη ειτε αγγλικανικη η αλλη αλλα και καθε θρησκευτικος οργανισμος ειναι εξ ορισμου αυταρχικος εφοσον λειτουργει στο ονομα του Θεου ερημην του Θεου . Ισχυει δτστυχως αυτο που λενε οι αθεοι οτι ο κληρικος ειναι η καλυτερη δουλεια γιατι το αφεντικο παντα λειπει . Η αληθεια ειναι οτι οι χριστιανικες εκκλησιες ειναι πιο σημαζεμενες στους 2 τελευταιους αιωνες οχι απο καμια ιδιαιτερη προοδευτικοτητα αλλα επειδη στον ευρωπαικο χωρο σημειωθηκαν οι μεγαλες επαναστασεις γαλλικη ρωσικη του 1917 ισπανικες ταραχες της δεκαετιας του 30 που ολες ανεξαιρετως λογω της ως τοτε διαγωγης των ανωτερων αλλα και πολλων κατωτερων κληρικων ειχαν και αντικληρικο χαρακτηρα . Ειναι αυτο που λεμε ο φοβος φυλαει τα ερμα . Αλλιως οι καθολικοι πολυ θα επιθυμουσαν να συμπεριφερθουνε οπως στον καιρο του Τζιορντανο Μπρουνο οι ορθοδοξοι οπως το πατριαρχειο στις περιππτωσεις σαν του Μεθοδιου Ανθρακιτη και οι προτεσταντες οπως στην διλη του σαλεμ που καψαν γυναικες με την κατηγορια της μαγειας . Αλλα και στον 20ο αιωνα οι καθολικοι συνεργαστηκαν ανοιχτα με Φρανκο Μουσολινι και οι δικοι μας με την χουντα . Οσο για το Πατριαρχειο εχει στους βυζαντινους και οθωμανικους χρονους που ηταν παντοδυναμο πολλες σελιδες φρικης . Οποτε μην απορεις σχολιαστη των 10 και 12 που οι αφορισθεντες δεν καλουντε σε απολογια ειναι παρανυχιδα . Και για να πουμε ολοκληρη την αληθεια και ο Σωτηροπουλος παρα του οτι οντως εχει δικιο στο οτι αναπολογητος αφοριστηκε ωστοσο ζητησε και αυτος αφορισμους με την ιδια μεθοδο . Και φανταζομαι οτι θα χαρακτηρισει ως μη χριστιανους οσους αμφισβητησουν τις υπερφυσικες δυνατοτητες του γεροντα Πορφυριου οπως ακριβως και οι αντιπαλοι του Σωτηροπουλου Παισιανοι το ιδιο για το δικο τους ειδωλο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η Διοίκηση της Εκκλησίας-όταν λειτουργεί σωστά-δεν δικάζει!Απλά πιστοποιεί και επισημοποιεί κατά κάποιο τρόπο αυτό που ήδη έγινε στην πράξη από το ίδιο το μέλος της:την αποκοπή του, δηλαδή από το υπόλοιπο Σώμα! Απλά φιλέ μου πολλοί έχουμε αποκοπεί και δεν το έχουμε καταλάβει επειδή δεν επισημοποιήθηκε κιόλας! Η επισημοποίηση αυτή από πλευράς Διοίκησης της Εκκλησίας είναι μόνο τυπική και όχι ουσιαστική! Απλά στην προκειμένη περίπτωση επισημοποιήθηκε!Με μια Συγγνώμη όμως όλα λύνονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κωνσταντίνε

    Με όποιους χαρακτηρισμούς κι αν με στολίσεις, δεν πρόκειται πλέον ναρθώ σε αντιπαράθεση μαζύ σου. Είμαι αρκετά μεγαλύτερος σου με περισσότερες "τριετίες" στους αγώνες να μη χάσουμε τη χάρη του Θεού...και φυσικά πιό κοντά στην ημέρα που θα αφήσουμε την γή τις κακίες μας,τα πάθη μας,αλλά και τα γραπτά μας!!! Αναγνωρίζω πως ήμουν αρκετά σκληρός στα γραφόμενα απέναντί σου,αλλά πρόσεξε δεν σε στόλισα με χαρακτηρισμούς και δεν είναι ψέμματα όσα έγραψα. Σε πλήγωσαν το βλέπω,δεν τόθελα αυτό, άλλος ήταν ο σκοπός μου.
    Πάψε όμως να με βλέπεις πίσω από κάθε ανώνυμη ανάρτηση όπως κάποιος άλλος βλέπει τον "Βαστραχάνη".!!!
    Εχεις ωραία πέννα,χειρίζεσαι πολύ καλά τον λόγο...Ολόκληρο κρουνό γάργαρου λόγου έχεις στα χέρια σου και στο μυαλό σου .φρόντιζε να δροσίζεις να ποτίζεις ψυχές,να ηρεμείς συνειδήσεις και να μην αναστατώνεις.Σχεδίαζα να σου απαντήσω, και είχα ετοιμαστεί,σκληρά να σε κατατρωπώσω,αλλά...σε τί θα με βοηθούσε αυτό ;θα τόθελε αυτό ο Θεός ή θα ικανοποιούσα μόνο τον εγωισμό μου και την υπερηφάνειά μου:
    Η προσκλησή μου είναι ανοικτή,έλα να τα πούμε κατ ιδίαν σαν μεγαλύτερος κάτι χρήσιμο μπορεί νσ σου δωσω και να λυθούν οι όποιες παρεξηγήσεις.

    Ασκληπιάδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αφού δεν υπάρχει ένας Αθηνών Σεραφείμ Τίκας να τους βάλει όλους στη θέση τους... 12 πέταξε με μιάς, με ένα Του νεύμα! Αιωνία Του η μνήμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Mέσα εδώ όλοι είστε θηριόψυχοι και θηριόμορφοι και μόνο χριστιανοί δεν είστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. προς 11.10
    Συμφωνώ απολύτως μαζί σου. Μια ματιά αν ρίξεις στους Βυζαντινούς νόμος (εποχή που κυριαρχούσε στην πολιτική ζωή) η Εκκλησία καταλαβαίνεις τη αξία είχε η ανθρώπινη ζωή , αξιοπρέπεια, ανθρώπινα δικαιώματα και ελευθερίες μπροστά στην υποταγή στο Δόγμα. (όποιο δόγμα κι αν επικρατούσε κατά περιόδους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν είναι αλήθεια οι πικρίες και τα συμπλέγματα του κ. Νούση, εξηγούνται πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. η απαντηση μου στον αμετανοητο, ως εξαγεται πασιφανως, ιστολογο: ο μεσαιος απο τους τρεις λυκους (http://apotixisi.blogspot.gr/2012/08/normal-0-false-false-false_24.html#links) ομολογω οτι μου μοιαζει αρκετα.
    τον ετερο δε αλλοφρονα καππαδοκη, που εμμενει γραφοντας "αλλά πρόσεξε δεν σε στόλισα με χαρακτηρισμούς και δεν είναι ψέμματα όσα έγραψα", δεν εχω παρα να του συστησω να αποφυγει τις μετ' εμου συναντησεις για προληπτικους λογους.
    δι' αμφοτερους δε και τους ομοιους του θα συνεχισω με την ολοκληρωση του αποστολικου ρητου που παρεθεσα στο κυριο αρθρο μου: "ειδως οτι εξεστραπται ο τοιουτος και αμαρτανει ων αυτοκατακριτος" (Τιτ. 3:11).
    Κ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δια λογους ακριβολογιας στο προηγουμενο σχολιο μου στη δευτερη παραγραφο ανακοινοποιω στο ορθο: "δι' αμφοτερους δε και τους ομοιους τους".
    Κ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. επειδη μιλησα για εντιμοτητα και χριστιανικο ηθος, πρεπει να φανω πρωτος συνεπης σε αυτο. ολως παραδοξως, ευχαριστα παραδοξως, επικοινωνησε προ ολιγου μαζι μου ο "Ασκληπιαδης". η διαφαινομενη διαλλακτικοτητα και η χριστιανικη αγαπη αφηνει μηνυματα αισιοδοξιας. ο Θεος σιγουρα ειναι ισχυροτερος του διαβολου και ευχομαστς την αποκατασταση της αγαπητικης κοινωνιας ολων μας εν Χριστω. αν οι κοντρες μας αποδειχθουν εγωκεντρικες αντιδικιες, τοτε χασαμε το παιχνιδι της σωτηριας. και αυτο δεν το θελουμε για κανεναν.
    ας ευχηθουμε στο ιδιο πνευμα να προοδευσει και η μετα του Οδυσσεως αδελφικη αλληλοπεριχωρηση. "ινα παντες εν ωσι".
    Κ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. >>>>>>>>>>>>"οαφορισμός του εν λόγω θεολόγου είναι άξιος και δίκαιος."

    Για σας, μπορεί. Για τον πολιτισμένο κόσμο, όμως, όχι. Αφού ο άνθρωπος δεν εκλήθη να απολογηθή. Τί "άξιος και δίκαιος" και κουραφέξαλα; Σοβαρολογούμε; Κάποιοι κατά κόσμον ισχυροί μαζεύτηκαν εκεί και τον αφόρισαν τον άνθρωπο άνευ απολογίας. Ποιός άνθρωπος της δικαιοσύνης κάνει ή ανέχεται τέτοια πράγματα; Ντροπή μεγάλη. Πρέπει να ντρέπεστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  14. Βρέ Νούση, βρέ παιδάκι μου, πάλι τον Σωτηρόπουλο θυμήθηκες;

    Τί είναι αυτό το σαράκι πού σε κατατρώει μέσα σου, μαζί με τον φίλο μου τόν Παναγιώτη...

    Άχ, βρέ Πάνο, κάθε μία καί 31 θυμόσαστε κι΄ οί δυό τόν Σωτηρόπουλο καί τον λιβανίζετε δεόντως...

    Τώρα τί να υποθέσω;

    Από αγάπη τό κάνετε ; Αμφιβάλλω!

    Ώς κάπου ελεγχόμενοι το κάνετε, μιά καί κάπου σάς τσιμπάνε τά λόγια του καί δαγκώνουνε την συνείδησή σας;

    Εσείς ξέρετε, καί τα ενδόμυχα τής ψυχής σας...

    Άντε βρέ αδελφοί, πέστε κι΄ ένα Χριστιανικό "Κύριε Ελέησον" γιά τον Νικόλαο σάν Χριστιανοί υποτίθεται αδελφοί ( "καί αγαπήσεις τον πλησίον σου ώς σεαυτόν..." ) κι΄ αφήστε επιτέλους τον Σωτηρόπουλο στήν όποια περιπέτειά του !

    Καί τού αδίκου αφορισμού του, καί τής επισφαλούς υγείας του...

    Άσπονδος φίλος καί τών δύο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμε 11:29 π.μ.
    Κάποιο σκάγι του Σωτηροπούλου φαίνεται τους βρήκε και κρατούν απωθημένα. Παιδιά είναι, μην τα παρεξηγείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο πρώτος ανώνυμος με τα αντιοργανωσιακά σύνδρομα να πάει να τον εξετάσει ψυχολόγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. στον 11.29
    "Άχ, βρέ Πάνο, κάθε μία καί 31 θυμόσαστε κι΄ οί δυό τόν Σωτηρόπουλο καί τον λιβανίζετε δεόντως". μα πρωτη φορα καταπιανομαι με τοβ Σωτηροπουλο. μη λεμε και ο,τι θελουμε.
    Κ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανωνυμε των 12 και 33 ειπες για τον πολιτισμενο κοσμο ο αφορισμος ειναι αδικος . Μα η κληρικοκρατια και η ιεροκρατια ουδεμια σχεση εχουν και δεν θελουν να εχουν με τον πολιτισμο . Τον μισουν και σαν εννοια και σαν περιεχομενο . Και οχι μονο το Φαναρι αλλα ολες οι οργανωμενες θρησκειες στον κοσμο . Αλλωστε ειναι γνωστο οτι ο Χριστος ιδρυσε εκκλησια και οχι θρησκεια αλλα μετα τους 3 πρωτους αιωνες αυτο ουδεποτε εφαρμοστηκε .Και να μια αποδειξη οτι οι θρησκειες μισουν οχι μονο τον πολιτισμο αλλα και την ιδιοτητα του ανθρωπου να σκεφτεται .Η αποδειξη ειναι οτι ολες οι θρησκειες της ορθοδοξιας δυστυχως συμπεριλαμβανομενης μισουν την εννοια του ορθολογισμου που δεν ειναι τιποτα αλλο απο την ιδιοτητα του ανθρωπου να σκεφτεται ορθα καιμιλουν περιφρονητικα για αυτη την ιδιοτητα . Ειχα γραψει και σε ενα αλλο σχολιο οτι εμεις οι ορθοδοξοι περαν της υποχρεωσης μας να παραδεχομαστε τα 7 μυστηρια τους 3 βαθμους ιερωσυνης το συμβολο της πιστης την θεοπνευστια της γραφης τις δογματικες τονιζω δογματικες αποφασεις των 7 οικουμενικων συνοδων και την πραγματικη ιερα παραδοση δεν εχουμε καμια υποχρεωση να χαφτουμε οτι μας σερβιρουν απο τον φοβο μη μας χαρακτηρισουν με την ηλιθια κατηγορια του προτεσταντιζοντος . Αλλα μας θελουν ζωα να πιστευουμε σε ηλιθιοτητες οπως οτι ο Προδρομος ειχε δεν ξερω ποσες κεφαλες που ανευρεθησαν οτι υπαρχει ακομη αποθεμα τιμιου ξυλου λες και ο Χριστος σταυρωθηκε σε δασος σε θαυματουργες εικονες κατα παραβαση της 7ης οικουμενικης συνοδου που απαγορευει την εικονολατρεια σε αγιους μαιμου που φανερωθηκαν σε οραματα και αλλα χειροτερα . Για 2 λογους πρωτον για την κονομα και δευτερον για την ασκηση εξουσιας αφου ως γνωστον η εξουσια ειναι το πιο δυνατο αφροδισιακο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κων/νος ΝΟΥΣΗΣ: "Μα πρώτη φορά καταπιάνομαι με τον Σωτηρόπουλο".
    Ευχόμαστε να είναι και η τελευταία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κ.Ν. ταπεινώσου!Έχεις πάρει πολύ φόρα!Σύνελθε!Μιλάς πολύ αφοριστικά και απόλυτα για όσους διαφωνούν μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μη μας το παίζετε και μετριοπαθής τώρα. Πιο απόλυτος κι αφοριστικός από σένα υπάρχει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. σε 5.45 και 10.40:
    η ελπιδα πεθαινει παντα τελευταια...
    Κ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή