Προς
την Εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Χθες, 17 Δεκεμβρίου 2011, στην στήλη ΠΟΛΙΤΙΚΑ, με τίτλο «Άγιος σε… εφεδρεία», διάβασα σχόλιο που με αφορά και απαντώ με την βεβαιότητα ότι θα δημοσιευτεί στην ίδια σελίδα και με τα ίδια γράμματα. Η βεβαιότητα εδράζεται στο ότι είμαι τακτικός αναγνώστης σας και γνωρίζω ότι στηρίζετε την Αλήθεια, μάλιστα εύχομαι να ξεπεράσετε ως οργανισμός τα οικονομικά προβλήματα που ενέσκηψαν και να μην κλείσετε.
Ο συντάκτης του σχολίου είναι στρεβλά πληροφορημένος περί της Αλήθειας. Δεν ζήτησα τίποτε από κανέναν. Ο Αρχιεπίσκοπος επέμενε να πάω στις Βρυξέλλες και αρνήθηκα. Επέμενε να πάω Γενικός Διευθυντής της Αποστολικής Διακονίας και αρνήθηκα επίσης. Τέλος, μού πρότεινε το Διορθόδοξο Κέντρο και το ανήγγειλε μάλιστα στον Κοσμήτορα της Θεολογικής Σχολής κ. Μάριο Μπέγζο, ο οποίος, μετά την εκλογή του ως Κοσμήτορος, υπέβαλε την παραίτησή του στον Αρχιεπίσκοπο οικειοθελώς.
Όμως η νέα Τρόικα της Εκκλησίας, που γνωρίζει από την εποχή του μακαριστού Χριστοδούλου να εφαρμόζει κολοσούσειες τακτικές, αντέδρασε, διότι φοβήθηκε ότι η παρουσία μου θα μείωνε τις επιρροές τους. Πουθενά πάντως δεν προβλέπεται διδακτορικός τίτλος, ΠΟΥΘΕΝΑ!
Εάν ο συντάκτης του σχολίου επιθυμεί την Αλήθεια, ας ρωτήσει τον πληροφοριοδότη του, για ποιον ζήτησα να παραιτηθεί και για ποιους λόγους!...
Εε, λοιπόν, αυτός πρέπει να είναι ο Αρχιεπίσκοπος, επειδή αποδείχτηκε άβουλος, ανίκανος και επικίνδυνος πλέον, δεδομένου ότι άγεται και φέρεται δίχως ενεργό ρόλο στα δρώμενα της εποχής.
Για την κακή συγκυρία, την οποία διέρχεται η πατρίδα μας και μαζί της η Εκκλησία μας, χρειάζεται εκκλησιαστικός ηγέτης με αποφασιστικότητα και ήθος, χαρακτηριστικά που ΔΕΝ διαθέτει ο Ιερώνυμος ο Β΄, επειδή ακριβώς έχει κληρονομήσει και αποδεχθεί την ίδια ύποπτη και καταδικασμένη αυλή της εποχής του Χριστοδούλου.
Καλές Εορτές
+ο Δωδώνης Χρυσόστομος
δεν γνωρίζω κατά ποσο και αν εχει δικιο ο αγιος δωδωνης, αιτουμενος την παραιτηση του αρχιεπισκοπου. πραγματι υπαρχει και ελλοχευει παντα ο πειρασμος της μαχιμης ορθοδοξιας (βλεπε μακαριστο Χριστοδουλο)...μηπως ομως πρεπει να σεβαστουμε και το νηφαλιο πνευμα που μεταφερει ο νυν προκαθημενος;; μηπως η δυναμη της Εκκλησιας ειναι μαλλον μυστικη παρά φωνες και λογια που συνηθως ειναι τροφη για τα μμε και κενο ηδυποτο προς τερψη μοναχα της ακοης και του ψυχισμου μας;;
ΑπάντησηΔιαγραφή"Όμως η νέα Τρόικα της Εκκλησίας, που γνωρίζει από την εποχή του μακαριστού Χριστοδούλου να εφαρμόζει κολοσούσειες τακτικές"
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω ότι εδώ έγκειται η ουσία της επιστολής του Δωδώνης! Η έκφραση "κολοσούσειες τακτικές" μας υπενθυμίζει πολλά...σχετικά πρόσφατα θλιβερά γεγονότα(2005). Ο λόγος περί του πρώην-εάν δε απατώμαι- Αρχιμανδρίτη Σ.ΚΟΥλΟΥσούσα και όχι ΚΟλΟσούσα...Η επιλογή αυτού του τύπου από τον Δωδώνης είναι καθαρά σημειολογική και παραπέμπει στο βάθος των πραγμάτων! Ο Κουλουσούσας απετέλεσε μέλος του κατά Γιανναρά "θιάσου Γιοσάκη-Βαβύλη-Κουλουσούσα", εχαρακτηρίσθη δε υπό του Γιανναρά ως "παιδί θηλύγλωσσο"! Γνωρίζουμε δε ποιόν, ο Γιανναράς και πάλι, εχαρακτήρισε ως "θλιβερό αρχηγό" του θιάσου αυτού....!
Το ότι ο Δωδώνης ομιλεί σήμερα για νέα τρόικα με κΟλΟσούσειες τακτικές, συνδέει δηλαδή το τώρα με το τότε..., φανερώνει ότι και πάλι κάτι δεν πάει καλά....
ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΟΤΙ Ο ΜΗΤΡΟΠ.ΔΩΔΩΝΗΣ ΕΔΩ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΥΠΑΡΞΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ -ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ...- ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ! ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΘΑΡΑ: ο Ιερώνυμος ο Β΄, έχει κληρονομήσει και αποδεχθεί την ίδια ύποπτη και καταδικασμένη αυλή της εποχής του Χριστοδούλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιὰ μᾶς τοὺς ἀμύητους, ποιά εἶναι ἡ νέα Τρόϊκα τῆς Ἐκκλησίας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωτ. Μητ.
Καλές γιορτές και καλή χρονιά κ.Πα-
ΑπάντησηΔιαγραφήναγιώτη!"Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός
από τον υπό σου ευεργετηθέντα"!Ήρ-
θε η ώρα να το δοκιμάσει κι αρχιεπί
σκοπος,αφού ΣΤΗΡΙΧΘΗΚΕ από ανθρώ-
πους σαν το Χρυσόστομο και τους έκανε ΟΛΑ τα χατήρια!!Ταύτα και μέ-
νω!!!!!
πρωτα φιλοι και τωρα εχθροι? δεν ντρεπονται λιγο ολοι τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαλιά μου τέχνη κόσκινο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛίγο ήθος και ευπρέπεια δεν θα έβλαπτε, τουλάχιστον σε δημόσιες τοποθετήσεις και από άτομα πνευματικών προδιαγραφών...
ΑπάντησηΔιαγραφή