Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

ΕΝΑ ΚΑΙΡΙΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ "ΠΟΛΙΤΙΚΟΛΟΓΟΥΝΤΕΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ"


Ο φίλος και παρά ένα φωνήεν συνεπώνυμος Χάρης Ανδρεόπουλος, θεολόγος που μένει στη Λάρισα, με αφορμή την παρέμβαση του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου στην Ιεραρχία για τους «πολιτικολογούντες ιεράρχες», έγραψε στο amen.gr ένα ευστοχότατο και καίριο θεολογικό σχόλιο με τίτλο: Έχουν δικαίωμα πολιτικών παρεμβάσεων οι Ιεράρχες;
Διαβάστε το, αγαπητοί συνοδίτες, ολόκληρο στο amen.gr. Εδώ παραθέτω ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα:

Σκοπός των ποιμένων της Εκκλησίας (πρέπει να) είναι να προσεγγίζουν τον κόσμο όχι προσχωρώντας στις διαιρέσεις του, αλλά προσκαλώντας τον σε ενότητα. Αποστολή τους πρέπει να είναι να ενοποιούν και να ανακαινίζουν. Να δίνουν και αγώνες για τη κοινωνική δικαιοσύνη, αλλά χωρίς να συσχηματίζονται με τους εκπροσώπους της πολιτικής εξουσίας. Να δίνουν μάχες με όπλα το σταυρό και τη προσευχή. Να διαπνέονται από πνεύμα διακονίας και αυτοθυσίας.
...
Θαρρώ ότι οι συγκρούσεις αρχιερέων με πολιτικούς και κόμματα εισάγουν κλίμα διαίρεσης στη κοινωνία, αποτελώντας ενδεικτικές περιπτώσεις εκκλησιολογικής εκτροπής. Και επειδή εισήλθαμε σε προεκλογική τροχιά (για τις περιφερειακές και δημοτικές εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010), θα πρέπει αυτά τα φαινόμενα να προβληματίσουν εγκαίρως τον κάθε Ιεράρχη χωριστά, την Ιερά Σύνοδο, ως θεσμικό όργανο της Εκκλησίας μας, τον θεολογικό και ευρύτερα πνευματικό κόσμο, όλους μας, πριν φθάσουμε – μη γένοιτο! - στη έσχατη βαθμίδα εκπτώσεως, με την εισαγωγή των πολιτικών (= κομματικών) διαιρέσεων μέσα στην Εκκλησία (Θεός φυλάξοι!..).

28 σχόλια:

  1. Eπιτέλους, ένα άρθρο που γράφει τα πράγματα με τ΄όνομά τους: πολιτικούς έχουμε, ιεράρχες θέλουμε...Ποιμενάρχες! Ασφαλώς με παρεμβάσεις και λόγο δυναμικό, όχι, όμως, (μικρο-) πολιτικό, αλλά (κοινωνικό -) θεολογικό!

    Είναι που λέμε άλλο Ναυπάκτου Ιερόθεος, άλλο Καλαβρύτων Αμβρόσιος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νεκτάριος Πετρίδης12 Οκτωβρίου 2010 στις 8:16 μ.μ.

    Ἐντάξει, ἐντάξει, ἐλπίζω κάποιος νά βάλει τό ξυπνητήρι τουλάχιστον.. Ἤ γιά νά θυμηθῶ καί νά παραφράσω παλαιότερη τηλεοπτική δημιουργία τοῦ Σμαραγδῆ (ἄν δέν κάνω λάθος) "ΣΙΓΑ , Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ.."

    Ὁ Χρ.Γιανναρᾶς ἔγραψε στήν ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ τῆς 3/4/2010 :" Ἀλλά δέν ἀποσύρεται (ὁ ἀρχιεπίσκοπος),γιατί θέλει νά φτιάξει τα φιλανθρωπικά ἱδρύματα πού ὀνειρεύεται....Καί προέκυπτε εὔλογη ἡ ἀπορία: γιατί ἔβαλε γιά ἀρχιεπίσκοπος καί ὄχι γιά πρόεδρος τῆς UNESCO ἤ τοῦ ΠΙΚΠΑ..;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νεκτάριος Πετρίδης12 Οκτωβρίου 2010 στις 8:21 μ.μ.

    Καίριο ἄρθρο τοῦ Μάκη Κουρῆ στό ΠΑΡΟΝ τῆς 10/10/2010.
    www.paron.gr/v3/new.php?colid=3&id=59564&dt=2010-10-10%200:0:0

    www.antibaro.gr/node/2104

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kύριε Πετρίδη, γιατί πιστεύετε ότι ένας Επίσκοπος θα πρέπει σώνει και καλά να ξεσηκώνει τον τόπο πολιτικολογώντας; Σε ποιά θεολογία υπακούει η λογική σας;

    Oσο για τον κ. Κουρή και τον "Αυριανισμό" - τι σχέση αυτοί με την Εκκλησία κύριέ μου, τι;.. (Eλεος....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. E, όχι και τιμητές της Ορθόδοξης Εκκλησίας ο Κουρής και η Αυριανή κ. Πετρίδη!!!

    Ντροπή μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εἶχε τὸ ἐνιδαφέρον μου ὁ Κουρῆς μέχρι νὰ ἐπικαλεσθῇ τὸν Ἰάκωβον Ἀμερικῆς ὡς πρότυπον. Εὐχαριστῶ, ἀλλ’ ὄχι εὐχαριστῶ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ας μην συζητάμε για Κουρή βρε παιδιά....έχει ζηλώσει δόξαν "Γρ.Μιχαλόπουλου"....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απλά οι Κουρήδες σταμάτησαν τη μάσα
    από την εποχή της Λιάνη,αλλά και στη συνέχεια του Σημίτη και το ΓΥΡΙ
    ΣΑΝ το φύλλο.Δυστυχώς πολλάκις οι ομοφυλόφιλοι είναι πολύ πιο ΑΝΔΡΕΣ από πολλούς λεγομένους ΣΤΡΕΗΤ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχει ακουστεί πως ο κύριος αυτός(Κουρής) διατηρεί και σχέσεις με τους Γιοσακο-Βαβύληδες και σία.....θυμάστε...τον γνωστό θίασο του 2005....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νεκτάριος Πετρίδης13 Οκτωβρίου 2010 στις 7:25 μ.μ.

    Δέν ἔχει σημασία τί εἰπώθηκε δηλαδή, ἀλλά π ο ι ό ς τό εἶπε.Ἄν διαφωνοῦμε μέ κάποιον , διαφωνοῦμε σέ ὅ,τι κι ἄν πεῖ.Ἄν συμφωνοῦμε πάλι , τότε συμφωνοῦμε σέ ὅλα μαζί του. Θαυμάσια. Λοιπόν κύριε Κουρῆ, σᾶς ἀπαγορεύουμε νά μιλάτε γιά Ἐκκλησία.Ὁρίστε μας, τό μάθαμε τώρα, μικροί μεγάλοι στά καφενεία..! Γιά τήν ἐκκλησία θά μιλοῦν μόνο οἱ θεολόγοι (διπλωματοῦχοι βεβαίως-βεβαίως).

    Ἔχω ἄλλη ἄποψη καί δέ μοῦ καίγεται καρφί,γιά τό τί θα πεῖ ὁ "κόσμος" γι΄αυτή.Τήν ἐκκλησία τή θέλω ζωντανή.Κατά τά λοιπά , μοῦ ἀρέσει καί ὁ φιλολογικός σύλλογος "Παρνασσός"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν για σας κ. Πετρίδη Εκκλησία είναι να μιλάει ο κ. Κουρής με ύφος χιλίων καρδιναλίων και ως, ουχί απλώς θεολόγος αλλά διδάκτωρ Δογματικής αποφανόμενος ex cathedra (με πρωτοσέλιδα από την εφημερίδα του), τότε, μάλλον έχετε πολύ πλανεμένη άποψη για το τι εστί ορθόδοξη Θεολογία και τι ζωντανή Εκκλησία.

    Εις απλούς Θεολόγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Aυτά που γράφει ο συντάκτης του άρθρου, θεολόγος κ. Χάρης Ανδρεόπουλος, είναι οικουμενιστικά (γιατί και ο ίδιος είναι γνωστός οικουμενιστής θεολόγος). Συμφωνώ με τον κ. Νικ. Πετρίδη ότι θα πρέπει ο αρχιεπίσκοπος να μιλάει για όλα και να παίρνει θέση για όλα τα θέματα που απασχολούν τους πιστούς, όπως τα εθνικά, η κάρτα του πολίτη, το bar code, κ.α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Aνακοινωθέν της Ιεράς Επαρχιακής Συνόδου της Εκκλησίας Κρήτης

    Η Ιερά Επαρχιακή Συνοδος της Εκκλησίας Κρήτης, συνήλθε σήμερα, 12 Οκτωβρίου 2010, στο Ηράκλειο σε τακτική Συνεδρία, ασχολήθηκε με τα θέματα της Ημερησίας Διατάξεως και μεταξύ άλλων αποφάσισεν ομοφώνως:
    .....
    β) Αναφορικά με το θέμα της ηλεκτρονικής κάρτας συναλλαγών του πολίτη προτρέπει και παρακαλεί τον Ιερό Κλήρο και τον ευσεβή Λαό της Κρήτης, να μην τρομοκρατείται από ανεύθυνους, να προσδοκά το Πρόσωπον του Ερχόμενου Κυρίου Ιησού Χριστού, υπενθυμίζει δε τα λόγια του διορατικού Γέροντος Πορφυρίου: «... αν εμείς έχομε μέσα μας τον Χριστό, δεν μπορεί με τίποτα να μας πειράξει ο αντίχριστος...».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Mπράβο στην Εκκλησία της Κρήτης, αυτή είναι Ορθόδοξη Θεολογία!

    Σημειώνω ότι οι Κρήτες ιεράρχες επιμένουν να παραμένουν ιεράρχες, επίσκοποι, ποιμενάρχες. Σεβόμενοι τον θεσμικό τους ρόλο περιορίζονται στην θεολογικώ τω τρόπω διακονία του λαού του Θεού, αφήνοντας την πολιτική στους πολιτικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νεκτάριος Πετρίδης15 Οκτωβρίου 2010 στις 4:53 μ.μ.

    Ἁπλέ θεολόγε, καλά θά κάνετε ὅπως τό πρωϊ φοράτε τό παντελόνι σας,νά φοράτε καί τ'ὄνομά σας.
    Μπλέξατε ἀλλότρια πράγματα μέ τή βούρτσα καί τήν καθέδρα μέ τήν ἐφημερίδα !
    Ἡ ζωντανή Ἐκκλησία εἶναι λόγος ἀγαπητικός καί παρηγορητικός.Μά εἶναι καί φραγγέλιο ! Ὄχι μόνο τσάϊ καί συμπάθεια μέ τήν Ἐξουσία ἀλλά καί ἔλεγχος καί μάχη καί μαρτυρία ΧΡΙΣΤΟΥ.
    Τί κρίμα νά μπαίνουν στίς θεολογικές σχολές ἀλλά καί στίς στρατιωτικές ἄνθρωποι, ὄχι "ζήλῳ πεπυρωμένοι" ,ἀλλά παιδιά πού ἁπλῶς δέν πέτυχαν ἀλλοῦ.Αὐτό δέν εἶναι προσωπική αἰχμή ἀλλά γενικότερη διαπίστωση.Γεμίσαμε ἐθελόδουλους (καί) καριερίστες..
    Ψηλά τό φρόνημα ἀδελφέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νεκτάριος Πετρίδης15 Οκτωβρίου 2010 στις 5:03 μ.μ.

    Κατά τά λοιπά, συμφωνῶ μέ τό σχόλιο πού ἀναπαράγει ἀνακοινωθέν τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κρήτης καί ρῆση τοῦ γέροντος Πορφυρίου.
    Ὅμως δέν ἀντιλαμβάνεσθε ὅτι κάποιοι θέλουν νά ἔχομε Π Ο Λ Υ μέσα μας τό Χριστό, τόσο μέσα μας πού νά μή φαίνεται καί νά μήν ἐκδηλώνεται πουθενά ;
    Τυχαίο ; Δέ νομίζω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Mάλλον εσείς μπλέξατε κάποια πράγματα, όπως π.χ. τον κ. Κουρή και τη φυλλάδα του με την Ορθόδοξη Εκκλησία (οποία μίξις άμικτος: Κουρής - Ορθόδοξη Εκκλησία... Ελεος!), αγαπητέ κύριε "Γιάννη Πετρίδη".

    Αλήθεια, όταν ομιλείτε περί του φραγγελίου (για το οποίο, όχι μόνο συμφωνώ, αλλά πλειοδοτώ ότι χρειάζεται...), ποιόν έχετε στο νού σας να το κραδαίνει εν ονόματι της Εκκλησίας; Μήπως τον από Αλεξανδρουπόλεως, νυν Θεσσαλονίκης (και αύριο Κύριος οίδε...)
    κ. Ανθιμο, ή τον από Μακρονήσου ...ταγματάρχη του Εθνικού μας Στρατού και νυν Καλαβρύτων κ. Λενή; Ετερον τινά; Ποίον; (Παρακαλώ απαντήσατε).

    (Χαίρομαι που συμφωνείτε με την νηφάλια - περί "666", κλπ - τοποθέτηση της Εκκλησίας της Κρήτης. Θα έλεγα ότι προκαλεί έκπληξιν τινά η τοποθέτησή σας, καθ' ότι φαίνεσθε ως υποστηρικτής μιας Εκκλησίας, ουχί του ησυχασμού, αλλά φωνασκούσης).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Mάλλον εσείς μπλέξατε κάποια πράγματα, όπως π.χ. τον κ. Κουρή και τη φυλλάδα του με την Ορθόδοξη Εκκλησία (οποία μίξις άμικτος: Κουρής - Ορθόδοξη Εκκλησία... Ελεος!), αγαπητέ κύριε "Γιάννη Πετρίδη".

    Αλήθεια, όταν ομιλείτε περί του φραγγελίου (για το οποίο, όχι μόνο συμφωνώ, αλλά πλειοδοτώ ότι χρειάζεται...), ποιόν έχετε στο νού σας να το κραδαίνει εν ονόματι της Εκκλησίας; Μήπως τον από Αλεξανδρουπόλεως, νυν Θεσσαλονίκης (και αύριο Κύριος οίδε...)
    κ. Ανθιμο, ή τον από Μακρονήσου ...ταγματάρχη του Εθνικού μας Στρατού και νυν Καλαβρύτων κ. Λενή; Ετερον τινά; Ποίον; (Παρακαλώ απαντήσατε).

    (Χαίρομαι που συμφωνείτε με την νηφάλια - περί "666", κλπ - τοποθέτηση της Εκκλησίας της Κρήτης. Θα έλεγα ότι προκαλεί έκπληξιν τινά η τοποθέτησή σας, καθ' ότι φαίνεσθε ως υποστηρικτής μιας Εκκλησίας, ουχί του ησυχασμού, αλλά φωνασκούσης).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νεκτάριος Πετρίδης16 Οκτωβρίου 2010 στις 12:10 μ.μ.

    "Τοῦτο πάντα ἀνέτρεψε, τοῦτο τόν βίον ἡμῶν συνέχεεν, ὅτι οὔτε ἐλεγχόμενοι φέρομεν γ ε ν ν α ί ω ς , οὔτε ἑτέρους ἐλέγχειν βουλόμεθα". Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος




    Γιατί ἡ ἀπάντησις εἰς διπλοῦν ;
    Ὁ Κουρῆς δέν εἶναι βαπτισμένος ; Δηλαδή δέν εἶναι μέλος τῆς Ἐκκλησίας ;Δέν πρέπει νά ἔχει ἄποψη καί γνώμη ἤ μήπως δέν πρέπει νά τή γνωστοποιεῖ μήπως καί ξυπνήσουν κάποιοι κοιμισμένοι ;Ὥστε κάποιοι δικαιοῦνται διά νά ὁμιλοῦν καί κάποιοι ὄχι.Τό ἔχω ξανακούσει αὐτό στό παρελθόν ἀπό κάποια "προοδευτικά" κνώδαλα.
    Συγχέετε τήν Ἐκκλησία τοῦ ἡσυχασμοῦ μέ τήν ἐκκλησία τοῦ ὕπνου, ὅντας φανερά ὁπαδός τῆς τελευταίας.Ἀπόδειξη δέ ὅτι εἴσαστε ἀπό ὕπνο, εἶναι ὅτι στείλατε τήν ἀπάντησι 2 φορές καί μέ ὀνομάσατε Γιάννη Πετρίδη (!!!!!!!!) ἐνῶ οὐδέποτε ὑπέγραψα ἔτσι.Μάλιστα τοποθετήσατε τό ὄνομα ἀνάμεσα σέ εἰσαγωγικά , ἀμφισβητῶντας ἔτσι μέ ἔμμεσο τρόπο τήν ἀληθινή ταυτότητά μου.Λοιπόν λέγομαι Νεκτάριος Πετρίδης (χωρίς εἰσαγωγικά)μέ ΑΔΤ ΑΗ 073045 /ΑΤ Ἀμαρουσίου.
    Δέν εἶναι εὐγενικό νά ξυπνᾶς τούς ἀνθρώπους, γι'αὐτό σταματῶ.
    Καληνύχτα σας καί ὄνειρα γλυκά καί ἀπονήρευτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Oπως είπε πρόσφατα και ο Κων. Μητσοτάκης απαντώντας στον Αντ. Σαμαρά που του ευχήθηκε "καληνύχτα κ. Μητσοτάκη", καληνύχτα λέγει εκείνος που ετοιμάζεται να πάει για ύπνο.

    Καλόν ύπνο, συνεπώς κύριε Πετρίδη.

    ΥΓ: Λυπάμαι που συνδέετε στα γραφόμενά σας τον ησυχασμό με τον ..ύπνο. Λυπούμαι, αλλά δεν φταίω εγώ γι' αυτό. Απευθυνθείτε στον πνευματικό σας - ή, γιατί όχι; - στον εκδότη κύριο Κουρή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ....προς άρσιν δε πάσης παρεξηγήσεως κ. Πετρίδη, ινα μη θεωρηθώ επηρμένος, σας διευκρινίζω ότι, φυσικά, και σέβομαι τις απόψεις του αξιοτίμου κ. Κουρή και των λοιπών εκκλησιομάχων, αλλά δεν τις αποδέχομαι.

    Και να με συγχωρέσετε που μπέρδεψα τ' όνομά σας. Ημαρτον - σας διαβεβαιώ ότι το λάθος μου οφείλεται σε παραδρομή. Εγώ δεν έχω πρόβλημα με τ' όνομά σας, με τις ιδέες σας (όπως με αυτές του κ. Κουρή και την συμπεριφορά των πολιτικολογούντων μητροπολιτών) διαφωνώ. Θα μου επιτρέψετε να έχω (όπως ασφαλώς το έχετει και εσείς, το έχουν όλοι οι διαλεγόμενοι) αυτό το δικαίωμα.

    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Νεκτάριος Πετρίδης16 Οκτωβρίου 2010 στις 6:29 μ.μ.

    Ἤ ἐκεῖνος πού ἀποχαιρετᾶ κάποιον πού ἐτοιμάζεται νά πάει γιά ὕπνο.Ἴσως ὅμως ἔπρεπε νά ζητήσω συγγνώμη διότι ἐσεῖς πιασθήκατε κοιμώμενος καί ἀκολούθως νά σᾶς εύχηθῶ καλή συνέχεια.
    Καί κάτι τελευταίο.Ἔχω τούς ἀδένες νά ..ὑπογράφω αὐτά πού λέω καί γράφω. Μέ νοήσατε, τουλάχιστον αὐτή τή φορά ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Νεκτάριος Πετρίδης16 Οκτωβρίου 2010 στις 6:31 μ.μ.

    Γέμισε ὁ κόσμος τζάμπα μάγκες...Ἴσως πάλι αὐτό νά ἐξηγεῖ τήν ὑποχώρηση τοῦ Ἑλληνισμοῦ σέ ὅλα τά πεδία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Νεκτάριος Πετρίδης16 Οκτωβρίου 2010 στις 7:39 μ.μ.

    Ἐγώ ζητῶ συγγνώμη, ἄν σᾶς προσέβαλλα μέ ὁποιονδήποτε τρόπο (φράση).Δέν εἶναι μέσα στίς προθέσεις μου.
    Δέν ἀπαιτῶ ἀπό τούς ἱεράρχες νά δηλώσουν τόν τρόπο πού θά μειωθεῖ τό ἔλλειμμα. Ἀπαιτῶ νά λάβουν θέση γιά τά προγράμματα σπουδῶν στήν δημόσια ἐκπαίδευση παραδείγματος χάριν, νά ἀντικρούσουν τό σχεδιαζόμενο (;) κατέβασμα τῶν εἰκόνων ἀπό τά σχολεῖα ἤ τά δημόσια κτίρια κλπ. Ἤ τό Μακεδονικό κλπ. κλπ.
    Γράφω ἐπῶνυμα, σημαίνει ἐκτίθεμαι, κι ἄν πεισθῶ ὅτι ἔσφαλλα ἤ παραφέρθηκα ζητῶ ΔΗΜΟΣΙΩΣ και πάλι συγγνώμη. Τί πιό ὡραίο ;
    Ὁ ΧΡΙΣΤΟΣ καί ἡ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ θέλω νά δοξάζεται.

    Τώρα δέ σᾶς κρύβω, πώς στήν "καληνύχτα" τοῦ Σαμαρᾶ ἴσως ἔχετε δίκιο. Λένε καληνύχτα σέ ἕνα βρυκόλακα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Kύριε Πετρίδη έχετε διαβάσει Luigi Pirandello;..

    Σας τον συνιστώ ανεπιφυλάκτως.

    Θα ωφεληθείτε τα μάλα!

    Ερρωσθε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Νεκτάριος Πετρίδης17 Οκτωβρίου 2010 στις 12:14 μ.μ.

    Τό δίχως ἄλλο.Ἄς κάνουμε μιά ὑπόθεση.Σέ κάποια μεγάλη πόλη , ὑποψήφιος δήμαρχος ἀνακοινώνει δ η μ ό σ ι α ὅτι θά ἔπρεπε ἴσως, γιατί ὄχι, τό τηλεοπτικό κανάλι τῆς πόλεως νά προβάλλει μετά τό μεσονύκτιον βεβαίως-βεβαίως καί ταινίες πορνό.Τί θά πρέπει νά πράξει ὁ ἐπίσκοπος τῆς πόλεως ; Νά κάνει τήν πάπια (γοῦστο θά'χε , πάπια μέ ὡμοφόριο) ἤ νά τόν ἐλέγξει, στήν προεκλογική περίοδο μάλιστα,γιά τίς προθέσεις του αὐτές ;
    Τυχαίο τό παράδειγμα, θέλω νά μέ πιστέψετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. θα μπορούσε να προσευχηθεί.

    Για εμάς τους Ορθοδόξους Χριστιανούς η αξία της προσευχής είναι μεγάλη, πιστέψτε με.

    Συγγνώμη για τη διαφορετική προσέγγιση. Συμπαθάτε με.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Νεκτάριος Πετρίδης17 Οκτωβρίου 2010 στις 7:45 μ.μ.

    "Τούς ἁμαρτάνοντας ἐ ν ώ π ι ο ν π ά ν τ ω ν ἔλεγχε, ἵνα καί οἱ λοιποί φόβον ἔχωσιν." Ἀπόστολος Παῦλος (Α' Τιμ.5 , 20)

    Σωστά, ἀλλά τό ἕνα δέν ἀναιρεῖ τό ἄλλο.Ἡ προσευχή (τό μεγαλύτερο ὅπλο) δέν ἀποκλείει τόν ἔλεγχο.
    Μιά χαρά καί μέ ἀσφάλεια θά μποροῦσε νά προσευχηθεῖ ὁ Ἅγ.Ἰωάννης ὁ Πρόδρομος στήν ἔρημο γιά τόν Ἡρώδη.Ἐκείνος ὅμως πῆγε στόν Ἡρώδη καί τοῦ ἀπήυθυνε τό "Οὐκ ἔξεστί σοι".
    Χάθηκαν οἱ ἡγέτες, χάθηκαν τά ἀναστήματα ἀπό τήν Ἑλλαδική ἐκκλησία, δυστυχῶς ,γι'αὐτό καί εἴμαστε σέ ἄτακτη ὑποχώρηση.
    ΣΙΩΠΟΥΜΕ γιατί εἴμαστε δειλοί,γιατί ἐπιζητοῦμε πάνω ἀπ'ὅλα τήν ἀποδοχή τοῦ κόσμου, μή τυχόν καί μᾶς χαρακτηρίσουν ὁπισθοδρομικούς, καθυστερημένους. Ποιοί ; Οἱ τάχα μου προοδευτικοί (διοπτροφόροι ἤ μή) πού δέ διστάζουν νά ἀπαξιώνουν τό ἀνθρώπινο πρόσωπο καί σῶμα, πού δέ διστάζουν νά ἐκχυδαϊζουν τόν ἔρωτα ..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή