Σάββατο 2 Απριλίου 2011

Ο π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ!


Φίλος του ιστολογίου διαβάζοντας την ανάρτηση Ο π. Θεόδωρος Ζήσης απαντά στον π. Ιουστίνο Πόποβιτς, μου απέστειλε το εξής διαφωτιστικό σχόλιο:

Πρέπει να θυμίσουμε, κ. Ανδριόπουλε, σε πολλούς (!) ότι ο π. Θεόδωρος Ζήσης χειροτονήθηκε εις Πρεσβύτερον από τον τότε Φιλαδελφείας και νυν Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, ο οποίος, κατ΄ εντολήν του μακαριστού Πατριάρχου Δημητρίου, την ίδια μέρα τον χειροθέτησε και σε Πρωτοπρεσβύτερο του Οικουμενικού Θρόνου. Αυτό το τιμητικό Οφφίκιο φέρει ακόμη ο π. Θ. Ζήσης. Δεν γνωρίζω να το έχει αποποιηθεί, επειδή το Φανάρι ακολουθεί την κατακριτέα απ' αυτόν “οικουμενιστική” γραμμή του.

Επίσης, σχετικά με το σχόλιο κάποιου ανώνυμου που επιχειρεί να δικαιολογήσει την σημερινή συμπεριφορά του π. Θ. Ζήση, ισχυριζόμενος ότι «αυτά τά έλεγε το 1977 πριν 35 χρόνια και τώρα άλλαξε γνώμη», θέλω να θυμίσω πως τα πράγματα δεν είναι έτσι για τους γνωρίζοντες. Διότι τα ίδια θετικά περί Φαναρίου φρονούσε και στο βιβλίο του «Κωνσταντινούπολη και Μόσχα», εκδ. Βρυέννιος, Θεσσαλονίκη 1989, (και β΄έκδ 1992), όπου αναδημοσίευε τον πρός Πόποβιτς φιλιππικό του! Ας ανατρέξουν στο διαδίκτυο οι αναγνώστες σας να διαβάσουν το συγκεκριμένο βιβλίο.

Εντοπίσαμε το βιβλίο αυτό, αγαπητοί συνοδίτες, και σας παραπέμπουμε εδώ.

3 σχόλια:

  1. Ολόκληρη ανάρτηση σου αφιερώνει ο Τελεβάντος για το θέμα Ζήση!!!!
    Τι τους έκανες!!! Τώρα ο Τελεβάντος καλεί τον Ζήση σε απολογία!!!!!!!!

    http://panayiotistelevantos.blogspot.com/2011/04/blog-post_2953.html

    ΑΝΑΓΚΑΙΑ Η ΚΑΘΗΣΥΧΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ

    Υπάρχουν όμως στοιχεία που χρειάζονται επεξήγηση από τον ίδιο τον π. Θεόδωρο Ζήση. Οχι για να απαντήσει στον αρθρογράφο, που ξεσπάθωσε εναντίον του - του οποίου επαναλαμβάνω τα κίνητρα είναι διάτρητα - αλλά για την Ιστορία και την καθησύχαση της συνείδησης των πιστών που αναγνωρίζουν τον π. Θεόδωρο αδιαφιλονίκητο αρχηγό του αγώνα εναντίον του Οικουμενισμού.
    Το να πιστεύει ο π. Θεόδωρος ότι ο Πατριάρχης Δημήτριος και ο τότε Μητροπολίτης Φιλαδελφείας Βαρθολομαίος ακολουθούσαν ορθόδοξη γραμμή είναι κάτι που μπορεί να γίνει δεκτό αν προπαντός συνυπολογιστούν οι τυχόν προφορικές διαβεβαιώσεις που έδιναν στον ίδιο όταν συνεργαζόταν μαζί τους.
    Εκείνο που θα παρακαλέσουμε το σεβαστό Γέροντα είναι να μας εξηγήσει πώς “ήλθεν εις εαυτόν” και εγκατέλειψε το άρμα του Οικουμενισμού, αν δεν το έχει κάνει ήδη σε κείμενό του που δεν έχω υπόψη.
    “ΠΡΟΦΗΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΜΕΝΗ ΣΤΙΣ ΧΡΥΣΕΣ ΔΕΛΤΟΥΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ”
    Το πιο σημαντικό είναι να μάθουμε πώς και γιατί χαρακτήρισε τον αείμνηστο Πατριάρχη Αθηναγόρα “προφητική μορφή” της Εκκλησίας και γιατί είπε ότι το όνομά του “καταχωρήθηκε στις χρυσές δέλτους της Εκκλησιαστικής Ιστορίας”, αλλά και γιατί περιέλαβε αυτό το άρθρο σε βιβλίο του, που δεν απέσυρε έκτοτε από την κυκλοφορία ή αν εξαντλήθηκε γιατί δεν απεκήρυξε το περιεχόμενό του.
    Δεν γνώριζε αυτά που ο αοίδιμος Πατριάρχης είπε σε ομάδα προσκυνητών στο Φανάρι - μεταξύ των οποίων συγκαταλεγόταν ο στενός συνεργάτης και προσωπικός φίλος του π. Θεόδωρου - π. Γεώργιος Μεταλληνός;
    Αλλά και αν τυχόν δεν γνώριζε τις συγκεκριμένες συγκρητιστικές πλάνες που διατύπωσε ο μακαριστός Πατριάρχης είναι δυνατόν να αγνοούσε τους κατά συρροήν οικουμενιστικούς ακροβατισμούς του Πατριάρχη Αθηναγόρα;
    Η μετάνοια από λανθασμένο τρόπο ζωής και από λανθασμένες θεολογικές θέσεις δεν προσβάλλει ένα άνθρωπο, όπως αφελώς νομίζει ο συντάκτης των άρθρων της “Ιδιωτικής οδού”. Αντίθετα του περιποιεί τιμήν.
    Καλόν είναι όμως να μας βοηθήσει ο σεβαστός Γέροντας να αντιληφθούμε τι ακριβώς συνέβηκε και διαφοροποίησε προοδευτικά ή αμέσως τόσο δραματικά τις θέσεις του και για ποιο λόγο είπε τα πραγματικά απίστευτα αυτά πράγματα για τον μακαριστό Αθηναγόρα.

    Ο ΜΕΤΑΞΑΚΗΣ, Ο ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΦΡΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΙΚΟΥ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
    Από χρόνια γράφω σε διάφορα έντυπα ότι η ορθόδοξη συνείδηση δεν θα αναπαυθεί πριν τα ονόματα των Μεταξάκη και Αθηναγόρα και των ομοφρόνων τους καταχωρηθούν στα αναθέματα της Κυριακής της Ορθοδοξίας. Γι’ αυτό “απορώ και εξίσταμαι και τον νουν καταπλήττομαι” επειδή ένας τόσο παραδοσιακός θεολόγος θα μπορούσε ποτέ να γράψει ότι ο Αθηναγόρας είναι “προφητική μορφή” ή ότι “το όνομά του καταχωρήθηκε στις χρυσές δέλτους της Εκκλησιαστικής Ιστορίας”.
    Μέχρι τώρα είχα υπόψη ότι οι αλήστου μνήμης Οικουμενιστές Αμερικής Ιάκωβος, Θυατείρων Αθηναγόρας, Θυατείρων Μεθόδιος, Χαλκηδόνος Μελίτων (Χατζής) και ει τινές έτεροι του ιδίου οικουμενιστικού φυράματος αποκαλούσαν ή ακόμη αποκαλούν (όπως ο ανεκδιήγητος Μητροπολίτης Ιταλίας Γεννάδιος) τον μακαριστό Αθηναγόρα “προφηταπόστολο”, “Μεγάλο Αθηναγόρα” και δεν συμμαζευόμαστε.
    Καλόν είναι λοιπόν ο σεβαστός μας Γέροντας π. Θεόδωρος Ζήσης να μας βοηθήσει να αντιληφθούμε τι ακριβώς συνέβηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά το θέμα δεν είναι τόσο απλό. Το οικουμενιστικό παρελθόν του πατέρα Θεόδωρου Ζήση είναι πολύ μεγάλο.
    Ήταν μια εποχή και στους διαλόγους, οπότε μυρίζει πολύ οικουμενισμό!!!
    Στους διαλόγους ο Βαρθολομαιος τον έβαλε άραγε; Και ο Βαρθολομαιος τον έβγαλε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοιτητής του καθηγητού του Εμπορικού Δικαίου Κωνσταντίνου Καραβά τον ρώτησε κάποτε: - Γιατί κύριε καθηγητά στην β΄έκδοση του τάδε συγγράμματός σας αναφέρετε διαρκώς στις υποσημειώσεις "άλλως στην πρώτην έκδοσιν;" (ήτοι η δεύτερη έκδοση εμπεριείχε πολλές αναθεωρήσεις απόψεων του Καθηγητού). Ο δε αείμνηστος απήντησε: - Παιδί μου, οι άνθρωποι αλλάζουν γνώμη, τα γαϊδούρια όχι.
    Γιάννης Ιωαννίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή