Από την πραγματοποίηση της πρόσφατης ημερίδας που διοργάνωσε η Μητρόπολις Πειραιώς για την "μεταπατερική αίρεση" βγαίνουν, αβίαστα νομίζω, μερικά χρήσιμα συμπεράσματα για την εκκλησιαστική μας πραγματικότητα εν Ελλάδι σήμερον:
1. Για πρώτη φορά μια Μητρόπολις, η Μητρόπολις Πειραιώς, διοργανώνει μια ημερίδα η οποία αποβαίνει - γιατί δεν θέλω να πιστέψω πως εξ αρχής ήταν αυτός ο σκοπός - εναντίον μιας άλλης Μητροπόλεως, δηλ. της Μητροπόλεως Δημητριάδος (η οποία ίδρυσε την περίφημη και "επάρατη" εν ταυτώ Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών, εξ ης προήλθε η "μεταπατερική αίρεσις"!).
2. Για πρώτη φορά το τέκνο του Πειραιά, ο Μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος, με πιστούς φίλους και πνευματικά τέκνα στον Πειραιά, υφίσταται μια εντονότατη κριτική - παρουσιάζεται οιονεί αιρετικός! - στην πόλη όπου έδρασε και δημιούργησε επί σειρά ετών. Το εκπληκτικό είναι ότι κανείς από τους παρισταμένους αρχιερείς δεν προέβαλε την παραμικρή ένσταση, κι έτσι δημιουργήθηκε ένα "βαρύ κλίμα" για τον Μητροπολίτη Δημητριάδος που το υποστήριξε η "άκρα του τάφου σιωπή". Βέβαια γι' αυτή τους τη στάση οι αρχιερείς εισέπραξαν τον "έπαινο" του π. Θεοδώρου Ζήση, γιατί δεν προέταξαν "το φιλάδελφον"!
3. Για πρώτη φορά ακούγονται δημόσια - και όχι σε κοινό παλαιοημερολογιτών - βαριές κουβέντες εναντίον του Οικουμενικού Πατριάρχου Βαρθολομαίου και εναντίον του Οικουμενικού Πατριαρχείου γενικότερα, για την "οικουμενιστική" του πολιτική, και ουδείς ψελλίζει τον παραμικρό αντίλογο. Σημειωτέον ότι στο ακροατήριο είναι εκπρόσωπος του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου και Αρχιερείς της Εκκλησίας της Ελλάδος, οι οποίοι έχουν θεσμικό ρόλο, δεν είναι απλοί κληρικοί. Ακόμα και ο φίλος του Οικουμενικού Θρόνου Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος (ο οποίος στήριξε ολόψυχα το Φανάρι κατά την κρίση με τον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο) δεν αντέδρασε.
4. Είναι η πρώτη φορά, νομίζω, που δημόσια ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου κατακεραυνώνει την θεολογία του Μητροπολίτου Περγάμου Ιωάννη - ως το κύριο "συστατικό" της μεταπατερικής "αίρεσης" - χωρίς να αναφέρει το όνομα του Περγάμου, αλλά για τους γνωρίζοντας στοιχειωδώς τα θεολογικά πράγματα ούτως συμβαίνει (ας μη γελιόμαστε, ο χαρακτηρισμός ως "αίρεσης" της ευχαριστιακής εκκλησιολογίας και πνευματικότητας, της οντολογίας του προσώπου ή ακόμη της Αγίας Τριάδος ως κοινωνίας προσώπων, στον Περγάμου αναφέρονται κι όχι στην Ακαδημία του Βόλου). Με δεδομένο το γεγονός ότι "εκκρεμεί" η εξέταση "καταγγελίας" εναντίον του Μητροπολίτου Περγάμου "επί αιρέσει", από την Ι. Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος, το θέμα προσλαμβάνει τεράστιες διαστάσεις. Με δεδομένη την παρατήρηση του π. Θεοδώρου Ζήση ότι ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου "προσχώρησε" στο "αντι-οικουμενιστικό" στρατόπεδο - κάτι που επευφήμησε το πλήθος των "πιστών" - αντιλαμβάνεται ο καθένας ότι η κατάσταση μπορεί να γίνει ανεξέλεγκτη...
5. Είναι ίσως η πρώτη φορά που σε μια ημερίδα που διοργανώνεται στην Αθήνα και μάλιστα για "αίρεση" (!), στο πάνελ των ομιλητών κυριαρχούν καθηγητές της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ., με μόνο εκπρόσωπο του Εθνικού και Καποδιστριακού τον ομότιμο π. Γεώργιο Μεταλληνό. Αν λάβουμε υπ' όψιν μας ότι η Θεολογική του Α.Π.Θ. έχει κατηγορηθεί δαψιλώς για "οικουμενιστικά ανοίγματα" - σε αντίθεση με την του Αθηνών -, τότε καταλήγουμε στο ...οξύμωρον του πράγματος, το οποίο, φυσικά, χρήζει ιδιαιτέρας αναλύσεως.
6. Οι παρενέργειες της προσπάθειας να στιγματιστεί ως "αιρετική" η Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών της Μητροπόλεως Δημητριάδος είναι καθημερινά ορατές! Η "Φιλορθόδοξος Ένωσις Κοσμάς Φλαμιάτος" μέμφεται με πρόσφατο κείμενό της τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο γιατί παραχώρησε στην Ακαδημία αίθουσα της Αρχιεπισκοπής προκειμένου να πραγματοποιηθεί προσεχώς εκδήλωση πατρολογικού περιεχομένου της Ακαδημίας στην Αθήνα.
Όλα τα παραπάνω, άκρως υπαινικτικά, μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι αν η Διοικούσα Εκκλησία δεν σκύψει με σοβαρότητα πάνω στο "κυνήγι μαγισσών", ήτοι επισκόπων, κληρικών και θεολόγων, που έχει ενσκήψει στις μέρες μας, τότε θα οδηγηθούμε σε οδυνηρές καταστάσεις που δύσκολα, πλέον, θα ελέγχονται...
amen
amen
Αγαπητέ κ. Ιστολόγε
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ξεκάθαρο πως η ελλαδική ορθοδοξία οδεύει στο χάος. Το κρίμα των επισκόπων μας είναι ασύλληπτο. Νομίζω πως πρέπει σοβαρά κάποιοι εκκλησιαστικοί παράγοντες να θέσουν σε εκκλησιολογική βάση το θέμα της κατάργησης του αυτοκεφάλου. Η αφασία και όχι μόνο των επισκόπων μας αποβαίνει εις βάρος της ενότητας του ποιμνίου του Χριστού και της εκκλησιαστικής τους οικοδομής. Ούτε ήταν ούτε είναι αστεία τα πράγματα. Δεν υπάρχει αντίληψη ποιμαντικής ευθύνης ή αυτή υποτάχθηκε στα κελεύσματα για σωτηρία της πίστης από το Οικουμενικό Πατριαρχείο και ένα σωρό επισκόπους που "την απειλούν"; Παραδίδεται ο κόσμος βορρά σε όποιον "φωτίστηκε" να δράσει για τη σωτηρία της ορθοδοξίας. Εκτοξεύονται κατηγορίες για αίρεση εναντίον επισκόπων και δεν προβληματίζεται η Σύνοδος!!
Θρ.
Κι αν ακόμα η προθεση του Οικουμενικού μας Πατριαρχείου δεν είναι "οικουμενιστική" δυστυχώς στα ματια των απλών ανθρώπων η σύγχυση είναι αναπόφευκτη! Τον Πατριαρχη μας τον τιμούμε πολύ αλλά ταπεινά φρονούμε ότι όταν κανείς έχει τόσο περίοπτη θέση στην Εκκλησία πρέπει οι κινήσεις του να διακρίνονται από χειρουργική λεπτότητα.Και ασφαλώς πρέπει να είναι έτοιμος και για την όποια κριτική την οποία θα πρέπει με επιχειρήματα να αντικρούσει! Με την πίστη δεν παίζουμε οι χριστιανοί από τον έσχατο αδελφό μέχρι τον Πατριάρχη! Όταν λοιπόν ένας άνθρωπος, όσο εμπιστοσύνη και να έχει στον Θεσμό και τον ρόλο του Οικουμενικού Πατριαρχείου βλέπει αρτοκλασίες ή εσπερινούς ή άλλων ειδών συμπροσευχές για την ειρήνη για το περιβάλλον ή για ό,τι άλλο με λατίνους ή άλλους αλλοδόξους θεωρώ πως δεν γίνεται να μην σκανδαλισθεί. Η ένωση των Εκκλησιών είναι πάγιο αίτημα προσευχής και επιθυμία κάθε γνήσια χριστιανικής ψυχής. Όχι έτσι πρόχειρα με επιπόλαιες κινήσεις,και όχι προτού ολοκληρωθούν οι διάλογοι και γίνει αποδεκτή η αλήθεια της πίστεως... Ευχαριστώ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ενέργειες του Πατριαρχείου είναι καρπός συνοδικών αποφάσεων. Ο κόσμος που σκανδαλίζεται δεν έμαθε στην ελλαδίτικη ποιμαντική τι σημαίνει συνοδικότητα. Αντίθετα έμαθε να θαυμάζει τον αγωνιστή και φωτισμένο πατέρα τάδε, ο οποίος μπορεί στo πλαίσιo των αγώνων του μπορεί να γράφει τη συνοδικότητα στα παλιά του τα παπούτσια, εξάλλου προστατεύει την πίστη!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Ελλάδα έχει καταρρεύσει και ποιμαντικά.
αρχίζει και καθισταται ενοχλητικη και επικινδυνη η σταση σιωπης του αρχιεπισκοπου από τα πολιτικα μεχρι και τα αμιγως εκκλησιαστικα δρωμενα των ημερων. ο καθε επισκοπος και κληρικος αυτοσχεδιαζει σε θεματα δογματικης και εκκλησιολογιας φερων αυτοδικαιως και αυτοκλητως τον ρολο του τιμητου της Ορθοδοξιας, ενω ταυτοχρονα βαλλεται επι αιρεσει ξεκαθαρα ο θεσμος του Οικουμενικου θρονου. διπλα οι ρωσοι καραδοκουν να υφαρπασουν το πρωτοθρονον...οι καιροι ου μενετοι, μακαριωτατε. καντε κατι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρέπει κάτι να γινει άμεσα. Να αντιδράσει το Φανάρι. Αυτα δεν ειναι σοβαρα πράγματα. Δεν πάει άλλο. Μια ζωή ακούμε οτι πρέπει να διαφυλάξουμε την ενότητα και την ενότητα και κάτω απο αυτο τον φόβο και απειλή φύτρωσαν όλα αυτά τα ζιζάνια εντός της εκκλησίάς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι δυνατόν να υβρίζεται με αυτον τον τρόπο ο Πατριάρχης κα να κάθονται συνοδικοι Αρχιερείς και αλλοι εκπρόσωποι εκκλησίων απο κάτω και να μην αντιδρουν. Που ειναι η Εκκλησίολογία του Μεγάλου Ιεροθέου Βλάχου;
Δεν βλέπω στα παραπάνω σχόλια επιχειρήματα.Εκκλησεις μόνο προς τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο που όπως φαίνεται λειτουργεί και υπακούει στο Συνοδικό σύστημα λήψης των αποφάσεων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκείνη πια η αμίμητη φοβέρα με την "άρση της αυτοκεφαλίας"...ατράνταχτο επιχείρημα...Η τρομολαγνία του Ρωσικού "κινδύνου".!!! επίσης
Βρέ επιχειρήματα έχετε για να αντικρούσετε τις μεταπατερικές και συναφειακές μπούρδες ή "φιλοσοφείτε" κι εσείς με τους συναφειακούς.
Μην πεί κανείς τα πράγματα με τ'όνομά τους (Ιερόθεος π.χ) τον κάνατε εχθρό του Πατριαρχείου.
Ετσι που το πάτε μεταφέρετε το "σωσιμο" της Ελλάδος από τα Μνημόνια και την Τρόϊκα και στο χώρο της Εκκλησίας όπου η μονοφωνία των συναφειακών αποτελεί τον μόνο δρόμο προβολής και επιβίωσης της Ορθοδοξίας.Εκτός και δεν σας ενδιαφέρει και τόσο η Ορθοδοξία. Όχι κύριοι δεν θα την κόψετε στα μέτρα σας. όποιος δεν δέχεται με ταπείνωση τη συμπόρευση με τους Πατέρες πώς επισφραγίζει την κάθε προσευχή με το Δι' ευχών...."
ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΞΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ ΟΙ ΓΡΑΦΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ-ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ-ΤΟ ΑΣΚΟΠΟ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΟ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ-ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΤΡΟΜΟΛΑΓΝΕΙΑ ΟΥΤΕ ΡΩΣΟΦΟΒΙΑ- ΤΟ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΣΥΓΚΥΡΙΕΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΜΟΝΟ ΣΥΜΦΟΡΕΣ- ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΛΛΟ-
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΖΟΥΝ "ΠΑΤΕΡΙΚΑ", "ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ" Η΄ ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΒΑΠΤΙΖΟΥΝ ΤΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΧ ΝΑ ΠΑΝΕ- ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΑΛΛΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ Ή ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΜΑΣ- Η ΕΛΛΑΔΙΤΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ
ΟΡΘΟΞΟΥ=ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Δεν καταλαβαίνω γιατί ο κάθε αθεολόγητος κάθεται και λέει για κατάργηση Αυτοκεφάλων. Αν είναι έτσι, ας ανακαλέσει ο Πατριάρχης και τα άλλα Αυτοκέφαλα και τα Αυτόνομα.
ΑπάντησηΔιαγραφή2) Δεν καταλαβαίνω πώς μπορεί ένας που λέγεται «θεολόγος», να μην παίρνει θέση για το αν είναι αίρεση ή όχι η μεταπατερική (ή αλλιώς Αριστοτελική - Ανσέλμου Καντερβουρίας) και απλά να κλαίει. Βέβαια με επιχειρήματα κ. Ανδριόπουλε. Μέσα από τους Πατέρες.
3) Επίσης αποδείξτε (αν καταφέρετε ποτέ), με Πατερική θεμελίωση, την οντολογία του προσώπου, την Ευχαριστιακή (επισκοποκεντρική και όχι χριστοκεντρική) Εκκλησιολογία, την ιεράρχηση των προσώπων της Αγίας Τριάδος (βλ. πώς την καταρρίπτει ο Ιωσήφ Βρυέννιος) γιατί ο Περγάμου δεν μπορεί. Φιλοσοφώντας τα αποδεικνύει όχι θεολογώντας.
4) Ως «θεολόγος» έχετε την υποχρέωση να απαντάτε επί των θεολογικών όχι με δακρύβρεχτες αναρτήσεις αλλά με θεολογικά κείμενα βασισμένα στην Παράδοση της Εκκλησίας.
5) Τέλος, επειδή ο Ναυπάκτου είναι φίλος του Πατριαρχείου δε σημαίνει ότι ευνουχίστηκε η κρίση του. Επίσης αν μπορέσετε ποτέ να αναιρέσετε την εισήγησή του με ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ επιχειρήματα, παρακαλώ πολύ μην αργείτε - κάντε το γρήγορα χωρίς να πετάτε πυροτεχνήματα.
Γ.Ν.Α., φοιτητής Θεολογικής Σχολής Αθηνών
Το Πατριαρχείο εκπέμπει σκότος πνευματικό.Κάθε άλλο παρά Φανάρι είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήCher Monsieur,
ΑπάντησηΔιαγραφήConcernant vos accusations contre le Métropolite Hiérotheos permettez-moi de vous signaler que les positions théologiques de Jean Zizioulas font l'objet de critiques dans l'ensemble du monde orthodoxe. Vous pourrez-vous en convaincre en lisant le livre, récemment paru aux Editions du Cerf, collection "Théologies", par l'excellent théologien orthodoxe français Jean-Claude Larchet, intitule "Personne et Nature".
Να καταργηθεί το άχρηστο αυτοκέφαλο. Η Εκκλησία μας πάει να γίνει «αδελφότις θεολόγων», που υπογράφει ομολογίες πίστεως και καταγγέλλει για αίρεση τους αδελφούς της σε ημερίδες. Και αν ακόμα είναι λάθος τα «μεταπατερικά» κτλ ή οι θεολογικές θέσεις σύγχρονων θεολόγων σε καμιά περίπτωση δεν ορίζουν αίρεση. Τα όρια της αίρεσης είναι άλλα και ορίζονται από την Εκκλησία όχι από φωστήρες……. Η Ακαδημία του Βόλου δεν είναι Σύνοδος αλλά χώρος λόγου. Σε πολλά επίπεδα εκφράζονται διάφορες απόψεις. Τα περί αιρέσεων είναι πραγματικά κυνήγι μαγισσών. Ντροπή να καταφέρονται έτσι εναντίον ενός τόσο σπουδαίου Ιεράρχη, όπως ο Δημητριάδος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΟ ΑΧΡΗΣΤΟ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΟ ΤΩΡΑ. Τόσοι Ιεράρχες στην Ελλάδα κάνουν ότι δε βλέπουν που πάμε! Ποια η ορθοδοξία της «ομολογίας πίστεως»;
ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΜΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΟ ΑΧΡΗΣΤΟ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΟ ΤΩΡΑ. θέλουμε Εκκλησία και όχι «λέσχη ορθοδοξίας».
Τελικὰ εἶναι ἀλήθεια! Δὺο πράγματα εἶναι ἄπειρα σ’αὐτὸν τὸν κόσμο: Τὸ σύμπαν καὶ ἡ ἀνθρώπινη βλακεῖα.
ΑπάντησηΔιαγραφήἬταν σίγουρο ὅτι μετὰ τὴν Ἡμερίδα αὐτὴ, θὰ ἔβγαιναν τὰ γνωστὰ «παπαγαλάκια», ὅλοι οἱ θολοκουλτουριάρηδες, ἐξυγχρονιστὲς καὶ τὰ φωτεινὰ «ἀνοιχτά» μυαλὰ, ποὺ δὲν ἔχουν κόμπλεξ καὶ φονταμενταλιστικὰ σύνδρομα καὶ ἄλλου τέτοιου εἴδους ἀγκυλώσεις βρὲ ἀδερφὲ, καὶ θὰ λέγανε τὰ δικὰ τους.
Ἀλλὰ τὸ ὁμολογῶ! Τέτοιο κλαψούρισμα, «μοιρολόϊ» καὶ πλερέζα πραγματικὰ δὲν τὸ περίμενα! Θίχτηκε λένε ἡ Ἀκαδημία τοῦ Βόλου! «Ἡμερίδα μὲ σκοπό καὶ στόχο…», ἔγραφε τὸ amen.gr. «Στόχος τῆς ἡμερίδας…ἡ ἀκαδημία θεολογικῶν σπουδῶν», ἔγραφε ὁ κ.Ἀνδριόπουλος!
«Ὥρὲ ποῦ πᾶμε! Ποῦ πᾶμε ρὲ;» ποὺ θὰ λεγε καὶ ὁ Αὐλωνίτης! Χάλασε ὁ κόσμος! Ὄχι καὶ νὰ στοχοποιεῖται ἡ Ἀκαδημία! Ἔχει τὸ ἀπυρόβλητο! Δὲν τὸ ξέρανε μᾶλλον οἱ διοργανωτές! Συγχωρέστε τοῦς! Ἐσεῖς οἱ ἄνθρωποι τῆς ἀγάπης, τῆς ἐνότητος καὶ τῆς εἰρήνης! Δείξτε τὸ ἔλεος σᾶς! Δὲν ξέρανε μωρὲ οἱ ἀδαῆς αὐτοὶ ἐπίσκοποι καὶ καθηγητές Πανεπιστημίων -πλὴν ὅμως φονταμενταλιστές (γιὰ νὰ μὴν ξεχνιόμαστε)- ὅτι δὲν πρέπει νὰ ἀγγίζουν τὴν Ἄμπελον ταύτην… ἐ,ἐ,ἐ μὲ συγχωρεῖται τὴν Ἀκαδημία ἤθελα νὰ πῶ, ἦν ἐφύτευσε ἡ δεξιά Τοῦ… ἐ,ἐ,ἐ, καὶ πάλι μὲ συγχωρεῖται, ἦν ἐφύτευσε τὸ παχὺ πορτοφόλι τῶν 280.000.000 euros τοῦ φορολογοῦμενου κοσμάκι, ἤθελα νὰ πῶ!
Γιὰ νὰ σοβαρευτοῦμε ὅμως λίγο…
Ὅλοι αὐτοὶ οἱ «κλαψιάρηδες», ἀντὶ νὰ ἀσχοληθοῦν σοβαρά μὲ ὅσα εἰπώθηκαν στὸ συνέδριο, ἀφοῦ καμώνονται καὶ τοῦς διαβασμένους καὶ σοβαροῦς ἐρευνητὲς κάνουν λόγω γιὰ μάγισσες καὶ φωτιές! Οἱ δὲ ὑποστηρικτές καὶ ὁμόφρονές τοῦς προσπαθοῦν νὰ βροῦν προσωπικὰ ψεγάδια στοῦς εἰσηγητές γιὰ νὰ τοῦς θίξουν. Ἀντὶ, αὐτοὶ οἱ ἀκομπλεξάριστοι καὶ μὴ φονταμενταλιστές, νὰ ἀσχοληθοῦν μὲ ὅποια ἀναίρεση θὰ μποροῦσαν νὰ ἐπιτύχουν σὲ ὅσα ὑποστηρίχθηκαν ἀπὸ τοῦς ὁμιλητές ἐξαπολύουν ἠλίθια παράπονα καὶ κλαψουρίσματα ὅτι στοχοποιοῦνται ὁ Δημητριάδος, ὁ Περγάμου καὶ ὁ Πατριάρχης.
Ἔγῶ σᾶς λέω ὅτι, ναὶ, στοχοποιοῦνται! Σᾶς ἐρωτῶ ὅμως: Στοχοποιοῦνται ἄδικα; Καὶ ἐὰν ναὶ ἀποδεῖξτε τὸ! Ἐὰν δὲν τὸ ἀποδείξετε βουλῶστε τὸ μὶα καὶ καλὴ!
Καὶ γιὰ νὰ καταλάβει κανεῖς τὸ μέγεθος τῆς παραφροσύνης τῶν «κλαψιάρηδων» αὐτῶν, ποὺ βιάστηκαν οἱ δῆθεν μὴ κολημένοι νὰ φορέσουν τὶς πλερέζες τοῦς μετὰ τὴν ἡμερίδα, θὰ δωθεῖ ἕνα ἀπλὸ παράδειγμα:
Ἀντὶ νὰ διαμαρτύρονται γιὰ τὶς ὕβρεις τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κατὰ τῶν Ἁγίων Πατέρων τοῦς ὀποῖους χαρακτηρίζει ὡς πλανήθέντας ὑπὸ τοῦ ἀρχεκάκου ὅφεως καὶ γι’αὐτὸ βρίσκονται εἰς χεῖρας Τοῦ δικαιοκρίτου Θεοῦ καὶ πρέπει νὰ προσευχόμαστε γιὰ τὴν σωτηρία τοῦς(!!!!!) μοιρολογοῦν γιατὶ ὁ π.Θεόδωρος Ζήσης ἀνέφερε ἐπ’ἀκριβῶς τὰ λόγια αὐτὰ του Βαρθολομαῖου, λόγια βλάσφημα, αἱρετικά καὶ ἀνήκουστα μὲ ἀποτέλεσμα νὰ φαίνεται τὸ ξεκάθαρο γεγονός! Ὅτι δηλαδὴ ὁ Βαρθολομαῖος εἶναι φορέας αἱρετικῶν θεωριῶν! Κατ’αὐτοῦς λοιπὸν θὰ ἔπρεπε ὁ Ζήσης καὶ ὁ κάθε Ζήσης νὰ μὴ ἀναφέρει δημοσίως τὶ λέει ὁ Πατριάρχης γιὰ νὰ μὴν γίνεται ἀντιληπτὸ τὸ φρονημά τοῦς! Δὲν κατανοοῦνται ἀλλιῶς τὰ γραφομενὰ του κ.Ἀνδριόπουλου περὶ τοῦ θέματος.
Ἀπ’αὐτὸ ἀκριβῶς τὸ γεγονὸς γίνεται ὁλοφάνερο ὅτι ἡ δουλειά τῶν κυρίων αὐτῶν «θεολόγων», καὶ συγκεκριμένα τοῦ κ.Ἀνδριόπουλου εἶναι νὰ διαδραματίζουν τὸ ρόλο τοῦ αὐλοκόλακα! Δὲν τὸν ἐνδιαφέρει τίποτε ἄλλο! Οὔτε νὰ κάνει σοβαρή θεολογική κριτική οὔτε τίποτε τέτοιο. Τὸ μόνο ποὺ τὸν ἐνδιαφέρει εἶναι νὰ διαφημίζει μὲ κάθε τρόπο τοῦς Βαρθολομαῖο, Ζηζιοῦλα, Δημητριᾶδος καὶ τοῦς ὁμοφρονές τους καὶ ὅταν οἱ παραπάνω θίγονται νὰ φορᾶει, σᾶν πιστὸς δοῦλος τοῦς, τὴν πλερέζα τοῦ καὶ νὰ κλαῖει καὶ νὰ ὁδύρεται! Ἐᾶν εἶχε συναίσθηση ὅτι ὁ ρόλος τοῦ εἶναι αὐτὸς τοῦ θεολόγου τὰ πράγματα θὰ ἤταν διαφορετικά. Εἶναι ξεκάθαρο ὅτι ἔχει συναίσθηση ὅτι ὁ ρόλος τοῦ εἶναι αὐτὸς τῶν ἐπαγγελματιῶν κολάκων ἀλλὰ καὶ τῶν καλοπληρωμένων, ἐπαγγελματιῶν μοιρολογίστρων!
Ἰ.Ἀ.Ἀ. Φοιτητής Θεολογικῆς Σχολῆς Ε.Κ.Π.Α.
Είμαστε σε πολιτικό και οικονομικό επίπεδο περίγελος της οικουμένης, γιατί να στερηθούμε τον ίδιο περίγελο και σε εκκλησιαστικό επίπεδο; Αρχαίο πνεύμα αθάνατο, πατερικό, σούπερ ορθόδοξο κτλ.......
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε κάθε περίπτωση οι υπερβολές αυτές δεν πρέπει να καταλήξουν στο να βλέπουμε κουμπωμένοι την υπέροχη εκκλησιαστική γραμματεία των Πατέρων
Γιατί δεν καταλαβαίνετε αγαπητοί "υπέρμαχοι"; Το ζήτημα δεν είναι να πουν την άποψή τους οι σεβαστοί καθηγητές. Εδώ μιλάνε για αίρεση!!! Άλλο εκφράζω δυναμικά τη διαφωνία μου κι άλλο σε βγάζω "αιρετικό". ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι λυπηρό τό γεγονός, ὅτι ἡ διοικοῦσα Ἐκκλησία καί τά ἐντεταλμένα ὄργανα αὐτῆς κωφεύουν εἰς τίς λίαν ἐπικίνδυνες καί ἀπροκάλυπτες ἀποκλίσεις Ἱεραρχῶν ἀπό τῶν διά Οἰκουμενικῶν Συνόδων θεσπισθέντων, Ἱερῶν Κανόνων, οἱ ὁποῖοι διαφυλάσσουν καί ὀρθοτομοῦν ἀνόθευτον τήν πίστιν. Ἀπεναντίας ἡ εὐλογημένη πρωτοβουλία τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Πειραιῶς, καταδεικνύει ἐναργέστατα τήν πλάνην καί προφυλάσσει τό Ποίμνιον ἀπό τούς κίβδηλους ποιμένες. Ἡ Ἐκκλησιαστική ἱστορία ἄλλωστε διδάσκει ὅτι οἱ αἱρετικοί πολλάκις προέρχονταν ἀπό τίς τάξεις Ἱερέων καί Ἐπισκόπων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘερμά συγχαρητήρια λοιπόν εἰς τούς διοργανωτάς καί εἰσηγητάς, ἔστω κι ἄν δέν εἶναι "μεταπατερικοί".
Σᾶς εὐχαριστῶ γιά τήν δυνατότητα διατύπωσης τοῦ σχολίου.
η αίρεση είναι θέμα ζωής πρωτιστα και οχι λεκτικων διατυπωσεων και συνεδριων - εστω και επισκοπικων. ερωτηση: αν είναι αιρετικη η - εισετι απροσδιοριστη εννοιολογικα - λεξη μεταπατερικη, εν ταυτω γενναται η απορια μηπως και η ειδωλοποιησηση του γραμματος των πατερικων λογων ανηκει σε αλλη κατηγορια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος τι οι κραυγές για "κυνήγι μαγγισσών" και για άρση αυτοκεφάλου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν αρέσει ο αντίλογος στους οικουμενιστές; Από πού και ως που; Ή μήπως διάλογος είναι όταν άπαντες συμφωνούν; Και εγώ μέχρι στιγμής νόμιζα το αντίθετο...
Γιάννης
ειναι τραγικα θλιβερο, γιαννακη, να θεωρεις εαυτον αντιοικουμενιστη και τους αλλους αιρετικους οικουμενιστες. δλδ οσοι συμμετεχουν στις εργασιες της ακαδημιας βολου ή θετουν τον προβληματισμο τους πανω σε εκτροπες ειδωλοποιησης των Πατερων ειναι αιρετικοι; η σοβαροτητα ειναι συστατικο της ορθοδοξιας. ας πρυτανευσει και σε σενα που αυτοαποκαλεισαι αγιος γνησιος ορθοδοξος και διαλλακτικος!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο θεολογοι και κυρίως"χριστιανοί
ΑπάντησηΔιαγραφή"θα έγραφαν,οπως γράφουν οι παραπα-
νω σχολιαστές!Εκείνο,που βλέπω εί-
ναι και κάποιοι ΑΗΘΕΣΤΑΤΟΙ"φοιτη-
τές" και κυρίως ο 10.57΄,που μοιά-
ζουν σαν εκκολαπτόμενα αυγά φιδιών γράφουν ασεβέστατα και ΣΙΓΟΥΡΑ εί-
ναι μυημένοι απο τους Ζήσηδες,Τσο-
λογιάννηδες και άλλα περιτρίμματα!Διευκρινίζω ότι ΔΕΝ είμαι θεολόγος,
αλλά βλέοντας τα ανωτέρω χαίρομαι,
γιατί δεν έγινα,αν και το ήθελα,
όπως και κληρικός!
καταρχάς Ανώνυμε 8:21 για εξήγησέ μας πότε ο ανωτέρω Γιάννης, αυτοαποκλήθηκε "άγιος γνήσιος ορθόδοξος" και "διαλλακτικός". Άλλα σχόλια διαβάζουμε; Ή μήπως το ψέμμα και την παραπλανητική προπαγάνδα την έχετε στο αίμα σας; Επιπλέον, συγνώμη που δεν σε ρωτήσαμε αν πρέπει να αποκαλούμαστε "αντιοικουμενιστές" και αν πρέπει να θεωρούμε τους "οικουμενιστές" αιρετικούς. Δεν θα το ξανακάνουμε στο υπόσχομαι. Βέβαια το ότι οι μεταπατερικοί μέντορές σου αποκαλούν όλους διαφωνούν μαζί τους φονταμενταλιστές, εκεί προφανώς δεν το θεωρείς "τραγικά θλιβερό" και κάτι με λέει ότι συμφωνείς κι όλας. Τέλος για πες μας και μερικές εκτροπές ειδωλοποίησης των Πατέρων με τις οποίες ασχολείται η Ακαδημία για το ...καλό της Ορθοδοξίας. Συγκεκριμένα πράγματα δηλαδή και όχι πυροτεχνήματα και σαπουνόφουσκες...
ΑπάντησηΔιαγραφήοχι φιλε, χαλαρωσε. εσυ πετας σαπουνοφασκες. η ακαδημια υβριζεται και δεν υβριζει εν προκειμενω. πες μας εσυ λοιπον ενα σημειο που εγκαλεις τη "μεταπατερικη" θεολογια...φοβουμαι, ομως, οτι εισαι κενος επιχειρηματων και ενα ακομη φαντασμαφορικο αντιοικουμενιστίκο πυροτεχνημα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο θεολογοι και κυρίως"χριστιανοί
"θα έγραφαν,οπως γράφουν οι παραπα-
νω σχολιαστές!Εκείνο,που βλέπω εί-
ναι και κάποιοι ΑΗΘΕΣΤΑΤΟΙ"φοιτη-
τές" και κυρίως ο 10.57΄,που μοιά-
ζουν σαν εκκολαπτόμενα αυγά φιδιών γράφουν ασεβέστατα και ΣΙΓΟΥΡΑ εί-
ναι μυημένοι απο τους Ζήσηδες,Τσο-
λογιάννηδες και άλλα περιτρίμματα!Διευκρινίζω ότι ΔΕΝ είμαι θεολόγος,
αλλά βλέοντας τα ανωτέρω χαίρομαι,
γιατί δεν έγινα,αν και το ήθελα,
όπως και κληρικός!
-----------------------------------
Ἐνῶ ἐσὺ εἶσαι μέσα στὸ ἦθος!!! Θαυμᾶστε ἦθος: «ἐκκολαπτόμενα αὐγὰ φιδιῶν», «Ζήσηδες, Τσολογιάννηδες» (λὲς καὶ ὁμιλοῦμε γιὰ ἀνθρωποειδή καὶ ὄχι γιὰ ἀνθρῶπους), «περιτρίμματα» κ.ο.κ.
Χαῖρε ἦθος ἀμέτρητον!!!
Αίρεση είναι αγαπητοί φίλοι η επιλογή μέρους της αληθείας έναντι του όλου.Αιρετικός γίνεται όταν κάποιος νοθεύοντας τις αποκεκαλυμένες αλήθειες με φιλοσοφίες και σοφίσματα, παρασύρει και άλλους σε παρασυναγωγές, αποσπώντας τους ηθελημένα ή αθέλητα (λόγω υπέρμετρου εγωϊσμού) από την ΠΑΡΑΔΕΔΟΜΕΝΗ πίστη των ΠΑΤΕΡΩΝ και των ΣΥΝΟΔΩΝ.Η καταδίκη επι αιρέσει ήταν πάντα η έσχατη συνοδική πράξη της μητέρας εκκλησίας, μετά απο πολυχρόνια υπομονή και η διαπίστωση της αμετανόητης εμμονής στην πλάνη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακαλώ επίσης μην ταυτίζεται την θεολογική διαφωνία με την γραμμή του συγκεκριμένου Blog που φιλοξενεί τις απόψεις του κάθε ενδιαφερομένου με τους...ΓΟΧ... αδικείτε την νοημοσύνη σας...
Επειδή είμαι σίγουρος ότι όλα αυτά είναι γνωστά και αυτονόητα... τα υπενθύμισα απλά καθώς στις μέρες μας το αυτονόητο κατέστη πλέον ζητούμενο.
εγώ να χαλαρώσω ή εσύ που γεμάτος εμπάθεια έγραψες ένα σωρό ψέμματα που δήθεν είπε ο Γιάννης; Τώρα για το αν η Ακαδημία δεν υβρίζει μάλλον είσαι εκτός πραγματικότητας και θα σου συνιστούσα να διαβάσεις τις εισηγήσεις ορισμένων καθηγητών, που χρησιμοποιούν πολύ σκληρούς χαρακτηρισμούς απέναντι σε όσους διαφωνούν (παράδειγμα οι εισηγήσεις του Βασιλειάδη). Τέλος όσον αφορά για τη μεταπατερική θεολογία, αφού και εσύ δεν απάντησες σε αυτό που σου ζήτησα, ούτε και εγώ καταδέχομαι να σου απαντήσω, γιατί από ότι φαίνεται χαμένος θα πάει ο κόπος. Πάντως για να μη σε αφήσω έτσι χωρίς επίλογο, πάρε και διάβασε το Υπόμνημα του σεβασμιωτάτου Γλυφάδας προς την Ιερά Σύνοδο, από την οποία ο άνθρωπος ακόμα να πάρει απάντηση εδώ και ενάμισι χρόνο. Αλλά ξέχασα, ο Γλυφάδας μάλλον θα είναι κι αυτός "κενός επιχειρημάτων", απλούστατα γιατί δεν έχει γνωρίσει ακόμα εσένα που είσαι διάττων αστήρ της θ(ε)ολογίας...
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν πειθει η τριπλα της απαξιωσης να μου απαντησεις. περιμενα οτι η κενοτητα επιχειρηματων ειναι παρουσα στην περιπτωση σου αλλα βλεπω οτι περισσευει και η αυθαδεια. αληθεια, για θυμισε μου, διαβασες καλα οσα ειπε ο Γλυφαδας;; πες μας ενα σημειο που χρηζει απαντησης και εγω ειμαι μαζι σου....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε είπα μόλις θα απαντήσεις εσύ συγκεκριμένα "ποιες εκτροπές ειδωολοποίησης των Πατέρων" έχει επισημάνει η Ακαδημία, θα σε απαντήσω αμέσως... Επομένως άσε εσύ τις τρίπλες και τις ...δίπλες και τα παραφουσκωμένα ψέμματα στον κάθε Γιάννη, γιατί εκτίθεσαι...
ΑπάντησηΔιαγραφήπεριμενω ακομα, φιλε μου, να μου πεις επιλεγοντας ενα σημειο που θα επρεπε να απαντησει η συνοδος στον Γλυφαδας. να σου πω πρωτα εγω κατι: οταν κατι δεν πρεπει να απαντηθει, τοτε απανταται ντε φακτο δια της σιωπης. επισης δεν καταλαβα κατι αλλο: πριν υπομνηματισει τις ενστασεις του στη συνοδο ο αγιος Γλυφαδας, δεν οφειλε πρωτα να μιλησει με τον αδερφο του αγιο Δημητριαδος που φιλοξενει την αμαρτωλη Ακαδημια; αραγε να χαιρετιουνται στη συνοδο σα συναντιουνται;; που η αγαπη αδελφε; μονο λογια και ορθοδοξια στα χαρτια; προβληματισου και τα ξαναλεμε, εδω ειμαστε ολοι, καλοι και κακοι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΩΣΤΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΕΙΣΑΙ ΜΠΟΝ ΒΙΒΕΡ; ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://aktines.blogspot.com/2012/02/blog-post_2499.html
-Σε κατάσταση πανικού τα «παπαγαλάκια» των μεταπατερικών, μετά τις φοβερές αποκαλύψεις της ημερίδας της Ι.Μ. Πειραιώς
«Tὰ μωρὰ τοῦ κόσμου ἐξελέξατο ὁ Θεὸς ἵνα τοὺς σοφοὺς καταισχύνῃ, καὶ τὰ ἀσθενῆ τοῦ κόσμου ἐξελέξατο ὁ Θεὸς ἵνα καταισχύνῃ τὰ ἰσχυρά» (Α΄Κορ. α΄ 27)
του Ιωάννου Ν. Μαρκά
Ήταν κάτι παραπάνω από σίγουρο, για τους γνωρίζοντες πρόσωπα και πράγματα, ποια θα ήταν η «επόμενη ημέρα», από τη διεξαγωγή της επιστημονικής-θεολογικής ημερίδας με θέμα «πατερική θεολογία ή μεταπατερική αίρεση», που διοργάνωσε η Ι.Μ. Πειραιώς.
Ήδη τα γνωστά «παπαγαλάκια» των μεταπατερικών κύκλων, είχαν αρχίσει να δραστηριοποιούνται μέρες πρίν, εις τρόπον ώστε να διαμορφώσουν κλίμα «προσωπικής αντιπαράθεσης» (κυρίως) μεταξύ του μητροπολίτου Πειραιώς και του μητροπολίτου Δημητριάδος, και επιπρόσθετα να «πιέσουν» ψυχολογικά την οργανωτική επιτροπή μέσα από την επισταμένη καλλιέργεια αυτού του κλίματος. Η ίδια ακριβώς αντίδραση ακολουθήθηκε από τους «πρόθυμους» προπαγανδιστές του οικουμενιστικού συστήματος και μετά την τέλεση της ημερίδας. Γνωστός δημοσιογράφος-διαχειριστής μιας ηλεκτρονικής «πύλης» εκκλησιαστικών ειδήσεων, «χτύπησε» πρώτος, με το συνηθισμένο προβοκατόρικο ύφος και ήθος που τον διακρίνει, κάνοντας λόγο για «ημερίδα με σκοπό και στόχο». Με ιταμό τρόπο, με μηδέν επιστημονικά ή έστω δημοσιογραφικά επιχειρήματα, μία καθαρά επιστημονική-θεολογική ημερίδα, υποβιβάστηκε κατά την ιδιοτελή του κρίση, σε μία –μεταξύ άλλων- προσπάθεια «στοχοποίησης» του σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου. Προσέξτε, του σεβασμιωτάτου και όχι των θέσεων του σεβασμιωτάτου, όπως συνέβη στην πραγματικότητα.
Την σκυτάλη πήρε τις αμέσως επόμενες ημέρες, ένας μπλόγκερ του διαδικτύου, ένας «μπον βιβέρ» θεολόγος, της «καλής ζωής», ήτοι της πλατειάς και ευρύχωρης (ιδωτικής) οδού.Αυτός δεν αρκέστηκε στην προσωποποίηση της κόντρας μεταξύ Πειραιώς και Δημητριάδος, αλλά προσωποποίησε ως διαμάχη, και την θεολογική αναίρεση που έπραξε ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου, Ιερόθεος έναντι στην «θεολογία» και «εκκλησιολογία», του προσφάτως τιμηθέντος από την «Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών», Μητροπολίτου Περγάμου, Ιωάννη. Όσο για τα επιστημονικά-θεολογικά επιχειρήματα εκ μέρους του μπλόγκερ-θεολόγου, επί των θέσεων που εξέφρασε ο κ. Ιερόθεος, ακόμη τα ψάχνουμε, αφού οι ανωτέρω «καταγγελίες» του περιορίστηκαν στο «αφιλάδελφο» και «αντισυναδελφικό» πνεύμα που επέδειξε ο σεβασμιώτατος Ναυπάκτου, λες και δεν βρισκόμαστε στο χώρο της Εκκλησίας, όπου η Αλήθεια είναι το μείζον διακύβευμα και ζητούμενο, αλλά σε καμμιά δημόσια υπηρεσία. Όσο για την «επίθεση» που υπέστη ο Μητροπολίτης Δημητριάδος, τα υπερασπιστικά επιχειρήματά του ήσαν τα εξής «συγκλονιστικά»: ότι «χτυπήθηκε ένα τέκνο του Πειραιά» μέσα ...στον Πειραιά, όπου «έχει πιστούς φίλους και πνευματικά τέκνα»!!
Από το στόχαστρό και των δύο, δεν ξέφυγε φυσικά και ο «αγαπημένος» τους, πρωτοπρεβύτερος Θεόδωρος Ζήσης, τον οποίο φυσικά δεν δύνανται να αντιμετωπίσουν ούτε κατά διάνοια επί θεολογικής βάσεως, και που, όπως έχουν αποδείξει όλοι αυτοί οι «λείχοντες» και «έρποντες» νεοταξίτες υπάλληλοι του συστήματος, το μόνο πράγμα στο οποίο έχουν επιδοθεί επισταμένως, είναι να σκαλίζουν το παρελθόν του κυρίου καθηγητού, εις τρόπον ώστε να ανακαλύψουν «οικουμενιστικές» φράσεις ή διατυπώσεις που έκανε κατά την ακαδημαϊκή του καριέρα, τις οποίες όμως ο ίδιος έχει καταδικάσει και αναθεωρήσει εδώ και τουλάχιστον δύο δεκαετίες.
ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!
και μια ακομα παρατηρηση βρε αδελφε: αυτο το με ειπες, σε ειπα, παραπεμπει στο θα σε κανω κεφτεδακια και τα συναφη... ορθοδοξια και στη γλωσσα, αδελφε, ορθοδοξια σε ολα!!! προσχες!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://aktines.blogspot.com/2012/02/blog-post_2499.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΩΑΝΝΟΥ ΜΑΡΚΑ - Β' ΜΕΡΟΣ
Από τα ανωτέρω, συνάγεται ως συμπέρασμα, εκείνο το οποίο τονίσαμε ιδαιτέρως στην εισήγησή μας κατά την πρόσφατη ημερίδα, πως οι μεταπατερικοί και όσοι «σιτίζονται» γύρω τους,ελλείψει σοβαρών επιστημονικών επιχειρημάτων, στην προσπάθειά τους να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα, επιχειρούν μέσα από συνθήματα κενά περιεχομένου ή νεοταξικά τσιτάτα, να «τρομοκρατήσουν» όσους τολμούν να αρθρώσουν παραδοσιακό λόγο, και για αυτό δεν διστάζουν να εκτοξεύουν συκοφαντίες, μέσα από συστηματικές προβοκάτσιες και προπαγανδιστικές τακτικές, που θα ζήλευε και ο ίδιος ο Γκέμπελς. Με αυταρχικό τρόπο και θρασύτητα απαιτούν από τους αντιδρώντες να σιωπήσουν, να εκφράζονται μόνον αυτοί ελεύθερα και ουδείς άλλος, εις τρόπον ώστε ανενόχλητοι να συνεχίσουν το αποδομητικό τους έργο. Εώς εκεί φθάνει από ότι φαίνεται η «δημοκρατία» ορισμένων εξ αυτών. Έτσι αποδεικνύουν με τον τρόπο τους, αυτό που ελέχθη ευφυώς, πρίν από μερικά έτη, πως τελικά ο φασισμός (που κάποιοι από ότι φαίνεται κρύβουν επιμελώς μέσα τους) ποτέ δεν πέθανε, απλά άλλαξε πρόσωπο και φόρεσε μανδύα... δημοκρατικό!
ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΓΚΩΜΙΟ ΣΕ ΣΕΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ
http://trelogiannis.blogspot.com/2012/02/blog-post_8537.html
http://amethystosbooks.blogspot.com/2012/02/blog-post_21.html
http://thriskeftika.blogspot.com/2012/02/blog-post_1459.html
ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΤΑΡ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ!
ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΦΡΙΚΑΡΟΥΝ!!!
ΩΣΤΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΕΙΣΑΙ ΜΠΟΝ ΒΙΒΕΡ; ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΓΚΩΜΙΟ ΣΕ ΣΕΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ...
ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΤΑΡ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ!
ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΦΡΙΚΑΡΟΥΝ!!!...
-------------------------------------
Ἐσεῖς ἐκεῖ τὸ βιολί σᾶς!!!
Δὲν πειράζει συνεχίστε νὰ ἐκτίθεστε!!!
Eπειδη πολλοι προσπαθουν να ταυ-τισουν την κινηση για την "συναφει-ακη θεολογια" η για την "μεταπατε-ρικη θεολογια" με την αποψη του
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΑΡΧΗ αναρωτιεμαι:
α] γνωριζουν τι υποστηριζει ο Πανα-γιωτατος επ'αυτων την στιγμη κατα
την οποιαν ο ιδιος δεν εχει εκφερει την γνωμην Του ;Εχει ληφθει
καμμια αποφαση απο την περι Αυτου
Συνοδο και δεν το ξερουμε ;
β] πιστευτε οτι στα ορια της Μεγα-
λης Εκκλησιας η θεολογια δεν λει-
τουργει,αλλα ακολουθει την ex
cathedra αποφανση του Πρωτου;
Ευτυχως δεν συμβαινει αυτο,διοτι το
τοιουτον ειναι βατικανειος πρακτικη
Καιενω ο Παναγιωτατος και η Συνοδος
δεν εχουν παρει θεση ακομη,αλλα ουτε και καμμια αλλη Συνοδος,
υπαρχουν αποψεις οπως του ιστολογου
και αλλων που ζητουν οχι μονον να
παυσει η αντιθεση με τα εν Βολω υποστηριζομενα,αλλα η Μεγαλη Εκκλη-σια να αρει το Αυτοκεφαλον ως τιμω-
ρια,ωστε να παυσουν οι εν Ελλαδι να
βουλευονται θεολογικα.
Ειναι ορθοδοξες αποψεις αυτες ;
Χρ.Δρ
Ο Θεός να φυλάει και να προστατεύει τον σύγχρονο ομολογητή και μάρτυρα Πειραιώς Σεραφείμ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγάλο κεφάλαιο για την εκκλησία μας ο Πειραιώς.
Ας τον έχει καλά ο Θεός.
Μόνοι σας τα λέτε, μόνοι σας τα ακούτε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΑΡΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ "ΚΑΦΕΝΕΙΟ Η ΑΜΟΛΥΝΤΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ" ΠΟΥ ΘΑ ΣΕΡΒΙΡΕΙ "ΚΑΘΑΡΟΥΣ ΚΑΦΕΔΕΣ" ΑΠΟ "ΓΝΗΣΙΟΥΣ ΚΑΦΕΤΖΗΔΕΣ".
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΣΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΜΕ ΑΠΡΕΠΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΘΡΟΝΟΥ ΔΙΑΠΡΑΤΤΟΥΝ ΥΒΡΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΖΗΛΩΤΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙΣ ΣΑΝ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ 20 Φεβρουαρίου 2012 9:08 π.μ.
ΝΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΩΝ ΕΥΣΕΒΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΠΟΙΜΝΙΟΥ ΤΟΥΣ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΓΝΑΝΤΕΥΟΥΝ ΑΜΕΡΙΜΝΟΙ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΑΡΕΛΑΒΑΝ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΟΥΝ.
Κάθομαι και θαυμάζω το θράσσος των αιρετικών που έχουν και μεγάλη γλώσσα εναντίον των Ορθοδόξων! Μάθετε ότι ενότητα στην Εκκλησία δεν είναι η ενότητα για την οποία σας μιλάνε στις μασσωνικές στοές. Μαριονέτες ε μαριονέτες. Αν έχετε και θάρρος εκτός από θράσσος πείτε μας και σε ποια στοά ανήκετε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαναγιώτη, το κείμενο Μαρκά που σε λέει ΜΠΟΝ ΒΙΒΕΡ Θεολόγο αναδημοσίευσε και ο δικός μας π. Τιμόθεος Παπασταύρου!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://arpati.blogspot.com/2012/02/blog-post_8655.html
Όλοι με σένα ασχολούνται; Μα ποιος είσαι τέλος πάντων;
Το 21 Φεβρουαρίου 2012 2:01 μ.μ. είναι άλλο ένα δείγμα σύγχρονης ελληνορθοδόξου πνευματικότητας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆραγε τι δουλειά είχαν στην ημερίδα ο Σιναίου και ο εκπρόσωπος του Ιεροσολύμων; Αυτό σας ξέφυγε κ. Ανδριόπουλε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια πείτε μας κ. Μαρκά, εσεις που τα γνωρίζετε όλα, πότε ο π.Ζήσης καταδίκασε και αναθεώρησε αυτά που αποκάλυψε ο ιστολόγος, δηλ. τα γραπτά του π. Ζήση για Νικόδημο Γκατζιρούλη και Άγιον Όρος; Πότε και πού; Και όσα είπε για το οικουμενιστικό του παρελθόν τα είπε μετά τα κείμενα που του έβγαλε στη φόρα ο Ανδριόπουλος. Πριν είχε πιει το αμίλητο νερό. Δεν είμαστε και χάνοι κ. Μαρκά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοιτάω κάτι βίντεο με τον Επίσκοπο Πειραιώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι όντως ένας ομολογητής και όπως δείχονουν τα πράγματα θα γίνει και μάρτυρας της Αγίας μας εκκλησίας.
τι να πω;
Να τον στηρίζει ο Αγιος Θεός γιατί έχιε πολλές δυσκολίες μπροστά του.
Την ευχή του να έχουμε.
Τέτοιοι άνθρωποι σπανίζουν.Δυστυχώς.
θα αφήσω και 'γω ένα σχόλιο για να αυξηθούν στα 44 και να χαρεί ο κ.Ανδριόπουλος και οι οπαδοί του...
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυπάμαι για τα θολά σας μάτια.
Να δώσω συγχαρητήρια στους παραπάνω φοιτητές του ΕΚΠΑ για τα σχολιά τους και αναμένουμε μια απάντηση εκ του αρθρογράφου, αλλιώς μια συγγνώμη. Δεν είναι κακό καμμιά φορά να τεπεινωνόμαστε και να αναγνωρίζουμε τα λάθη μας... Θα το εκτιμούσαν άπαντες οι νοήμονες αναγνώστες, φίλοι και "εχθροί". Πραγματικά το λέω, και το εύχομαι!
Κοιτάω κάτι βίντεο με τον Επίσκοπο Πειραιώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι όντως ένας ομολογητής και όπως δείχονουν τα πράγματα θα γίνει και μάρτυρας της Αγίας μας εκκλησίας.
τι να πω;
Να τον στηρίζει ο Αγιος Θεός γιατί έχιε πολλές δυσκολίες μπροστά του.
Την ευχή του να έχουμε.
Τέτοιοι άνθρωποι σπανίζουν.Δυστυχώς.
Eγώ πάλι κοιτάζω κάτι ανακοινώσεις και συνεντεύξεις του Πειραιώς με βαθυστόχαστες διατυπώσεις όπως η ακόλουθη:"Από την εισαγωγή του πέους εις τον πρωκτόν, για να το πω χοντρά και να το καταλάβει και ο κόσμος, έρχονται τρομακτικές ασθένειες στον οργανισμό. Γιατί στο χώρο του απευθυσμένου υπάρχουν πολυεκατομμυρια μικροβίων (τα οποία καλώς υπάρχουν), δεν είναι παθογόνα, χρειάζονται για τη διαδικασία που υπάρχει στο σώμα. Οταν όμως εισέλθουν στο σώμα διά της ουρήθρας έχουμε προστατίτιδες, νεφρίτιδες.
Γι' αυτό σήμερα οι άνθρωποι υποφέρουν. Και έχουμε και καρκινογενέσεις. Ταυτόχρονα, εάν χρησιμοποιήσεις τη στοματοφαρυγγική κοιλότητα στους χώρους των γεννητικών οργάνων, τότε, επειδή η βλεννογόνος συντίθεται από μαλακά μόρια, διά της επιθέσεως των εκεί παροικούντων μικροοργανισμών δημιουργείται άμεσος κίνδυνος καρκινογενέσεων" και πραγματικά συστήνω ανεπιφύλακτα στον "αγιο"να επισκεφθεί λίαν συντόμως το γνωστό θέατρο επιθεωρήσεων Κτης περιφερείας του,που ευρίσκεται πλησίον του Σταδίου,όπου διοργανώθηκε η προ ημερών λαμπρά ημερίδα.Είναι όμως τόσο μεστός,γλαφυρός,συντεταγμένος και επίκαιρος ο λόγος του,που φοβάμαι μήπως οι υπεύθυνοι του θελήσουν να τον κρατήσουν εκεί για πάντα κι έτσι κερδίσει η επιθεώρηση,αλλά χάσει η Ορθοδοξία...Και το Γένος βεβαίως-βεβαίως..
Συγγνώμη για το άσχετο σχόλιο ως προς την ανάρτηση αλλά...έλεος:
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Ανώνυμε των 8:29 μ.μ. το καλό με εσένα και τους υπολοίπους παρομοίους σου είρωνες-σχολιαστές είναι ότι σας ξεχωρίζουμε κατευθείαν απ' το επίπεδο των σχολίων σας! Εύχομαι να τα βρεις με τον εαυτό σου. Καλή δύναμη!
Τι να κάνουμε φίλτατε 12.37,δεν είχαμε την τιμή να περάσουμε από το ΕΚΠΑ και να αποκτήσουμε το ήθος διαφόρων "τρισυπόστατων" Γιαννάκηδων ή "ερευνητών" και έτσι μας ξεχωρίζετε κατ'ευθείαν εσείς τα "λαγωνικά" της ευπρέπειας,του ψύχραιμου λόγου και της διαλεκτικής δεινότητας..Επίσης ευχαριστώ για το "ανιδιοτελές" ενδιαφέρον σου για τον εαυτό μου και την ψυχή μου,αλλά σου προτείνω να ακολουθήσεις το "ο σώζων εαυτόν σωθήτω"..Αλλά ξέχασα,εσείς οι πούροι έχετε κλείσει πρώτο τραπέζι πίστα στον Παράδεισο κι έχετε την πολυτέλεια να ασχολείστε και με εμάς τους απολωλότες.Ενίοτε μάλιστα και παρά την θέληση μας..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδω στον Πειραιά ακούγεται ότι αντικαταστάθηκε ο π. Γεώργιος Γεωργακόπουλος απο διευθυντής της ΠΕΙΡΑΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. Αν είναι έτσι πολλά εξηγούνται... Αφού είναι ο αδερφός του Δημητριάδος...
ΑπάντησηΔιαγραφή