Κυριακή 18 Ιουλίου 2010

ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΑΒΑΚΙ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΥΤΑΡΙ

Μια απλή και σύντομη θαλάσσια διαδρομή, από την Πόλη στο Σκούταρι, είναι πάντα συναρπαστική!
Βόσπορος, χρώματα, πανσπερμία ανθρώπων και εικόνων!
Απολαυστική πραγματικά!







15 σχόλια:

  1. M' αυτά ασχολήσου "παιδί μου" και ασε στην μπάντα τα περι θεολογίας γιατί θα πάρεις μεγάλο κρίμα και βάρος στην ψυχή σου και χωρίς κανένα ωφέλημα. Ασχολήσου με αυτά και σβήσε όλες τις επιθέσεις προς τους ορθόδοξους αγωνιστές μην σε πάρει ο διάολος κατα την έξοδο σου απο την γη και εν τω άδη ουκ εστιν μετάνοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρίγος, Τρόμος και Δέος από το νούμερο 1 σχόλιο..... Ούτε όταν μιλούσε ο μακαριστός....στην Αγ.Βαρβάρα Πατησίων στις 4 Δεκέμβρη 2003 δεν νοιώσαμε τόση θλίψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποιός μακαριστός;
    Και ποια αγ.Βαρβάρα Πατησίων;
    Και ποια 4-12-2003;
    Μπορείς να γινεις πιο κατανοητος νουμερο 2 σχολιαστη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. - 4 Δεκεμβρίου 2003 - Αγία Βαρβάρα Πατησίων - Χριστόδουλος

    Αν ακολουθηθεί το σχέδιο Ανάν, «οι Κύπριοι καλούνται να ξεχάσουν την Ελλάδα, τη γλώσσα τους και την Ιστορία τους. Καλούνται να ξεχάσουν τους αγώνες που έδωσαν μαζί με τους υπόλοιπους Ελληνες υπέρ της ελευθερίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εσείς κα Νικολαϊδου τί το παράξενο βρίσκετε στις δηλώσεις του μακαριστού Χριστόδουλου;
    Και πώς το συνδέετε με το 1ο σχολιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θαυμάσια τα όσα αναφέρει η κ. Όλγα! Συμφωνεί και επαυξάνει μάλιστα και ο Χ.Γιανναράς σε σχετικά άρθρα του, πρόσφατα και παλαιότερα! Απλά δεν είναι ό,τι το καλύτερο για περιεχόμενο κηρύγματος σε εορτάζοντα Ναό... απλό ξεφύλλισμα οιουδήποτε εγχειριδίου Εκκλησιαστικής Ρητορικής ή Ομιλητικής πείθει απόλυτα περί αυτού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι τύποι (π.χ.εγχειριδιον Ρητορικης που επικαλεισαι ως βλαξ) όταν εφαρμοζονται τυφλα χωρις την προσγειωση στην πραγματικοτητα που ζητα την υποστηριξη στο Δικαιο τότε είναι ΣΤΥΓΝΟΣ ΦΑΡΙΣΑΙΣΜΟΣ "κυριε" 8:52μμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εάν έκαμες "κύριε,19 Ιουλίου 2010 10:26 μ.μ." τον κόπο να ανοίξεις εστω και ένα εξ αυτών των εγχειριδίων, θα κατανοούσες πως εκ των κυρίων γνωρισμάτων ενός κηρύγματος είναι η "επικαιρότης"! Σε ό,τι δε αφορά στο Δίκαιο, απλά σου υπενθυμίζω ότι ο τότε "Ιεροκήρυξ" είχε ήδη προσχωρήσει, κατ΄εκείνο τον καιρό..., στην μερίδα των καταστρατηγησάντων βαναύσως το Εκκλησιαστικό Δίκαιο! Και απήλαυσε, μετά ταύτα, όσα το Εκκλησιαστικό Δίκαιο ορίζει περί "κανονικών εισπηδηματιών"!
    Γιά την αντιγραφή,8:52μμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το Δίκαιο ανόητε δεν ήταν κραυγαλέα με τους Κυπριους και κατα του σχεδίου Αναν ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @19 Ιουλίου 2010 11:20 μ.μ.
    Διάβασε πάλι το 19 Ιουλίου 2010 8:52 μ.μ. σχόλιό μου γιά να δεις πόσο ανόητος είσαι εσύ! Εννοείται πως το Δίκαιο είναι κατέναντι του σχεδίου Ανάν, εξ΄ού και η σχετική αρθογραφία και η διά ζώσης διαμαρτυρία πολλών και βεβαίως του Χ.Γιανναρά, τον οποίο χρησιμοποιώ στο ως άνω σχόλιό μου προς επίρρωσιν των θέσεων του Μακαριστού, όπως αναφέρονται στο σχόλιο της κ.Όλγας! Παρά ταύτα επιμένω στο ότι όλα αυτά δεν είναι ο κατάλληλος "λόγος παρακλήσεως" γιά κήρυγμα σε πανηγυρίζοντα Ναό... Αρμοδιότερο είναι το "Υπάρχει Ελπίς επειδή ο θάνατος έχει πατηθεί τελεσίδικα και δη θανάτω...".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τωρα μάλιστα βγήκε και η τουρκομερίτισσα να μιλάει για τους κυπρίους. βρε ουστ!.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. o ανωνυμος 20 Ιουλίου 2010 12:49 μ.μ. ειναι στυγνος φαρισαϊος, διεστραμμενο ατομο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το Αθηναιοκεντρικό, μασονοκρατούμενο, αντιρωμαίϊκο, αντιπατριαρχικό κράτος δημιούργησε σκοπίμως μιαν απέχθεια προς εμάς τους «εκτός».

    Έχει δίκαιο ο Σλουμπερζέ όταν γράφει πως η Πόλις κατελήφθη από «Έλληνες εξωμότες».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. To σχολιο της Νικολαϊδου ειναι απο την πολη έρχομαι και στην κορφη κανελλα και εβγαλα το καπελο μου να μην βραχει η ομπρελα. Αυτά τα άσχετα γραφει η κυρια αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κυρία Νικολαίδου ειστε καλά; ειστε εκτος δεν σας βγάζει κανείς. και τι θέλετε να κάνουμε τεμενάδες στους εν τη Πολει τουρκομερίτες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή